σχεσεις μεταδοσης- γραναζωμα

Απάντηση
dimos47ki7
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
Model: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Επικοινωνία:

σχεσεις μεταδοσης- γραναζωμα

Δημοσίευση από dimos47ki7 »

παιδια θα ηθελα σας παρακαλω τα φωτα σας σε ενα θεμα.

διαβαζω σε διαφορες συζητησεις εδω μεσα, οτι το fazer εχει μακριες σχεσεις μεταδοσης. αναφερεστε στα 2003+ μοντελα ή γενικα?

διαβασα καπου οτι η 1η του fazer '02 φτανει 90χλμ. σε τι στροφες?

εμενα γιατι μου δημιουργειται η αισθηση οτι εχω πολυ κοντο γραναζωμα?
δεν θυμαμαι ολες τις σχεσεις τι χλμ βγαζουν, αλλα αυτο που θυμαμαι χαρακτηριστικα, ειναι οτι με 6η σχεση, στα 180χλμ για παραδειγμα, εχω 9000 και κατι ψιλα. στα 200 εχω 10.500.
ειναι φυσιολογικο αυτο? παιζει να εχει αλλαγμενα γραναζια??

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από Theod »

Το αν έχει αλλαγμένα γρανάζια κανείς δεν το ξέρει...

Το 02-03 φοράει από μαμα 15/48... Τσέκαρε τα δικά σου και θα δείς αν έχει παίξει κάτι....

Άβαταρ μέλους
REM
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 21:38
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από REM »

"διαβασα καπου οτι η 1η του fazer '02 φτανει 90χλμ.?" και βάλε... μέχρι τα κόκκινα!!


Για το μοντέλο FZS600 ως το '03, με τα μανίσια γρανάζια, και 6η στο κιβώτιο, μια απολύτως εμπειρική σχέση είναι να πολλαπλασιάσεις την ταχύτητα του κοντέρ επί 50 και θα σου δώσει περίπου τις στροφές. Οπότε για την 6η είσαι μάλλον ΟΚ.

dimos47ki7
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
Model: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από dimos47ki7 »

ααα αρα ειμαι οκ με τα χλμ που βλεπω με 6η...ευχαριστω φιλε.
παρεπιπτωντος, χτες παρατηρησα τελικα την 1η μου. 80κατι στις 12000 περιπου..

τελικα κοφτη εχουμε? και αν οχι, μεχρι ποσο στροφαρει? :lol:

petani

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από petani »

Η καλυτερη σχεση ειναι 15/47 ..... δοκιμασμενη ..... +:Dancing=+:\:D/

dimos47ki7
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
Model: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από dimos47ki7 »

αν απο το εργοστασιο φοραει 15/48 οπως αναφερει ο Theod, τοτε το να βαλω 47 πισω, θα εχει το αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που θα ηθελα.

θελω να πω οτι, δεν με ενδιαφερουν τοσο πολυ οι ρεπριζ που θα μου προσφερει ενα πιο μικρο πισω γραναζι. εμενα με ενδιαφερει να μπορω να παω ταξιδι με 180-200 στην εθνικη, χωρις να νιωθω οτι ταλαιπωρω πολυ το μοτερ, που σε αυτα τα χλμ, θα γυριζει με 10.000σαλ. ενστικτωδως τωρα κοβω χλμ και παω με 150, επειδη λυπαμαι τον κινητηρα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από Theod »

Ανάποδα τα λες...

Ένα δόντι μικρότερο στο ΠΙΣΩ γρανάζι ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ την σχέση μετάδοσης... Όχι φυσικά τίποτα το δραστικό - κατά ένα ποσοστό της τάξης του 2% που στην πράξη είναι μόλις παρατηρήσιμο - αλλά για να στο προτείνει ο Αντώνης κάτι θα ξέρει...

dimos47ki7
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
Model: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από dimos47ki7 »

ωχ την πεταξα παλι χαχαχαχα
σωστα με μικρο πισω μακραινει...αρα αυτο ειναι που θα ηθελα κι εγω, ισως και λιγο πιο μακρυ.
το 2% αν το υπολογισα σωστα, σημαινει οτι για συγκεκριμενες στροφες, ας πουμε 8000, αν πριν ειχα 160, μετα θα εχω 163,2 σωστα?
ε και 10χλμ παραπανω να εδινε δεν θα ειχα προβλημα, αλλα μετα θα παρα-ψωφησει χαμηλα...

anyway ευχαριστω για τις πληροφοριες ;)

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ

Δημοσίευση από Theod »

dimos47ki7 έγραψε:το 2% αν το υπολογισα σωστα, σημαινει οτι για συγκεκριμενες στροφες, ας πουμε 8000, αν πριν ειχα 160, μετα θα εχω 163,2 σωστα?
Σωστά... :thumright:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες