Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Απάντηση
kokobill
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005

Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill » Πέμ 26 Απρ 2018, 16:50

Καλησπέρα σε όλους.

Δεν βρήκα αντίστοιχο thread και είπα να μην σπαμάρω το "Ανάκληση..."


Ενδιαφέρομαι για το FZ8 και έχω ήδη βρει 2 επιλογές αλλά βάσει των αριθμών πλαισίου τους βλέπουμε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA να φοράνε το παλιό (5VY-81450-00-00) προβληματικό βολάν.

Μου είπε όμως ο μάστορας μου ότι υπάρχει μικρή περίπτωση να είναι αλλαγμένο και στα προ-2014 μοντέλα.
Γνωρίζει κανείς κάτι για αυτό?

Πιθανόν να καταλήξουμε σε οπτικό έλεγχο ο οποίος ελπίζω να μην υποδείξει ΚΑΙ άλλες φθορές-ζημιές όπως πχ ρουλεμάν κλπ

Ευχαριστώ

kokobill
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill » Πέμ 26 Απρ 2018, 17:31

Πήρα την απάντηση μου

ΕΓΩ:
Καλησπέρα.
Μετά από έλεγχο του σειριακού πλαισίου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA είδαμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο (προ 2014) φοράει το παλιό βολάν πηνείου (5VY-81450-00-00) το οποίο παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα αποκόλλησης μαγνητών που σας ανέφερα (σε αντίθεση με το νέο 2SH-81450-00-00). Περισσότερα για το θέμα μπορείτε να βρείτε στο επίσημο ελληνικό forum viewtopic.php?t=22267
Μου ανέφεραν ότι υπάρχει μια περίπτωση να είναι “αλλαγή στο βιβλίο μοντέλων” και το μηχανάκι να φοράει ΟΝΤΩΣ το καινούριο αλλά δυστυχώς, λόγω της χρήσης που σκοπεύω να κάνω στο όχημα δεν μπορώ να το ρισκάρω.
Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μπορεί να ελεγχθεί εύκολα οπτικά απ΄ ότι με ενημέρωσε ο κύριος (μαστορας YAMAHA) και σε περίπτωση που πρέπει να αντικατασταθεί το κόστος είναι περίπου 500 ευρώ.
Επιπλέον προτείνεται να αλλάξουμε τσιμούχες στο μπροστινό αμορτισέρ με κόστος 120 ευρώ. Το κόστος προληπτικής αλλαγής είμαι διατεθειμένος να το καλύψω εγώ αλλά σίγουρα όχι το κόστος του βολάν. Υπάρχει περίπτωση να προχωρήσουμε σε οπτικό έλεγχο?
(Εδώ είναι το κομμάτι που είμαι ΤΣΙΠΗΣ και πάω να γλυτώσω 45 ευρώ μεταβίβαση και 120 ευρώ απλήρωτα ΤΕΛΗ??? )


ΕΜΠΟΡΟΣ:
Καλησπέρα.
Η τιμή της μηχανής είναι στις 6000 ευρώ. Ειναι στη διάθεση σας για οποιοδήποτε έλεγχο. Από εκεί και έπειτα τυχόν έξοδα που θέλετε να κάνετε εσείς η οποία χρήση αυτό θα πρέπει να το γνωρίζεται εσείς και μόνο εσείς. Το οχημα ελέγχθηκε στο μηχανικό που εσείς επιθυμούσατε. Δεν είναι δυνατόν κανένας μας να γνωρίζει αν και Ποτε μπορεί να βγάλει κάποιο πρόβλημα. Ούτε και ο Μηχανικος ο οποίος το έλεγξε !! Η μηχανή δεν χρειάζεται Τπτ από αναλώσιμα. (Λάστιχα , service κλπ ). Όλα τα αλλά που αναφέρεται είναι στη δίκη σας ευχέρεια του αν θα γίνουν η όχι. Εγώ την πουλώ όπως είναι.
Επίσης είναι μια καθαρή μηχανή από χτυπήματα κλπ. Με τα κλειδιά της το βιβλίο service και όλα τα απαραίτητα.

ΕΓΩ:
Απόλυτα δεκτό. Απλά θα πρότεινα να διαβάσετε το συγκεκριμένο link και ίσως να επικοινωνήσετε με κάποιο συνεργείο για να έχετε μία εικόνα για την κρισιμότητα του συγκεκριμένου προβλήματος. Ευχαριστώ

ΕΜΠΟΡΟΣ:
Κυριε μου δεν υπάρχει αυτοκίνητο η μηχανή που σε κάποιο τομέα να μην έχει αχίλλειο πτέρνα. Η μηχανή είναι αυτή. Δεν μπορώ να τη κάνω ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη. Τεχνικά χαρακτηριστικά και αδυναμίες ξέρουν οι μηχανικοί. Από εκεί και έπειτα τα αλλά είναι στη κρίση σας.

ΕΓΩ:
Ευχαριστώ και πάλι

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 1597
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr » Παρ 27 Απρ 2018, 09:14

η αλήθεια για το βολάν είναι αυτή.
viewtopic.php?f=26&t=23999

ναι το παλιό είναι ελαττωματικό. αμα η μοτο δουλεύει κανονικά και την θες και σου αρέσει την παίρνεις.
αμα θέλεις προτείνεις μειώση τιμής, δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να το δεχτεί. Σου λέει αυτή είναι και κάνει τόσο.

Γενικά δεν είναι κακό να διαπραγματευτείς την τιμή αγοράς, αλλά μεταχειρισμένο μηχανάκι, άριστο, με τα σερβις του και τα αναλώσιμα του, μην περιμένεις να το βρεις και τσάμπα :P
Η ζωή είναι γεύσεις..

Solomon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 1651
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από Solomon » Παρ 27 Απρ 2018, 12:34

Ο έλεγχος του βολάν είναι οπτικός. Είναι σχετικά εύκολο να γίνει ακόμα κ από σένα τον ίδιο εάν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται κ τι ψάχνεις. Από κει κ πέρα σε κάποιον μηχανικό μπορεί να γίνει με μικρή χρέωση γιατί είναι απλή εργασία (θεωρώ 20-30€). Εναλλακτικά σε κάποιο σέρβις που θα του σκάσεις μαζεμένα λεφτά του λες να το ελέγξει, οπότε θα στο κάνει χωρίς χρέωση.
Το βολάν αν είναι το παλιό ή το κρατάς μέχρι να, με φόβο να γίνει η ζημιά, ή το αλλάζεις με το νέο κ εξοικονομείς μερικά χρήματα από την πώληση του παλιού

kokobill
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill » Παρ 27 Απρ 2018, 15:18

Καλησπέρα σε όλους και πάλι.

Καταλαβαίνω τις αξιώσεις του εμπόρου απόλυτα αλλά το point μου είναι το εξής.
Αγοράζω ένα μηχάνημα στο οποίο θα εμπιστευτώ την ζωή μου, την ψυχαγωγία μου και κατ' ελάχιστο την τσέπη μου. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είμαι διατεθειμένος να το ρισκάρω οπότε θεωρώ δεδομένο πώς στην τιμή που θα πληρώσω για ένα "καινούριο" μηχανάκι όπως αναφέρεται με τα service του και τα βιβλία του ( και μάλιστα βρήκα και ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ με 5500km) θα προσθέσω τα 500+50 ευρώ (περίπου) που θα θέλει ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για γνήσιο ανταλλακτικό.
Οπότε προφανώς και θα διαπραγματευτώ την τιμή του. Μου κάνει εντύπωση ότι ΚΑΝΕΙΣ από τους ιδιοκτήτες που ήρθα σε επικοινωνία (4 μέχρι τώρα με μοτό από 5500km έως 30000km ) δεν γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο πρόβλημα ούτε έχει κάνει κάποια κίνηση αντικατάστασης. Και αναρωτιέμαι πλέον εάν είναι θέμα αδιαφορίας είτε θέμα κόστους ή εν τέλει αν είναι και φανταστικό πρόβλημα στο μυαλό μου.

Solomon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 1651
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από Solomon » Σάβ 28 Απρ 2018, 08:48

Είναι θέμα στο μυαλό σου σε συνδυασμό με αδιαφορία άγνοια αρκετών. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) εσύ σωστά τα λες, αλλά ζεις στην χώρα με ελληνική νοοτροπία. Ειδικά τώρα που έχει καταλάβει ο έμπορος ότι ενδιαφέρεσαι πραγματικά είναι που δεν πρόκειται να υποχωρήσει στις απαιτήσεις του.

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από dimitris pap » Σάβ 28 Απρ 2018, 13:46

Φίλε μου δυστυχώς η Yamaha έχει κάνει φάουλ με το θέμα του βολάν!
Και πιθανά και οι άλλοι που λες, το γνωρίζουν σίγουρα το πρόβλημα, αλλά για ευνόητους λόγους δεν το παραδέχονται και κάνουν τον ανηξερο!
Το σίγουρο είναι ότι οποίο και να πάρεις και έχει το παλιό βολάν, θα πρέπει να αλλαχτεί με το νέο για να σαι ήσυχος.
Για τον έμπορο που έχει αυτό με τα λίγα χλμ και δεν πέφτει στη τιμή με τπτ, καντου μια πρόταση, αν έχει έκπτωση στη Yamaha να το πάρει με την έκπτωση του, και να του το πληρωσεις. Αν έχει και συνεργείο, να σου κάνει την εργασία δώρο με την πώληση. Εξάλλου είναι στην κυριολεξία δουλειά 10 λεπτών το βγαλε-βαλε!

kokobill
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill » Δευ 30 Απρ 2018, 10:17

Για το συγκεκριμένο τεχνικό θέμα του βολάν, ακόμα και αν ήταν ένα αποκλειστικό προνόμιο της φαντασίας μου, δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην το φτιάξω. Γι' αυτό και παραμένω πιστός στην επιλογή μου σε αυτό το μηχανάκι.
Δέχομαι πιέσεις παιδιά, δεν το κρύβω από αλλοπρόσαλλους HONDAδες να αλλάξω την επιλογή μου και να βρω ένα μοντέλο πιο κατάλληλο για την χρήση που θέλω (touring με on-off καταβολές). Παρ΄ όλα αυτά το FZ6 Fazer που έχω τώρα μου έχει δώσει μερικά από τα πιο όμορφα χιλιόμετρα χωρίς ταμπού και αναστολές. Και μιλάμε για καθόλου αναστολές (https://www.dropbox.com/s/l9g3qi6iy6ale ... 1.jpg?dl=0)
Για να σοβαρευτούμε όμως τώρα ο λόγος που θέλω το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι ότι καταλαβαίνω το πόσο κοντινό είναι με το δικό μου (που τόσο ήδη έχω απολαύσει) αλλά κυρίως αυτό που νιώθω στο στομάχι κάθε φορά που ανοίγω τις ίδιες 3-4 αγγελίες και σκέφτομαι αν θα επενδύσω στα γούστα μου, χρήματα που συγκεντρώνω εδώ και 3-4 περίπου χρόνια.
Όπως και με το παρόν μηχανάκι μου λοιπόν θα κάνω ακόμα λίγο υπομονή, θα μαζέψω ακόμα λίγα $$$ (κυρίως για να νιώθω εγώ πιο ασφαλής), θα επιβεβαιώσω ότι μπορώ να το πουλήσω εύκολα σύντομα και τέλος θα πάω σαν καλός κύριος να καταθέσω.
"Έτσι ήμουν, έτσι είμαι κι έτσι θα 'μαί."
Απλά δεν θέλω να γυρνάω με πολλές.
Αυτή την μία την άτιμη που μου καρφώθηκε θέλω ρε γμ@@@.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 1597
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr » Δευ 30 Απρ 2018, 10:52

αν εχεις φζ6, ακόμα και το σ1, προσωπικα δεν βρίσκω λόγω να πάρεις φζ8. θεωρητικά εχει 8-9 αλογα παραπάνω και καλύτερα φρένα.

με σχετικά μικρό κόστος , βελτιώνεις τα φρένα σου. το ψευτοUPSD του φζ8 δεν μου λέει κάτι. με 150ε βαζεις ολινς ελατηρια μπροστά και αμα θέλεις βάζεις καμια αναρτηση πίσω και το μηχανακι σου μεταμορφόνεται.

τουλάχιστον, πάρε το φζ1 (σουλούπια ιδια είναι ) που εχει και περισσότερο γκάζι. τα ίδια προβλήματα με το φζ8 βγάζουν.
Το φζ6 σ1 εκτός απο Kill switch, tps (ανάκληση) και ασφάλεια παξιμαδιού δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα....

οι χοδάκηδες (δεν λέω...μερικά μηχανάκια τους μαρέσουν πολύ! Βλέπε lead 50 XA XA ), έχουν παρόμοια θέματα. πχ το αντίστοιχο μηχανάκι cbf600 ή cbf1000.... το 600αρι ειναι άσπαστο. το 1000 εχει θεματα με πηνια/βολαν. όπως και τα στρώματα.

πιο πριν νόμιζα οτι δεν είχες καθόλου μοτο. με το προηγούμενο μήνυμα σου που λες οτι εχει το φζ6... εγώ δεν θα κοίταγα καν το 800αρι...
Η ζωή είναι γεύσεις..

kokobill
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill » Δευ 30 Απρ 2018, 12:37

SoR_gr έγραψε:
Δευ 30 Απρ 2018, 10:52
με σχετικά μικρό κόστος , βελτιώνεις τα φρένα σου. το ψευτοUPSD του φζ8 δεν μου λέει κάτι. με 150ε βαζεις ολινς ελατηρια μπροστά και αμα θέλεις βάζεις καμια αναρτηση πίσω και το μηχανακι σου μεταμορφόνεται.
Κοίτα να δεις που η ζωή σε πρόλαβε ήδη και με οδήγησε ήδη στο να αλλάξω με OHLINS εμπρός 8712-80 και πίσω YA 403 (ταξιδιωτική άνεση και ασφάλεια).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες