Ζημιά μεγάλη έπαθα

Απάντηση
VipeR
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2006, 09:36
Model: -
Τοποθεσία: Athina
Επικοινωνία:

Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από VipeR »

Μετά από πολύ καιρό που είχα να βγάλω το μοτόρι ,ταίριαξε καλή παρέα για βόλτα, φύγαμε τους λέω, αλλά λογάριαζα χωρίς το ξενοδόχο. Διακόσια μέτρα πριν τη γέφυρα του ισθμού κάνω κατέβασμα γιατί οι παρέα έκοψε ανοίγω το γκάζι και γιαανν φτού ρε φούστη λέω νεκρά έπιασα ανάμεσα σε πέμπτη έκτη ;;;
Ξανά κατεβάζω γιαανν τίποτα, κάνω δεξιά σταματάω κατεβάζω μέχρι νεκρά, βάζο πρώτη αφήνω συμπλέκτη τίποτα, λύνω το καπάκι το πλαϊνό και βλέπω να λύπη το παξιμάδι του μπροστινού γραναζιού και το σπείρωμα δυστυχώς όλο φαγωμένο :( :( :( Εγγραφή στην εξπρές και συνδρομή εξάμηνη 170 ευρώ παρακαλώ, επιστροφή στην Αθήνα σε συνεργείο ανθρώπου εμπιστοσύνης και φίλου και μου λέει έτσι ακριβώς '' Στελάρα την έκατσες '' λύσιμο όλο το μοτέρ αντικατάσταση του άξονα όλων των τσιμουχών και τον φλαντζών και άμα καθαρίσεις με κάνα 700αρι να είσαι και ευχαριστημένος. +:Think=+::-k
Λοιπόν την άποψη σας , το έχει πάθει κανείς αυτό στο παρελθόν ; ξέρει κανείς κάτι να με συμβουλέψει ;
Εννοείτε ότι έχω το Fzs 600 του 2003 με λίγα χλμ γαμότο μου γύρω στις 27000

lazy
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 08:20
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από lazy »

Αδερφακι μου......πολυ λυπαμαι....
Δεν επαθα ακριβως αυτο αλλα παρόμοιο.
Εμενα μου πεταγε την 2η οταν γεμιζα.
Ειχε φαει 2η , 3η και 6η μαζι με το αξονακι και το γραναζι του.Προσεξε πως στην αρχή ξεραμε μονο την δευτερα.Αλαχθηκαν ομως και η τριτη και η 6η και η καδενα τις γλυστρες και ολες οι φλατζες μιας και το ποναω το ριμαδι.......
Μετα πηγαμε σε αλησιδογραναζα κτλ.
Το γαμωτο σε ολη την ιστορια ειναι πως για να αλλαξουν τα γραναζια πρεπει να γινει μπιλιες και ολο το μοτερ.ΟΛΟ.Το μονο ολοκληρο κομματι που εμεινε ηταν ο στροφαλος με τις μπιελες.

Τωρα που θα ανοιξει ξεκαθαρισε τι θες να γινει.Αν θα το κρατησεις κανε μια σωστη γενικη να τελειωσεις.Το γαμωτο ειναι πως δεν ξερεις τι θα σου βγαλει....

Η δική μου πηγε κοντα στα 1500....

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από Theod »

Δεν το έχω πάθει αλλά το έχω ξανακούσει...
Προφανώς είχε λασκάρει αρκετά πρίν και αφού έφαγε όλο το σπείρωμα τότε έφυγε από τον άξονα...Ίσως και να είχες κάποια προειδοποιητικά σημάδια όπως αυξημένο θόρυβο ή περίεργη αίσθηση της αλυσίδας κυρίως κατά τις αλλαγές πριν φύγει εντελώς...

Τέσπα... Είχε αφαιρεθεί πρόσφατα το παξιμάδι σε καμμιά εργασία για αλλαγή γραναζιού ή αλυσίδας ??? Αν ναι τότε μάλλον εκεί είναι η αιτία...Συνήθως αν δεν σφίξει καλά και κυρίως ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ή ΞΑΝΑΜΠΕΙ Η ΠΑΛΙΑ, το γρανάζι λόγω της στροφορμής που αναπτύσει έχει την τάση φυγής...Αλλά και εργασία να μην είχε γίνει απ' ότι ξέρω κάποια μάνουαλ προβλέπουν κάποιους περιοδικούς ελέγχους στο σημείο αυτό...

Πάντως αν σε παρηγορεί από μια άποψη είσαι τυχερός που δεν έφυγε εν κινήσει με πολλά και με τέτοιο τρόπο ώστε να μαμηθούν τα πάντα και να μπλοκάρει ξαφνικά και απροειδοποίητα ο τροχός... Σε αυτές τις περιπτώσεις δύσκολα αποφεύγεις την άσχημη πτώση...

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από Vassilis »

Περαστικά αδελφέ. Δυστηχώς με 27.000 δεν δικαιολογήται με τίποτε τέτοια ζημιά εκτός όπως είπε ο Θανάσης σου βάλανε χέρια στο μοτέρ σε προειγούμενη επισκευή.

Εμείς πηγαίνοντας για Άρτα τις προάλες μας βγήκε δίσκος/πλατό/ρουλεμάν στο αμάξι. 330 ευρώ φέσι! Και δεν μας κάνανε σωστή εξαέρωση στον συμπλέκτη και ψαχνόμασταν όταν μετά από 300χλμ ο συμπλέκτης εξαφανίστηκε εντελώς! Ευτυχώς που μας έκοψε και το εξαερώσαμε.

Εάν το κρατήσεις το μοτέρ βάλε το χέρι στην τσέπι και δώσε λίγα ακόμη και κάντο καινιούργιο. Νομίζω πάντως - χωρίς παρεξήγηση - καλύτερη δουλειά θα σου κάνουν στην Μοτοδυναμική στην αντιπροσωπεία. Παράπονο να δω μηχανικό να χρησιμοποιεί ροπόκλειδο στην περουσία μας όπως λέει το μάνιουαλ.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

VipeR
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2006, 09:36
Model: -
Τοποθεσία: Athina
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από VipeR »

Toumpas έγραψε:Περαστικά αδελφέ. Δυστηχώς με 27.000 δεν δικαιολογήται με τίποτε τέτοια ζημιά εκτός όπως είπε ο Θανάσης σου βάλανε χέρια στο μοτέρ σε προειγούμενη επισκευή.
Στο μοτόρι δεν εχω κάνει τίποτα, ουτε γρανάζια, ουτε αλυσίδα ,ουτε έβαλε κανείς χέρι επάνω :(

lazy
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 08:20
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από lazy »

αν εχεις σωστο μηχανικο , προχωρα.Θα δεις τι εχει και το μοτερ σου και με την επισκευή θα σε βγαλει πολλα χρόνια ακόμα.
Οπως είπα παραπάνω η δική μου βλάβη ηταν κυριως η δευτέρα.Οικονομικοι λογοι με οδηγησαν να το επισκευασω , κυριως γιατι δεν μπορώ αυτη τη στιγμή να αγορασω αλλο.
Ανοιγοντας το μοτερ ειδαμε φθορα και στην 3η και στην 6η.Το αξονακι που βγαζει την κινηση στο γραναζι εχει ενα γραναζι το οποιο ειναι πρεσαριστο.Αυτο ειχε κλοτσισει.
Την καδενα ηξερα πως πρεπει να την αλλαξω (παραλειψη μηχανικου σε μεγαλο σερβις).Μαζι με αυτη αλλαχτηκαν και οι γλυστρες και ο τεντωτηρας.
Οι δισκοι συμπλεκτη ηταν λιωμενοι.Τα μεταλικα δισκάκια εχουν "κατσαρωσει" και υπάρχει υπονοια πως το προβλημα αρχισε απο εκει. Ευτυχως, ο χωρος καυσης και η κεφαλη δεν ειχαν προβλημα.Ολα ηταν οπως επρεπε γιατι αν σκαλιζαμε το χορο καυσης θελαμε αλλα 600.

Ολα τα παραπανω βγηκαν στην πορεία.Στο ειπα και πριν,αποφάσισε και προετημασου ψυχολογικα για γερη αφαιμαξη (πραγμα που απευχομαι) γιατι σχεδον σιγουρα και κατι ακομα θα δει. Και πιστεψε με θα εχεις αλλη μηχανη μετα......

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από lyon »

Απο την ακινησια το πα'θε.
Τα fazer δεν κανει να καθονται χαλανε.
Γι'αυτο φτιαξτο στα γρηγορα και
ξεκινα τις βολτες
:twisted:

Περα απο την πλακα παρε και το Σταματη(καραμανωλη) ενα τηλεφωνο
και ρωτησε τον.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

dimokritos
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2007, 03:38
Model: -
Τοποθεσία: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ζημιά μεγάλη έπαθα

Δημοσίευση από dimokritos »

φίλε μου ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ την προηγούμενη εβδομάδα. ευτυχώς το κατάλαβα σε στάση και δεν το έπαθα πλακωμένος να έχουμε άλλα. οπότε πες ένα ευχαριστώ στον αέρα προς κάθε ενδιαφερόμενο και πάμε παρακάτω.

καταρχήν μην τρελαίνεσαι. θα μου πεις, εσύ είσουν καλύτερα?? τεσπα..

αυτό που κάνουν είναι να κατεβάσουν το μοτέρ, να το αναποδογυρίσουν, ανοίγουν το κάρτερ, αφαιρείται η τρόμπα λαδιού και έχεις πιάτο το σασμάν και αλλάζουν τον άξονα. τα ανταλακτικά που θα χρειαστουν είναι ο άξονας, ενα τσιμουχάκι, ένα ρουλεμάν γιατί αυτό που έχει το σπάνε για να το βγάλουν και λαδάκια όπως είναι λογικό.

απο πολλά συνεργεία που πέρασα οι τιμές ήταν 500-600 τα εργατικά συν κανα 150αρι-200αρι τα ανταλλακτικά. μόνο η μοτοδυναμική στην θεσσαλονίκη μου είπε ένα 500άρι όλα μαζί.

εγώ προσωπικά το έφτιαξα με πατέντα σε μηχανουργείο γιατί λεφτά δεν υπάρχουν (φοιτητής γαρ και χωρίς δουλειά). νέα πάσα στον άξονα εκεί που ήταν τα παλιά δεν γίνονται αν δεν βγεί ο άξονας. άρα δεν κερδίζουμε και πολλά.

αυτό που έκανε σε μένα ο μάστορας στο μηχανουργείο να ανοίξει τρύπα στο κέντρο του άξονα και να κάνει πάσα μέσα σ' αυτήν. μετά στον τόρνο δημιουργήσαμε ένα σιδερένιο σφηνάκι να στο πω έτσι με μια τρύπα στον πάτο του. το ποτηράκι αυτό έφτασε μέχρι τα καρέ (τα καρέ είναι εκεί που κάθεται κανονικά το γρανάζι). αυτό το σταθεροποιήσαμε εκεί με μια βίδα στα νέα εσωτερικά πάσα. στην βίδα μπήκε γκροβεράκι και locktite. αθάνατο. ίσως και καλύτερο απο το μαμά.

κόστος όλου αυτού ΜΟΝΟ 50ευρώ. περισσότερα περίμενα να μου πουν γιατί παιδεύτηκε ο άνθρωπος αρκετή ώρα και χάλασε και μερικά τρυπανάκια. αξία ανεκτίμητη που λένε.. και δεν μου έφυγαν τόσα λεφτά και είχα το μηχανάκι μου και πάλι. θα πρότεινα να ακολουθήσεις την ορθόδοξη διαδικασία όπως είναι το λογικό. απο κει και πέρα είναι δικό σου θέμα τι θα κάνεις.

και ψυχραιμία. σίδερα είναι.. :/abwave::)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες