Σχετικά με τακάκια
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Σχετικά με τακάκια
kanena site ρε παιδια για τακακια;;;γιατι απο οτι φαινεται εδω μασ δουλευουν με τισ τιμεσ......ειχα παρει σετ 90 ευρω και απο οτι κοιταξα εξω εχουν πολυ πιο κατω!
JOHN-FZS
Re: TAKAKIA;;;;;;
Για τιμές δεν θυμάμαι, αλλά όσο αφορά την απόδοση, σε συγκριτικό τεστ στην Αγγλία παλιότερα ξεχώρισαν μόνο 2 τακάκια.
Τα original YAMAHA στην 2η θέση, και τα Carbon Lorraine στην 1η αλλά όχι με τεράστια διαφορά...Οπότε μάλλον μείνε στα οριντζιναλ...
Υπ' όψιν μην μπερδευτείτε οι υπόλοιποι. Μιλάω για το προηγούμενο FZS600 με τις τετραπίστονες Sumitomo...
Τα original YAMAHA στην 2η θέση, και τα Carbon Lorraine στην 1η αλλά όχι με τεράστια διαφορά...Οπότε μάλλον μείνε στα οριντζιναλ...
Υπ' όψιν μην μπερδευτείτε οι υπόλοιποι. Μιλάω για το προηγούμενο FZS600 με τις τετραπίστονες Sumitomo...
- Johnny1
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: TAKAKIA;;;;;;
Για τιμές δεν θυμάμαι, αλλά όσο αφορά την απόδοση, σε συγκριτικό τεστ στην Αγγλία παλιότερα ξεχώρισαν μόνο 2 τακάκια.
Τα original YAMAHA στην 2η θέση, και τα Carbon Lorraine στην 1η αλλά όχι με τεράστια διαφορά...Οπότε μάλλον μείνε στα οριντζιναλ...
Υπ' όψιν μην μπερδευτείτε οι υπόλοιποι. Μιλάω για το προηγούμενο FZS600 με τις τετραπίστονες Sumitomo...[/quote]
Χρησιμοποιούσα Carbon Lorraine σε αρκετά μηχανάκια που είχα.
Δίνουν φρένο με αμεσότητα (κοινώς δάγκωμα....) χωρίς να γίνονται ποτέ επικύνδυνα.
Εχουν άριστη αίσθηση.
Αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες και κακομεταχείριση.
Βγάζουν αρκετά χλμ.
Είναι αρκετά σκληρα και μειώνουν τη ζωή της δισκόπλακας κατά 20-30% περίπου σε σκληρή χρήση. Μιλάω πάντα για εντουράκια.
Μάλλον τα ίδια θα ισχύουν και για το Fazer.
Η γνώμη μου είναι ότι πρώτα θα πρέπει να μπουν μεταλικά σωληνάκια στα φρένα και μετά να αρχίσουμε να "παίζουμε" με τακάκια.
Αν κρίνω από τη φθορά των γνήσιων είναι και αυτά σκληρά, με όλα τα + και - που αυτό συνεπάγεται.
Τα original YAMAHA στην 2η θέση, και τα Carbon Lorraine στην 1η αλλά όχι με τεράστια διαφορά...Οπότε μάλλον μείνε στα οριντζιναλ...
Υπ' όψιν μην μπερδευτείτε οι υπόλοιποι. Μιλάω για το προηγούμενο FZS600 με τις τετραπίστονες Sumitomo...[/quote]
Χρησιμοποιούσα Carbon Lorraine σε αρκετά μηχανάκια που είχα.
Δίνουν φρένο με αμεσότητα (κοινώς δάγκωμα....) χωρίς να γίνονται ποτέ επικύνδυνα.
Εχουν άριστη αίσθηση.
Αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες και κακομεταχείριση.
Βγάζουν αρκετά χλμ.
Είναι αρκετά σκληρα και μειώνουν τη ζωή της δισκόπλακας κατά 20-30% περίπου σε σκληρή χρήση. Μιλάω πάντα για εντουράκια.
Μάλλον τα ίδια θα ισχύουν και για το Fazer.
Η γνώμη μου είναι ότι πρώτα θα πρέπει να μπουν μεταλικά σωληνάκια στα φρένα και μετά να αρχίσουμε να "παίζουμε" με τακάκια.
Αν κρίνω από τη φθορά των γνήσιων είναι και αυτά σκληρά, με όλα τα + και - που αυτό συνεπάγεται.
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Τίποτα καλύτερο από τα Original, τουλάχιστον για τα παλιά μοντέλα (μέχρι 2003) που έχουν φρένα, γιατί τα καινούρια...ότι τακάκι και να τους βάλεις...
Δοκίμασα μια φορά της Braking και η μανέτα απέκτησε ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση και φαγωθήκαν πιο γρήγορα. Ακόμα και στην πίστα έχω προσέξει ότι με τα "μαμά" δουλεύει άψογα, δεν κουράζονται, δεν υπερθερμαίνονται, όλα δουλεύουν ρολόι με 65 Ευρώ.
Αν βάλεις και την έκπτωση που έχετε σαν Fazer Club δεν υπάρχει λόγος ούτε να πειραματίζεται κανείς με άλλα.
Δοκίμασα μια φορά της Braking και η μανέτα απέκτησε ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση και φαγωθήκαν πιο γρήγορα. Ακόμα και στην πίστα έχω προσέξει ότι με τα "μαμά" δουλεύει άψογα, δεν κουράζονται, δεν υπερθερμαίνονται, όλα δουλεύουν ρολόι με 65 Ευρώ.
Αν βάλεις και την έκπτωση που έχετε σαν Fazer Club δεν υπάρχει λόγος ούτε να πειραματίζεται κανείς με άλλα.
Στο fazer μου ( 03 μοντελο ) βαζω Carbon Loraine με καινουρια ελαστικα μεχρι να τα φαω τα λαστιχα μεχρι την μεση και τα μαμα τακακια με ψιλο φθαρμενα ελαστικα.
Θα ρωτησετε γιατι , τα carbon ειναι φοβερα δυνατα τακακια για μεγαλες ταχυτητες και απαιτουν και το εντιστιχο λαστιχο οταν τα δαγωνεις .
Αν δεν το εχεις τοτε ελπιζω σε καλη χρηση της μανετας , αλλα τα θεωρω επικυνδινα σε φρεναρισμα πανικου με ψιλοφθαρμενο λαστιχο.
Αντιθετα τα μαμα τακακια δεν σε σταματανε στα πολλα αλλα μεσα στην πολη σε φρεναρισμα πανικου δεν μπλοκαρουν τοσο ευκολα το μπροστινο.
Για πισω δεν το συζητω carbon Και ξερο ψωμι
Αυτα απο την εμπειρια μου .
Θα ρωτησετε γιατι , τα carbon ειναι φοβερα δυνατα τακακια για μεγαλες ταχυτητες και απαιτουν και το εντιστιχο λαστιχο οταν τα δαγωνεις .
Αν δεν το εχεις τοτε ελπιζω σε καλη χρηση της μανετας , αλλα τα θεωρω επικυνδινα σε φρεναρισμα πανικου με ψιλοφθαρμενο λαστιχο.
Αντιθετα τα μαμα τακακια δεν σε σταματανε στα πολλα αλλα μεσα στην πολη σε φρεναρισμα πανικου δεν μπλοκαρουν τοσο ευκολα το μπροστινο.
Για πισω δεν το συζητω carbon Και ξερο ψωμι
Αυτα απο την εμπειρια μου .
τα Carbon Loraine ειναι οντως πολυ καλα και σε καλη τιμη και σε διαφορες παστες.
τα Brembo ειναι πολυ καλα αλλα δεν νομιζω πως κανουν για αυτους τους δισκους, (και εγω Brembo δαγκανες εχω, αλλα οι δισκοι δεν ειναι μαντεμενοι, μην σας φαινετε παραξενο ουτε εχουν σχεσει με τα γνοστα μαντεμια, ειναι βαμενει και με πολυ καλυτερο φρενο απο τους "ατσαλενιους" που εχουμε)
εκτος αν βγαζει καποια αλλη παστα, δεν το ξερω
τα Brembo ειναι πολυ καλα αλλα δεν νομιζω πως κανουν για αυτους τους δισκους, (και εγω Brembo δαγκανες εχω, αλλα οι δισκοι δεν ειναι μαντεμενοι, μην σας φαινετε παραξενο ουτε εχουν σχεσει με τα γνοστα μαντεμια, ειναι βαμενει και με πολυ καλυτερο φρενο απο τους "ατσαλενιους" που εχουμε)
εκτος αν βγαζει καποια αλλη παστα, δεν το ξερω
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης