Γκάλοπ, πού το έχεις το...αμορτισέρ σου;
Γκάλοπ, πού το έχεις το...αμορτισέρ σου;
Παίδες με αφορμή την αλλαγή ρύθμισης του αμορτισέρ μου είπα να δω και πόσο το έχουν και τα υπόλοιπα μέλη
να πούμε για τους φίλους που δεν γνωρίζουν, η default ρύθμιση είναι 3.
η ερώτηση λοιπόν είναι, πόσα κιλά είσαι και πού το έχεις το αμορτισέρ σου;
εγώ το είχα στο 4 1,5 χρόνο τώρα. τελευταία άρχισα να ψάχνομαι γιατί δεν στρίβω καλά σε απλές συνθήκες χωρίς πίεση....πειραματικά το πήγα στο 2 και μου άρεσε ποιό πολύ. είμαι στα 68 κιλά. το μοτό μαλάκωσε, δεν πατάς πλέον χλέπα και το νιώθεις και στις στροφές δεν είναι τόσο απότομο παραδόξως γιατί δεν το περίμενα να είναι ποιό άνετο στη στροφή με ποιό μαλακή ρύθμιση.....τώρα έχω ποιό πολύ εμπιστοσύνη πριν και μέσα στη στροφή από πριν.......
να πούμε για τους φίλους που δεν γνωρίζουν, η default ρύθμιση είναι 3.
η ερώτηση λοιπόν είναι, πόσα κιλά είσαι και πού το έχεις το αμορτισέρ σου;
εγώ το είχα στο 4 1,5 χρόνο τώρα. τελευταία άρχισα να ψάχνομαι γιατί δεν στρίβω καλά σε απλές συνθήκες χωρίς πίεση....πειραματικά το πήγα στο 2 και μου άρεσε ποιό πολύ. είμαι στα 68 κιλά. το μοτό μαλάκωσε, δεν πατάς πλέον χλέπα και το νιώθεις και στις στροφές δεν είναι τόσο απότομο παραδόξως γιατί δεν το περίμενα να είναι ποιό άνετο στη στροφή με ποιό μαλακή ρύθμιση.....τώρα έχω ποιό πολύ εμπιστοσύνη πριν και μέσα στη στροφή από πριν.......
Να ποστάρω κάτι άσχετο; (και συγνώμη δηλαδή)
Στο προηγούμενο μου μηχανάκι (TDM) συνέχεια ψαχνόμουνα. Λιγο με τις ρυθμίσεις του WP που είχα βάλει πίσω, λίγο με τις ρυθμίσεις των WP ελατηρίων που είχα εμπρός. Κάποια στιγμή αισθανόμουνα ότι το αμορτισέρ είχε ψιλοσακουλιάσει και ήθελε άλλαγμα μαζί με τα λάστιχα που αισθανόμουνα ότι γλυστρούσαν μετά από 15000 χλμ. Το είπα σε ένα φίλο μου ψιλοκάγκουρα αλλά πολύ μάστορα στο τιμόνι και στα ίδια κιλά με εμένα και μου είπε να του το δώσω για μια βόλτα να δει. Πανικοβλήθηκα λίγο, καθόσον οι γυαλιστεροί λακουβιασμένοι δρόμοι των Χανίων δεν είναι πίστα για τεστ ράινt αλλά μια που τον εμπιστευόμουνα και ήξερα ότι είναι μάστορι στο τιμόνι...το διακινδύνεψα.
Έβαλε μπρος και έφυγε με σούζα. Μισή ώρα αργότερα γύρισε. Τα είχε ξύσει όλα απο κάτω από δεξιά, όλα από κάτω και αριστερά, το πέλμα των Battlax είχε "τελειώσει" και στα δυο ελαστικά και ήταν προφανές ότι είχε φέρει το μηχανάκι στα όριά του. Προσωπικά μια φορά πήγα να ξύσω και παραλίγο να σκοτωθώ στην καλογυαλισμένη στροφή που αυτός την ξεφτήλισε. Η διάγνωσή του ήταν ότι και τα λάστιχα έιχαν φαί και το αμορτισέρ ήταν σαν καινούρια και απέδωσε στην ασχετοσύνη και το φόβο μου τις αρxικές μου παρατηρήσεις.
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
O καθένας ξέρει το μηχανάκι του καλύτερα από τον οιοδήποτε άλλο καθότι το δικό του στύλ οδήγησης προδιαθέτει και τον εγκέφαλο πότε να φοβηθεί και πότε να ρισκάρει. Από και και πέρα υπάρχει και η αντικειμενική αλήθεια η οποία ίσως για τους παραπάνω λόγους να μη μας κάνει, αλλά ίσως και να μας έκανε αν γνωρίζαμε καλύτερα μερικά πράγματα. Κοινώς, παραδέιγματος χάριν, αν η ρύθμιση στο 4 ή στο 3 εσένα σου κάνει, εμένα μπορεί να μη με αφήνει να μπω στην ίδια στροφή με ασφάλεια και σιγουριά, και αν αισθάνεισαι το πίσω ελαστικό τελειωμένο, εμένα μπορεί να μου βγάλει άλλα 10 χιλιάδες χλμ.
Παίρνεται πάντα όσες γνώμες θέλετε. Ο τελικός κριτής, όμως, είστε πάντα εσείς μιάς και εσείς θα καβαλήσετε και θα θέσετε τη γνώση υπό δοκιμή.
Ξανά συγνώμη για το (ίσως) άσχετο του ποστ και εύχομαι να μην το μάμησα το thread
Στο προηγούμενο μου μηχανάκι (TDM) συνέχεια ψαχνόμουνα. Λιγο με τις ρυθμίσεις του WP που είχα βάλει πίσω, λίγο με τις ρυθμίσεις των WP ελατηρίων που είχα εμπρός. Κάποια στιγμή αισθανόμουνα ότι το αμορτισέρ είχε ψιλοσακουλιάσει και ήθελε άλλαγμα μαζί με τα λάστιχα που αισθανόμουνα ότι γλυστρούσαν μετά από 15000 χλμ. Το είπα σε ένα φίλο μου ψιλοκάγκουρα αλλά πολύ μάστορα στο τιμόνι και στα ίδια κιλά με εμένα και μου είπε να του το δώσω για μια βόλτα να δει. Πανικοβλήθηκα λίγο, καθόσον οι γυαλιστεροί λακουβιασμένοι δρόμοι των Χανίων δεν είναι πίστα για τεστ ράινt αλλά μια που τον εμπιστευόμουνα και ήξερα ότι είναι μάστορι στο τιμόνι...το διακινδύνεψα.
Έβαλε μπρος και έφυγε με σούζα. Μισή ώρα αργότερα γύρισε. Τα είχε ξύσει όλα απο κάτω από δεξιά, όλα από κάτω και αριστερά, το πέλμα των Battlax είχε "τελειώσει" και στα δυο ελαστικά και ήταν προφανές ότι είχε φέρει το μηχανάκι στα όριά του. Προσωπικά μια φορά πήγα να ξύσω και παραλίγο να σκοτωθώ στην καλογυαλισμένη στροφή που αυτός την ξεφτήλισε. Η διάγνωσή του ήταν ότι και τα λάστιχα έιχαν φαί και το αμορτισέρ ήταν σαν καινούρια και απέδωσε στην ασχετοσύνη και το φόβο μου τις αρxικές μου παρατηρήσεις.
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
O καθένας ξέρει το μηχανάκι του καλύτερα από τον οιοδήποτε άλλο καθότι το δικό του στύλ οδήγησης προδιαθέτει και τον εγκέφαλο πότε να φοβηθεί και πότε να ρισκάρει. Από και και πέρα υπάρχει και η αντικειμενική αλήθεια η οποία ίσως για τους παραπάνω λόγους να μη μας κάνει, αλλά ίσως και να μας έκανε αν γνωρίζαμε καλύτερα μερικά πράγματα. Κοινώς, παραδέιγματος χάριν, αν η ρύθμιση στο 4 ή στο 3 εσένα σου κάνει, εμένα μπορεί να μη με αφήνει να μπω στην ίδια στροφή με ασφάλεια και σιγουριά, και αν αισθάνεισαι το πίσω ελαστικό τελειωμένο, εμένα μπορεί να μου βγάλει άλλα 10 χιλιάδες χλμ.
Παίρνεται πάντα όσες γνώμες θέλετε. Ο τελικός κριτής, όμως, είστε πάντα εσείς μιάς και εσείς θα καβαλήσετε και θα θέσετε τη γνώση υπό δοκιμή.
Ξανά συγνώμη για το (ίσως) άσχετο του ποστ και εύχομαι να μην το μάμησα το thread

Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν
φίλος γλάλοπ κάνω!! δεν βγάζω συμπέρασμα για το αμορτισέρ μου! ετσι οπως μου έκατσε δεν θα το άλλαζα μα που να μου λέγανε όλοι οτι στο 7 είναι σούπερ και φτιάχνει και φραπέ! (εκτώς αμα μου έλεγες εσυ οτι του έριξες ρακί και πετάει!) ορθα τα λες ομως.........
πες μας και που το έχεις το αμορτισέρι σου!!!
πες μας και που το έχεις το αμορτισέρι σου!!!
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
εγω το εχω σε μια ντουλαπα μαζι με τα μπροστινα ελατηρια
ελεω ohlins

ελεω ohlins

ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
- Johnny1
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Το έχω αφήσει στο 3 (μαμα ρύθμιση).
Είμαι 75 κιλά.
Το έβαλα για μία εβδομάδα στο 4, αλλά το πίσω έγινε νευρικό, ιδιαίτερα αν πάνω στη στροφή υπήρχαν ανωμαλίες. Οχι επικύνδυνα πράγματα, αλλά ο τροχός διαβαζε καλύτερα το δρόμο στη θέση 3.
Οταν ήμουν δικάβαλος δούλευε καλύτερα στη θέση 4, αλλά το 90% των χιλιομέτρων το κάνω μονος μου.......
Είμαι 75 κιλά.
Το έβαλα για μία εβδομάδα στο 4, αλλά το πίσω έγινε νευρικό, ιδιαίτερα αν πάνω στη στροφή υπήρχαν ανωμαλίες. Οχι επικύνδυνα πράγματα, αλλά ο τροχός διαβαζε καλύτερα το δρόμο στη θέση 3.
Οταν ήμουν δικάβαλος δούλευε καλύτερα στη θέση 4, αλλά το 90% των χιλιομέτρων το κάνω μονος μου.......
Γιάννης
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Δευ 05 Νοέμ 2007, 20:28
- Model: -
- Τοποθεσία: ITEA
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 96
- Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2007, 03:38
- Model: -
- Τοποθεσία: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης