Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Συνφορουμίστα φίλε Duffydack θα ξεκινήσω ανάποδα!!! Από κάτω προς τα πάνω.
Ναι, και σίγουρα θα ενημερώσω με προσωπικές εντυπώσεις τους φίλους και επισκέπτες του φόρουμ από την "μόντα" αυτή. (Εντάξει μη τρελαθούμε κιόλας... αυτή η μόντα δεν είναι και τπτ σπουδαίο, πολλοί φίλοι εδώ σίγουρα γνωρίζουν και την έχουν κάνει σε πολλά μοτο τους... αλλά η προσωπική εντύπωση-γνώμη πολλών οδηγεί σε ένα αποδεκτό συμπέρασμα) Αυτό για να γίνει όμως -όπως είπα και όπως και εσύ σημείωσες- θέλει χρόνο. Το "έπεται συνέχεια" στο τέλος της τελευταίας μου ανάρτησης πιστεύω ότι είναι κατανοητό.
Τώρα, όσον αφορά τη φράση μου "δεν έγινε Honda" ίσως παρερμηνεύτηκε από την μεριά σου. Έίχα και εγώ Honda (cb400sf, & Africa) και έχω οδηγήσει και το cbf600. Νομίζω ότι είναι κοινά αποδεκτό (κατά ένα μεγάλο ποσοστό αναβατών) πως η Honda έχει ένα, ίσως και παραπάνω, κλικ πιο γραμμικούς κινητήρες από την Yamaha. Μιλάω για τα μοντέλα των ετών που αναφερόμαστε... ---αν και νομίζω πως συμβαίνει, ίσως με μικρότερη διαφορά, και τώρα---. Γενικά είναι πιο "φιλική" προς τον αναβάτη, θυσιάζοντας ίππους και κερδίζοντας τις εντυπώσεις στις "χαμηλές"... Στο fazer μου λοιπόν αλλάζοντας το μάμα γρανάζωμα από 15-48 σε 14-48 είδα διαφορά όπως περιέγραψα... αλλά όχι υπερβολές που να μου θυμίζουν το cbf μέσα στην πόλη. Αυτό και μόνο δηλώνει η φράση αυτή.
Ναι, και σίγουρα θα ενημερώσω με προσωπικές εντυπώσεις τους φίλους και επισκέπτες του φόρουμ από την "μόντα" αυτή. (Εντάξει μη τρελαθούμε κιόλας... αυτή η μόντα δεν είναι και τπτ σπουδαίο, πολλοί φίλοι εδώ σίγουρα γνωρίζουν και την έχουν κάνει σε πολλά μοτο τους... αλλά η προσωπική εντύπωση-γνώμη πολλών οδηγεί σε ένα αποδεκτό συμπέρασμα) Αυτό για να γίνει όμως -όπως είπα και όπως και εσύ σημείωσες- θέλει χρόνο. Το "έπεται συνέχεια" στο τέλος της τελευταίας μου ανάρτησης πιστεύω ότι είναι κατανοητό.
Τώρα, όσον αφορά τη φράση μου "δεν έγινε Honda" ίσως παρερμηνεύτηκε από την μεριά σου. Έίχα και εγώ Honda (cb400sf, & Africa) και έχω οδηγήσει και το cbf600. Νομίζω ότι είναι κοινά αποδεκτό (κατά ένα μεγάλο ποσοστό αναβατών) πως η Honda έχει ένα, ίσως και παραπάνω, κλικ πιο γραμμικούς κινητήρες από την Yamaha. Μιλάω για τα μοντέλα των ετών που αναφερόμαστε... ---αν και νομίζω πως συμβαίνει, ίσως με μικρότερη διαφορά, και τώρα---. Γενικά είναι πιο "φιλική" προς τον αναβάτη, θυσιάζοντας ίππους και κερδίζοντας τις εντυπώσεις στις "χαμηλές"... Στο fazer μου λοιπόν αλλάζοντας το μάμα γρανάζωμα από 15-48 σε 14-48 είδα διαφορά όπως περιέγραψα... αλλά όχι υπερβολές που να μου θυμίζουν το cbf μέσα στην πόλη. Αυτό και μόνο δηλώνει η φράση αυτή.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Φίλε duffy ως κατοχος cbr600f4 τωρα και fazer 600 του 03 καποτε, πιστευω το μονο κοινο που εχουν μεταξύ τους ειναι η γραμμικοτητα με πολυ πιο γρηγορο και ροπατο κινητήρα του cbr600f. Βεβαια εχουν λιγο διαφορετικο προσανατολισμο με το f να επαιζε πολυ σε αγωνες.
Φιλε Θεόφιλε μ' αρεσει η ανάλυση σου. Μπραβο. +:Applause=+:=D>
Φιλε Θεόφιλε μ' αρεσει η ανάλυση σου. Μπραβο. +:Applause=+:=D>
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Να είσαι καλά φίλε GrDreamer. Ανάλυση δεν θα το λεγα, απλά είναι οι εντυπώσεις μου όσο πιο ξεκάθαρα μπορώ διατυπωμένες.
Συνεχίζω λοιπόν, με το σήμερα. Περίπου στις 20:00 ξεκίνησα από Καβάλα με προορισμό ένα κοντινό χωριό... απόσταση 25χλμ και άλλα τόσα για την επιστροφή. Ο δρόμος αυτός ανήκει στο επαρχιακό δίκτυο, είναι ένα mixed από ευθείες και στροφές, ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια, καλά φωτισμένος και για την ώρα που τον δούλεψα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση. Στις ευθείες δεν προλαβαίνεις να δεις τα 120 στο ταχύμετρο. (μικρές ευθείες).
Θα σταθώ πρώτα όμως λίγο στην πορεία μου μέσα στη πόλη, που σήμερα είχε δύσκολες ανηφόρες με μπροστινό αδηφάγο όχημα (σκουπιδιάρα). Με κλείνει που λέτε στα ανηφορικά στενά κακόστρωτα καλντερίμια, (διάλεξα να φύγω από εκεί σήμερα για εκτός πόλης διαδρομή) και εκτός από τα "αρώματα" τα οποία γέμιζαν το μισάνοιχτο κράνος μου διαπίστωσα πως το γρανάζωμα αυτό αποκαλύπτει ίσως έναν άλλο "χαρακτήρα" του παλιού μου fazer. Η πρώτη έχει μεταμορφωθεί σε "τέρας" ο δεξής καρπός δεν έχει πάρει τον "αέρα" ακόμη αυτής της μόντας... (θέλει να το μάθεις για να σταματήσεις τα συμπλεκταρίσματα). Ζητάει γρήγορα 2α και μετά νιώθεις άνετα... τι και αν είμαι σχεδόν σταματημένος... η 2α τα βγάζει πέρα!!! Σε άλλη περίπτωση θα κατέβαζα 1η. Παιδιά τις μισές αλλαγές σε ταχύτητες θέλεις μέσα στη πόλη με αυτό το γρανάζωμα.
Πιάσαμε Άγιο Σίλα (ανηφορικά κλειστά με υγρασία και κλίσεις στο οδόστρωμα ότι να ναι) και είμαι 2η με 3η και αν δεν ήταν κάτω βρεγμένα... να χουφτώσεις καλά το γκάζι και να βάλεις και 4η. Με το 15-48 εκεί η 3η ήταν για δευτερόλεπτα... κατεεεεέβα, φώναζε.
Μπήκα στο επαρχιακό και ανοίγω στρωτά... ακούω το μοτέρ να φορτώνει και να γεμίζει όμορφα η κάθε ταχύτητα βγάζοντας τις πάνω με ανακούφιση και απόδοση... (δεν πήγαινα ούτε τάπα ούτε μπαλαντέζα--αυτές τις λέξεις εδώ τις έμαθα thanks)... Αρχίζω και γουστάρω... και ανεβάζω... βραδιάτικα Παναγία μου... τι με πιάσε δεν ξέρω... και δώστου και κόψτου και 4η και 5η.... και αυτό ήταν. Μου ταιριάζει τρελά αυτό το 14δοντο... ευχαριστημένος Full pansion και κραγιον Γλέντια μεγάλα!!! :<>65 ---Άλλος χαρακτήρας... στην πρώτη επαφή δεν την ψιλοχαμπαριασα την τόση διαφορά διότι μέσα στη πόλη ακόμα προσπαθούσα να βρω που απομονώνει σωστά...ήμουν σφιγμένος. Σήμερα που το έβγαλα εκτός πόλης... Γούσταρα τέλος.
Μένει να δούμε εθνική... και τελική (εκεί περιμένω ότι θα έχει χάσει... ) και κάποια στιγμή να δω και τι παίζει με την κατανάλωση. Αυτά προς το παρόν... <>3
Συνεχίζω λοιπόν, με το σήμερα. Περίπου στις 20:00 ξεκίνησα από Καβάλα με προορισμό ένα κοντινό χωριό... απόσταση 25χλμ και άλλα τόσα για την επιστροφή. Ο δρόμος αυτός ανήκει στο επαρχιακό δίκτυο, είναι ένα mixed από ευθείες και στροφές, ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια, καλά φωτισμένος και για την ώρα που τον δούλεψα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση. Στις ευθείες δεν προλαβαίνεις να δεις τα 120 στο ταχύμετρο. (μικρές ευθείες).
Θα σταθώ πρώτα όμως λίγο στην πορεία μου μέσα στη πόλη, που σήμερα είχε δύσκολες ανηφόρες με μπροστινό αδηφάγο όχημα (σκουπιδιάρα). Με κλείνει που λέτε στα ανηφορικά στενά κακόστρωτα καλντερίμια, (διάλεξα να φύγω από εκεί σήμερα για εκτός πόλης διαδρομή) και εκτός από τα "αρώματα" τα οποία γέμιζαν το μισάνοιχτο κράνος μου διαπίστωσα πως το γρανάζωμα αυτό αποκαλύπτει ίσως έναν άλλο "χαρακτήρα" του παλιού μου fazer. Η πρώτη έχει μεταμορφωθεί σε "τέρας" ο δεξής καρπός δεν έχει πάρει τον "αέρα" ακόμη αυτής της μόντας... (θέλει να το μάθεις για να σταματήσεις τα συμπλεκταρίσματα). Ζητάει γρήγορα 2α και μετά νιώθεις άνετα... τι και αν είμαι σχεδόν σταματημένος... η 2α τα βγάζει πέρα!!! Σε άλλη περίπτωση θα κατέβαζα 1η. Παιδιά τις μισές αλλαγές σε ταχύτητες θέλεις μέσα στη πόλη με αυτό το γρανάζωμα.
Πιάσαμε Άγιο Σίλα (ανηφορικά κλειστά με υγρασία και κλίσεις στο οδόστρωμα ότι να ναι) και είμαι 2η με 3η και αν δεν ήταν κάτω βρεγμένα... να χουφτώσεις καλά το γκάζι και να βάλεις και 4η. Με το 15-48 εκεί η 3η ήταν για δευτερόλεπτα... κατεεεεέβα, φώναζε.
Μπήκα στο επαρχιακό και ανοίγω στρωτά... ακούω το μοτέρ να φορτώνει και να γεμίζει όμορφα η κάθε ταχύτητα βγάζοντας τις πάνω με ανακούφιση και απόδοση... (δεν πήγαινα ούτε τάπα ούτε μπαλαντέζα--αυτές τις λέξεις εδώ τις έμαθα thanks)... Αρχίζω και γουστάρω... και ανεβάζω... βραδιάτικα Παναγία μου... τι με πιάσε δεν ξέρω... και δώστου και κόψτου και 4η και 5η.... και αυτό ήταν. Μου ταιριάζει τρελά αυτό το 14δοντο... ευχαριστημένος Full pansion και κραγιον Γλέντια μεγάλα!!! :<>65 ---Άλλος χαρακτήρας... στην πρώτη επαφή δεν την ψιλοχαμπαριασα την τόση διαφορά διότι μέσα στη πόλη ακόμα προσπαθούσα να βρω που απομονώνει σωστά...ήμουν σφιγμένος. Σήμερα που το έβγαλα εκτός πόλης... Γούσταρα τέλος.
Μένει να δούμε εθνική... και τελική (εκεί περιμένω ότι θα έχει χάσει... ) και κάποια στιγμή να δω και τι παίζει με την κατανάλωση. Αυτά προς το παρόν... <>3
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Καλά το πας απο ανάλυση..πλέον ο επόμενος θα ξέρει τι να περιμένει
Μου φαίνεται ή όντως αυτό το γρανάζι ξυπνάει τον τέντυ μπόυ μέσα σου
Μου φαίνεται ή όντως αυτό το γρανάζι ξυπνάει τον τέντυ μπόυ μέσα σου
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Έτσι ακριβώς όπως το πες. Τέντυ... Τέντυ αφού εχθές τεντώθηκα σε λέω
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ευχαριστούμε Theovivad για τις εντυπώσεις που μετέφερες. Σε μένα είναι χρήσιμες και θα το δοκιμάσω το μικρότερο γρανάζι μιας και κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά σε επαρχιακούς δρόμους, με χαμηλές συνήθως στροφές, και μάλλον θα έχω καλύτερη αίσθηση από τον κινητήρα με αυτό.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
BTW μιας που άλλαξες το 2017.... πες αν θελεις και σε τι τιμή τα βρήκες ώστε να υπάρχει μια εικόνα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Μπροστινό γρανάζι 30 ευρώ
Πίσω γρανάζι 55 ευρώ
Αλυσίδα 100 ευρώ ( η αλυσίδα ήταν ευκαιρία... ήταν?)
και 20 ευρώ περαστικά.
Περαστικά μου? Καλές οι τιμές?
Πίσω γρανάζι 55 ευρώ
Αλυσίδα 100 ευρώ ( η αλυσίδα ήταν ευκαιρία... ήταν?)
και 20 ευρώ περαστικά.
Περαστικά μου? Καλές οι τιμές?
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Κανονικες τιμες
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
νομίζω είναι κανονικές.
πέρσυ στο fz6 πλήρωσα 175 για αλυσιδογράναζα (afam set)
..
Σε αλυσιδογράναζα δεν έχει να κάνει αν το μηχανάκι ειναι παλιό ή καινούριο...
όπως και τα ελαστικά.
οπότε είσαι κομπλέ.
πέρσυ στο fz6 πλήρωσα 175 για αλυσιδογράναζα (afam set)
..
Σε αλυσιδογράναζα δεν έχει να κάνει αν το μηχανάκι ειναι παλιό ή καινούριο...
όπως και τα ελαστικά.
οπότε είσαι κομπλέ.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ναι και εγώ όταν τα έψαχνα... βρήκα μικρές αποκλίσεις εκτός απο την Tsubaki που την έβλεπα στα 140+
- lefteris489
- Δημοσιεύσεις: 511
- Εγγραφή: Παρ 02 Δεκ 2011, 18:50
- Model: Tiger
- Model year: 2012
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ωραίος ο Θεόφιλος...καλές βόλτες!!!
(Από την ώρα που το διάβασα με περιτριγυρίζουν κάποιες σκέψεις του τύπου "μωρέ λες?")
"Τάπα τέζα μπαλαντέζα" είναι μία έκφραση που την έμαθα και εγώ από αυτούς τους αλήτες του fazerclub
(Από την ώρα που το διάβασα με περιτριγυρίζουν κάποιες σκέψεις του τύπου "μωρέ λες?")
"Τάπα τέζα μπαλαντέζα" είναι μία έκφραση που την έμαθα και εγώ από αυτούς τους αλήτες του fazerclub
Κοίτα εκεί που θες να πας.....αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς....
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
2 δοντια μεγαλυτερο πισω νομιζω θα ειναι καλυτερο στο φζ6
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Το ειπα και πιο πισω , ειθιστε να αλλαζουμε το μπροστα και οχι το πισω , για οικονομικους λογους περισσοτερο!Τωρα το αν καλυτερα να αλλαξουμε το μπροστα απο το πισω ειναι αλλη κουβεντα.Αλλοι μη ξεχναμε οτι κανουν αλλαγη του προφιλ του ελαστικου βοηθαει και αυτο στο να μακρυνει (λιγο ασχετο με το θεμα)η μεταδοση ως επιλογη
...επισης
...επισης
ενημερωτικα για FAZER600 '98-03 ,15/48 σετ DID-JT , το βλεπω 135 ευρω!theovivad έγραψε:Μπροστινό γρανάζι 30 ευρώ
Πίσω γρανάζι 55 ευρώ
Αλυσίδα 100 ευρώ ( η αλυσίδα ήταν ευκαιρία... ήταν?)
και 20 ευρώ περαστικά.
Περαστικά μου? Καλές οι τιμές?
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ναι σε Jt & Did μου είχε πει περίπου στα 175ευρώ με περαστικά και μεταφορικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες