Ohlins & Sag σε FZ1
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
savva δεν ξερω εαν σε βοηθησω αλλα ακομα ενας σημαντικος παραγοντας ειναι και το προφιλ στο λαστιχο σου δηλ φοραγα τα μ5 με 50
προφιλ(ειδικα οταν εκανε πατουρα)και ενω ειχα βρει την ρυθμιση που με βολευει(μονο την προφορτηση ρυθμιζα αναλογα τον δρομο)διαπιστωσα οτι δεν λειτουργουσε σωστα ειδικα το rebound και ξαναριθμησα ξανα ολα και το βρηκα τωρα ομως με καινουργιο λαστιχο(dragon supercorsa pro) με 55 παλι θελει ρυθμισμα ................................................
προφιλ(ειδικα οταν εκανε πατουρα)και ενω ειχα βρει την ρυθμιση που με βολευει(μονο την προφορτηση ρυθμιζα αναλογα τον δρομο)διαπιστωσα οτι δεν λειτουργουσε σωστα ειδικα το rebound και ξαναριθμησα ξανα ολα και το βρηκα τωρα ομως με καινουργιο λαστιχο(dragon supercorsa pro) με 55 παλι θελει ρυθμισμα ................................................
νους χανια και σωματι στρινγκ
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Συγνωμη γιατι εγω δεν εχω καταλαβει γιατι η προφορτιση πρεπει να ειναι στο μηδεν ?
Επισης Σαββα φιλε χτυπα ενα τηλεφωνο στη k-schock και απαντηση θα βρεις σιγουρα στο ερωτημα σου , και εαν χρειαστεις οντως ελατηριο θα σε κατατοπισουν πληρως! H ακομα ενα mail στην ohlins.
Το 57 ειναι η εσωτερικη διαμετρος της σπειρας , και το 120 το rate του ελατηριου ...η πυκνοτητα του δηλαδη!Αν δε κανω λαθος.
Eπισης 180/120 ηταν και το μαμα ελατηριο ετσι δεν ειναι ? ....εχω μπερδευετει τωρα θα με βαλεις να μετραω παλι
Επισης Σαββα φιλε χτυπα ενα τηλεφωνο στη k-schock και απαντηση θα βρεις σιγουρα στο ερωτημα σου , και εαν χρειαστεις οντως ελατηριο θα σε κατατοπισουν πληρως! H ακομα ενα mail στην ohlins.
Το 57 ειναι η εσωτερικη διαμετρος της σπειρας , και το 120 το rate του ελατηριου ...η πυκνοτητα του δηλαδη!Αν δε κανω λαθος.
Eπισης 180/120 ηταν και το μαμα ελατηριο ετσι δεν ειναι ? ....εχω μπερδευετει τωρα θα με βαλεις να μετραω παλι
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Μερικές σκέψεις...
Με προφόρτιση 0 ΚΑΝΕΝΑ ελατήριο δεν θα δουλέψει σωστά. Όλα τα ελατήρια χρειάζονται μια κάποια προφόρτιση για να δουλέψουν όπως πρέπει...
Η μαμίσια σκληρότητα ελατηρίου στα 06 ήταν 120Ν/mm, ή 12,24Kgf/τετραγωνικό εκατοστό, ή 685lb/in βάσει του μάνουαλ. Στα 07 και μετά η yamaha αναγνωρίζοντας την βάναυση σκληρότητά του σιωπηλά φόρεσε ένα 10-15% μαλακότερο ελατήριο. Προσωπικά ζυγίζοντας το ίδιο με εσένα και με βάση την δική μου εμπειρία αλλαγής ελατηρίου με αυτό των 07, θα έλεγα ότι χρειάζεσαι ένα γραμμικό ελατήριο της τάξης των 600-620 lb/inch, ή γύρω στα 11,00 kgf/mm ή γύρω στα 108Ν/mm.
Από εκεί και πέρα προσπάθησε να μάθεις τι σκληρότητα ελατηρίου προτείνει η Ολίνσ για το δικό της αμορτισέρ και για παρόμοιο βάρος αναβάτη και σύγκρινέ τη με τις τιμές που σου έγραψα...
Με προφόρτιση 0 ΚΑΝΕΝΑ ελατήριο δεν θα δουλέψει σωστά. Όλα τα ελατήρια χρειάζονται μια κάποια προφόρτιση για να δουλέψουν όπως πρέπει...
Η μαμίσια σκληρότητα ελατηρίου στα 06 ήταν 120Ν/mm, ή 12,24Kgf/τετραγωνικό εκατοστό, ή 685lb/in βάσει του μάνουαλ. Στα 07 και μετά η yamaha αναγνωρίζοντας την βάναυση σκληρότητά του σιωπηλά φόρεσε ένα 10-15% μαλακότερο ελατήριο. Προσωπικά ζυγίζοντας το ίδιο με εσένα και με βάση την δική μου εμπειρία αλλαγής ελατηρίου με αυτό των 07, θα έλεγα ότι χρειάζεσαι ένα γραμμικό ελατήριο της τάξης των 600-620 lb/inch, ή γύρω στα 11,00 kgf/mm ή γύρω στα 108Ν/mm.
Από εκεί και πέρα προσπάθησε να μάθεις τι σκληρότητα ελατηρίου προτείνει η Ολίνσ για το δικό της αμορτισέρ και για παρόμοιο βάρος αναβάτη και σύγκρινέ τη με τις τιμές που σου έγραψα...
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Πουλααακι μου, ελα εδω εσυ! Αφου εχεις και συ Ohlins!jskf16 έγραψε:1)Συγνωμη γιατι εγω δεν εχω καταλαβει γιατι η προφορτιση πρεπει να ειναι στο μηδεν ?
2)Επισης Σαββα φιλε χτυπα ενα τηλεφωνο στη k-schock και απαντηση θα βρεις σιγουρα στο ερωτημα σου , και εαν χρειαστεις οντως ελατηριο θα σε κατατοπισουν πληρως! H ακομα ενα mail στην ohlins.
3)Το 57 ειναι η εσωτερικη διαμετρος της σπειρας , και το 120 το rate του ελατηριου ...η πυκνοτητα του δηλαδη!Αν δε κανω λαθος.
4)Eπισης 180/120 ηταν και το μαμα ελατηριο ετσι δεν ειναι ? ....εχω μπερδευετει τωρα θα με βαλεις να μετραω παλι
1)Αν βαλω προφορτιση +4-5 κλικ, γινεται κουτσορο με ενα ατομο! Δικαβαλος, τρωγεται. Οποτε την εχω στο μηδέν (0).
3)Π.χ. Απο τα χαραχτηριστικα που αναγραφει το std ελατηριο 57/180/120, μπορουμε να "παιξουμε" με το τελευταίο νουμερο που ειναι το rate. Στη περιπτωση μας με το std ελατηριο 120N/mm ή 12,2Kg/mm και οπως καταλαβαινω καθε 12,2Kg βαρους ή δυναμη πιεσης προς το ελατηριο, αυτο συσπειρωνεται κατα 1mm.
4)Δεν χρειαζεται να μετρησεις το ελατηριο σου! Αναγραφεται πανω σε μια σπειρα με μαυρα εντονα νουμερα.
2)Θα δοκιμασω, δεν ξερω κατα ποσο εχουν υπομονη να απαντουν στο τηλεφωνο τετοιες περιπτωσεις. Συνηθως οταν παιρνω τηλεφωνο σε μαγαζια στην Αθηνα μου λενε, στειλε το μηχανακι εδω.
Ειμαι περιεργος, τι νουμερα εχει το δικο σου ελατηριο και μπορεις και βαζεις + στην προφορτιση.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
...να συμπληρωσω , οτι το αμορτισερ με το ελατηριο ειναι αλληλενδετα ενα σκληρο αμορτισερ συνηθως φοραει και σκληρο ελατηριο (σπορτιφ συμπεριφορα) , ενα μαλακο αμορτισερ συνηθως συνοδευεται με μαλακο ελατηριο (φιλικη συμπεριφορα).Για αυτο και υπαρχουν πλεον αμορτισερ με ρυθμισεις που να καλυβουν τον αναβατη/οδηγο αναλογα με τις αναγκες της οδηγησης του , και δε σημαινει οτι ο συνδυασμοας αμορτισερ-ελατηριου σε σκληρο-σκληρο ή μαλακο -μαλακο δε μπορει να βρεθει με διαφορετικο συνδυασμο σκληροτητας.Το λεω το παραπανω μηπως με ενα σκληρο αμορτισερ και ενα μαλακο ελατηριο τα αποτελεσματα δε θα ειναι αυτα που θες και οι ρυθμισεις τοτε παλι δε σε καλυψουν ....οποτε μια ερωτηση στους επαγγελματιες θα σε καθοδηγησει σωστα.
για τα επομενα που αναφερεσαι , η k-shock δεν υπαρχει περιπτωση θα σε βοηθησει αν παρεις τηλεφωνο , οταν λεω να μετρησω εννοω το sag , εγω βαζω προφορτιση 1-3 κλικ το πολυ αλλα οχι μηδεν πουλακι μου . ΤΟ 4-5 που λες ειναι παρα παρα πολυ , ουτε σε πιστα δε το βαζεις τοσο.
θα δω τις σπειρες τι λενε πανω και θα σου πω.....οπως επισης δε χρειαζεται να πηγαινεις με το manual πιστά κατα γραμμα αν βλεπεις οτι σε δυσκολευει η συμπεριφορα της αναρτησης συμφωνα με το manual , καντο φιλικο προς εσενα σε πρωτη φαση οσο αναφορα την οδηγηση σου (μεχρι να το φερεις εκει που θες) , και στη συνεχεια μετρα το sag παλι και εαν εχεις μεγαλες διαφορες το βλεπεις παλι...
για τα επομενα που αναφερεσαι , η k-shock δεν υπαρχει περιπτωση θα σε βοηθησει αν παρεις τηλεφωνο , οταν λεω να μετρησω εννοω το sag , εγω βαζω προφορτιση 1-3 κλικ το πολυ αλλα οχι μηδεν πουλακι μου . ΤΟ 4-5 που λες ειναι παρα παρα πολυ , ουτε σε πιστα δε το βαζεις τοσο.
θα δω τις σπειρες τι λενε πανω και θα σου πω.....οπως επισης δε χρειαζεται να πηγαινεις με το manual πιστά κατα γραμμα αν βλεπεις οτι σε δυσκολευει η συμπεριφορα της αναρτησης συμφωνα με το manual , καντο φιλικο προς εσενα σε πρωτη φαση οσο αναφορα την οδηγηση σου (μεχρι να το φερεις εκει που θες) , και στη συνεχεια μετρα το sag παλι και εαν εχεις μεγαλες διαφορες το βλεπεις παλι...
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Ααααα μπράβο βρε Theod, εκεί είναι ο ενδοιασμός μου! Μεταξύ 100N και 110N.Theod έγραψε:Μερικές σκέψεις...
............. ...Προσωπικά ζυγίζοντας το ίδιο με εσένα και με βάση την δική μου εμπειρία αλλαγής ελατηρίου με αυτό των 07, θα έλεγα ότι χρειάζεσαι ένα γραμμικό ελατήριο της τάξης των 600-620 lb/inch, ή γύρω στα 11,00 kgf/mm ή γύρω στα 108Ν/mm.
Από εκεί και πέρα προσπάθησε να μάθεις τι σκληρότητα ελατηρίου προτείνει η Ολίνσ για το δικό της αμορτισέρ και για παρόμοιο βάρος αναβάτη και σύγκρινέ τη με τις τιμές που σου έγραψα...
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Σάββα η σκληρότητα του ελατηρίου ΔΕΝ είναι ανεξάρτητη από το αμορτισέρ...Συνήθως αυτά υπολογίζονται "πακέτο" ώστε η χ σκληρότητα να συνδιάζεται σωστά με τις ψ αποσβέσεις και πάει λέγοντας...Δεν μπορείς να πάρεις ένα οποιοδήποτε αμορτισέρ να του πετάξεις πάνω ένα οποιοδήποτε ελατήριο και μετά να έχεις την απαίτηση το όλο σύστημα να δουλέψει αρμονικά... Γιαυτό σου είπα πριν απ' όλα να τσεκάρεις τι σκληρότητα ελατήριο προτείνει η Ολίνσ για το ΔΙΚΟ ΤΗΣ αμορτισέρ...
Μην σε πανικοβάλλω όμως... Στην πράξη τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά...Ένα σωστά κατασκευασμένο ρυθμιζόμενο αμορτισέρ μπορεί να δεχθεί μια γκάμα σκληρότητας ελατηρίων που καλύπτει το μεγαλύτερο φάσμα αναγκών. Συνήθως το περιθώριο είναι της τάξης του +/- 10-20% από την βασική-προτεινόμενη σκληρότητα και μέσα στα όρια αυτά δεν έχεις πρόβλημα.
Αφού λοιπόν έχεις αμορτισέρ Ολίνσ δες
1. Με τι σκληρότητας ελατήριο εφοδιάζει ως στάνταρ η Ολίνσ το συγκεκριμένο αμορτισέρ της και
2. τι ακριβώς φοράς τώρα.
Αφού δεις και συγκρίνεις αυτά τα νούμερα τότε ξανασυζητάμε τι θα χρειαστείς...
Μιας και το βάρος σου δεν είναι ακραίο, μου κάνει εντύπωση που το στάνταρ ελατήριο της Ολίνσ δεν δουλέυει καλά για σένα...Πιθανόν να φοράς λάθος ελατήριο και όχι αυτό που προτείνει η Ολίνσ (λάθη είτε κατά την παραγγελία, είτε κατά την αποστολή πάντα μπορούν να συμβούν...).
Μην ξεχνάς ότι οι δικές μου εκτιμήσεις που έγραψα πριν όσο αφορά την σκληρότητα του ελατηρίου έχουν να κάνουν σε συνδυασμό με το ΜΑΜΙΣΙΟ αμορτισέρ και δεν είναι ντε και καλά δεδομένο ότι θα ισχύουν τα ίδια για το Ολίνσ (αν και δεν φαντάζομαι ότι θα είναι και πολύ διαφορετικά...).
ΥΓ
Προς ενημέρωσή σου... Για το δικό μου μαμίσιο αμορτισέρ, με ΟΕΜ ελατήριο από μοντ.07 (περίπου 600 lb/inch ή 107 Ν/mm), με το βάρος μου γύρω στα 92 κιλά, τα sag με τα οποία παίρνω το καλύτερο αποτέλεσμα είναι στατικό περίπου 5 χιλ και δυναμικό 25-30 χιλ. Για να έρθει εκεί χρειάστηκε +2 κλικ η προφόρτιση σε σχέση με την μαμά ρύθμιση (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ). Δικάβαλλος ή αν έχω όρεξη για παιχνίδια σε καλό οδόστρωμα δίνω ένα κλικ ακόμα...
Μην σε πανικοβάλλω όμως... Στην πράξη τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά...Ένα σωστά κατασκευασμένο ρυθμιζόμενο αμορτισέρ μπορεί να δεχθεί μια γκάμα σκληρότητας ελατηρίων που καλύπτει το μεγαλύτερο φάσμα αναγκών. Συνήθως το περιθώριο είναι της τάξης του +/- 10-20% από την βασική-προτεινόμενη σκληρότητα και μέσα στα όρια αυτά δεν έχεις πρόβλημα.
Αφού λοιπόν έχεις αμορτισέρ Ολίνσ δες
1. Με τι σκληρότητας ελατήριο εφοδιάζει ως στάνταρ η Ολίνσ το συγκεκριμένο αμορτισέρ της και
2. τι ακριβώς φοράς τώρα.
Αφού δεις και συγκρίνεις αυτά τα νούμερα τότε ξανασυζητάμε τι θα χρειαστείς...
Μιας και το βάρος σου δεν είναι ακραίο, μου κάνει εντύπωση που το στάνταρ ελατήριο της Ολίνσ δεν δουλέυει καλά για σένα...Πιθανόν να φοράς λάθος ελατήριο και όχι αυτό που προτείνει η Ολίνσ (λάθη είτε κατά την παραγγελία, είτε κατά την αποστολή πάντα μπορούν να συμβούν...).
Μην ξεχνάς ότι οι δικές μου εκτιμήσεις που έγραψα πριν όσο αφορά την σκληρότητα του ελατηρίου έχουν να κάνουν σε συνδυασμό με το ΜΑΜΙΣΙΟ αμορτισέρ και δεν είναι ντε και καλά δεδομένο ότι θα ισχύουν τα ίδια για το Ολίνσ (αν και δεν φαντάζομαι ότι θα είναι και πολύ διαφορετικά...).
ΥΓ
Προς ενημέρωσή σου... Για το δικό μου μαμίσιο αμορτισέρ, με ΟΕΜ ελατήριο από μοντ.07 (περίπου 600 lb/inch ή 107 Ν/mm), με το βάρος μου γύρω στα 92 κιλά, τα sag με τα οποία παίρνω το καλύτερο αποτέλεσμα είναι στατικό περίπου 5 χιλ και δυναμικό 25-30 χιλ. Για να έρθει εκεί χρειάστηκε +2 κλικ η προφόρτιση σε σχέση με την μαμά ρύθμιση (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ). Δικάβαλλος ή αν έχω όρεξη για παιχνίδια σε καλό οδόστρωμα δίνω ένα κλικ ακόμα...
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
@Theod, χαίρομαι να σε διαβάζω.
Μίλησα τελικά με τον Κο Γιώργο στην k-shock.gr και εκτός από το ότι ήταν εξυπηρετικότατος (+ξηγημένος), μου είπε ότι πιθανόν το πρόβλημα δεν είναι το ελατήριο, αλλά το σετάρισμα της ohlins. Εκεί που έχουν σταθεροποιήσει για minimum την υδρ. προφόρτιση, δεν μου αφήνει περιθώριο για να δώσω +5mm στο sag (με τον αναβάτη).
Η υπόθεση απαιτεί αποσυναρμολόγηση του αμορτισέρ (ελατήριο, κάτω δίσκος κτλ), και κάποια εμπειρία που δεν έχω!
Για να είμαι ειλικρινής, θα το δοκιμάσω αν το καταφέρω, με "μαλακό" χέρι. Ειδάλλως θα το στείλω στα παιδιά, η εργασία είναι φθηνή, πιο πολλά θα βγάλει η Courier!
Μίλησα τελικά με τον Κο Γιώργο στην k-shock.gr και εκτός από το ότι ήταν εξυπηρετικότατος (+ξηγημένος), μου είπε ότι πιθανόν το πρόβλημα δεν είναι το ελατήριο, αλλά το σετάρισμα της ohlins. Εκεί που έχουν σταθεροποιήσει για minimum την υδρ. προφόρτιση, δεν μου αφήνει περιθώριο για να δώσω +5mm στο sag (με τον αναβάτη).
Η υπόθεση απαιτεί αποσυναρμολόγηση του αμορτισέρ (ελατήριο, κάτω δίσκος κτλ), και κάποια εμπειρία που δεν έχω!
Για να είμαι ειλικρινής, θα το δοκιμάσω αν το καταφέρω, με "μαλακό" χέρι. Ειδάλλως θα το στείλω στα παιδιά, η εργασία είναι φθηνή, πιο πολλά θα βγάλει η Courier!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
...αμ στα λεγα ...μπραβο ρε , μαλλον θα βγαλουν τον πυρο που σου ειχα δειξει και θα αλλαξει πλεον οι ρυθμισεις και ηδη προφορτιση του ελατηριου , τζαμι λοιπον , ευχομαι να φανει και στο δρομο αυτο οπως ακριβως το θες!
Πανω γραφει 01095-44/120 L178
Πανω γραφει 01095-44/120 L178
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
για να καταλαβω ολο αυτο γιατι με το που αγορασατε το αμορτισερ εγινε ρυθμιση απο υποτιθεμενη μαμα εγω προσωπικα
με το που το εβαλα μηδενισα τα παντα και το εψαξα(το καλο για εμενα ειναι οτι την ακουω προς το παρων )και ολλα ειναι μια χαρα.................................
με το που το εβαλα μηδενισα τα παντα και το εψαξα(το καλο για εμενα ειναι οτι την ακουω προς το παρων )και ολλα ειναι μια χαρα.................................
νους χανια και σωματι στρινγκ
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Αχχχχχ Κούλαααα
@jskf16, Είδες μαγκιά, ο πύρος!!! Και είναι λίγο τυραννία το βγάλε-διέλυσε-και ξαναβάλε!
Και άμα πω να το κάνω κάποια στιγμη, πόσο να το ανεβάσω? (από τα άνω παξιμάδια).
Λέω για 5-6χλσ, για να μου δώσει +5χλσ στο δυναμικό sag.
@douris7, Ναι, έτσι ισχυρίζεται η ohlins, το έχει σεταρισμένο για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
ΥΓ. Χάθηκε το chat, χάθηκε και ο Koylis! LOL
@jskf16, Είδες μαγκιά, ο πύρος!!! Και είναι λίγο τυραννία το βγάλε-διέλυσε-και ξαναβάλε!
Και άμα πω να το κάνω κάποια στιγμη, πόσο να το ανεβάσω? (από τα άνω παξιμάδια).
Λέω για 5-6χλσ, για να μου δώσει +5χλσ στο δυναμικό sag.
@douris7, Ναι, έτσι ισχυρίζεται η ohlins, το έχει σεταρισμένο για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
ΥΓ. Χάθηκε το chat, χάθηκε και ο Koylis! LOL
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
...μμμ, ετσι θα εκανα και εγω αν ηταν , και λιγο παραπανω ισως , αφου μετα το σφιξιμο το εχω ευκολοτερο απο την υδραυλικη προφορτιση ωστε να το μαζεψω , παρα το να το ξηλωνω παλι και να το ξαναδενω σε περιπτωση που δεν εμενα ευχαριστημενος.savvas έγραψε: Και άμα πω να το κάνω κάποια στιγμη, πόσο να το ανεβάσω? (από τα άνω παξιμάδια).
Λέω για 5-6χλσ, για να μου δώσει +5χλσ στο δυναμικό sag.
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Λογω υποχρεωσεων θα αργησω να του βαλω χερι.
Το δε πυρακι, είναι φυτεμένο-καρφωμένο για να μην γυριζει τρελα η υδρ. υποβοηθηση, και τα σωληνακια της!
Και οπως ειπα θελει αφαιρεσει ο κατω δισκος-ελατηριο-υδρ. υποβοηθηση (με τον πυρο) για να περιστραφουν τα παξιμαδια!
Βρηκα και σχετικο video στο youtube!
Link
Στο ξεκινημα φαινεται το ξεμονταρισμα.
Το δε πυρακι, είναι φυτεμένο-καρφωμένο για να μην γυριζει τρελα η υδρ. υποβοηθηση, και τα σωληνακια της!
Και οπως ειπα θελει αφαιρεσει ο κατω δισκος-ελατηριο-υδρ. υποβοηθηση (με τον πυρο) για να περιστραφουν τα παξιμαδια!
Βρηκα και σχετικο video στο youtube!
Link
Στο ξεκινημα φαινεται το ξεμονταρισμα.
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Αποψε το βραδυ εκατσα στη πρεσα και εβγαλα το ελατηριο, και τα συμπραγκαλα.
Σημαδεψα με μαρκαδόρο τη θεση-γωνια της υδρ. υποβ. (οπως με δασκαλεψε ο κος Γιωργος της k-shock).
Γυρισα τα παξιμαδια κατα 2 περιστροφες και εδωσε στο ελατηριο +7mm. Μετα το καθαρισμα-λαδωμα, το συναρμολογησα.
Ισα που το περασα στη μηχανη και το στερεωσα με τη μια περαστη βιδα.
Η συνεχεια μαλλον αυριο το βραδυ (αργα).
Σημαδεψα με μαρκαδόρο τη θεση-γωνια της υδρ. υποβ. (οπως με δασκαλεψε ο κος Γιωργος της k-shock).
Γυρισα τα παξιμαδια κατα 2 περιστροφες και εδωσε στο ελατηριο +7mm. Μετα το καθαρισμα-λαδωμα, το συναρμολογησα.
Ισα που το περασα στη μηχανη και το στερεωσα με τη μια περαστη βιδα.
Η συνεχεια μαλλον αυριο το βραδυ (αργα).
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Ooooooooo ....Μπραβο , αντε αυριο βολτα να μας πεις
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες