Σωληνάκια υψηλής μπροστά - Το επόμενο group-buy ???
Σωληνάκια υψηλής μπροστά - Το επόμενο group-buy ???
Νομίζω ότι μετά τα λάστιχα ίσως θα πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας εκεί.
Το καινούργιο Φέιζερ ως γνωστόν δεν διαθέτει τις τετραπίστονες δαγκάνες του προγηγούμενου, και από όσο έχω διαβάσει θα επωφεληθεί αρκετά από την αντικατάσταση των σωληνώσεων με μεταλικά ΜΟΝΟ στο εμπρός φρένο.
Το κόστος της αναβάθμισης δεν είναι μεγάλο (της τάξης των 100 ευρώ) και η ομαδική αγορά ίσως το μειώσει κι άλλο...
Πιστεύω ότι μαζί με την αλλαγή του αμορτισέρ πίσω και των ελατηρίων μπροστά, είναι από τις λίγες αναβαθμίσεις που σε ορισμένα μηχανάκια όπως το Φέιζερ αξίζουν τα λεφτά τους.
Όποιος το έχει κάνει ας γράψει τις εντυπώσεις του για να ενημερωθούν οι υπόλοιποι...
Ακούω σχόλια - συμμετοχές....
Το καινούργιο Φέιζερ ως γνωστόν δεν διαθέτει τις τετραπίστονες δαγκάνες του προγηγούμενου, και από όσο έχω διαβάσει θα επωφεληθεί αρκετά από την αντικατάσταση των σωληνώσεων με μεταλικά ΜΟΝΟ στο εμπρός φρένο.
Το κόστος της αναβάθμισης δεν είναι μεγάλο (της τάξης των 100 ευρώ) και η ομαδική αγορά ίσως το μειώσει κι άλλο...
Πιστεύω ότι μαζί με την αλλαγή του αμορτισέρ πίσω και των ελατηρίων μπροστά, είναι από τις λίγες αναβαθμίσεις που σε ορισμένα μηχανάκια όπως το Φέιζερ αξίζουν τα λεφτά τους.
Όποιος το έχει κάνει ας γράψει τις εντυπώσεις του για να ενημερωθούν οι υπόλοιποι...
Ακούω σχόλια - συμμετοχές....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Τετ 08 Φεβ 2006, 15:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
τα εχουμε ξαναπει αλλα αξιζει ο κοπος να επαναλαμβανονται τετοια θεματα ειδικα οταν εχουν να κερδισουν καποιοι απο αυτο!!
προτεινω λοιπον σωληνακια μονο μπροστα διοτι στο πισω με σωληνακια υψηλης χανεται τελειως η αισθηση και ερχονται μπλοκαρισματα με το παραμικρο.
για το θεμα της αναρτησης
σχετικα με το σετ της ohlins που εχω βαλει στο δικο μου ενα μονο εχω να πω...
ΑΨΟΓΟ ειδικα σε αμμεση συγκριση με τα μαμα!!!!!
περναει πανω απο ανωμαλιες (που πριν με την μαμα αναρτηση κοπαναγε)
σαν μαγικο χαλι.
πολυ καλη συμπεριφορα και πληροφορηση και τελος ειναι και πολυ οικονομικη λυση......
εγω την μονη αλλαγη που εχω κανει στην ετοιμη κατα τα αλλα προταση της ohlins ειναι το λαδι στο μπροστινο που το αλλαξα απο δικη μου επιλογη απο sae /05 σε sae /10.
κι αυτο λογω δικης μου ιδιοτροπιας επειδη θελω να ειναι λιγο πιο σφικτο και λιγο πιο αργο στην επαναφορα του.στο πισω ρυθμιζεται η αποσβεση επαναφορας(40 κλικ) ενω μπροστα δεν υπαρχει αλλη ρυθμιση.....
απο κει και μετα υπαρχουν και καλυτερες αλλα και πολυ πιο ακριβες λυσεις που παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι υπερβολη για το μηχανακι μας......
προτεινω λοιπον σωληνακια μονο μπροστα διοτι στο πισω με σωληνακια υψηλης χανεται τελειως η αισθηση και ερχονται μπλοκαρισματα με το παραμικρο.
για το θεμα της αναρτησης
σχετικα με το σετ της ohlins που εχω βαλει στο δικο μου ενα μονο εχω να πω...
ΑΨΟΓΟ ειδικα σε αμμεση συγκριση με τα μαμα!!!!!
περναει πανω απο ανωμαλιες (που πριν με την μαμα αναρτηση κοπαναγε)
σαν μαγικο χαλι.
πολυ καλη συμπεριφορα και πληροφορηση και τελος ειναι και πολυ οικονομικη λυση......
εγω την μονη αλλαγη που εχω κανει στην ετοιμη κατα τα αλλα προταση της ohlins ειναι το λαδι στο μπροστινο που το αλλαξα απο δικη μου επιλογη απο sae /05 σε sae /10.
κι αυτο λογω δικης μου ιδιοτροπιας επειδη θελω να ειναι λιγο πιο σφικτο και λιγο πιο αργο στην επαναφορα του.στο πισω ρυθμιζεται η αποσβεση επαναφορας(40 κλικ) ενω μπροστα δεν υπαρχει αλλη ρυθμιση.....
απο κει και μετα υπαρχουν και καλυτερες αλλα και πολυ πιο ακριβες λυσεις που παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι υπερβολη για το μηχανακι μας......
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
Δεν γνωρίζω αν το κιτ περιλαμβάνει και το πίσω...Ακόμα και έτσι να είναι, δεν σημαίνει ότι σε υποχρεώνει κανένας να το τοποθετήσεις...
Εγώ προσωπικά δεν θα το έβαζα το πίσω...
Μπορούμε όμως και να ψαχτούμε και σε φτιαχτό...Πρόταση για να συμφωνήσουμε ότι θα το κάνουμε και να το ψάξουμε ρίχνω, δεν έχω έτοιμη την λύση...
Εγώ προσωπικά δεν θα το έβαζα το πίσω...
Μπορούμε όμως και να ψαχτούμε και σε φτιαχτό...Πρόταση για να συμφωνήσουμε ότι θα το κάνουμε και να το ψάξουμε ρίχνω, δεν έχω έτοιμη την λύση...
Νομίζω οτι ξέρετε , οτι διαφημήσεις ΔΕΝ κάνω.
Στο power house μου είπαν για φτιαχτό, μόνο για μπροστά 150.
Στο Moto Clinic μονο για μπροστα φτιαχτό 50.
Και στα δύο τελικές τιμές με εργατικά φπα κτλ...
Προσωπικά με ενδιαφέρει φτιαχτό, για να είναι λίγο μεγαλύτερα τα σωληνάκια.
Postάρετε να δούμε ποσοι ήμαστε για να ψάξουμε για τιμές.
VASKAR ΜΕΣΑ.
Στο power house μου είπαν για φτιαχτό, μόνο για μπροστά 150.
Στο Moto Clinic μονο για μπροστα φτιαχτό 50.
Και στα δύο τελικές τιμές με εργατικά φπα κτλ...
Προσωπικά με ενδιαφέρει φτιαχτό, για να είναι λίγο μεγαλύτερα τα σωληνάκια.
Postάρετε να δούμε ποσοι ήμαστε για να ψάξουμε για τιμές.
VASKAR ΜΕΣΑ.
Η απουσία αισθητή.
Εγώ θα πρότεινα το έτοιμο κιτ διότι το δεν θέλω να δω να αδειάζουν τα υγρά στον δρόμο ιδικά με τα φρένα δεν εμπιστεύομαι κανέναν ιδικά όταν δεν τον γνωρίζω να μου φτιάξει σωληνάκια !!!!
και φυσικά μόνο στα εμπρός φρένα !!! το πίσω έτσι και αλλιώς δεν έχει πρόβλημα διαστολής διότι πολύ απλά δεν το δουλεύει κανένας τόσο συχνά !!!
και φυσικά μόνο στα εμπρός φρένα !!! το πίσω έτσι και αλλιώς δεν έχει πρόβλημα διαστολής διότι πολύ απλά δεν το δουλεύει κανένας τόσο συχνά !!!
Πρώτον λές χαζομάρες για το πίσω....
Πάντα το δουλεύουμε μαζί με το μπροστά για καλύτερη ισσοροπία κατά το φρενάρισμα. Άρα δεν είναι ότι δεν χρησιμοποιείται...Απλά έχει λιγότερη δουλειά να κάνει...
Ο λόγος για τον οποίο αποφεύγουμε να βάζουμε στο πίσω σωληνάκια υψηλής είναι γατί το πόδι δεν έχει την ίδια λεπτή αίσθηση με το χέρι (εκτός αν οδηγάς ξυπόλητος...) και σε συνδυασμό με την μεταφορά βάρους πρός τα εμπρός κατά το φρενάρισμα, θα έχουμε μετά πολύ εύκολο μπλοκάρισμα.
Δεύτερον δεν μας είπες.....Είσαι μέσα ????
Πάντα το δουλεύουμε μαζί με το μπροστά για καλύτερη ισσοροπία κατά το φρενάρισμα. Άρα δεν είναι ότι δεν χρησιμοποιείται...Απλά έχει λιγότερη δουλειά να κάνει...
Ο λόγος για τον οποίο αποφεύγουμε να βάζουμε στο πίσω σωληνάκια υψηλής είναι γατί το πόδι δεν έχει την ίδια λεπτή αίσθηση με το χέρι (εκτός αν οδηγάς ξυπόλητος...) και σε συνδυασμό με την μεταφορά βάρους πρός τα εμπρός κατά το φρενάρισμα, θα έχουμε μετά πολύ εύκολο μπλοκάρισμα.
Δεύτερον δεν μας είπες.....Είσαι μέσα ????
σιγά βρε Θανάση μην μας παίρνεις απ τα μούτρα !!!! βιάζεσαι να βάλεις σωληνάκια στο καράβι ;;;
νομίζω πως λέμε τα ίδια !!
υποτίθεται πως δεν χρειάζεται να κάτσω να γράψω ολόκληρο βιβλίο για να εξηγήσω τους λόγους που το πίσω φρένο φορτίζετε λιγότερο από το μπροστινό !!!!
και δεύτερον είμαι μέσα αρκεί να υπάρξει προσφορά !!!
νομίζω πως λέμε τα ίδια !!
υποτίθεται πως δεν χρειάζεται να κάτσω να γράψω ολόκληρο βιβλίο για να εξηγήσω τους λόγους που το πίσω φρένο φορτίζετε λιγότερο από το μπροστινό !!!!
και δεύτερον είμαι μέσα αρκεί να υπάρξει προσφορά !!!
Άρα έχουμε μέχρι στιγμής...
ΤHEOD
VASKAR
FZ6 (αν και του αρέσει να τον παρακαλάνε....)
FRATZESKOS
Και αναμένουμε.... Αν μαζευτούμε κατ΄ελάχιστον 8-10, αρχίζουμε το ψάξιμο....
Ελπίζω ότι η λέσχη δεν θα έχει καμμία αντίρρηση για την πρωτοβουλία αυτή (ήταν φλάς της στιγμής και δεν το έχω συζητήσει σε συνάντηση ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο....).
ΤHEOD
VASKAR
FZ6 (αν και του αρέσει να τον παρακαλάνε....)
FRATZESKOS
Και αναμένουμε.... Αν μαζευτούμε κατ΄ελάχιστον 8-10, αρχίζουμε το ψάξιμο....
Ελπίζω ότι η λέσχη δεν θα έχει καμμία αντίρρηση για την πρωτοβουλία αυτή (ήταν φλάς της στιγμής και δεν το έχω συζητήσει σε συνάντηση ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο....).
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες