Φρένα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SotirisS
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιουν 2012, 09:26
Model: FZS600
Επικοινωνία:

Φρένα

Δημοσίευση από SotirisS »

Σημερα προχωρησα σε ''βελτιωση'' των φρενων αλλα το αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε, και εξηγω αμεσως.

Πριν μια εβδομαδα πεταξα τα αθλια τακακια που φοραγε(made in turkey παρακαλω...) και εβαλα EBC HH καθως και καινουρια υγρα φρενων(Belray). Αμεση βελτιωση σε αισθηση, διαρκεια και δαγκωμα.

Επειδη ομως δεν με ικανοποιουσε η αισθηση στην μανετα και το οτι επρεπε να ασκω αρκετη δυναμη για να φρεναρω οσο ηθελα, σημερα αλλαξα την τρομπα και απο 14mm πηγα σε 16mm με αλλαγη υγρων σε Motul RBF600(racing υγρα). Αποτελεσμα? Υπερβολικα ακραιο δαγκωμα στην παραμικρη κινηση στην μανετα. Σιγουρα μη φιλικο για καθημερινη κινηση στον δρομο.
Να τονισω οτι τα εμβολα της δαγκανας μου ειναι 30mm και 33mm(monoblock οπως ξερετε). Η τρομπα 16mm, προερχεται απο CBR600F4i με εμβολα 32mm και 34mm(διαιρουμενη), το οποιο ειχε πολυ πιο φιλικη αισθηση απο οτι το δικο μου με την 16mm τρομπα.

Εχει αντιμετωπισει κανεις παρομοιο θεμα? Τι πιστευεται οτι φταιει?

Άβαταρ μέλους
Thanasis_FZ1
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 14:34
Model: FZ1
Τοποθεσία: Αστερισμος της Ανδρομεδας
Επικοινωνία:

Re: Φρένα

Δημοσίευση από Thanasis_FZ1 »

Προσωπικα πιστευω οτι ολα ειναι θεμα συνηθειας.Αν συνηθισεις την ασκουμενη πιεση στη μανετα μετα δε θα σου φαινεται.Αυτο εχω παρατηρησει με μενα με αυτοκινητο ομως.
Χορος Ρουμπα κ ελια Θρουμπα!!

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Φρένα

Δημοσίευση από jskf16 »

Και εγω θα συμφωνησω +:Think=+::-k ετσι που τα περιγραφεις ειναι θεμα μονο αισθησης.Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι εχεις βαλεις <<λαθος>> τακακια για τη συγκεκριμενη μηχανη , με τα μαμα θα ηταν πολυ καλυτερα θεωρω.

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φρένα

Δημοσίευση από GrDreamer »

Πιστεύω ότι η μόνη παρέμβαση που χρειάζεται στα μπροστινά φρένα το fzs είναι αλλαγή ελατηρίων στις μπουκάλες με aftermarket, πολύ καλίτερο βύθυσμα και κερδίζεις και μέτρα στο φρενάρισμα. Ότι άλλο σε αυτό το μηχανάκι σε θέμα μπροστινού φρένου πιστεύω ότι είναι υπερβολή. :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
FotisFz1
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Φρένα

Δημοσίευση από FotisFz1 »

για να μην ανοιγω νεο θεμα
με μια τρομπα απο r1 του 05 ακτινικη θα δω διαφορα σε σχεση με την μαμα(fz1 06)??
εχω βρει μια με 70 ευρω αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζουν τα λεφτα

Άβαταρ μέλους
SotirisS
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιουν 2012, 09:26
Model: FZS600
Επικοινωνία:

Re: Φρένα

Δημοσίευση από SotirisS »

Συγκρινε τις διαμετρους των εμβολων (αναγραφονται πανω στις τρομπες) και μετρα με ενα παχυμετρο τον μοχλο απο την μανετα στον πυρο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες