Για να γινω λιγο πιο κατανοητος ....
Ασχετα με το αν ειναι κρυα η ζεστη η μηχανη οταν εχω πολυ λιγες στροφες ( >2000rpm ) αν παω να ανεβασω σχετικα γρηγορα στροφες για να επιταχυνω , κομπλαρει και κανει κοψιματα ( περιπου σαν να μην λειτουργει καποιος κυλινδρος ) . Αυτο παρατηρειται κατα κυριο λογο απο νεκρα σε πρωτη και σε ηρεμες αλλαγες πρωτης - δευτερας . Απο τις 3000rpm κ μετα δεν υπαρχει κανενα προβλημα .
Ο ελεγχος λοιπον οταν μου το πρωτο εκανε ηταν να βεβαιωθω οτι η βενζινη ειναι οκ . Αλλα μιας και γενικα τα πρατηρια που προτιμω ειναι συγκεκριμενα το απεκλεισα σαν πιθανοτητα .
Μετα απο αρκετα ενδελεχη ελεγχο στον Σταματη το πορισμα ειναι οτι παιζει ηλεκτρικο θεμα .... και σαν συμπτωμα αυτο που καταλαβε ειναι οτι μοιαζει με το να κοβει την τροφοδοσια σε καποιον η σε καποιους κυλινδρους .
( αφου πρωτα τσεκαραμε ολη σχεδον την καλωδιωση για τυχον διαβρωσεις και αλατα - τα οποια καθαριστηκαν , τσεκαραμε TPS και γενικα σχεδον ολα τα πιθανα σημεια που θα μπορουσε να προκαλει τον ξεροβηχα )
Το τελευταιο που μενει να δουμε ειναι το σετ ηλεκτρονικη-imobilizer-κλειδαριες , το οποιο υπαρχει πιθανοτητα να την εχει ακουσει . ειναι λιγο τραβηγμενο , αλλα αν φταιει η ηλεκτρονικη την εκατσα !!!
Τωρα ειμαι σε σταδιο αναμονης για να βρω να δοκιμασω μια αλλη ηλεκτρονικη για να δω αν φταιει τελικα αυτο ...
Γενικα σε επιπεδο χρησης δεν εχει καποιο αλλο θεμα , απλα θελει προσοχη γιατι αν ξεχαστεις και πας να φυγεις λιγο πιο βζιιιννννν δεν θα σου κανει το χατηρι μεχρι να περασει τις 3000rpm ....
Anyway , ευτυχως που ολα τα καθημερινα τα τραβαει το scooteridio οποτε εχουμε τον χρονο να τα δουμε ολα σιγα σιγα ...
Θα σας κραταω ενημερους με τις εξελιξεις .
Αν καποιος εχει ακουσει κατι παρομοιο ας καταθεσει !!!
