Τελικες
Τελικες
καλημέρα
ύστερα από βόλτα 160χλμ και δοκιμέςμε s2 και το Fazer toy 06 καταλήξαμε ότι πάνω από 231χλμ/ώρα το 600 δεν πάει..έιχα διαβάσει για κάτι 250. για κάτι 247 μέχρι και για 260. δεν ξέρω τι να πιστέψω...για΄τι αυτόι που το γράψανε δεν είναι καγκούρια ούτε πολυλογαδες. και τα δύο μηχανακια με τους ίδους οδηγούς και ύστερα από προσπάθεια 231km/h μέγιστη τελική. τι παίζει.......μαμά βέβαια όλα. ούτε αυτοκόλλητο πάνω....και με αναβάτες πανω από 100 κιλά έκαστος.
όχι ότι με καίει η τελική του μωρού αλλά μου φάνηκε περίεργο ότι και στο παλαιο και στο καινούργιο είδα την ίδια τελική. μα ακριβώς την ίδια. και σε μια γρήγορη βόλτα όχι στη πόλη γενικά ακριβώς τα ίδια μηχανάκια εκτός από τα φρένα που ήταν η μέρα με τη νύχτα. το S2 είναι πολύ πιο μπροστά....όπως και το ότι το S2 έχει μια προοδευτικότητα που δεν έχει του 06. θέμα γούστου. αν δε κουράζω πείτε μου για τις τελικες που έχετε δεί....(600ρηδες μόνο. όχι κατι σαν τον freza που είδα 277 και μαζέυτηκα αμέσως.)
ύστερα από βόλτα 160χλμ και δοκιμέςμε s2 και το Fazer toy 06 καταλήξαμε ότι πάνω από 231χλμ/ώρα το 600 δεν πάει..έιχα διαβάσει για κάτι 250. για κάτι 247 μέχρι και για 260. δεν ξέρω τι να πιστέψω...για΄τι αυτόι που το γράψανε δεν είναι καγκούρια ούτε πολυλογαδες. και τα δύο μηχανακια με τους ίδους οδηγούς και ύστερα από προσπάθεια 231km/h μέγιστη τελική. τι παίζει.......μαμά βέβαια όλα. ούτε αυτοκόλλητο πάνω....και με αναβάτες πανω από 100 κιλά έκαστος.
όχι ότι με καίει η τελική του μωρού αλλά μου φάνηκε περίεργο ότι και στο παλαιο και στο καινούργιο είδα την ίδια τελική. μα ακριβώς την ίδια. και σε μια γρήγορη βόλτα όχι στη πόλη γενικά ακριβώς τα ίδια μηχανάκια εκτός από τα φρένα που ήταν η μέρα με τη νύχτα. το S2 είναι πολύ πιο μπροστά....όπως και το ότι το S2 έχει μια προοδευτικότητα που δεν έχει του 06. θέμα γούστου. αν δε κουράζω πείτε μου για τις τελικες που έχετε δεί....(600ρηδες μόνο. όχι κατι σαν τον freza που είδα 277 και μαζέυτηκα αμέσως.)
Στο fz6 του 04, σε ευθεία σκυμμένος πίσω από το φαίρινγκ, χωρίς να σπάω ιδιαίτερα την 4η-5η απλά αλλάζοντας σε 6η και περιμένοντας να γεμίσει, και φυσικά χωρίς κόντρα αέρα, έβλεπα από 238-242...Μια φορά σε ελαφριά κατηφόρα (όχι καμμιά γκρεμίλα του κερατά) είχα δεί 245.... Όλα αυτά φυσικά στο κοντέρ - τα πραγματικά είναι περίπου 5-6% πιο κάτω...
Και πάντα με μαμά γρανάζια-λάστιχα....
Σχεδόν τα ίδια (3-4 πιο κάτω) στις ίδιες συνθήκες έβλεπα με το FZS600 του 2002....
Μέχρι στιγμής στο FZ1 το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δεί είναι τα 272 σε ελαφριά κατηφόρα...Σε ευθεία 1-2 φορές που προσπάθησα είδα 264-265....Τότε το μηχανάκι είχε ακόμα 5-6Κ χιλιόμετρα και δεν αποκλείεται το μοτεράκι να άνοιξε λίγο ακόμα, αλλά έχω πολύ καιρό να προσπαθήσω για να δώ αν κάτι έχει αλλάξει...
Και πάντα με μαμά γρανάζια-λάστιχα....
Σχεδόν τα ίδια (3-4 πιο κάτω) στις ίδιες συνθήκες έβλεπα με το FZS600 του 2002....
Μέχρι στιγμής στο FZ1 το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δεί είναι τα 272 σε ελαφριά κατηφόρα...Σε ευθεία 1-2 φορές που προσπάθησα είδα 264-265....Τότε το μηχανάκι είχε ακόμα 5-6Κ χιλιόμετρα και δεν αποκλείεται το μοτεράκι να άνοιξε λίγο ακόμα, αλλά έχω πολύ καιρό να προσπαθήσω για να δώ αν κάτι έχει αλλάξει...
ΑΝΑΜΈΝΩ ΝΑ "ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΛΕΝΕ....240 εχω δει κι εγω αλλα σε κατηφορες με ουριο ανεμο και μαλλον με αστερακια στα ματια.....εδς έγινε δοκιμή προς όλες τις κατευθύνσεις στην αττική οδο και τα δυο 231 εκλέι σπάσανε τα νεύρα μου.. και πάλι πολλά έιναι αλλά ποτέ αρκετά.....ολοι λοιπον με s2 και μη πάνω απο 240 εχετε δει..
για να δουμε.!!!
για να δουμε.!!!
Μανο, δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια διαφορα S2 με το δικο μου οσον αφορα τη μεγιστη ιπποδυναμη. Η μαμα Yamaha δεν εχει αναφερει διαφορα.
Στο δικο σου το S2 ειναι πιο "γλυκο" το ανοιγμα - αλλα δεν εχω οδηγησει αλλο οποτε...
Κατι αλλο που παρατηρησα ηταν οτι ηταν και πιο ησυχο το δικο σου... στο σασι σου προσεξα 91 db ενω το δικο μου γραφει 93 db νομιζω...
Ουσιαστικη διαφορα ειναι τα φρενα - ολα τα αλλα ειναι αισθητικες διαφορες νομιζω...
Ασε που εσυ δεν χωνεις Α4 φακελο μπροστα
Στο δικο σου το S2 ειναι πιο "γλυκο" το ανοιγμα - αλλα δεν εχω οδηγησει αλλο οποτε...
Κατι αλλο που παρατηρησα ηταν οτι ηταν και πιο ησυχο το δικο σου... στο σασι σου προσεξα 91 db ενω το δικο μου γραφει 93 db νομιζω...
Ουσιαστικη διαφορα ειναι τα φρενα - ολα τα αλλα ειναι αισθητικες διαφορες νομιζω...
Ασε που εσυ δεν χωνεις Α4 φακελο μπροστα

- nakedorange
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 20:12
- Model: -
- Τοποθεσία: KIFFISOS ALLOU FUN PARK
- Επικοινωνία:
dimitrisfz6 έγραψε:
Μανο, δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια διαφορα S2 με το δικο μου οσον αφορα τη μεγιστη ιπποδυναμη. Η μαμα Yamaha δεν εχει αναφερει διαφορα.

1)Ο τριοδικος καταλυτης,στην κατα τα αλλα ολοιδια εξατμιση σε συνδυασμο με την νεα χαρτογραφηση, μ-ε-ι-ω-σ-ε την αποδιδομενη ισχυ στους 87,1 απο τους 92,2 του περσινου μοντελου! (απο τεστ στο Μοτο του Μαιου 2007)
2)Στο θεμα μας... το κοντερ στο fz6 (2006,γραναζωμενο) εχει δειξει 269 χιλ,ξαναγραφω...
κοντερισια!

Αυτό όντως ισχύει αλλά παρόλα αυτά οι τελικές του s2 είναι ισάξιες αν όχι καλύτερες από του προηγούμενου μοντέλου.nakedorange έγραψε: 1)Ο τριοδικος καταλυτης,στην κατα τα αλλα ολοιδια εξατμιση σε συνδυασμο με την νεα χαρτογραφηση, μ-ε-ι-ω-σ-ε την αποδιδομενη ισχυ στους 87,1 απο τους 92,2 του περσινου μοντελου! (απο τεστ στο Μοτο του Μαιου 2007)
Δε μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο παρά μόνο την καλύτερη αεροδυναμική.
- daredevil
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 16:57
- Model: Vstrom
- Model year: 2011
- Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Αν και κατοχος Fz6 2004 ειπα να δοκιμασω εναν πυραυλο ενος φιλου ποιο πολυ για να καταριψω το ατομικο μου ρεκορ τελικης με ενα Gsxr 1000 k4 290km/h στην Αττικη οδο τον μαιο του 2005 απο τοτε δεν ειχα καβαληση κατι γρηγορο.
Λοιπον πηρα το πυραυλακι και τη παρασκευη που μας περασε πηγα Αττικη οδο παλι και εφτασα τα 300+ km/h στιγμιαια βεβαια γιατι μου μπηκαν μαυρες σκεψεις και εκοψα σχεδον αμεσως.
Ο πυραυλος ειναι το νεο ZZR 1400 αλλη αισθηση αλλα πολλα τα αλλογατα παιδες δεν ειναι μηχανη για Αθηνα και γενικα για Ελλαδα αλλα για εξωτερικο με τεραστιες ευθειες για λιωσιμο.
Αυτα εν μερει ξεκ......σα και επεστρεψα ευτυχισμενος στο πολυχρηστικο και πολυτιμο μου FZ6.
Καλα να περνατε και παντα ορθιοι.
Λοιπον πηρα το πυραυλακι και τη παρασκευη που μας περασε πηγα Αττικη οδο παλι και εφτασα τα 300+ km/h στιγμιαια βεβαια γιατι μου μπηκαν μαυρες σκεψεις και εκοψα σχεδον αμεσως.
Ο πυραυλος ειναι το νεο ZZR 1400 αλλη αισθηση αλλα πολλα τα αλλογατα παιδες δεν ειναι μηχανη για Αθηνα και γενικα για Ελλαδα αλλα για εξωτερικο με τεραστιες ευθειες για λιωσιμο.
Αυτα εν μερει ξεκ......σα και επεστρεψα ευτυχισμενος στο πολυχρηστικο και πολυτιμο μου FZ6.
Καλα να περνατε και παντα ορθιοι.
life is a road.............. drive it
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης