Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
aris63
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 23 Απρ 2009, 20:28
Επικοινωνία:

Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από aris63 »

Κόπηκε χτές η ντίζα συμπλέκτη και είπα να πάρω μια καινούργια απο Yamaha και να την αλλάξω μόνος μου.
Η ντίζα είχε 28 ευρώ και όλα καλά μέχρις εδώ.
Ξεκίνησα το μεσημέρι να την αλλάξω χωρις να προσέξω απο πού περνάει.
Τι ηταν αυτό!!!!!!!
Δύο ώρες παιδεύτηκα και ξήλωσα τη μισή μηχανή --πλαστικά- τεπόζιτο- φιλτροκούτι- καλώδια - βάση για σωληνάκια abs.
Απίστευτο για μιά ντίζα.
Ευτυχώς που έτυχε κοντά στο σπίτι, δεν θέλω να σκέφτομαι αν τύχαινε κάπου μακριά.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Theod »

Τελικά τα κατάφερες ???

Για δώσε κανένα tip γιατί και εγώ σκέφτομαι να την αλλάξω μόνος μου προληπτικά...Την έχω λαδώσει 2 φορές και προσωρινά φάνηκε να συνέρχεται, αλλά έχω την αίσθηση ότι έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και δεν θέλω να βρεθώ προ απροόπτου...

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Vassilis »

Theod έγραψε:.....
Εάν έχει επιμικυνθεί η διαδρομή το πιθανότερο είναι να έχει κοπεί καμποση... Τσεκαρέτο καλού κακού μην την πατήσεις γιατι μέσα στην Αθήνα με κομένη ντίζα ειναι.. πίκρα :(

Η εγχείριση πέρνει ώρα, ενδεικτικά σηκώνεις τεπόζιτο και πάνελ του φέρινκγ.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Theod »

Δεν δείχνει να έχει επιμηκυνθεί η διαδρομή. Σταδιακά όμως είχε σκληρήνει αρκετά χωρίς να το πάρω χαμπάρι. Έγινε μια λίπανση της ντίζας και αμέσως αυτή μαλάκωσε πάρα πολύ. Μετά από μερικούς μήνες ξαναένοιωσα ότι σκλήρηνε -την ξαναλίπανα και πάλι μαλάκωσε. Τώρα φαίνεται να λειτουργεί καλά, λέω όμως με την πρώτη ευκαιρία να την αλλάξω ακριβώς για να προλάβω ένα αναπάντεχο κόψιμο το οποίο σύμφωνα με τον νόμο του Μέρφυ όταν γίνει θα γίνει στην πιο ακατάλληλη στιγμή.
Αλλά ξέρεις πως είναι αυτά. Όλο λέω να το κάνω και όλο το παραπέμπω για αργότερα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού... +:Whistle=+::- :wink:

Τέσπα, δεν ξέρω τι άλλο χρειάζεται αλλά πάντως το να σηκώσεις ντεπόζιτο και πλαινά δεν είναι και κάτι τρομερό...Τώρα που διάβασα και το δικό σου πόστ είμαι αποφασισμένος να το κάνω σύντομα... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Vassilis »

Θα σου σπάσει τα @@δια να την περάσεις μέσα από τα μπρασελάκια επίσης θα στα σπάσει να ξαναστηρίξεις την βάση του συμπλέκτη στο μοτέρ (κάτω δεξιά), αλλά και θα γλυτώσεις λεφτά και το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει :)
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Stamos
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
Model: -
Τοποθεσία: Κορυδαλλός
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Stamos »

Στα πόσα χλμ περίπου χρειάζεται αλλαγή? (ενδεικτικά, μιά και είναι συνάρτηση της χρήσης)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Frezas »

Σταματη εχει να κανει και με τη φροντιδα της. Ποσο συχνα λιπαίνεται και ποσο τη προσεχουμε στα πλυσιματα. Προσωπικα σε καθε πλυσιμο, τυλίγω το σημειο στο συμπλεκτη με σακουλα για να μη περναει μεσα νερο και στεγνωνει. Επισης εχει σημασια και αν τρωει συχνα βροχες.

Παντως τα περισσοτερα παιδια που εχουν περασει τα 35000κμ με fz1 δεν την εχουν αλλαξει ακομα.
show must go on....

Εικόνα

Stamos
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
Model: -
Τοποθεσία: Κορυδαλλός
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Stamos »

Έχει μέλλον ακόμα η δικιά μου οπότε. Ίσως όχι τόσο στο να φτάσω τα 35κ μιά και το κυκλοφορώ πολύ εντός των τειχών (άρα συχνή χρήση συμπλέκτη), αλλά έχει μέλλον.
Thanx Αντρέα!

Άβαταρ μέλους
aris63
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 23 Απρ 2009, 20:28
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από aris63 »

Theod έγραψε:Τελικά τα κατάφερες ???

Για δώσε κανένα tip γιατί και εγώ σκέφτομαι να την αλλάξω μόνος μου προληπτικά...Την έχω λαδώσει 2 φορές και προσωρινά φάνηκε να συνέρχεται, αλλά έχω την αίσθηση ότι έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και δεν θέλω να βρεθώ προ απροόπτου...
Αν και αργοπορημένα ναι τα κατάφερα με την ντίζα αλλά με παίδεψε πολύ.
Εκει που περνάει πάνω απο το ψυγείο είναι δύσκολο σημείο όπως και κάτω στο τελειωμά της γιατί δεν μπορείς να λασκάρεις τους ρεγουλατόρους.
Αν εχεις ABS στηρίζεται και αυτο εκεί και είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.
Ανοιξα και αρκετες φύσες για να βρώ αρκετο χώρο για ξεβίδωμα.
Αναγκαστικά ξεβίδωσα και κατι λαμάκια που κρατάνε τα σωληνάκια του ABS αλλά και τη βάση του ρεγουλατόρου για να φτάσω τις βίδες του.
Τωρα τελευταία είχε χαλαρώσει 2-3 φορές και κοιτώντας την είδα ενα συρματάκι κομμένο. Μετα απο 10 χλμ είχαν κοπεί τα μισά.
Καλή τύχη .

Άβαταρ μέλους
Themis_81
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Πέμ 06 Απρ 2006, 22:00
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Themis_81 »

Προληπτικα και μονο την αλλαξα πριν λιγες μερες στον Σταματη μαζι με το service των 50.000χλμ καθαρα για προληπτικους λογους μιας κ πλεον η μηχανη βγαινει απο το γκαραζ μονο για τα εκτος Αθηνας , και δεν θελω να με αφησει στη μεση του πουθενα ! Αν οντως λιπαινεται σωστα αντεχει ανετα κ περισσοτερο , αλλα καλο ειναι να το εχετε στο νου σας γιατι ειναι δυσκολη η αντικατασταση μακρυα απο συνεργειο ;)
Life is not measured by the breaths we take,
but by the moments that take our breath away

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

Για την συντήρηση της βγάζουμε τη ντιζα από τη μανέτα και λίγο πιο κάτω από το κεφαλάκι τυλιγουμε ένα αυτοσχέδιο χωνί από αλουμινόχαρτο ή σακουλάκι πλαστικό και το μονώνουμε στο κάτω μέρος με χαρτοταινία η μωνοτική καλά, στη συνέχεια ρίχνουμε λαδάκι ψιλό 10αράκι στο ποτηράκι που φτιάξαμε και το αφήνουμε σε όρθια θέση μέχρι να το τραβήξει, που και που τρομπάρουμε το σύρμα για να κατέβει πιο εύκολα και γρήγορα.

Άβαταρ μέλους
Jo.Da.
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Jo.Da. »

Μπορείς αντί για χωνί από αλουμινόχαρτο να χρησιμοποιήσεις σύριγγα χωρίς το έμβολό της. :wink:
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!

Άβαταρ μέλους
swtirakos600
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
Model: FZ6
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από swtirakos600 »

Καλησπέρα! :/abwave::)
Θέλω τη γνώμη σας.. Σε fazer 600 του 2006, όταν ο συμπλέκτης έχει βαρύνει αρκετά και φτάνει σε σημείο να σου κόβει την ντίζα κάθε 1,5 με 2 χρόνια, τι φταίει?
Θέλω να πω.. Παίζει να έχει πρόβλημα ο ίδιος ο συμπλέκτης (στον κινητήρα, όχι η μανέτα του συμπλέκτη) και να απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη για να μετακινηθεί, με αποτέλεσμα να κόβει τη ντίζα μετά από λίγο καιρό (πρώτα την "ξεχειλώνει" και μετά κόβεται τελείως)?
Ευχαριστώ!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από Solomon »

Την λαδωνεις σε τακτά διαστήματα? Παίζει κ το ενδεχόμενο που λες να έχει σφίξει από το κιβώτιο (τα varadero πέθαιναν τέτοια χουνερια γιατί κράταγε νερό το μοχλικο πάνω στο κιβώτιο και σκουριαζε) αλλά είναι πιο σπάνιο

Άβαταρ μέλους
swtirakos600
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
Model: FZ6
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσίευση από swtirakos600 »

Solomon έγραψε:
Σάβ 14 Απρ 2018, 22:06
Την λαδωνεις σε τακτά διαστήματα? Παίζει κ το ενδεχόμενο που λες να έχει σφίξει από το κιβώτιο (τα varadero πέθαιναν τέτοια χουνερια γιατί κράταγε νερό το μοχλικο πάνω στο κιβώτιο και σκουριαζε) αλλά είναι πιο σπάνιο
Solomon, ευχαριστώ για την απάντηση. :)
Όχι, δεν τη λαδώνω. Όποτε πάω στην αντιπροσωπεία για σέρβις τη λαδώνουν και μαλακώνει για καμια βδομάδα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτό το σπρέι (ή λάδι.. δεν ξέρω τι βάζουν) ξεραίνεται εκεί μέσα και μαζί με σκόνες/βρωμιές γίνεται "τσιμέντο", το οποίο χειροτερεύει την κατάσταση. +:Think=+::-k

Από εμπειρία, υπάρχει περίπτωση να πρέπει να αλλάξω ολόκληρο τον συμπλέκτη για να λυθεί το πρόβλημα, ή οφείλεται αλλού? Πόσα χρόνια ζωής ή χιλιόμετρα ζωής έχει ο συμπλέκτης της μοτο μας?
Κυκλοφορώ εντός Αθήνας και κάνω συνέχεια αλλαγές σχέσης το κιβώτιο ώστε να κρατάω τις στροφές χαμηλά (για την κατανάλωση), οπότε ο συμπλέκτης δουλεύει υπερωρίες. Πλυσίματα δεν κάνω πολλά, 1-2 φορές τον χρόνο με λάστιχο ποτίσματος, οπότε δεν ρίχνω πολλά νερά μέσα. Και βροχές δεν τρώει και πολύ συχνά (αλλά τρώει και καμια βροχή εκεί που παρκάρω στη δουλεία).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες