πρακτικα μπορουμε να κατεβασουμε τον κινητηρα του fz1 μας κ να κουμπωσουμε αυτον του r1 του '03 ή '04(δεν ξερω ποιος ειναι εκεινος που τον "δανειζεται" το fz1 μας)?
μιας κ ολοι ψαχνουμε αλογα,δυναμη,ροπη....τι πιο απλο(που λεει ο λογος

το θεμα ειναι αν μπαινει:
1)απο αποψη χωρου στη μηχανη-κοινως κατεβαζουμε τον εναν ανεβαζουμε τον αλλο κ αυτο ηταν...ουτε κοψε ραψε πλαισιο ή κατι αλλο...
2)αν αντεχει το πλαισιο λογω της παραπανω δυναμης κ ροπης των 20+ αλογων
3)τι παιζει με την ecu-αφου θα την αλλαξουμε no problem σωστα?
φυσικα το κοστος θα ειναι μεγαλο φανταζομαι(στο e-bay ενας κινητηρας παιζει στο 1000€+η ecu κανα 500€? + εργασια μηχανικου...με κανα 2000-2200€ πιστευω ειμαστε κομπλε ε?) βεβαια να βαλεις εξατμιση-αλυσογραναζα-pc-δυναμομετρησεις ισως δεν ειναι τοσα πολλα € οσο αυτο που λεω αλλα σε καμμια περιπτωση δεν πλησιαζει το αποτελεσμα που εχει ο κινητηρας r1 μαμα
παντως σαν ιδεα πιστευω(εφοσον μπορει να γινει πρακτικα)ειναι οτι πιο σιγουρο στο να παρουμε τα αλογα που τοοοσο προσπαθουμε με εξατμισεις,γραναζια,pc κτλ...
θα μου πειτε "ρε φιλε αμα ειναι ετσι παρε r1..."
ελα ομως που το fz1 μου καθε μερα που το βλεπω κα***νω κ περισσοτερο...αυτο που ειναι το ιδανικο ειναι fz1 με κινητηρα απο r1 αυτουσιο χωρις τροποποιησεις που εκανε η μαμα yamaha για να τον βαλει πανω στο fz1

για πειτε γνωμες....
