Upside down

Απάντηση
geo1986
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
Model: FZS600
Model year: 2003
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Upside down

Δημοσίευση από geo1986 »

Καλησπερα στην ομάδα.Σκεφτομαι να κανω το τελευταίο upgrade στην μηχανη βάζοντας του ενα usd.Θελω να του βαλω ενα χρυσό μιας και θα φαινεται πιο μπανικο αλλα ειμαι προβληματισμένος.Θα χρειαστεί να αλλάξω και ζάντα και δισκοπλακες αν βαλω απο ρ1 του 2000;Αρκούν τα καλάμια ο σταυρος και η τιμονοπλακα;Αν μπορούσε κάποιος να μου απάντησει θα με γλίτωνε απο κόπο και χρήμα..Ευχαριστω

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Upside down

Δημοσίευση από SoR_gr »

αξίζει να μπεις στον κόπο να τα κάνεις όλα αυτά;

γιατι δεν αλλάζεις απλά τα ελατήρια (αν χρειάζεται)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

geo1986
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
Model: FZS600
Model year: 2003
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Upside down

Δημοσίευση από geo1986 »

Ετσι κι αλλιως θα την παντρευτώ τη μιλφαρα..Ακομη και να παρω αλλο δε θα το δώσω.Οποτε λεω να το κανω και θα ειναι το τελευταίο..Πέραν απο μια επισκευή αργότερα..

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Upside down

Δημοσίευση από Solomon »

θεωρητικά όλα γίνονται. Συνήθως βάζουνε απο το R6 το παλιό, αλλά μάλλον δε θα σου κάνει γιατί δεν είναι ανάποδο. Τσιμπάς τις μπουκάλες και τον σταυρό απο το Ρ1 , βρίσκεις ένα καλό τορναδόρο που να θέλει να ασχοληθεί με την αγγαρεία που θα τον φορτώσεις και του δίνεις να σου ταιριάξει τον άξονα του λαιμού του fazer στις τιμονόπλακες του R1. Οπως καταλαβαίνεις δεν αρκεί μονο ο σταυρός, θέλει και την επάνω το οποίο σημαίνει ότι επειδή το r1 έχει κλιπον θα πρέπει να την τρυπήσεις για να προσαρμόσεις τιμόνι. Απο κει και περα ο μπροστινός σου τροχός θα μπορούσε να ταιριάξει με κάποιους αποστάτες που θα σου φτιάξει επίσης ο τορναδόρος. Τέλος θα χρειαστείς αποστάτες επίσης χειροποίητους απο τον μάστορα για να κουμπώσουν τα φρένα σου στις μπουκάλες του R1 και σωληνάκια υψηλής γιατί τα μαμά θα του πέφτουν κοντά. Ολη αυτή τη δουλειά υπολόγισε την στο 500άρικο+++ για να είσαι μέσα. Δε ξέρω αν αξίζει πραγματικά...και φυσικά προυπόθεση είναι να γίνει σε όλα άριστη δουλειά για να μην έχεις θέματα ευθυγράμμισης με τους αποστάτες του τροχού και σου τραβάει μονόπαντα.

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Upside down

Δημοσίευση από GrDreamer »

Επισης θα χρειαστείς και revalving στα καινουρια μπροστινα για να τα φερεις στα μετρα του fzs με το γεματο ταλαντωσεις πλαισιο του και την πολλή αργη γεωμετρία του.
Ειχα πετυχει usd μπροστινό σε ενα fzs600 πριν 2 χρονια αλλα δεν πετυχα τον ιδιοκτήτη να του κανω ερωτήσεις! Καλη επιτυχια στο δύσκολο project που ετοιμαζεις, και εννοείται πτι περιμένουμε φωτοροματζο της αλλαγης!!

εντιτ: να κοιταξεις να παρεις τα μπροστινα μαζι με την ζαντα γιατι αλλο πυρο εχει το ενα και αλλον το δεύτερο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες