Καλησπερα παιδια.Απλα γραφω να μοιραστω τον προβληματισμο μου μαζι σας και θα ηθελα πολυ να ακουγα και την δικια σας γνωμη. ΕΙμαι κατοχος ενος fz1 1000 07 μοντελο εδω και καμποσους μηνες (το μηχανακι το ειχα ερωτευτει απο την μερα που βγηκε και το ειχα βαλει σκοπο καποια μερα να το αποκτησω, αλλα μια ο στρατος μια οτι δεν ειχα λεφτα δεν τα καταφερνα). Και ερχομαι στο ζουμι... Το μηχανακι το χρησιμοποιω σε καθημερινη βαση μεσα στην πολη και για αρκετα ταξιδακια 200 - 300χλμ, εκ των οποιων το 90% ειναι δικαβαλα μιας και δεν αποχωριζομαι το ετερον μου ημισυ..Οπως καταλαβαινετε και εσεις οι κατοχοι το μηχανακι δεν το ευχαριστιεμαι αφου με την κοπελα παντα ειμαι 1000 φορες πιο προσεχτικος σε σχεση οταν οδηγω μονος και απο τη αλλη το μηχανακι αλλαζει εντελως προσωπο οταν εχεις και δευτερο ατομο στη σελα του..Επιπλεον, θα θελαμε και ενα βαλιτσακι να παμε μια βολτα χωρις τα κρανη παραμασχαλα αλλα προτιμω να πεθανω παρα να δω το fazer με αυτην πανω....Αυτο που θα ηθελα να κανω ειναι να επαιρνα ενα παπι αλλα για τα υπολοιπα 3 χρονια δεν μπορω να διαθεσω ουτε ενα ευρω στη κυριολεξια για μηχανακι παλι (πολλα εχω ξοδεψει τα τελευταια 10 χρονια). Οποτε ερχομαι στο σημειο και λεω ποιος ο λογος να εχω το 1000 αφου και καιει πολυ (ειδικα μεσα στην πολη) και δε το χαιρομαι. Δεν ειμαι τυπος της μοστρας και της επιδειξης οπως καποιοι που θελουν να εχουν το 1000 για να το παιζουν καποιοι..Ως πρωην κατοχος strom 650 γνωριζω οτι αυτη η κατηγορια ειναι που μου ταιριαζει αφου και μεσα στην πολη ειναι mia χαρα αλλα και ταξιδακια με 170km δικαβαλα τα παει για πλακα. Λιγο που το εψαξα, κατεληξα στο vesrus της kawasaki σαν μια πολυ καλη επιλογη.. Τι λετε για αυτα ρε μαγκες? Καλα σκεφτομαι η θα χτυπαω το κεφαλι μου μετα??? Μηπως να το χτυπησω απο τωρα να ησυχασω μια και καλη??
Χιλια συγγνωμη για την εκθεση που εγραψα αλλα ηθελα να τα μοιραστω με καποιους συναδελφους...
LIFE IS LIKE RIDIND A BICYCLE, TO KEEP YOUR BALANCE YOU HAVE TO KEEP MOVING
Φίλε μου γιαυτό υπάρχουν δεκάδες επιλογές μοτοσυκλετών τόσο διαφορετικών μεταξύ τους για να διαλέξεις αυτό που ΕΣΥ πιστεύεις ότι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και στα γούστα σου...Και πολλές φορές μεταξύ αναγκών και "θέλω" είναι αναγκαίοι κάποιοι συμβιβασμοί...
Όποια και να είναι η επιλογή σου εσύ θα ζήσεις με αυτήν, άρα εσύ έχεις τον πρώτο λόγο...
Σε νιωθω φιλε μου, συμπασχω και γι αυτο το δινω κ ψαχνομαι για κατι αλλο... αν και για σολο "πτησεις" το θεωρω το απολυτο εργαλειο και που εχει φτιαχτει για μενα
Δυσκολη αποφαση ο αποχωρισμος απο το fz1 κ η μεταστροφη σε κατι αλλο πιο γενικο προς συμβιβασμο
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Κρατα το FZ1 αφου σου αρεσει τοσο και αργοτερα παιρνεις και ενα παπακι..
Αν το δωσεις θα το μετανιωσεις πιστευω θα βρεις και χρονο να το πας μονο σου..
Εσυ Αποστολη γιατι το δινεις;Δεν σε ικανοπηοιη στα ταξιδια;
Πολλές φορές έχουν έρθει φίλοι να τους συμβουλέψω για αγορά μηχανής και στη πορεία να ψάξουμε κιόλας.
Πρώτα απο όλα ξεκαθάρισε εσύ τι χρήση θες και τι χρήση πρόκειται να κάνεις με τη μηχανή σου.
Εάν γίνει αυτό το ξεκαθάρισμα τότε υπάρχουν μηχανές μπόλικες να διαλέξεις.
Μην αγοράσεις κάτι μόνο επειδή σου αρέσει οπτικά ή το ονειρεύεσε διότι δεν θα αποσβέσεις τα χρήματά σου στο 100% αφού θα περιορίζεσαι σε αυτά που δίνει.(π.χ μου αρέσει το γκάζι,το στρίψημο αλλά και τα μεγάλα ταξίδια....ε η απάντηση είναι μην πάρεις R1 αλλά sport-touring).
Ερχόμαστε τώρα στη δική σου περίπτωση.
Απο ότι κατάλαβα χρειάζεσαι ένα μηχανάκι σχετικά οικονομικό,να έχει άνεση σε 3ωρα ταξίδια,να είναι κατάλληλο για πόλη και άνετο για το συνεπιβάτη σου.
Η λήση είναι μονόδρομος και πιστεύω ότι θα απολαύσεις ένα μεγάλο On-Off.Θα έλεγα κατυθείαν 1000άρι με μόνη εξαίρεση το V-Strom το 650 απο μικρότερες κατηγορίες για γνωστούς λόγους(πολύ καλό γκάζι,άνεση και για τους δύο,ασφάλεια πολύ καλή στη κατηγορία του)
Πριν απο την αγορά σου λοιπόν
Α)Δες και δώσε αξία στις ανάγκες σου
Β)Διάλεξε μια κατηγορία μηχανής που καλύπτει το 80 με 100% των αναγκών σου και όχι το 50%
Γ)Διάλεξε με πρωταρχικό γνώμονα την ασφάλειά σου το μοντέλο της κατηγορίας οπου αποφάσισες(αναρτήσεις,φρένα κ.λ.π) και μετά όλα τα άλλα.
Δ)Αγόρασέ την.
Billy_BMW έγραψε:Πολλές φορές έχουν έρθει φίλοι να τους συμβουλέψω για αγορά μηχανής και στη πορεία να ψάξουμε κιόλας.
Πρώτα απο όλα ξεκαθάρισε εσύ τι χρήση θες και τι χρήση πρόκειται να κάνεις με τη μηχανή σου.
Εάν γίνει αυτό το ξεκαθάρισμα τότε υπάρχουν μηχανές μπόλικες να διαλέξεις.
Μην αγοράσεις κάτι μόνο επειδή σου αρέσει οπτικά ή το ονειρεύεσε διότι δεν θα αποσβέσεις τα χρήματά σου στο 100% αφού θα περιορίζεσαι σε αυτά που δίνει.(π.χ μου αρέσει το γκάζι,το στρίψημο αλλά και τα μεγάλα ταξίδια....ε η απάντηση είναι μην πάρεις R1 αλλά sport-touring).
Ερχόμαστε τώρα στη δική σου περίπτωση.
Απο ότι κατάλαβα χρειάζεσαι ένα μηχανάκι σχετικά οικονομικό,να έχει άνεση σε 3ωρα ταξίδια,να είναι κατάλληλο για πόλη και άνετο για το συνεπιβάτη σου.
Η λήση είναι μονόδρομος και πιστεύω ότι θα απολαύσεις ένα μεγάλο On-Off.Θα έλεγα κατυθείαν 1000άρι με μόνη εξαίρεση το V-Strom το 650 απο μικρότερες κατηγορίες για γνωστούς λόγους(πολύ καλό γκάζι,άνεση και για τους δύο,ασφάλεια πολύ καλή στη κατηγορία του)
Πριν απο την αγορά σου λοιπόν
Α)Δες και δώσε αξία στις ανάγκες σου
Β)Διάλεξε μια κατηγορία μηχανής που καλύπτει το 80 με 100% των αναγκών σου και όχι το 50%
Γ)Διάλεξε με πρωταρχικό γνώμονα την ασφάλειά σου το μοντέλο της κατηγορίας οπου αποφάσισες(αναρτήσεις,φρένα κ.λ.π) και μετά όλα τα άλλα.
Δ)Αγόρασέ την.
Σας ευχαριστω ολους για την ανταποκριση και το ενδιαφερον.. Οπως ειπα ημουνα κατοχος του strom 650 γι αυτο και λεω να μην τον ξαναπαρω στοχευοντας το versus της kawasaki για το οποιο εχω ακουσει πολυ καλα λογια..Ποια η γνωμη σας γι αυτο ρε παιδες?
LIFE IS LIKE RIDIND A BICYCLE, TO KEEP YOUR BALANCE YOU HAVE TO KEEP MOVING
- Περισσότερο "στημένο" για ON-Road χρήση
- Μεγαλύτερο κόστος service (4κίλυνδρο)
- Πιο ομαλή ροπή και εναλλαγή ταχυτήτων
- Πιο αδύναμο χαμηλά (4κίλυνδρο)
- Χειρότερη ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά & πλαίσιο
- Λιγότερη αυτονομία
- χαμηλότερη σχέση συμπίεσης
- χειρότερη προστασία απο αέρα
- Πιο ελαφρύ σε βάρος συνολικό,αλλά στην κατανομή?
- Πιο δύσκολος χειρισμός στα κλειστά "κομμάτια" (μπόλικες μοίρες γωνίας μπροστά)
- Θα ζεσταίνεται περισσότερο μέσα στην πόλη
- Πιο χαμηλή θέση οδήγησης
Προσωπική επιλογή μεταξύ των δύο :
V-STROM....αλλά όπως είπαμε αυτή είναι προσωπική επιλογή
ΚΑΠΛΑΝΙ έγραψε:
Κρατα το FZ1 αφου σου αρεσει τοσο και αργοτερα παιρνεις και ενα παπακι..
Αν το δωσεις θα το μετανιωσεις πιστευω θα βρεις και χρονο να το πας μονο σου..
+675 οπως λέει ο Καπλάνης
... - Μεγαλύτερο κόστος service (4κίλυνδρο)
- Πιο ομαλή ροπή και εναλλαγή ταχυτήτων
- Πιο αδύναμο χαμηλά (4κίλυνδρο)
@Billy_BMW το Versys ειναι 4κυλιδρο οσο και το BMW ειναι 3κυλινδρο
- Περισσότερο "στημένο" για ON-Road χρήση
- Μεγαλύτερο κόστος service (4κίλυνδρο)
- Πιο ομαλή ροπή και εναλλαγή ταχυτήτων
- Πιο αδύναμο χαμηλά (4κίλυνδρο)
- Χειρότερη ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά & πλαίσιο
- Λιγότερη αυτονομία
- χαμηλότερη σχέση συμπίεσης
- χειρότερη προστασία απο αέρα
- Πιο ελαφρύ σε βάρος συνολικό,αλλά στην κατανομή?
- Πιο δύσκολος χειρισμός στα κλειστά "κομμάτια" (μπόλικες μοίρες γωνίας μπροστά)
- Θα ζεσταίνεται περισσότερο μέσα στην πόλη
- Πιο χαμηλή θέση οδήγησης
Προσωπική επιλογή μεταξύ των δύο :
V-STROM....αλλά όπως είπαμε αυτή είναι προσωπική επιλογή
Το versus ειναι δικυλιωδρο σε σειρα..
LIFE IS LIKE RIDIND A BICYCLE, TO KEEP YOUR BALANCE YOU HAVE TO KEEP MOVING