Σχετικά με τα ανοίγματα που λέει ο Ανδρέας...
Σε διάφορα ανοίγματα εν κινήσει με 2ες και από τα 50-60 μέχρι και τα 200 τα μηχανάκια πρακτικά είναι ισοδύναμα. Εκεί γύρω στα 200-210 το Ρ6 φαίνεται να αρχίζει να παίρνει μια μικρή διαφορά - προφανώς λόγω καλύτερης αεροδυναμικής, και δείχνει ότι θα καταφέρει και κάτι λίγα χιλιόμετρα τελικής παραπάνω. Πάντως σε κάθε περίπτωση οι διαφορές είναι πολύ μικρές -να μην πω οριακές. Και σε όλες τις δοκιμές το FZ1 είχε και καμμιά 25αριά κιλά βαρύτερο αναβάτη...
Προσωπικά και σε πρακτικό επίπεδο θεωρώ τις επιδόσεις τους ισοδύναμες με το μεν το FZ1 λόγω πιο "απλωμένης δύναμης" να έχει μικρό πλεονέκτημα στα ανοίγματα εν κινήσει αν το Ρ6 τύχει να βρίσκεται κάτω από τις 10.000 στροφές, ενώ από την άλλη το Ρ6 να δείχνει μια καλύτερη άνεση στα πάνω από 200...
Για εν στάσει δεν ξέρω, αλλά εκεί τον μεγαλύτερο και καθοριστικό ρόλο θα παίξει ο αναβάτης...
