Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Καλησπέρα σε όλους.

Δεν βρήκα αντίστοιχο thread και είπα να μην σπαμάρω το "Ανάκληση..."


Ενδιαφέρομαι για το FZ8 και έχω ήδη βρει 2 επιλογές αλλά βάσει των αριθμών πλαισίου τους βλέπουμε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA να φοράνε το παλιό (5VY-81450-00-00) προβληματικό βολάν.

Μου είπε όμως ο μάστορας μου ότι υπάρχει μικρή περίπτωση να είναι αλλαγμένο και στα προ-2014 μοντέλα.
Γνωρίζει κανείς κάτι για αυτό?

Πιθανόν να καταλήξουμε σε οπτικό έλεγχο ο οποίος ελπίζω να μην υποδείξει ΚΑΙ άλλες φθορές-ζημιές όπως πχ ρουλεμάν κλπ

Ευχαριστώ

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Πήρα την απάντηση μου

ΕΓΩ:
Καλησπέρα.
Μετά από έλεγχο του σειριακού πλαισίου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA είδαμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο (προ 2014) φοράει το παλιό βολάν πηνείου (5VY-81450-00-00) το οποίο παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα αποκόλλησης μαγνητών που σας ανέφερα (σε αντίθεση με το νέο 2SH-81450-00-00). Περισσότερα για το θέμα μπορείτε να βρείτε στο επίσημο ελληνικό forum viewtopic.php?t=22267
Μου ανέφεραν ότι υπάρχει μια περίπτωση να είναι “αλλαγή στο βιβλίο μοντέλων” και το μηχανάκι να φοράει ΟΝΤΩΣ το καινούριο αλλά δυστυχώς, λόγω της χρήσης που σκοπεύω να κάνω στο όχημα δεν μπορώ να το ρισκάρω.
Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μπορεί να ελεγχθεί εύκολα οπτικά απ΄ ότι με ενημέρωσε ο κύριος (μαστορας YAMAHA) και σε περίπτωση που πρέπει να αντικατασταθεί το κόστος είναι περίπου 500 ευρώ.
Επιπλέον προτείνεται να αλλάξουμε τσιμούχες στο μπροστινό αμορτισέρ με κόστος 120 ευρώ. Το κόστος προληπτικής αλλαγής είμαι διατεθειμένος να το καλύψω εγώ αλλά σίγουρα όχι το κόστος του βολάν. Υπάρχει περίπτωση να προχωρήσουμε σε οπτικό έλεγχο?
(Εδώ είναι το κομμάτι που είμαι ΤΣΙΠΗΣ και πάω να γλυτώσω 45 ευρώ μεταβίβαση και 120 ευρώ απλήρωτα ΤΕΛΗ??? )


ΕΜΠΟΡΟΣ:
Καλησπέρα.
Η τιμή της μηχανής είναι στις 6000 ευρώ. Ειναι στη διάθεση σας για οποιοδήποτε έλεγχο. Από εκεί και έπειτα τυχόν έξοδα που θέλετε να κάνετε εσείς η οποία χρήση αυτό θα πρέπει να το γνωρίζεται εσείς και μόνο εσείς. Το οχημα ελέγχθηκε στο μηχανικό που εσείς επιθυμούσατε. Δεν είναι δυνατόν κανένας μας να γνωρίζει αν και Ποτε μπορεί να βγάλει κάποιο πρόβλημα. Ούτε και ο Μηχανικος ο οποίος το έλεγξε !! Η μηχανή δεν χρειάζεται Τπτ από αναλώσιμα. (Λάστιχα , service κλπ ). Όλα τα αλλά που αναφέρεται είναι στη δίκη σας ευχέρεια του αν θα γίνουν η όχι. Εγώ την πουλώ όπως είναι.
Επίσης είναι μια καθαρή μηχανή από χτυπήματα κλπ. Με τα κλειδιά της το βιβλίο service και όλα τα απαραίτητα.

ΕΓΩ:
Απόλυτα δεκτό. Απλά θα πρότεινα να διαβάσετε το συγκεκριμένο link και ίσως να επικοινωνήσετε με κάποιο συνεργείο για να έχετε μία εικόνα για την κρισιμότητα του συγκεκριμένου προβλήματος. Ευχαριστώ

ΕΜΠΟΡΟΣ:
Κυριε μου δεν υπάρχει αυτοκίνητο η μηχανή που σε κάποιο τομέα να μην έχει αχίλλειο πτέρνα. Η μηχανή είναι αυτή. Δεν μπορώ να τη κάνω ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη. Τεχνικά χαρακτηριστικά και αδυναμίες ξέρουν οι μηχανικοί. Από εκεί και έπειτα τα αλλά είναι στη κρίση σας.

ΕΓΩ:
Ευχαριστώ και πάλι

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr »

η αλήθεια για το βολάν είναι αυτή.
viewtopic.php?f=26&t=23999

ναι το παλιό είναι ελαττωματικό. αμα η μοτο δουλεύει κανονικά και την θες και σου αρέσει την παίρνεις.
αμα θέλεις προτείνεις μειώση τιμής, δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να το δεχτεί. Σου λέει αυτή είναι και κάνει τόσο.

Γενικά δεν είναι κακό να διαπραγματευτείς την τιμή αγοράς, αλλά μεταχειρισμένο μηχανάκι, άριστο, με τα σερβις του και τα αναλώσιμα του, μην περιμένεις να το βρεις και τσάμπα :P
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από Solomon »

Ο έλεγχος του βολάν είναι οπτικός. Είναι σχετικά εύκολο να γίνει ακόμα κ από σένα τον ίδιο εάν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται κ τι ψάχνεις. Από κει κ πέρα σε κάποιον μηχανικό μπορεί να γίνει με μικρή χρέωση γιατί είναι απλή εργασία (θεωρώ 20-30€). Εναλλακτικά σε κάποιο σέρβις που θα του σκάσεις μαζεμένα λεφτά του λες να το ελέγξει, οπότε θα στο κάνει χωρίς χρέωση.
Το βολάν αν είναι το παλιό ή το κρατάς μέχρι να, με φόβο να γίνει η ζημιά, ή το αλλάζεις με το νέο κ εξοικονομείς μερικά χρήματα από την πώληση του παλιού

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Καλησπέρα σε όλους και πάλι.

Καταλαβαίνω τις αξιώσεις του εμπόρου απόλυτα αλλά το point μου είναι το εξής.
Αγοράζω ένα μηχάνημα στο οποίο θα εμπιστευτώ την ζωή μου, την ψυχαγωγία μου και κατ' ελάχιστο την τσέπη μου. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είμαι διατεθειμένος να το ρισκάρω οπότε θεωρώ δεδομένο πώς στην τιμή που θα πληρώσω για ένα "καινούριο" μηχανάκι όπως αναφέρεται με τα service του και τα βιβλία του ( και μάλιστα βρήκα και ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ με 5500km) θα προσθέσω τα 500+50 ευρώ (περίπου) που θα θέλει ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για γνήσιο ανταλλακτικό.
Οπότε προφανώς και θα διαπραγματευτώ την τιμή του. Μου κάνει εντύπωση ότι ΚΑΝΕΙΣ από τους ιδιοκτήτες που ήρθα σε επικοινωνία (4 μέχρι τώρα με μοτό από 5500km έως 30000km ) δεν γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο πρόβλημα ούτε έχει κάνει κάποια κίνηση αντικατάστασης. Και αναρωτιέμαι πλέον εάν είναι θέμα αδιαφορίας είτε θέμα κόστους ή εν τέλει αν είναι και φανταστικό πρόβλημα στο μυαλό μου.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από Solomon »

Είναι θέμα στο μυαλό σου σε συνδυασμό με αδιαφορία άγνοια αρκετών. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) εσύ σωστά τα λες, αλλά ζεις στην χώρα με ελληνική νοοτροπία. Ειδικά τώρα που έχει καταλάβει ο έμπορος ότι ενδιαφέρεσαι πραγματικά είναι που δεν πρόκειται να υποχωρήσει στις απαιτήσεις του.

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από dimitris pap »

Φίλε μου δυστυχώς η Yamaha έχει κάνει φάουλ με το θέμα του βολάν!
Και πιθανά και οι άλλοι που λες, το γνωρίζουν σίγουρα το πρόβλημα, αλλά για ευνόητους λόγους δεν το παραδέχονται και κάνουν τον ανηξερο!
Το σίγουρο είναι ότι οποίο και να πάρεις και έχει το παλιό βολάν, θα πρέπει να αλλαχτεί με το νέο για να σαι ήσυχος.
Για τον έμπορο που έχει αυτό με τα λίγα χλμ και δεν πέφτει στη τιμή με τπτ, καντου μια πρόταση, αν έχει έκπτωση στη Yamaha να το πάρει με την έκπτωση του, και να του το πληρωσεις. Αν έχει και συνεργείο, να σου κάνει την εργασία δώρο με την πώληση. Εξάλλου είναι στην κυριολεξία δουλειά 10 λεπτών το βγαλε-βαλε!

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Για το συγκεκριμένο τεχνικό θέμα του βολάν, ακόμα και αν ήταν ένα αποκλειστικό προνόμιο της φαντασίας μου, δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην το φτιάξω. Γι' αυτό και παραμένω πιστός στην επιλογή μου σε αυτό το μηχανάκι.
Δέχομαι πιέσεις παιδιά, δεν το κρύβω από αλλοπρόσαλλους HONDAδες να αλλάξω την επιλογή μου και να βρω ένα μοντέλο πιο κατάλληλο για την χρήση που θέλω (touring με on-off καταβολές). Παρ΄ όλα αυτά το FZ6 Fazer που έχω τώρα μου έχει δώσει μερικά από τα πιο όμορφα χιλιόμετρα χωρίς ταμπού και αναστολές. Και μιλάμε για καθόλου αναστολές (https://www.dropbox.com/s/l9g3qi6iy6ale ... 1.jpg?dl=0)
Για να σοβαρευτούμε όμως τώρα ο λόγος που θέλω το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι ότι καταλαβαίνω το πόσο κοντινό είναι με το δικό μου (που τόσο ήδη έχω απολαύσει) αλλά κυρίως αυτό που νιώθω στο στομάχι κάθε φορά που ανοίγω τις ίδιες 3-4 αγγελίες και σκέφτομαι αν θα επενδύσω στα γούστα μου, χρήματα που συγκεντρώνω εδώ και 3-4 περίπου χρόνια.
Όπως και με το παρόν μηχανάκι μου λοιπόν θα κάνω ακόμα λίγο υπομονή, θα μαζέψω ακόμα λίγα $$$ (κυρίως για να νιώθω εγώ πιο ασφαλής), θα επιβεβαιώσω ότι μπορώ να το πουλήσω εύκολα σύντομα και τέλος θα πάω σαν καλός κύριος να καταθέσω.
"Έτσι ήμουν, έτσι είμαι κι έτσι θα 'μαί."
Απλά δεν θέλω να γυρνάω με πολλές.
Αυτή την μία την άτιμη που μου καρφώθηκε θέλω ρε γμ@@@.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr »

αν εχεις φζ6, ακόμα και το σ1, προσωπικα δεν βρίσκω λόγω να πάρεις φζ8. θεωρητικά εχει 8-9 αλογα παραπάνω και καλύτερα φρένα.

με σχετικά μικρό κόστος , βελτιώνεις τα φρένα σου. το ψευτοUPSD του φζ8 δεν μου λέει κάτι. με 150ε βαζεις ολινς ελατηρια μπροστά και αμα θέλεις βάζεις καμια αναρτηση πίσω και το μηχανακι σου μεταμορφόνεται.

τουλάχιστον, πάρε το φζ1 (σουλούπια ιδια είναι ) που εχει και περισσότερο γκάζι. τα ίδια προβλήματα με το φζ8 βγάζουν.
Το φζ6 σ1 εκτός απο Kill switch, tps (ανάκληση) και ασφάλεια παξιμαδιού δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα....

οι χοδάκηδες (δεν λέω...μερικά μηχανάκια τους μαρέσουν πολύ! Βλέπε lead 50 XA XA ), έχουν παρόμοια θέματα. πχ το αντίστοιχο μηχανάκι cbf600 ή cbf1000.... το 600αρι ειναι άσπαστο. το 1000 εχει θεματα με πηνια/βολαν. όπως και τα στρώματα.

πιο πριν νόμιζα οτι δεν είχες καθόλου μοτο. με το προηγούμενο μήνυμα σου που λες οτι εχει το φζ6... εγώ δεν θα κοίταγα καν το 800αρι...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

SoR_gr έγραψε:
Δευ 30 Απρ 2018, 10:52
με σχετικά μικρό κόστος , βελτιώνεις τα φρένα σου. το ψευτοUPSD του φζ8 δεν μου λέει κάτι. με 150ε βαζεις ολινς ελατηρια μπροστά και αμα θέλεις βάζεις καμια αναρτηση πίσω και το μηχανακι σου μεταμορφόνεται.
Κοίτα να δεις που η ζωή σε πρόλαβε ήδη και με οδήγησε ήδη στο να αλλάξω με OHLINS εμπρός 8712-80 και πίσω YA 403 (ταξιδιωτική άνεση και ασφάλεια).

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Καλησπέρα σε όλους.

Εδώ και 50 περίπου ημέρες είμαι πλέον κάτοχος ενός FZ8 Fazer 2012 (χωρίς ABS) με τα πάντα όλα εργοστασιακά. Το μοτό αγοράστηκε από Θεσσαλονίκη με 5500km και γνωστοποιημένες (σχεδόν) από τον πωλητή 2 minor τούμπες.
Το αποτέλεσμα είναι μέχρι στιγμής 2000 απολαυστικότατα χιλιόμετρα και κάποιες παρατηρήσεις.

Κατ' αρχήν να απαντήσω σχετικά με την επιλογή του FZ8 μιας και είχα ήδη ένα FZ6.
Οι αναρτήσεις του είναι καλύτερες από αυτές του 600 (όσο μπορώ να θυμηθώ από τις μαμά) αλλά σίγουρα όχι σε σχέση με τις OHLINS που φορούσα εμπρός και πίσω. (πάαααααλι καταθεσούλα βλέπω σε κανένα χρόνο :o )
Τα φρένα του επίσης είναι αισθητά καλύτερα (2 δαγκάνες x 2 πιστόνια) και ευελπιστώ σύντομα να αλλαχτούν και τα σωληνάκια με υψηλής.
Στον χειρισμό του έχει πολύ παρόμοια συμπεριφορά με το 600 με λίγο μεγαλύτερο βάρος (+10kg) αλλά ταυτόχρονα χαμηλότερο κέντρο βάρους μετατοπισμένο και πιο μπροστά.
Το βασικότερο όμως στοιχείο που το διαφοροποιεί από το μικρό αδερφάκι του είναι το μοτέρ του που έχει μια τελείως διαφορετική και πολύ πιο "ώριμη" συμπεριφορά από το 600, αφού ουσιαστικά είναι ένα 1000 με μειωμένο κυβισμό.
Χωρίς (και όχι πάντα ευχάριστα) το "νεύρο" του 600 αλλά με μια συνεχή γεμάτη ροπή γκάμα στροφών και με δυνατότητα κίνησης σε αρκετά (7-10%) χαμηλότερες στροφές. Είναι ενδεικτικό ότι το 600 στην ηλικία των 85.000km έχει υψηλότερη κατανάλωση από το 800 στα 7500km.
Ο κινητήρας του προκαλεί να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι χωρίς να καταλαβαίνεις εύκολα πότε ανέπτυξες ταχύτητα. Ταυτόχρονα αφήνει καλύτερη αίσθηση ελέγχου στην ταχύτητα και περιορίζει μόνο στην οριακή οδήγηση την χρήση του φρένου.
Εξίσου άνετο στο ταξίδι του (με αντίστοιχη άποψη από την συνοδηγό μου) και εξίσου φιλικό στον ανοιχτό δρόμο όπως και στην πόλη (εξαιρουμένης της καλοκαιρινής του θερμοκρασίας) θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή (τουλάχιστον αν έχεις πετριά με την εμφάνιση του και δεν θέλεις οπωσδήποτε το 1000).

Σε άλλα νέα, την ερχόμενη Δευτέρα θα μπει στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA της Πάτρας για έλεγχο και πιθανή αλλαγή του ΒΟΛΑΝ. Θα το καθυστερούσα λίγο αλλά παρατηρώ ένα ελάχιστο "ιδρώτα" λαδιού στην φλάτζα του καπακιού του βολάν οπότε θα αλλαχτεί τουλάχιστον αυτή και το βολάν εφόσον είναι το παλιό.
Σε περίπτωση που κάποιος χρειάζεται για οικονομικούς λόγους το παλιό βολάν πωλείται για 2 μπύρες 1 πατατάκι και 2 βίδες, οπότε pm.
Λοιπές παρατηρήσεις δεν υπάρχουν προς το παρόν, αλλά θα επανέλθω όταν έχω κάτι νεότερο.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr »

καλα θα κάνεις να το τσεκάρεις το βολαν του. Μακάρι να είσαι τυχερός και να είχε αλλαχτεί, να γλυτώσεις το μπουγιουρντί.

οχι τπτ αλλό, Ιούλιο-Αυγουστο αρχίζουν να σκάνε παλι...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από kokobill »

Το μηχανάκι ανοίχτηκε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Πάτρα).
Δυστυχώς ΔΕΝ έχει αλλαχτεί (έχω ζητήσει φωτό)
Φοράει ακόμα το παλιό παρά τις διαβεβαιώσεις του μάστορα (Θεσσαλονίκη) ότι το έλεγξε οπότε θα γίνει αλλαγή βολάν - φλάντζας καπακιού βολάν με κόστος 530Ε (με εργασία). Τα λάδια θα παραμείνουν τα ίδια γιατί έχουν κάνει μόλις 1500km). Το παλιό μπορώ να το διαθέσω σε κάποιον όπως έχω αναφέρει παραπάνω.

Ερώτηση προς διακριτική απάντηση. Για ποιό λόγο μπορεί ο μάστορας (Θεσσαλονίκη) να μου είπε ότι έλεγξε το βολάν και είχε το καινούριο? Δεν θα είχε κάποιο έσοδο εφόσον ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω σε αυτόν την αλλαγή και κάποια εξτρά χρήματα για τον κόπο στον οποίο μπήκε να ελέγξει το μοτό πριν το αγοράσω κλπ???


Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά FZ8 2011 αγωνία με λαχτάρα και μαγνήτες...

Δημοσίευση από SoR_gr »

κατόπιν εορτής, θα κάνω τον έξυπνο....

Ο μάστορας θεσσαλονίκη πήρε απο εσένα το κατι τις για τον έλεγχο, χωρίς να ιδρώσει και πολύ. Δεν ξέρουμε κατα πόσο ήθελε και ο μάστορας να πουληθεί η μηχανή. Μπορεί να ήταν δική του, φίλου του , ξαδερφου του, οτιδήποτε. Μπορεί και ο άλλος να του έδωσε το κατι τις ωστε να πει ελα ολα καλα.

Μπορεί ο σαλονικιός να είπε οτι "ναι το βολάν ειναι καλό" και στη μετάφραση να παρερμηνευτηκε οτι ειναι το νέου τύπου. πχ
-Ελα μάστορα το βολαν ειναι ΤΟ καινούριο;
-Ελα πελάτη ναι ναι καινούριο είναι...
Κάποιο χαρτί που να στο υπόγράφει δεν υπάρχει... Υπάρχει μήπως book service?μήπως είχε γραφετεί εκεί η αλλαγή του βολάν ; Οχι οτι και πάλι θα σημαίνει κάτι αλλα πάλι... Λέμε τώρα...

Τώρα το συνεργείο στον Πάτρα να στο έκανε για να πάρει την αλλαγή βολάν; Πραγματικά δεν ξέρω.

Δεν ξέρω κατα πόσο εμπιστευεσαι τον έναν ή τον άλλον μάστορα. Ούτε τι σχέσεις έχετε...
Μακάρι πάντως να σου στείλει φώτο και να κάνει λάθος και να έχεις το καινούριο.

Είναι δουλείες που θα πρέπει να είσαι μπροστά και όχι να τα λέτε απο το τηλέφωνο.. τώρα τετοια ώρα τετοια λόγια. Όπως επίσης αμα δεν είχες την δυνατότητα να ήσουν μπροστά και τις δυο φορές..τι να λέμε..έγινε.

Πάντως για το γαμώτο, θα έπαιρνα τηλ τον σαλονικιο να του ελεγα οτι ευχαριστώ πολύ αλλα το συνεργειο εδω μου λεει οτι εχει το παλιο βολαν πανω. τι ισχύει;
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες