Τελικες

Καθημερινές συζητήσεις σχετικα με μοτό , απόψεις , εντυπώσεις , νέα μοντέλα
Απάντηση
nolas

Τελικες

Δημοσίευση από nolas »

καλημέρα

ύστερα από βόλτα 160χλμ και δοκιμέςμε s2 και το Fazer toy 06 καταλήξαμε ότι πάνω από 231χλμ/ώρα το 600 δεν πάει..έιχα διαβάσει για κάτι 250. για κάτι 247 μέχρι και για 260. δεν ξέρω τι να πιστέψω...για΄τι αυτόι που το γράψανε δεν είναι καγκούρια ούτε πολυλογαδες. και τα δύο μηχανακια με τους ίδους οδηγούς και ύστερα από προσπάθεια 231km/h μέγιστη τελική. τι παίζει.......μαμά βέβαια όλα. ούτε αυτοκόλλητο πάνω....και με αναβάτες πανω από 100 κιλά έκαστος.
όχι ότι με καίει η τελική του μωρού αλλά μου φάνηκε περίεργο ότι και στο παλαιο και στο καινούργιο είδα την ίδια τελική. μα ακριβώς την ίδια. και σε μια γρήγορη βόλτα όχι στη πόλη γενικά ακριβώς τα ίδια μηχανάκια εκτός από τα φρένα που ήταν η μέρα με τη νύχτα. το S2 είναι πολύ πιο μπροστά....όπως και το ότι το S2 έχει μια προοδευτικότητα που δεν έχει του 06. θέμα γούστου. αν δε κουράζω πείτε μου για τις τελικες που έχετε δεί....(600ρηδες μόνο. όχι κατι σαν τον freza που είδα 277 και μαζέυτηκα αμέσως.)

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Είδα 238 με πέμπτη ακόμα πριν 2.5 βδομάδες αλλά μου τελείωσε η ευθεία. Υποθέτω πως με έκτη θα είχα τουλάχιστον 10 χλμ ακόμα τελικής. Υποτέτω...
Και αυτά με 600 του 2006
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

nolas

Δημοσίευση από nolas »

αυτό φοβόμουν κι εγώ...δεν έλιωνα την 5η...το δικό μου είναι στα 2500κμ οπότε δε το σκίζω στο τέρμα και το άλλο δεν είναι δικό μου... οπότε τα 240 τουλάχιστον είναι σίγουρα!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Στο fz6 του 04, σε ευθεία σκυμμένος πίσω από το φαίρινγκ, χωρίς να σπάω ιδιαίτερα την 4η-5η απλά αλλάζοντας σε 6η και περιμένοντας να γεμίσει, και φυσικά χωρίς κόντρα αέρα, έβλεπα από 238-242...Μια φορά σε ελαφριά κατηφόρα (όχι καμμιά γκρεμίλα του κερατά) είχα δεί 245.... Όλα αυτά φυσικά στο κοντέρ - τα πραγματικά είναι περίπου 5-6% πιο κάτω...
Και πάντα με μαμά γρανάζια-λάστιχα....

Σχεδόν τα ίδια (3-4 πιο κάτω) στις ίδιες συνθήκες έβλεπα με το FZS600 του 2002....


Μέχρι στιγμής στο FZ1 το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δεί είναι τα 272 σε ελαφριά κατηφόρα...Σε ευθεία 1-2 φορές που προσπάθησα είδα 264-265....Τότε το μηχανάκι είχε ακόμα 5-6Κ χιλιόμετρα και δεν αποκλείεται το μοτεράκι να άνοιξε λίγο ακόμα, αλλά έχω πολύ καιρό να προσπαθήσω για να δώ αν κάτι έχει αλλάξει...

Άβαταρ μέλους
Saridakis
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2006, 18:39
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Saridakis »

ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΕΙΔΑ 245 ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ...Κ ΔΕ ΤΟ ΣΠΑΣΑ...ΠΗΓΑΙΝΕ Κ ΑΛΛΟ ΛΙΓΟ...

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΧΟΛΗ ΚΛΕΦΤΩΝ ...

ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΑ , ΕΧΩ ΜΑΡΤΥΡΑ Κ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ.....

Άβαταρ μέλους
Camel
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 15:52
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Camel »

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ S2 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12.500 ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ 244 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ 235 ΤΑ ΚΑΒΑΤΖΩΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ.... ΔΥΣΚΟΛΑ!!!

nolas

Δημοσίευση από nolas »

ΑΝΑΜΈΝΩ ΝΑ "ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΛΕΝΕ....240 εχω δει κι εγω αλλα σε κατηφορες με ουριο ανεμο και μαλλον με αστερακια στα ματια.....εδς έγινε δοκιμή προς όλες τις κατευθύνσεις στην αττική οδο και τα δυο 231 εκλέι σπάσανε τα νεύρα μου.. και πάλι πολλά έιναι αλλά ποτέ αρκετά.....ολοι λοιπον με s2 και μη πάνω απο 240 εχετε δει..
για να δουμε.!!!

FZR600R

FZR600R '95

Δημοσίευση από FZR600R »

235 σε ισιαδι. Τσουπ 240 σε κατηφοριτσα.

Άβαταρ μέλους
mig29
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 17:09
Model: -
Τοποθεσία: BRUXELLES
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mig29 »

μιλάτε πάντα για κοντερίσια χιλιόμετρα διότι υπάρχει απόκλιση από τα km του GPS(που πιστεύω ότι είναι τα πραγαμτικά) και του κοντέρ

dimitrisfz6

Δημοσίευση από dimitrisfz6 »

Μανο, δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια διαφορα S2 με το δικο μου οσον αφορα τη μεγιστη ιπποδυναμη. Η μαμα Yamaha δεν εχει αναφερει διαφορα.

Στο δικο σου το S2 ειναι πιο "γλυκο" το ανοιγμα - αλλα δεν εχω οδηγησει αλλο οποτε...

Κατι αλλο που παρατηρησα ηταν οτι ηταν και πιο ησυχο το δικο σου... στο σασι σου προσεξα 91 db ενω το δικο μου γραφει 93 db νομιζω...

Ουσιαστικη διαφορα ειναι τα φρενα - ολα τα αλλα ειναι αισθητικες διαφορες νομιζω...

Ασε που εσυ δεν χωνεις Α4 φακελο μπροστα :lol:

Άβαταρ μέλους
nakedorange
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 20:12
Model: -
Τοποθεσία: KIFFISOS ALLOU FUN PARK
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nakedorange »

dimitrisfz6 έγραψε:
Μανο, δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια διαφορα S2 με το δικο μου οσον αφορα τη μεγιστη ιπποδυναμη. Η μαμα Yamaha δεν εχει αναφερει διαφορα.
+:Shame on you=+:[-X

1)Ο τριοδικος καταλυτης,στην κατα τα αλλα ολοιδια εξατμιση σε συνδυασμο με την νεα χαρτογραφηση, μ-ε-ι-ω-σ-ε την αποδιδομενη ισχυ στους 87,1 απο τους 92,2 του περσινου μοντελου! (απο τεστ στο Μοτο του Μαιου 2007)

2)Στο θεμα μας... το κοντερ στο fz6 (2006,γραναζωμενο) εχει δειξει 269 χιλ,ξαναγραφω...

κοντερισια!

:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
yiagt
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Πέμ 17 Αύγ 2006, 17:51
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από yiagt »

nakedorange έγραψε: 1)Ο τριοδικος καταλυτης,στην κατα τα αλλα ολοιδια εξατμιση σε συνδυασμο με την νεα χαρτογραφηση, μ-ε-ι-ω-σ-ε την αποδιδομενη ισχυ στους 87,1 απο τους 92,2 του περσινου μοντελου! (απο τεστ στο Μοτο του Μαιου 2007)
Αυτό όντως ισχύει αλλά παρόλα αυτά οι τελικές του s2 είναι ισάξιες αν όχι καλύτερες από του προηγούμενου μοντέλου.
Δε μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο παρά μόνο την καλύτερη αεροδυναμική.

Άβαταρ μέλους
daredevil
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 16:57
Model: Vstrom
Model year: 2011
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από daredevil »

Αν και κατοχος Fz6 2004 ειπα να δοκιμασω εναν πυραυλο ενος φιλου ποιο πολυ για να καταριψω το ατομικο μου ρεκορ τελικης με ενα Gsxr 1000 k4 290km/h στην Αττικη οδο τον μαιο του 2005 απο τοτε δεν ειχα καβαληση κατι γρηγορο.
Λοιπον πηρα το πυραυλακι και τη παρασκευη που μας περασε πηγα Αττικη οδο παλι και εφτασα τα 300+ km/h στιγμιαια βεβαια γιατι μου μπηκαν μαυρες σκεψεις και εκοψα σχεδον αμεσως.
Ο πυραυλος ειναι το νεο ZZR 1400 αλλη αισθηση αλλα πολλα τα αλλογατα παιδες δεν ειναι μηχανη για Αθηνα και γενικα για Ελλαδα αλλα για εξωτερικο με τεραστιες ευθειες για λιωσιμο.
Αυτα εν μερει ξεκ......σα και επεστρεψα ευτυχισμενος στο πολυχρηστικο και πολυτιμο μου FZ6.
Καλα να περνατε και παντα ορθιοι.
life is a road.............. drive it

Άβαταρ μέλους
m-power
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
Model: Other
Model year: 2015
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από m-power »

Με το Fazer 1000 του 2005 έχω δει 290+(κοφτή με έκτη) κοντέρ με ένα δόντι λιγότερο μπροστά.Με φίλτρο ΚΝ και εξάτμιση Remus.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από InversionOfControl »

290+??? πεφτοντας απο το grand canyon? :lol:
ρε Παναγιωτη το παμε... εδω στο ταξιδι σε εδειξε 400κμ παραπανω και γυρισες και απο Πατρα (150-200κμ λιγοτερα δηλαδη)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης