O-ring Θερμοστάτη
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
τι θα πουληθει?το fz1 ή ο ολος ο μηχανισμος θερμοστατη?
γιατι να πουλησεις ολοκληρο fz1 επειδη επρεπε να αλλαξεις ενα o-ring μου φαινεται κομματακι κουλο
γιατι να πουλησεις ολοκληρο fz1 επειδη επρεπε να αλλαξεις ενα o-ring μου φαινεται κομματακι κουλο
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
ξεχασες τους πολλ/στες που αλλαξε ο ανθρωπος... το βολαν του μενει για να ολοκληρωθει το τριπτυχο της υπερτατης αξιοπιστιας του fz1
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: O-ring Θερμοστάτη
δυστυχως αμα στην δωσει κ σου εχει βγαλει το λαδι το στελνεις για να κοιμασαι ανετα τα βραδια.οσο για το o-ring παντως ολα μα ολα τα μηχανακια τυχαινει κ το παθαινουν μετα απο καποια χλμ ειδικα αν κυκλοφορεις πολυ στην πολη.τωρα το βολαν γ@μιετ@ι κ ακρη δυσκολα βγαζεις με μοτοδυναμικη.
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
Re: O-ring Θερμοστάτη
Εμένα μάλλον έχει κολλήσει ο θερμοστάτης ανοιχτός (πέφτει η θερμοκρασία όταν μαζέψω χλμ, στους 70 βαθμους). Το κόστος του από yamaha είναι 34,5ε. Είναι δύσκολο να τον αλλάξω μόνος μου (βλέπω ότι είναι σε περίεργο σημείο);
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
Φίλε μου ανα μιλάμε για χειμώνα, οι 70 που σου δείχνει είναι εντελώς φυσιολογικοί.
Ο θερμοστάτης εάν λειτουργεί είναι εύκολο να το αντιληφθείς, όταν το ανάβεις εντελώς κρύο, κάπου στους 82-83 ανοίγει ο θερμοστάτης και βλέπεις τη θερμοκρασία να πέφτει πάλι στους 75-78, αναλόγως την εξωτερική θερμοκρασία. Εάν σου συμβαίνει αυτό, ο θερμοστάτης σου είναι οκ!!!
Ο θερμοστάτης εάν λειτουργεί είναι εύκολο να το αντιληφθείς, όταν το ανάβεις εντελώς κρύο, κάπου στους 82-83 ανοίγει ο θερμοστάτης και βλέπεις τη θερμοκρασία να πέφτει πάλι στους 75-78, αναλόγως την εξωτερική θερμοκρασία. Εάν σου συμβαίνει αυτό, ο θερμοστάτης σου είναι οκ!!!
Re: O-ring Θερμοστάτη
Είναι ο 3ος Χειμώνας που περνάω με το μηχανάκι και δεν έχω συναντήσει ξανά την συμπεριφορά που λες. Μέχρι τώρα η θερμοκρασία έφτανε τους 82-85 κ έμενε εκεί σταθερά. Δλδ από 82 μέχρι μαξ τους 100 αν έπεφτα σε μποτιλιάρισμα. Αλλά κάτω από 82, άντε 80 δεν έπεφτε ποτέ. Θεωρητικά, ο θερμοστάτης μένει κλειστός, οπότε γιατί να πέσει η θεμροκρασία στους 70;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Δευ 30 Δεκ 2013, 17:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Οχι στις αμεσες παραθεσεις!!
Λόγος: Οχι στις αμεσες παραθεσεις!!
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
Αυτό που λέω είναι:
Όταν το μηχανάκι είναι κρύο, το νερό δεν περνάει απο το ψυγείο. Όταν φτάσει στους 80-83, ανοίγει το κύκλωμα και αρχίζει να περνάει και απο το ψυγείο, αλλά επειδή εκεί είναι κρύο, η θερμοκρασία ξαναπέφτει στους 75-78, όπου απο εκει και έπειτα ξανα-ανεβαίνει, μέχρι να φτάσει στους 100-101 όπως πολύ σωστά αναφέρεις, όπου και δουλεύει βερντιλατέρ για να ξανα-πέσει στους 91-93.
Εμένα σε πορεία χειμώνα (7 με 10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία) πέφτει και κάτω απο 75, βέβαια εάν σταματήσω έστω και στιγμιαία σε φανάρι, ανεβαίνει σχετικά άμεσα στους 80-85+.
Τώρα δεν ξέρω αν παίζει κάτι λάθος σε μένα, αλλά μου φαίνεται παράξενο το καλοκαίρι με 35 βαθμούς έξωτερική, σε πορεία να έχω 82-85 βαθμούς, και τον χειμώνα, με 25-30 βαθμούς κάτω, να περιμένω να δω την ίδια θερμοκρασία.
Όταν το μηχανάκι είναι κρύο, το νερό δεν περνάει απο το ψυγείο. Όταν φτάσει στους 80-83, ανοίγει το κύκλωμα και αρχίζει να περνάει και απο το ψυγείο, αλλά επειδή εκεί είναι κρύο, η θερμοκρασία ξαναπέφτει στους 75-78, όπου απο εκει και έπειτα ξανα-ανεβαίνει, μέχρι να φτάσει στους 100-101 όπως πολύ σωστά αναφέρεις, όπου και δουλεύει βερντιλατέρ για να ξανα-πέσει στους 91-93.
Εμένα σε πορεία χειμώνα (7 με 10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία) πέφτει και κάτω απο 75, βέβαια εάν σταματήσω έστω και στιγμιαία σε φανάρι, ανεβαίνει σχετικά άμεσα στους 80-85+.
Τώρα δεν ξέρω αν παίζει κάτι λάθος σε μένα, αλλά μου φαίνεται παράξενο το καλοκαίρι με 35 βαθμούς έξωτερική, σε πορεία να έχω 82-85 βαθμούς, και τον χειμώνα, με 25-30 βαθμούς κάτω, να περιμένω να δω την ίδια θερμοκρασία.
Re: O-ring Θερμοστάτη
Ας μας πει και κανενας αλλος τι βλεπει στο δικο του μπας κ βγει κανα συμπερασμα.
Εμενα αφου ειναι ζεστο (82-90), μολις πιασω συγγρου πεφτει 69-70.
Εμενα αφου ειναι ζεστο (82-90), μολις πιασω συγγρου πεφτει 69-70.
Re: O-ring Θερμοστάτη
Κ γω πάντως θυμάμαι τέτοια σκαμπανεβάσματα σε χειμώνα. Είναι φυσιολογικό όπως εξηγεί κ Jordan παραπάνω. Αν είχες κολλημένο θερμοστατη στο ανοιχτό τότε δε θα είχες πτώση απ τους 83 στους 70. Δε νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς
Re: O-ring Θερμοστάτη
Λέτε ε; Τι να πω; Μακάρι να είναι έτσι. Το αφήνω ως έχει προς το παρόν.
Ευχαριστώ. :-)
Ευχαριστώ. :-)
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
Υπαρχει περιπτωση να παιζει ρολο και το ψυκτικο υγρο (ας διαφωτισουν οι γκουρου). Μηπως εχεις βαλει κατι "εξωτικο" ??
παντως το 69-70 ειναι νορμαλ σε κρυο αν κινεισαι με ταχυτητα και οχι πολλες στροφες... εχω δει και πιο κατω 65-67
παντως το 69-70 ειναι νορμαλ σε κρυο αν κινεισαι με ταχυτητα και οχι πολλες στροφες... εχω δει και πιο κατω 65-67
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: O-ring Θερμοστάτη
Mπα, δεν έχει μπει τίποτα περίεργο. Το θυμάμαι γιατί το άλλαξε ο μάστορας μπροστά μου.
Απλά τα προηγούμενα 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει να πέφτει η θερμοκρασία τόσο πολύ. Ίσως δεν είχε τύχει, τι να πω;
Αφού μου λέτε ότι συμβαίνει και στα δικά σας, δεν ανησυχώ.
Απλά τα προηγούμενα 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει να πέφτει η θερμοκρασία τόσο πολύ. Ίσως δεν είχε τύχει, τι να πω;
Αφού μου λέτε ότι συμβαίνει και στα δικά σας, δεν ανησυχώ.
Re: O-ring Θερμοστάτη
ο θερμοστατης σου ειναι μια χαρα σε ολα ετσι συμπεριφερεται και οταν ειναι κρυο αυτο κανει!εμενα που οταν αναβει το βεντιλατερ ανεβαινει αν ειμαι σταματημενος μεχρι 103 και μετα αρχιζει να πεφτει(κανονικα βεβαια) μπορειτε να μου το εξηγησετε;αυτα μετα απο καθαρισμο ψυγειου και δοχειου και αλλαγη υγρων σε εξουσιοδοτημενο.οταν ρωτησα μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο αλλα ποτε δεν πηγαινε πανω απο 101 βαθμους
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: O-ring Θερμοστάτη
Όλα είναι σχετικά στο θέμα της θερμοκρασίας. Στο μάνιουαλ του 600 γράφει οτι μέχρι τους 116 είσαι οκ, απο 117 και μέχρι 139 αρχίζεις να ανησυχείς, και πάνω απο τους 140 αρχίζεις να σκέφτεσαι το κόστος της φλάντζας κεφαλής, εάν δε σου έχουν σκάσει τα κολάρα...
Βέβαια στην πράξη δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα άφηνε να ανέβει πάνω απο 110 (μέγιστο) χωρίς να το ελέγξει σε μηχανικό.
Σε δική μου περίπτωση, μετά απο αλλαγή υγρών στο ψυγείο (σε εξουσιοδοτημένο), παρατήρησα 104, ενώ έως τότε το πολύ 101. Φυσικά και ασχολήθηκα, πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο, ξανα-άλλαξα τα υγρά γιατί βαριόμουν να εξηγώ, και το τελικό πόρισμα ήταν οτι στην αλλαγή μπήκε μικρότερη ποσότητα (ενώ στο δοχείο υπερχείλισης η στάθμη ήταν ανάμεσα στο min-max).
Η εμπειρία λέει οτι μικρές αποκλίσεις (2-5 βαθμοί) έχουν να κάνουν με ποιότητα/ ποσότητα ψυκτικού και αποτελεσματικότητα εξαέρωσης. Μεγάλο πρόβλημα θα αντιμετωπίσει κανείς μόνο σε περιπτώσεις τρυπημένου ψυγείου, κολλημένου θερμοστάτη και καμένης ασφάλειας βεντιλατέρ.
Βέβαια στην πράξη δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα άφηνε να ανέβει πάνω απο 110 (μέγιστο) χωρίς να το ελέγξει σε μηχανικό.
Σε δική μου περίπτωση, μετά απο αλλαγή υγρών στο ψυγείο (σε εξουσιοδοτημένο), παρατήρησα 104, ενώ έως τότε το πολύ 101. Φυσικά και ασχολήθηκα, πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο, ξανα-άλλαξα τα υγρά γιατί βαριόμουν να εξηγώ, και το τελικό πόρισμα ήταν οτι στην αλλαγή μπήκε μικρότερη ποσότητα (ενώ στο δοχείο υπερχείλισης η στάθμη ήταν ανάμεσα στο min-max).
Η εμπειρία λέει οτι μικρές αποκλίσεις (2-5 βαθμοί) έχουν να κάνουν με ποιότητα/ ποσότητα ψυκτικού και αποτελεσματικότητα εξαέρωσης. Μεγάλο πρόβλημα θα αντιμετωπίσει κανείς μόνο σε περιπτώσεις τρυπημένου ψυγείου, κολλημένου θερμοστάτη και καμένης ασφάλειας βεντιλατέρ.
Re: O-ring Θερμοστάτη
και εγω σε αλλον που ρωτησα δεν τρεχει μου ειπε...η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω διαβασει στο μανουαλ να δω τι λεει αλλα εκτος αυτου ολα ειναι φυσιολογικα.μαλλον παιζει η ποσοτητα γιατι απο ποιοτητα ειναι κορυφη αυτο που εβαλα αλλα το δοχειο ειναι στο max.για να την ακουσει η μηχανη θελει μεγαααααλες θερμοκρασιες.απλα αμα εισαι κολλημενος ολα τα κοιτας.ξερω τυπους που σταζει λαδι και λενε αφου δουλευει δεν ασχολουμαι.....
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες