nfot έγραψε:Για λυστε και μια ακομη απορια. Μιλατε για μακρια μανιταρια. Ως γνωστον, οταν εχουμε εναν αξονα πακτωμενο στη μια ακρη (πλαισιο μοτο) και ασκησουμε μια δυναμη στην ελευθερη ακρη του(ακρη μανιταριου), οσο μεγαλυτερη η αποσταση ελευθερης ακρης απο τη σταθερη, τοσο μεγαλυτερη δυναμη ασκειται στη βαση του αξονα (βιδα στηριξης - πλαισιο). Αρα τα μακρια μανιταρια, μαλλον δεν ειναι οτι καλυτερο. Για να ακουσω γνωμεις επι του θεματος.
νικο
οσο πιο μακρυ μανιταρι τοσο πιο μεγαλος μοχλος αρα και τοσο πιο ευκολο να σπασει η βιδα που τα συγκρατει.....και δεν ειναι μια απλη βιδα αλλα βιδα συγκρατησης του κινητηρα πανω στο πλαισιο!!!!
το μανιταρι για μενα της καθε εταιρειας που πιανει σε μια μονο βαση στηριξης ειναι απ αρχης καταδικασμενο να σπασει στη βιδα που το συγκρατει....
για αυτο τον λογο εγω εχω μεν μανιταρια αλλα τα εχω φτιαξει μονος μου!!!!
τα εβαλα πιο πολυ μπας και στην στραβη που μακαρι να μην γινει ποτε μου προστατεψουν τον σκελετο και τιποτε αλλο!!!!
ολα τα υπολοιπα αλλαζουν και αντικαθιστωνται με καποιο κοστος βεβαια αλλα το πλαισιο .........
υποψιν οτι οτι μανιταρι και να βαλουμε.....
αν το μηχανακι συρθει θα ειμαστε τυχεροι γιατι θα βοηθησει..
αλλα αν το μηχανακι σκασει κατω ακομα και μονο με το βαρος του θα σπασει τουλαχιστον η βιδα που το συγκρατει !!!
αρα κανει ο καθενας οτι θελει!!!
αλλα καλα θα ειναι να κρατανε και μια πισινη οποιοι ειναι απολυτοι με τα καλα μανιταρια που εχουν βαλει......
