Upside down
-
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Upside down
Καλησπερα στην ομάδα.Σκεφτομαι να κανω το τελευταίο upgrade στην μηχανη βάζοντας του ενα usd.Θελω να του βαλω ενα χρυσό μιας και θα φαινεται πιο μπανικο αλλα ειμαι προβληματισμένος.Θα χρειαστεί να αλλάξω και ζάντα και δισκοπλακες αν βαλω απο ρ1 του 2000;Αρκούν τα καλάμια ο σταυρος και η τιμονοπλακα;Αν μπορούσε κάποιος να μου απάντησει θα με γλίτωνε απο κόπο και χρήμα..Ευχαριστω
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Upside down
αξίζει να μπεις στον κόπο να τα κάνεις όλα αυτά;
γιατι δεν αλλάζεις απλά τα ελατήρια (αν χρειάζεται)
γιατι δεν αλλάζεις απλά τα ελατήρια (αν χρειάζεται)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Upside down
Ετσι κι αλλιως θα την παντρευτώ τη μιλφαρα..Ακομη και να παρω αλλο δε θα το δώσω.Οποτε λεω να το κανω και θα ειναι το τελευταίο..Πέραν απο μια επισκευή αργότερα..
Re: Upside down
θεωρητικά όλα γίνονται. Συνήθως βάζουνε απο το R6 το παλιό, αλλά μάλλον δε θα σου κάνει γιατί δεν είναι ανάποδο. Τσιμπάς τις μπουκάλες και τον σταυρό απο το Ρ1 , βρίσκεις ένα καλό τορναδόρο που να θέλει να ασχοληθεί με την αγγαρεία που θα τον φορτώσεις και του δίνεις να σου ταιριάξει τον άξονα του λαιμού του fazer στις τιμονόπλακες του R1. Οπως καταλαβαίνεις δεν αρκεί μονο ο σταυρός, θέλει και την επάνω το οποίο σημαίνει ότι επειδή το r1 έχει κλιπον θα πρέπει να την τρυπήσεις για να προσαρμόσεις τιμόνι. Απο κει και περα ο μπροστινός σου τροχός θα μπορούσε να ταιριάξει με κάποιους αποστάτες που θα σου φτιάξει επίσης ο τορναδόρος. Τέλος θα χρειαστείς αποστάτες επίσης χειροποίητους απο τον μάστορα για να κουμπώσουν τα φρένα σου στις μπουκάλες του R1 και σωληνάκια υψηλής γιατί τα μαμά θα του πέφτουν κοντά. Ολη αυτή τη δουλειά υπολόγισε την στο 500άρικο+++ για να είσαι μέσα. Δε ξέρω αν αξίζει πραγματικά...και φυσικά προυπόθεση είναι να γίνει σε όλα άριστη δουλειά για να μην έχεις θέματα ευθυγράμμισης με τους αποστάτες του τροχού και σου τραβάει μονόπαντα.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Upside down
Επισης θα χρειαστείς και revalving στα καινουρια μπροστινα για να τα φερεις στα μετρα του fzs με το γεματο ταλαντωσεις πλαισιο του και την πολλή αργη γεωμετρία του.
Ειχα πετυχει usd μπροστινό σε ενα fzs600 πριν 2 χρονια αλλα δεν πετυχα τον ιδιοκτήτη να του κανω ερωτήσεις! Καλη επιτυχια στο δύσκολο project που ετοιμαζεις, και εννοείται πτι περιμένουμε φωτοροματζο της αλλαγης!!
εντιτ: να κοιταξεις να παρεις τα μπροστινα μαζι με την ζαντα γιατι αλλο πυρο εχει το ενα και αλλον το δεύτερο.
Ειχα πετυχει usd μπροστινό σε ενα fzs600 πριν 2 χρονια αλλα δεν πετυχα τον ιδιοκτήτη να του κανω ερωτήσεις! Καλη επιτυχια στο δύσκολο project που ετοιμαζεις, και εννοείται πτι περιμένουμε φωτοροματζο της αλλαγης!!
εντιτ: να κοιταξεις να παρεις τα μπροστινα μαζι με την ζαντα γιατι αλλο πυρο εχει το ενα και αλλον το δεύτερο.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες