Μπουζοπιπες

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
tzarot
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ 02 Αύγ 2019, 22:42
Model: FZ1
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από tzarot »

Τελικά, ευχαριστημένος? Σκέφτομαι να τις παραγγείλω και εγώ για το δικό μου FZ1S

Άβαταρ μέλους
emerald
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 25 Νοέμ 2013, 15:21
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από emerald »

Δυστυχως οι συγκεκριμενοι πολλαπλασιαστες εχουν διαφορετικο ρευμα και ισως δε κανουν για τη συγκεκριμενη Μοτο.
Μικρες διακοπες σε ανοιγματα του γκαζιου στις χαμηλες στροφες και η αναγκη να οδηγας στρωτα υποχρεωτικα δεν γινεται.
Αλλαχτηκαν αμμεσα με τις γνησιες και τα προβληματα εξαφανιστηκαν.
Λιγο ψαξιμο στα κωδικα της Mitsubishi δειχνουν το ολο θεμα με πληθωρα πολλαπλασιαστων και κωδικων για το ιδιο η λιγο διαφορετικο μεγεθος(οι διαφορες ισχυουν και για παραπλησια μοντελα της Yamaha οπως R6,R1,FZ8s) και η λυση για spare ανταλλακτικα σε πολυ προσιτη τιμη βρεθηκε σχεδον διπλα μας.

Υιοθετηστε τη λυση μονωσης με καποια σακουλα στο σημειο των καλωδιων και των πολλαπλασιαστων κατα το πλυσιμο και κανενα προβλημα.

Άβαταρ μέλους
tzarot
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ 02 Αύγ 2019, 22:42
Model: FZ1
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από tzarot »

Προσωπικά τόλμησα. Παραγγέλθηκαν τον Δεκέμβριο, ήρθαν χέρι με χέρι 112€. Καμία σχέση με το 500+ μαμά. Σήμερα με την ευκαιρία του μεγάλου service (βαλβίδες) μπήκαν στη μηχανή. Δεν παρατήρησα προβλήματα. Ούτε χαμηλά ούτε ψηλά. Η ποιότητα της σιλικόνης πολύ καλύτερη. Ενημέρωση στα πρώτα 5000...

Άβαταρ μέλους
tzarot
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ 02 Αύγ 2019, 22:42
Model: FZ1
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από tzarot »

8.000 κμ μετά κανένα πρόβλημα. Η μηχανή δουλεύει σωστά, μπερδέματα δεν φαίνεται να έχω. Μετρήθηκαν μάλιστα, όπως μου είπε τουλάχιστον ο μηχανικός μου, και όλα βρέθηκαν σωστά. Θεωρώ ότι ως αγορά ήταν εξαιρετική αν αναλογιστώ το κόστος των mama.

Άβαταρ μέλους
tzarot
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ 02 Αύγ 2019, 22:42
Model: FZ1
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από tzarot »

Δυστυχώς ο Emerald είχε δίκιο. Στα περίπου 9.000 χλμ χρήσης άρχισαν να εμφανίζονται μικροί λόξυγγες στη μηχανή. Στη αρχή αραιά και όχι με κάποιο επαναλλαμβανόμενο μοτίβο. Μετά από άλλα περίπου 1500 χλμ άρχισαν να γίνονται πιο έντονοι ειδικά όταν ο κινητήρας είχε ζεσταθεί αρκετά (25+χλμ οδήγησης). Κάποιες φορές η μηχανή έσβηνε στην εκκίνηση, κάποιες φορές στόλαρε σε κλειστές στροφές. Τον καιρό εκείνο μου βγήκε και βολάν, μπέρδεψε το πράγμα. Τελικά μετά απο την αλλαγή του βολάν, και αφού άδειασα ντεπόζιτο να σιγουρευτώ για νερό, έβαλα πίσω τους μαμά ενώ χρειάστηκε να αλλάξω και 4 μπουζί καθώς είχαν ασπρίσει τελείως, προφανώς λόγω κακής λειτουργίας, και το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε.

Δίδαγμα 1: 112EUR δεν αντικαθιστούν 400+ (που νομίζω έχουν η μαμά)
Δίδαγμα 2: Όταν δουλεύει κάτι δεν το αλλάζουμε.
Δίδαγμα 3: Οι πειραματισμοί δε πετυχαίνουν πάντα...
Συμπέρασμα: Μαμά και πάλι μαμά.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από Solomon »

Ευχαριστούμε για το feedback κ μπράβο σου που έχεις το θάρρος να αναγνωρίσεις μια λανθασμένη επιλογή

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μπουζοπιπες

Δημοσίευση από SoR_gr »

Φανταζομαι κ με τις μπουζοπθπες των 115ε το πλυσιμο ηταν ευλαβικο κ δν το πλακωνες με πιεστικο
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες