Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Παιδια χαιρετω την παρεα σας. Λοιπον,ειμαι κατοχος ενος Fazer 600 ( fz6s ) , μοντελο του 2006,αγορασμενο καινουριο απο αντιπροσωπεια.
Τα πρωτα 4 χρονια το μηχανακι γυρναγε στην αθηνα και σε πολλα ταξιδια στην επαρχια.Απο το 2010 και μετα το μηχανακι βρισκεται σε νησι,το οποιο συνηθως εχει και παρα πολυ υγρασια.
Παμε στο προβλημα. Περυσι τον χειμωνα,παω να το βαλω ενα ωραιο πρωι μπροστα,και ακουγοταν το μοτερ σαν τσοπερ.Ειδικα στις ξερογκαζιες ακουγοταν πολυ πιο εντονα.Δεν δινω σημασια,ζεσταινεται λιγο,καβαλω και παω να φυγω.Ελα ομως που δεν "τραβαγε" με τιποτα.Το μηχανακι ηταν λες και ηταν παπι.Σταματαω,και επειδη την ειχα ψυλιαστει καπως τι επαιζε,πιανω με τα δαχτυλα τους λαιμους που βγαινουν απο τον κιννητηρα και βλεπω οτι ο ενας (ο πρωτος απο αριστερα οπως καθομαστε) ηταν σχετικα κρυος ενω οι 3 υπολοιποι ηταν πολυ ζεστοι. Τι να κανω,ξανακαβαλαω και παω στη δουλεια,αποσταση περιπου 2.5 χλμ με τους 3 κυλινδρους να δουλευουν. Τηλεφωνο σε μαστορα,του λεω το θεμα,μου λεει θα αλλαξουμε το μπουζι του κυλινδρου,πιθανον να πηρε υγρασια.Αλλαχτηκε το μπουζι και απο τοτε καμια ενοχληση.
Τις προαλλες ειχαμε παλι τα ιδια,παλι πρωινη ωρα,μετα απο βραδυ με τρελη υγρασια.Εγω παλι τα ιδια,καβαλα και δρομο με τρικυλινδρο μοτερ! Αυτη τη φορα το αφησα περισσοτερη ωρα να ζεσταθει και καπου στη διαδρομη οπως πηγαινα πηρε μπροστα και ο κυλινδρος που δεν δουλευε.Παλι ο πρωτος αριστερα.Σημερα παλι τα ιδια αλλα ο δευτερος απο αριστερα δεν δουλευε.Τηλεφωνο στον μαστορα και μου λεει τα ιδια,υγρασια στα μπουζια και πιθανον δυσλειτουργια τους λογω της νερομενης βενζινης που λενε οτι εχουν εδω.Μου ειπε φερτο το απογευμα να αλλαξουμε μπουζια.
Τα φωτα σας μαγκες.Εχει τυχει σε κανεναν απο εσας? Μηπως φταιει κατι αλλο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Τα πρωτα 4 χρονια το μηχανακι γυρναγε στην αθηνα και σε πολλα ταξιδια στην επαρχια.Απο το 2010 και μετα το μηχανακι βρισκεται σε νησι,το οποιο συνηθως εχει και παρα πολυ υγρασια.
Παμε στο προβλημα. Περυσι τον χειμωνα,παω να το βαλω ενα ωραιο πρωι μπροστα,και ακουγοταν το μοτερ σαν τσοπερ.Ειδικα στις ξερογκαζιες ακουγοταν πολυ πιο εντονα.Δεν δινω σημασια,ζεσταινεται λιγο,καβαλω και παω να φυγω.Ελα ομως που δεν "τραβαγε" με τιποτα.Το μηχανακι ηταν λες και ηταν παπι.Σταματαω,και επειδη την ειχα ψυλιαστει καπως τι επαιζε,πιανω με τα δαχτυλα τους λαιμους που βγαινουν απο τον κιννητηρα και βλεπω οτι ο ενας (ο πρωτος απο αριστερα οπως καθομαστε) ηταν σχετικα κρυος ενω οι 3 υπολοιποι ηταν πολυ ζεστοι. Τι να κανω,ξανακαβαλαω και παω στη δουλεια,αποσταση περιπου 2.5 χλμ με τους 3 κυλινδρους να δουλευουν. Τηλεφωνο σε μαστορα,του λεω το θεμα,μου λεει θα αλλαξουμε το μπουζι του κυλινδρου,πιθανον να πηρε υγρασια.Αλλαχτηκε το μπουζι και απο τοτε καμια ενοχληση.
Τις προαλλες ειχαμε παλι τα ιδια,παλι πρωινη ωρα,μετα απο βραδυ με τρελη υγρασια.Εγω παλι τα ιδια,καβαλα και δρομο με τρικυλινδρο μοτερ! Αυτη τη φορα το αφησα περισσοτερη ωρα να ζεσταθει και καπου στη διαδρομη οπως πηγαινα πηρε μπροστα και ο κυλινδρος που δεν δουλευε.Παλι ο πρωτος αριστερα.Σημερα παλι τα ιδια αλλα ο δευτερος απο αριστερα δεν δουλευε.Τηλεφωνο στον μαστορα και μου λεει τα ιδια,υγρασια στα μπουζια και πιθανον δυσλειτουργια τους λογω της νερομενης βενζινης που λενε οτι εχουν εδω.Μου ειπε φερτο το απογευμα να αλλαξουμε μπουζια.
Τα φωτα σας μαγκες.Εχει τυχει σε κανεναν απο εσας? Μηπως φταιει κατι αλλο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
οχι μπουζι αλλα μπουζοπιπες ή αλλιως πολλαπλασιαστης.....
φαινομενο συχνο αν πλενεις την μηχανη τακτικα κ με πιεστικο κ δεν καλυπτεις τα επιμαχα σημεια.....
πες στον μαστορα να σου κανει ενα τσεκ σε ολους τους πολ/στες να μην αλλαζεις καθε 3 κ λιγο μπουζι
φαινομενο συχνο αν πλενεις την μηχανη τακτικα κ με πιεστικο κ δεν καλυπτεις τα επιμαχα σημεια.....
πες στον μαστορα να σου κανει ενα τσεκ σε ολους τους πολ/στες να μην αλλαζεις καθε 3 κ λιγο μπουζι
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Δηλαδη ο πολλαπλασιαστης ειναι οι μπουζοπιπες? Εγω παντα ειχα την εντυπωση οτι ηταν καποιο "γκατζετακι-μηχανηματακι".Δεν ηξερα οτι ηταν κατι τοσο απλο!Λες να μην ειναι κατι σοβαρο δηλαδη?
Το μηχανακι εχει κανει ολα τα σερβις που επρεπε και παντα στην ωρα τους,καποιες φορες και λιγο νωριτερα.Σε γνωστο συνεργειο στον πειραια,απο εδω το ειχα μαθει,δεν ξερω αν πρεπει να το αναφερω.Δεν εμφανισε ποτε το οποιοδηποτε προβλημα εκτος απο αυτο με τον κυλινδρο.
Εν τω μεταξυ πριν ανοιξω καινουριο θεμα,εκανα μια αναζητηση στα υπαρχοντα και δεν βρηκα κατι παρομοιο και ψιλοανησυχασα γιατι σκεφτηκα οτι αμα δεν το εχει γραψει κανεις δεν θα εχει τυχει και σε κανεναν,αρα μαλλον θα ειναι κατι σοβαρο και οχι συχνο φαινομενο.Γιατι αν ηταν συχνο,ολο και καποιος αδαης σαν και του λογου μου θα το εγραφε.
Ερωτηση,το να οδηγω την μηχανη με 3 κυλινδρους εστω και για αυτα τα λιγα χλμ λες να προκαλεσω μεγαλυτερη ζημια? Στο φτωχο μου το μυαλο,εχω την ιδεα οτι ανεβοκατεβαινει το πιστονι στον κυλινδρο που δεν δουλευει,λαδια εχει το μοτερ,απλα δεν γινεται η εκρηξη μεσα στον κυλινδρο. Ολη αυτη η βενζινη που παει? Φευγει ακλαφτη απο την εξατμιση?
Το μηχανακι εχει κανει ολα τα σερβις που επρεπε και παντα στην ωρα τους,καποιες φορες και λιγο νωριτερα.Σε γνωστο συνεργειο στον πειραια,απο εδω το ειχα μαθει,δεν ξερω αν πρεπει να το αναφερω.Δεν εμφανισε ποτε το οποιοδηποτε προβλημα εκτος απο αυτο με τον κυλινδρο.
Εν τω μεταξυ πριν ανοιξω καινουριο θεμα,εκανα μια αναζητηση στα υπαρχοντα και δεν βρηκα κατι παρομοιο και ψιλοανησυχασα γιατι σκεφτηκα οτι αμα δεν το εχει γραψει κανεις δεν θα εχει τυχει και σε κανεναν,αρα μαλλον θα ειναι κατι σοβαρο και οχι συχνο φαινομενο.Γιατι αν ηταν συχνο,ολο και καποιος αδαης σαν και του λογου μου θα το εγραφε.
Ερωτηση,το να οδηγω την μηχανη με 3 κυλινδρους εστω και για αυτα τα λιγα χλμ λες να προκαλεσω μεγαλυτερη ζημια? Στο φτωχο μου το μυαλο,εχω την ιδεα οτι ανεβοκατεβαινει το πιστονι στον κυλινδρο που δεν δουλευει,λαδια εχει το μοτερ,απλα δεν γινεται η εκρηξη μεσα στον κυλινδρο. Ολη αυτη η βενζινη που παει? Φευγει ακλαφτη απο την εξατμιση?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bill_ex την Δευ 23 Σεπ 2013, 17:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: οχι άμεσες παραθέσεις
Λόγος: οχι άμεσες παραθέσεις
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
αφου το πηγες στον πειραια(στον σταματη καρ*μανωλη εννοεις,φανταζομαι) τοτε δεν χρειαζεται να του πεις πολλα πολλα.....πες του να σου κανει ενα τσεκ σε ολους τους πολ/στες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο....
δεν το βρηκες στην ενοτητα του fz6 γιατι ειναι "παθηση" που χτυπαει συνηθως το fz1.....
δεν το βρηκες στην ενοτητα του fz6 γιατι ειναι "παθηση" που χτυπαει συνηθως το fz1.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Ωπα εγινε μπερδεμα.Εκανα edit το προηγουμενο post μου και δεν ειδες την ερωτηση μου. Ναι σε αυτον το πηγαινα παντα το μηχανακι. Απλα περυσι που ειχε τυχει να μην δουλευει ο κυλονδρος ψιλοφοβομουν να το αφησω ετσι και το πηγα σε εναν τοπικο μαστορα στο νησι που μενω,βεβαια ειναι εξουσιοδοτημενο απο την yamaha.Και τωρα στον ιδιο θα το παω.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
τεχνικα δεν μπορω να σου εξηγησω τι συμβαινει οταν ενα 4κυλινδρο μοτερ δουλευει μονο με 3.....
αλλα φανταζομαι οτι καταλαβαινεις πως δεν ειναι κ οτι καλυτερο το να πας αρκετα χλμ ετσι......
γι'αυτο ειτε το πας στον μαστορα κ του λες "αν υπαρχει πολ/στης για το δικο μου μοντελο αλλαξε τον"
ειτε του τον παραγγελνεις κ μολις τον παραλαβει πας απο εκει κ στον αλλαζει....
παντως οσο ειναι 3κυλινδρο το μοτερ μην αρχιζεις τις βολτες......
αλλα φανταζομαι οτι καταλαβαινεις πως δεν ειναι κ οτι καλυτερο το να πας αρκετα χλμ ετσι......
γι'αυτο ειτε το πας στον μαστορα κ του λες "αν υπαρχει πολ/στης για το δικο μου μοντελο αλλαξε τον"
ειτε του τον παραγγελνεις κ μολις τον παραλαβει πας απο εκει κ στον αλλαζει....
παντως οσο ειναι 3κυλινδρο το μοτερ μην αρχιζεις τις βολτες......
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Τα φαινομενα που περιγραφεις ειναι απο τους πολλα/στες.Οταν ενας κινητηρας δουλευει με τους 3 ή τους 2 κυλινδρους με αδυναμια στο ρελαντι και την εκκινηση στη πορεια , τοτε πρεπει να τσεκαρεις και μαλλον να αντικαταστησεις τον προβληματικο πολλ/στη.Η συνηθης ζημια των πολλα/στων ειναι στο μονωτικο τους υλικο οπου δημιουργει το βραχυκυκλωμα και εν τελη τα φαινομενα που περιεγραψες!
Αν και σαν συμβαν στα FZ1 ειναι συνηθεστερο , ειναι και τα FZ6 καπως επιρρεπη αν και εχουν καλυτερα μονωμενους πολλαπλασιαστες απο τα FZ1 οπως τους εχω δει απο κοντα.
Υ.Γ.νωρις ξεκινησαμε τα περι πολλα/στων
Αν και σαν συμβαν στα FZ1 ειναι συνηθεστερο , ειναι και τα FZ6 καπως επιρρεπη αν και εχουν καλυτερα μονωμενους πολλαπλασιαστες απο τα FZ1 οπως τους εχω δει απο κοντα.
Υ.Γ.νωρις ξεκινησαμε τα περι πολλα/στων
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Μολις γυρισα απο τον μαστορα.
Κοιταξε τους πολλαπλασιαστες και ηταν καθαροι απο οτι μου ειπε. Βγαλαμε τα 2 αριστερα μπουζια και ηταν σε ψιλοχαλια κατασταση απο οτι μου ειπε.Εγω δεν ξερω να τα κρινω βεβαια,αλλα μου εξηγησε στο περιπου πως πρεπει να ειναι τα μπουζια. Βαλαμε 2 καινουρια στους αριστερους κυλινδρους και θα δουμε πως θα παει. Μου προτεινε σε καποια φαση να ριξουμε και ενα υγρο-καθαρτικο στο ντεποζιτο το οποιο ειναι για να καθαριζει τα μπεκ κτλ. Εκει αρνηθηκα γιατι δεν τα ψιλοεμπιστευομαι αυτα τα υγρα.
Για το τι συμβαινει στον κινητηρα οταν ο ενας κυλινδρος ειναι off , πιο πολυ για εγκυκλοπαιδικους σκοπους σας ρωτησα,οχι για να κανω βολτες με εναν κυλινδρο να ειναι off. Και με τα λιγα θεωρητικα που γνωριζω για τους κινητητρες κτλ,εννοειται οτι δεν το επιδιωκω να κανω βολτες ετσι,ουτε οτι δεν το δινω σημασια. Απλα μου ετυχε στην αναγκη και επρεπε να την δουλεψω.
Υ.Γ. : Τα παλια μπουζια τα κρατησα,αν θελετε μπορω να τα τραβηξω μια φωτογραφια και να τα ανεβασω εδω,αφου βρω πως γινεται το ανεβασμα.
Κοιταξε τους πολλαπλασιαστες και ηταν καθαροι απο οτι μου ειπε. Βγαλαμε τα 2 αριστερα μπουζια και ηταν σε ψιλοχαλια κατασταση απο οτι μου ειπε.Εγω δεν ξερω να τα κρινω βεβαια,αλλα μου εξηγησε στο περιπου πως πρεπει να ειναι τα μπουζια. Βαλαμε 2 καινουρια στους αριστερους κυλινδρους και θα δουμε πως θα παει. Μου προτεινε σε καποια φαση να ριξουμε και ενα υγρο-καθαρτικο στο ντεποζιτο το οποιο ειναι για να καθαριζει τα μπεκ κτλ. Εκει αρνηθηκα γιατι δεν τα ψιλοεμπιστευομαι αυτα τα υγρα.
Για το τι συμβαινει στον κινητηρα οταν ο ενας κυλινδρος ειναι off , πιο πολυ για εγκυκλοπαιδικους σκοπους σας ρωτησα,οχι για να κανω βολτες με εναν κυλινδρο να ειναι off. Και με τα λιγα θεωρητικα που γνωριζω για τους κινητητρες κτλ,εννοειται οτι δεν το επιδιωκω να κανω βολτες ετσι,ουτε οτι δεν το δινω σημασια. Απλα μου ετυχε στην αναγκη και επρεπε να την δουλεψω.
Υ.Γ. : Τα παλια μπουζια τα κρατησα,αν θελετε μπορω να τα τραβηξω μια φωτογραφια και να τα ανεβασω εδω,αφου βρω πως γινεται το ανεβασμα.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
το θεμα δεν ειναι αν τους κοιταξε ο μαστορας οπως σου ειπε.....
κ εγω αν τους εχω στο χερι μου μπορω να σου πω "ναι,ξερεις τους βλεπω σε καλη κατασταση....χωρις γρατζουνιες,χτυπηματα....μια χαρα ειναι...."
το θεμα ειναι αν τους μετρησε σωστα να παιρνουν κ να δινουν το ρευμα που πρεπει βασει του κατασκευαστη
επιμενω πως αν συνεχιζει κ σου κανει κολπα ειναι καποιος απο τους πολ/στες....
οσο για το υγρο καθαρισμου μπεκ μην το φοβασαι.....κατα καιρους εχω βαλει συνηθως καθε 1000-2000χλμ.....
δεν παθαινει κατι το μηχανακι.....αντιθετα καθαριζει οσο μπορει την μουργα που πιανει το συστημα injection απο το νερακι που τους βαζουν στα βενζιναδικα
κ εγω αν τους εχω στο χερι μου μπορω να σου πω "ναι,ξερεις τους βλεπω σε καλη κατασταση....χωρις γρατζουνιες,χτυπηματα....μια χαρα ειναι...."
το θεμα ειναι αν τους μετρησε σωστα να παιρνουν κ να δινουν το ρευμα που πρεπει βασει του κατασκευαστη
επιμενω πως αν συνεχιζει κ σου κανει κολπα ειναι καποιος απο τους πολ/στες....
οσο για το υγρο καθαρισμου μπεκ μην το φοβασαι.....κατα καιρους εχω βαλει συνηθως καθε 1000-2000χλμ.....
δεν παθαινει κατι το μηχανακι.....αντιθετα καθαριζει οσο μπορει την μουργα που πιανει το συστημα injection απο το νερακι που τους βαζουν στα βενζιναδικα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
Τα λες πολυ καλα φιλε μου αλλα δυστηχως αυτες οι μετρησεις κτλ που πρεπει να γινουν εδω δεν γινονται.Δεν υπαρχουν τα μηχανηματα(δεν ξερω και τι μηχανηματα χρειαζονται)και για να κανεις μια δουλεια στη μηχανη πρεπει να πας σε 2 και 3 διαφορετικα μαστορια.
Ειναι λιγο τραγικη η κατασταση,anyway,σημερα ολη τη μερα δουλευε κανονικα η μηχανη και δεν ειχα καποιο προβλημα με τον κυλινδρο.
Εννοειται οτι στην πρωτη ευκαρια θα γινει ενα καλο κοιταγμα/ελεγχος στον Σταματη και οτι χρειαστει αλλαγη θα αλλαχθει.
Για το υγρο καθαρισμου μπεκ , ζηταω καποια συγκεκριμενη μαρκα που εχετε να προτεινετε? Η απλα οποιο εχουν? Και το ριχνω ολο στο ντεποζιτο?
Ειναι λιγο τραγικη η κατασταση,anyway,σημερα ολη τη μερα δουλευε κανονικα η μηχανη και δεν ειχα καποιο προβλημα με τον κυλινδρο.
Εννοειται οτι στην πρωτη ευκαρια θα γινει ενα καλο κοιταγμα/ελεγχος στον Σταματη και οτι χρειαστει αλλαγη θα αλλαχθει.
Για το υγρο καθαρισμου μπεκ , ζηταω καποια συγκεκριμενη μαρκα που εχετε να προτεινετε? Η απλα οποιο εχουν? Και το ριχνω ολο στο ντεποζιτο?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitrisfz την Τρί 24 Σεπ 2013, 22:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: MHN κανετε ασκοπες και αμεσες παραθεσεις!!!
Λόγος: MHN κανετε ασκοπες και αμεσες παραθεσεις!!!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος.
για το υγρο καθαρισμου υπαρχουν παααρα πολλες μαρκες.....
εγω εχω δοκιμασει της stp....κανα 8-9€ τα 300ml αν θυμαμαι καλα.....
οχι ολο.....το μισο ριχνεις.....ολο το μπουκαλακι ειναι για ενα ρεζερβουαρ αυτοκινητου που ειναι περιπου
50-55lt.....εμας που ειναι στα 18 ή 20 για τα 600αρια βαζεις το μισο.....καλο ειναι να εισαι με αναμμενη ρεζερβα κ να το ριξεις μεσα οποτε στο καπακι το fullαρεις κανεις την βολτα σου.....δωσε κ μερικες αλλαγες στα κοκκινα κ εισαι αρχοντας.....
εγω εχω δοκιμασει της stp....κανα 8-9€ τα 300ml αν θυμαμαι καλα.....
οχι ολο.....το μισο ριχνεις.....ολο το μπουκαλακι ειναι για ενα ρεζερβουαρ αυτοκινητου που ειναι περιπου
50-55lt.....εμας που ειναι στα 18 ή 20 για τα 600αρια βαζεις το μισο.....καλο ειναι να εισαι με αναμμενη ρεζερβα κ να το ριξεις μεσα οποτε στο καπακι το fullαρεις κανεις την βολτα σου.....δωσε κ μερικες αλλαγες στα κοκκινα κ εισαι αρχοντας.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες