fz1 2006 με ακράπα...

Προστασία, αξεσουαρ, οπτικές βελτιώσεις και φανοποιία
panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

9 ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 11 ME ΟΛΟΚΛΗΡΗ!!! ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Η ΑKRAPIVIC! :!: :!:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Δημήτρη...
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα με ΜΟΝΗ αλλαγή το τελικό (+9ΗΡ από μαμά)
Εικόνα


και αυτό με την κομπλέ εξάτμιση (+11ΗΡ από μαμά)
Εικόνα


ΚΑΙ στις 2 περιπτώσεις η αύξηση της ροπής είναι εντυπωσιακή (ειδικά αυτή με μόνη την αλλαγή του τελικού είναι σχεδόν 2πλάσια από ότι σε οποιοδήποτε αλλο μηχανάκι στο σάιτ της Ακράποβιτς, πράγμα που μάλλον δηλώνει ότι το FZ1 είναι "πολύ ταπωμένο" και επωφελείται πολύ από την αλλαγή-ξετάπωμα...), και μάλιστα η αύξηση της ιπποδύναμης οφείλεται ΜΟΝΟ στην αύξηση της ροπής μια και δεν αλλάζεουν οι στροφές που παρουσιάζεται η μέγιστη ιπποδύναμη....

Προσωπικά αν και είμαι γενικά εναντίον τέτοιων αλλαγών, ΑΝ ισχύουν αυτά τα σχεδιαγράμματα (που οι εντυπώσεις του συμφορουμίτη συνηγορούν θετικά για αυτό), και σε συνδυασμό με την σοβαρή διαφορά βάρους των εξατμίσεων σε σχέση με την μαμά, θα το σκεφτώ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ να το κάνω...

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

νομιζα 9+11....σορυ!για τα αλογα του μοτερ σας που ειναι κομενα σε συγκριση με το R1,μου φανηκε ακομα και αυτο πιθανο!

παντως θαναση εγω δεν θα το σκεφτομουν καν στην θεση σου!!

και πανεμορφη ειναι αλλα και δουλεια κανει και τα λεφτα της νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο, βαλε και το κερδος του βαρους πιστευω οτι δεν θελει συζητηση αλλο!! :cry:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

χαρτογραφηση δεν χρειαζεται :?: την αγορασες και την εβαλες,αυτο μονο :?: χμ χμ χμ μου φαινετε σαν να μπαινουμε ολοι στο λουκι εεε :?:
+:Think=+::-k

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

την αγοραζεις, την βαζεις, βαζεις μπροστα και εχεις συν 9 αλογα :!: :!: :!: ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ... </->/ss4

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

παιδες περασαν λιγες μερες απο τοτε που εβαλα την ακραπα και θελω να σας πω κατι... ΒΑΛΤΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
ειναι αμαρτια να το οδηγειτε μαμα, πιστεψτε με δεν ξερετε τι καβαλατε!!! :goodluck:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D γραψε μας της διαφορες σε αισθηση και συναισθηματα εαν μπορουν να γραφτουν

:lol: :lol: παντως εμενα με εχεις βαλει στην πριζα και με το δωρο χριστουγεννων κατι μπορει να γινει :!: :!: :!:

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

δεν υπαρχουν λογια που να μπορω να σου πω... απλα γινετε ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ :!: :!: :!: :oeoeoe:

Gilbert

Δημοσίευση από Gilbert »

Φϊλε, πρώτα από όλα μεγειά. Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου, και εμένα μου αρέσουν οι εξατμίσεις, αλλά το "άλλο μηχανάκι" είναι κυρίως λόγω θορύβου. Με μόνο εξάτμιση οι διαφορές σε απόδοση δεν είναι τεράστιες :wink:

Για να το διαπιστώσεις αυτό, αρκεί να κάνεις ρεπρίζ πχ με κάποιο εργοστασιακό FZ1 που είχες κάνει και πριν. Καλές οι δυναμομέτρησεις και τα άλογα, αλλά πιο πολύ θα έπρεπε να σε νοιάζει νομίζω η διαφορά σε χρόνους, ή "μηχανάκια" ,και λιγότερο τα άλογα ή αίσθηση που δίνει μία βελτίωση. Η αίσθηση πολύ συχνά είναι παραπλανητική ...

Φιλικά

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

φιλε ευχαριστω για το μεγεια! θελω να σου πω οτι δεν ειμαι κανενας χθεσινος με τα μηχανακια ουτε κανενας πιτσιρικας που να με ενθουσιαζει ο θορυβος! και προς θεου δεν εχω κανενα λογο να κανω διαφημιση στην akrapοvic! αυτο που λεω οτι γινεται αλλο μηχανακι το ΕΝΝΟΩ!!! το οτι το μηχανακι σηκωνεται για πλακα με δευτερα ενω πριν δε το εκανε ουτε με πρωτη, λες να ειναι ιδεα μου? το οτι με τον αδελφο μου που εχει R6 ανοιγαμε πριν και πασχηζα να κρατηθω μπροστα του μεχρι τα 200 ενω μετα μου ξεκολαγε και τωρα εξαφανιζομαι μπροστα λες να ειναι και αυτο ιδεα μου? :wink: :wink: :wink:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Δεν πρέπει να είναι τυχαίο που η Acrapovitc στο σάιτ της δίνει +9ΗΡ με την αλλαγή ΜΟΝΟ του τελικού...
Και δεν πιστεύω ότι θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα γιατί ΚΑΙ σοβαρή εταιρία είναι, ΚΑΙ δεν κάνει το ίδιο σε άλλα μοντέλα που συνήθως κυμαίνονται στα 3-4 άλογα αύξηση (και μάλιστα σε σούπερ-σπόρ μηχανάκια όπου το κυνήγι και του τελευταίου ίππου θεωρείται "θέμα τιμής"...)

Το προφανές συμπέρασμα είναι ότι το FZ1 είναι αρκετά ταπωμένο λόγω Euro3 προδιαγραφών και επωφελείται σε αναπάντεχα πολύ μεγάλο βαθμό από την αλλαγή...Δεν αποκλείεται και η αφαίρεση του EXUP να συνεισφέρει...

Χαίρομαι που οι εντυπώσεις του panjimnakos επιβεβαιώνουν τα παραπάνω... :thumleft:

Ρε φούστη μου... Για πρώτη φορά μπαίνω στον πειρασμό να απαρνηθώ τις αρχές μου και να βάλω άφτερμάρκετ εξάτμιση... :oops: </->/s5
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Δευ 16 Οκτ 2006, 23:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

Eπιτελους ενας που με πιστευει... :coool:

Εγω θελω να το κανετε για να ειμαστε ακομα ποιο ακαταμαχητοι στους δρομους... :isalutu:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

ΒΟΝΟ έγραψε:Καλησπερα.Φιλε με εχεις φτιαξει.Εχω δυο ερωτησεις,1 το μηχανακι ρυθμιστηκε μετα με την ακραπα σε καυσαναλυτη η το αφησες οπως ηταν?και 2 ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ και εαν το εχεις με το μανισιο το γραναζι.και τελοσ ποσο κοστισε ολη η ιστορια. Ευχαριστω πολυ. :wink:

Μεταφέρθηκε εδώ που είναι η σωστή του θέση...

panjimnakos

Δημοσίευση από panjimnakos »

Theod έγραψε:
ΒΟΝΟ έγραψε:Καλησπερα.Φιλε με εχεις φτιαξει.Εχω δυο ερωτησεις,1 το μηχανακι ρυθμιστηκε μετα με την ακραπα σε καυσαναλυτη η το αφησες οπως ηταν?και 2 ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ και εαν το εχεις με το μανισιο το γραναζι.και τελοσ ποσο κοστισε ολη η ιστορια. Ευχαριστω πολυ. :wink:

Καλησπερα. Δεν εκανα καμια ρυθμιση στο μηχανακι και το γραναζι ειναι μαμα, το μονο επιπλεον ειναι οτι εχει και φιλτρο dna! To μηχανακι μου εχει 6000χλμ με πολυ καλο στροσιμο! Την εξατμιση την εβαλα στον μηχανικο μου στο γαλατσι και πηγε 600€. Κανονικα εχει 660€.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

εεεεεε και εμενα ξεχασες που σε πιστευω :ooow: αρα +ενας ακομα.

εγω παντα ειχα το μαμουνι της αλλαγης τελικου και παντα αλλαζα μεχρι τωρα σε ολλα τα μοτο που ειχα και ο λογος ειναι και αισθητικος οπως τονιστηκε αλλα και πρακτικος,σε αυτο το μοτο με απασχολουσε το exup που εχει και γι"αυτο ειχα καποιες αμφιβολιες αλλα απο αυτα που μας καταγραφη ο panjimnakos με την πρωτη ευκαιρια(τα φραγκα κανονιζουν)θα την κατσω και εγω.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιφερειακά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης