Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Απάντηση
kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Δημοσίευση από kokobill »

Καλησπέρα σε όλους.

Με την αγορά του FZ8 μου (μοντέλο χωρίας ABS), πρίν από 10 μήνες περίπου παρατήρησα στην αριστερή μπροστινή δαγκάνα μερικές οξειδώσεις πάνω στα ρακόρ που ενώνουν το σωληνάκι στη δαγκάνα, οπότε είχα κατά νού ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να τις αλλάξω. Η “ζημιά” (αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι) δεν έχει επεκταθεί και μάλλον προέκυψε από τις συνθήκες φύλαξης από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αρχικά είχα σκεφτεί μήπως ήταν κάποια διαρροή υγρού φρένων κλπ αλλά τίποτα από αυτά δεν επιβεβαιώθηκε.

Μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα βρήκα αυτά https://www.spiliotis.gr/hel-brake-line ... -fz8-10-12

Το σέτ για τα μπροστινά μετά από επικοινωνία που είχα μαζί τους σεχετικά με την τιμή μου φαίνεται αρκετά καλή περίπτωση στα 125Ε με υγρά και τοποθέτηση (είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο Yamaha) και περιλαμβάνει και τις αντίστοιχες βίδες που θέλω να αλλάξω. Η διάταξη είναι λίγο διαφορετική από την υπάρχουσα του FZ8 με διπλά σωληνάκια να ξεκινάνε από την μανέτα και όχι με γέφυρα στο φτερό που θεωρείται καλύτερη. (?)

Ποιά η γνώμη σας για την αλλαγή σωλήνων με υψηλής?
Ασχέτως βελτίωσης επιδόσεων, είναι μια καλή επένδυση από άποψη συντήρησης, ποιότητας κλπ? (Μην ξεχνάμε το ήδη υπάρχον θέμα με τις βίδες που πρέπει να αλλαχτούν)
Είχε κανείς αρνητική εμπειρία στην χρήση ή στην τοποθέτηση από παρόμοια αλλαγή σε σύστημα υψηλής με διπλά σωληνάκια?

Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Δημοσίευση από SoR_gr »

στο fz6 (και πάλι...)
έχω τα hel του σπηλιώτη. Τα τοποθέτησα μόνος μου.

Τα σωληνάκια... ήταν απο τα 3 πραματα που έβαλα στην μηχανη και είπα:
"ειναι τα καλυτερα λεφτά που πέταξα για την μηχανή". Αργησα μεν να τα βάλω αλλά δεν μου πέρασε σκέψη που να ειπα οτι δεν χρειάζονται. Στο φζ6 αν και με 4πιστονες τα φρένα ηταν καλα.. με τα σωληνάκια υψηλης ειναι ακόμα καλύτερα!!!
δεν έχω Abs...

Ωστόσο για το τεχνικό της υπόθεσης:
σαν σωληνάκια υψηλης,έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα μαμα.
Θα έχεις νέα ρακοράκια, σκέψου γυρνανε σε οτι μοιρα θες χωρίς να έχουν διαρροή αν τα γυρίσεις μοίρες. Μου το επιβεβαίωσαν και στον σπηλιώτη όταν τα πήρα.
Όσο για την γέφυρα, ετσι είναι και σε εμένα. Το 1 ρακορακι (του δοχείου υγρών) ειναι πιο μακρύ και μπαίνει ξεχωριστό σωληνάκι.

προχωρα άφοβα!!! πέρνα την Τετάρτη απο λέσχη για περισσότερες λεπτομέρειες!!
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Δημοσίευση από kokobill »

Καλημέρα και πάλι.
Δεν είμαι στην Αθήνα δυστυχώς.
Η όλη δουλειά θα γίνει στον Σπηλιώτη κατόπιν ραντεβού, ένα Σάββατο πρωί πιθανότατα.
Για την περιστροφική δυνατότητα των ρακόρ μάλλον εννοείς αυτό.
ότι μπορεί δηλαδή το ρακόρ να περιστραφεί σε σχέση με την βίδα-δαγκάνα σε οποιαδήποτε γωνία.
Θα αλλάξω μόνο το μπροστά, στο οποίο αυτή την στιγμή η προβληματική βίδα είναι η μαύρη όπως φαίνεται στην φωτό.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Δημοσίευση από SoR_gr »

ναι για την περιστροφικότητα εννοώ.

Πάντως αξίζει σαν αναβάθμιση. Αν σκεφτείς οτι σε 10-15 χρόνια θα χρειαστούν αλλαγή τα σωληνάκια έτσι κ αλλιώς....(αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις τόσο....).

για προσωρινά, μπορείς να δοκιμάσεις να αφαιρέσεις την σκουριά/οξείδωση της βίδας με κάνα αντισκουριακό/wd40 κλπ για να μην προχωράει η χειροτερεύει
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή μπροστινού συστήματος με σωληνάκια υψηλής πίεσης

Δημοσίευση από Solomon »

Όσον αφορά την διάταξη που προβληματίζεσαι.
Αυτος ο "νεωτερισμός" των εργοστασίων να γεφυρώνουν τις δαγκάνες , προέκυψε κ καλά για περισσότερο φιλική αίσθηση προς τον αναβάτη, να μην έχουν αρχικό δάγκωμα (που είναι το ζητούμενο πολλές φορές!!!!!!!!!) κλπ

Με τα υψηλής, η πιο διαδεδομένη διάταξη είναι η "τρόμπα-δαγκάνες" . Είναι η πιο απλή κ όπου πιο απλή ίσον δεν βγάζει προβλήματα σχεδον ποτε, χρησιμοποιείται χρόνια κ δουλεύει. Οπότε μην σε ανησυχεί. Μόνο οπτικά θα σε ενοχλεί, αν σε ενοχλεί.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες