Γκάλοπ, πού το έχεις το...αμορτισέρ σου;

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
Tom
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2006, 05:30
Επικοινωνία:

Γκάλοπ, πού το έχεις το...αμορτισέρ σου;

Δημοσίευση από Tom »

Παίδες με αφορμή την αλλαγή ρύθμισης του αμορτισέρ μου είπα να δω και πόσο το έχουν και τα υπόλοιπα μέλη

να πούμε για τους φίλους που δεν γνωρίζουν, η default ρύθμιση είναι 3.

η ερώτηση λοιπόν είναι, πόσα κιλά είσαι και πού το έχεις το αμορτισέρ σου;

εγώ το είχα στο 4 1,5 χρόνο τώρα. τελευταία άρχισα να ψάχνομαι γιατί δεν στρίβω καλά σε απλές συνθήκες χωρίς πίεση....πειραματικά το πήγα στο 2 και μου άρεσε ποιό πολύ. είμαι στα 68 κιλά. το μοτό μαλάκωσε, δεν πατάς πλέον χλέπα και το νιώθεις και στις στροφές δεν είναι τόσο απότομο παραδόξως γιατί δεν το περίμενα να είναι ποιό άνετο στη στροφή με ποιό μαλακή ρύθμιση.....τώρα έχω ποιό πολύ εμπιστοσύνη πριν και μέσα στη στροφή από πριν.......

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Να ποστάρω κάτι άσχετο; (και συγνώμη δηλαδή)
Στο προηγούμενο μου μηχανάκι (TDM) συνέχεια ψαχνόμουνα. Λιγο με τις ρυθμίσεις του WP που είχα βάλει πίσω, λίγο με τις ρυθμίσεις των WP ελατηρίων που είχα εμπρός. Κάποια στιγμή αισθανόμουνα ότι το αμορτισέρ είχε ψιλοσακουλιάσει και ήθελε άλλαγμα μαζί με τα λάστιχα που αισθανόμουνα ότι γλυστρούσαν μετά από 15000 χλμ. Το είπα σε ένα φίλο μου ψιλοκάγκουρα αλλά πολύ μάστορα στο τιμόνι και στα ίδια κιλά με εμένα και μου είπε να του το δώσω για μια βόλτα να δει. Πανικοβλήθηκα λίγο, καθόσον οι γυαλιστεροί λακουβιασμένοι δρόμοι των Χανίων δεν είναι πίστα για τεστ ράινt αλλά μια που τον εμπιστευόμουνα και ήξερα ότι είναι μάστορι στο τιμόνι...το διακινδύνεψα.
Έβαλε μπρος και έφυγε με σούζα. Μισή ώρα αργότερα γύρισε. Τα είχε ξύσει όλα απο κάτω από δεξιά, όλα από κάτω και αριστερά, το πέλμα των Battlax είχε "τελειώσει" και στα δυο ελαστικά και ήταν προφανές ότι είχε φέρει το μηχανάκι στα όριά του. Προσωπικά μια φορά πήγα να ξύσω και παραλίγο να σκοτωθώ στην καλογυαλισμένη στροφή που αυτός την ξεφτήλισε. Η διάγνωσή του ήταν ότι και τα λάστιχα έιχαν φαί και το αμορτισέρ ήταν σαν καινούρια και απέδωσε στην ασχετοσύνη και το φόβο μου τις αρxικές μου παρατηρήσεις.
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
O καθένας ξέρει το μηχανάκι του καλύτερα από τον οιοδήποτε άλλο καθότι το δικό του στύλ οδήγησης προδιαθέτει και τον εγκέφαλο πότε να φοβηθεί και πότε να ρισκάρει. Από και και πέρα υπάρχει και η αντικειμενική αλήθεια η οποία ίσως για τους παραπάνω λόγους να μη μας κάνει, αλλά ίσως και να μας έκανε αν γνωρίζαμε καλύτερα μερικά πράγματα. Κοινώς, παραδέιγματος χάριν, αν η ρύθμιση στο 4 ή στο 3 εσένα σου κάνει, εμένα μπορεί να μη με αφήνει να μπω στην ίδια στροφή με ασφάλεια και σιγουριά, και αν αισθάνεισαι το πίσω ελαστικό τελειωμένο, εμένα μπορεί να μου βγάλει άλλα 10 χιλιάδες χλμ.
Παίρνεται πάντα όσες γνώμες θέλετε. Ο τελικός κριτής, όμως, είστε πάντα εσείς μιάς και εσείς θα καβαλήσετε και θα θέσετε τη γνώση υπό δοκιμή.
Ξανά συγνώμη για το (ίσως) άσχετο του ποστ και εύχομαι να μην το μάμησα το thread :oops:
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

Tom
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2006, 05:30
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tom »

φίλος γλάλοπ κάνω!! δεν βγάζω συμπέρασμα για το αμορτισέρ μου! ετσι οπως μου έκατσε δεν θα το άλλαζα μα που να μου λέγανε όλοι οτι στο 7 είναι σούπερ και φτιάχνει και φραπέ! (εκτώς αμα μου έλεγες εσυ οτι του έριξες ρακί και πετάει!) ορθα τα λες ομως.........

πες μας και που το έχεις το αμορτισέρι σου!!!

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Δεν ξέρω, εκεί που ήτονε όταν το αγόρασα. :oops:
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

εγω το εχω σε μια ντουλαπα μαζι με τα μπροστινα ελατηρια :oops:

ελεω ohlins :lol:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

Άβαταρ μέλους
Johnny1
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Johnny1 »

Το έχω αφήσει στο 3 (μαμα ρύθμιση).
Είμαι 75 κιλά.
Το έβαλα για μία εβδομάδα στο 4, αλλά το πίσω έγινε νευρικό, ιδιαίτερα αν πάνω στη στροφή υπήρχαν ανωμαλίες. Οχι επικύνδυνα πράγματα, αλλά ο τροχός διαβαζε καλύτερα το δρόμο στη θέση 3.

Οταν ήμουν δικάβαλος δούλευε καλύτερα στη θέση 4, αλλά το 90% των χιλιομέτρων το κάνω μονος μου.......
Γιάννης

Άβαταρ μέλους
yiagt
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Πέμ 17 Αύγ 2006, 17:51
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από yiagt »

70kg και από το 3 το έχω στο 4.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το πίσω αμορτισερ.
Το μπροστά είναι για πέταμα +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)

Άβαταρ μέλους
Lazaros32
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τετ 05 Σεπ 2007, 13:05
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Lazaros32 »

Εγώ για 6 μήνες το είχα στο 3 και τώ εδώ και 2 μήνες το έχω στο 4 και νομίζω ότι μου έκατσε πολύ καλύτερα. Είμαι 99 κιλά τώρα.
Raised from the Dead

Άβαταρ μέλους
Jo.Da.
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4225
Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Jo.Da. »

δεν έχω πειράξει καθόλου τις ρυθμίσεις, άρα στο 3...
βάρος αναβάτη: 80kg...
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!

giannisproevo
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 05 Νοέμ 2007, 20:28
Model: -
Τοποθεσία: ITEA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από giannisproevo »

οπως εινα μαμα!
LIFE IS SHORT.......... PLAY MORE!!

dimokritos
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2007, 03:38
Model: -
Τοποθεσία: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από dimokritos »

giannisproevo έγραψε:οπως εινα μαμα!
και εγώ το ίδιο. μετά απο μερικούς μήνες πάντως προτίθεμαι να πειραματιστώ και λίγο παραπάνω μόλις μάθω κάπως και το μηχανάκι.

Άβαταρ μέλους
Johnny1
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Johnny1 »

yiagt έγραψε:70kg και από το 3 το έχω στο 4.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το πίσω αμορτισερ.
Το μπροστά είναι για πέταμα +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)
Το μπροστά θέλει ελατήρια ohlins και βελτιώνεται κατά πολύ.
Γιάννης

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Υπάρχουν με ρυθμίσεις, άραγε, για το 600αράκι μας;
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

Άβαταρ μέλους
FZMAN
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: Κυρ 30 Οκτ 2005, 18:52
Model: -
Τοποθεσία: Aθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από FZMAN »

Κι εγώ το έβαλα στην θέση 4 και είδα ότι η μηχανή συμπεριφέρεται καλύτερα. Είμαι 98 κιλά.
Εικόνα
ΓΙΩΡΓΟΣ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

μια παρατήρηση...
Στο 90% των αμορτισέρ μόνο 1 σκάλα διαφορά στην προφόρτιση δεν κάνει καμμιά άξια λόγου αλλαγή στην ρύθμιση και στην αίσθηση που εισπράτεις....
Αν θέλετε να πειραματιστείτε το καλύτερο είναι να δοκιμάσετε + ή - 2 σκάλες σε σχέση με την μαμίσια ρύθμιση...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης