Θόρυβος

geo1986
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
Model: FZS600
Model year: 2003
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Θόρυβος

Δημοσίευση από geo1986 »

Καλησπερα παίδες!Θα ηθελα λιγο τα φώτα σας γιατι με έχουν ψιλό τρελάνει οι μαστοραδες εδω.Ακουγεται ένας θόρυβος οταν δουλεύει το ταυρι.Οταν πατάω συμπλέκτη ομως σταματάει.Αλλοι λενε τεντωτηρας και άλλοι καμπάνα.Ξερει κανεις να μου απαντήσει;Και ποσο κοστίζουν τα αννταλλακτικα;Ευχαριστω

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από Solomon »

Είναι δύσκολο να γίνει διάγνωση πληκτρολογίου. Όπως το περιγράφεις μπορεί να είναι το ένα, μπορεί να είναι και το άλλο. Περισσότερες πιθανότητες δίνω στη καμπάνα. Πόσα χλμ έχει η μηχανή?Αν είναι απλά το ρουλεμάν της καμπάνας του συμπλέκτη είναι φθηνό.Κάνα 20άρικο (koyo, skf κλπ όχι yamaha)+ εργατικά να φτάσεις 50-60 γιατί είναι απλή η αντικατάσταση του. Η καδένα είναι πολύ ακριβότερη βλάβη και εκεί πας ανταλλακτικό αντιπροσωπείας.

Ρε γιατί το λέτε όλοι ταυρί το μηχανακι?Να πω κι ότι ξήλωνε την άσφαλτο στο πέρασμα του!

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

αυτο που πατας συμπλεκτη και σταματαει, ειναι καμπανα.....
ολοκληρη αντικατασταση (ανταλλακτικο) εχει καπου στα 600 ευρω....
κι εμενα το κανει και ειναι σπαστικο, αλλα δεν....
ο τεντωτηρας και η καδενα (βασικα η καδενα ακουγεται) δεν σταματανε με τον συμπλεκτη....
απλα αν ζεσταθει και εχεις καλο λαδι στρωνει...
εμενα μου την αλλαξαν πριν 3 χρονια.... και τωρα ακουγεται περισσοτερο απο την παλια....
εκτος αν μου την ''παιξανε'' τα μαστορια και δεν την αλλαξαν.....
μου ειπε καποιος μηχανικος, πως θελει πιο χοντρο λαδι για να μην ακουγεται.....
τωρα εχω 10w/40 αλλα τα εχω αλλαξει προσφατα....
στην επομενη θα δοκιμασω 15αρι μπας και βρει την υγεια του το ταυρι μου....

μ' αρεσει, που τωρα τελευταια, κανα δυο αποκαλειτε και το δικο σας ''ταυρι''!!!!!! +:Dancing=+:\:D/

geo1986
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 03:27
Model: FZS600
Model year: 2003
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από geo1986 »

Οταν ζεσταθεί δεν ακούγεται τιποτα!Κελαηδαει το ταυρι!Οταν ειναι κρύο ομως..Σαν σήμαντρα εκκλησίας..Με το που πατάω το συμπλέκτη ο θορυβος μειώνεται κατα παρα πολυ και μετα σταματάει.600?1€ για κάθε κυβικό;Ποιος ακούει τη μουρμούρα της γυναίκας..

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

μην την αλλαξεις....
βαζε λιγο πιο χοντρο λαδακι....
αμα χρειαστει δισκους, το ανοιγεις και το βλεπεις αν θελει....

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Εχθες το απόγευμα πήγα στον μηχανικό για ένα μικρο θεματάκι στα φώτα. Για μια ρύθμιση και τίποτα άλλο... Εκεί λοιπόν για ενα service ρουτίνας ήταν ένα Thundercat 600 και ο 15ετιας κάτοχος του. Έγινε και ο καφές που λέτε "Αρμένικος" και είπαμε πολλά, μιας και φοράμε τον ίδιο κινητήρα (περίπου).
---Και το δικό μου κάνει έναν θόρυβο ένα χτύπημα μικρο - πολύ λίγο- αλλά στο πάτημα του συμπλέκτη... μπαμπάκι.
Ο θόρυβος λοιπόν (για να μπω και στο ψητό) είναι όντως ρουλεμάν καμπάνας (σχεδόν σε όλα) κάτι το οποίο υποστήριζε ο φίλος με την εξής φράση... "Έτσι δουλεύει αυτό το μοτέρ" +:Think=+::-k Πάνω κάτω συμφώνησε και ο μηχανικός... (και είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι εδώ το ίδιο θα πούμε)
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο εξής... καταλαβαίνω πως πατώντας τον συμπλέκτη απεμπλεκόμαστε από πολλά κινητά μέρη του μοτερ που προκαλούν θορύβους, και ότι όλα τα παραπάνω διαφοροποιουν τον ήχο από εταιρεία σε εταιρεία, κατάσταση μηχανής, λάδι κλπ.
Οπότε δλδ περιμένεις μέχρι να γίνει ο θορυβος αυτός πιο έντονος (πόσο έντονος δεν μας λέει κανείς! και τι να μας πει δλδ σε db ή σε μελωδία +:Whistle=+::- και μετά πας συνεργείο το φτιάχνεις και... ΑΝ είσαι "τυχερός" σε 5 με 6 χιλ χλμ ξανά τα ίδια... μουσική χωρίς συμπλέκτη. Έτσι είναι ρε παιδιά?

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από dimitris pap »

Στο δικό μου 2,5 χρόνια που το εχω, έχω ένα κροτάλισμα στο ρελαντί από χαμηλα αριστερα μέσα από τη γενητρια οταν ζεσταθεί το μοτέρ, και το οποίο μετά τις 1.500 στρ σταματάει. Είχα μεγάλη ανησυχία, (μετά από 15 χρόνια με honda μου ρθε κάπως!!!) το τι να ναι και μετά που αλλαξα το βολάν-ρουλεμαν-σινεμπλοκ κομπλερ- νόμιζα ότι θα ησυχάσει! Αμ δε!! Αν και ή "διάγνωση" μιλάει για συμπλέκτη γενικώς, το μοτέρ κανει το ιδιο κροτάλισμα εδώ και 20.000 χλμ, δλδ δεν έχει αλλάξει ή ένταση ή ή χροιά του θορύβου, και μιλάμε ότι στα εκτός πόλης χλμ σε ταξίδια-εκδρομες πάω αρκετά ως πολύ γρήγορα, και δεν έχει αλλάξει κάτι στο θόρυβο ή και τον συμπλέκτη. Εδώ και καιρό δεν μ ενοχλει-απασχολει και το διασκέδαζω κι όλας!!
Γεναρη-Φλεβαρη που θα ανοιξω συμπλεκτη να δω για τους δίσκους, θα εξετασθεί όλο το θέμα εκεί κάτω!!
No worries then, and keep safe riding!! :)

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Δήμητρη δεν ξέρω απο ποια Honda ακριβώς "ήρθες"... αλλά έχει και αυτή κάτι καμπαναριά!!! Africa twin= αλλάζεις επάγγελμα, και κάνεις αίτηση για κωδωνοκρούστης :D

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Σε αυτό το βιντεάκι ακούγεται το ...πρόβλημα... σε προχωρημένη κατάσταση.

Link


Και εδώ σε μοντέλο 2003.

Link

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από dimitris pap »

theovivad έγραψε:Δήμητρη δεν ξέρω απο ποια Honda ακριβώς "ήρθες"... αλλά έχει και αυτή κάτι καμπαναριά!!! Africa twin= αλλάζεις επάγγελμα, και κάνεις αίτηση για κωδωνοκρούστης :D
Από cbr 600 f4 & f3 :D

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Στάθηκα στο..." μετά από 15 χρόνια με Honda μου ήρθε κάπως" ... η φράση αυτή δηλώνει πως -ολα- τα Honda δεν έχουν πρόβλημα με την καμπάνα τους και έτσι σχολίασα-απάντησα για το Africa που έχουν θέμα (ο ξάδερφος μου το είχε).Για τα cbr δεν έχω να πω πολλά, δεν έχω προσωπική εμπειρία, σίγουρα αξιόπιστα μηχανάκια... αλλά κάτι θα "εξαργύρωσες" στη 15ετια για να επιλέξεις τώρα Yamaha! :wink:
Για να μείνουμε στο θέμα, όπου είναι ο θορυβος στον κινητήρα του fzs 600 προσθέτω ότι ένα μεγάλο ποσοστό κατόχων συμφωνούν ότι ακούγεται έτσι ο κινητήρας ή οτι ετσι είναι το δούλεμα του. Αλλοι το έχουν αποδεχθεί χωρίς να έχουν πρακτικά ενεργήσει επι τούτου και άλλοι αφού έχουν αλλάξει τα πάντα μέσα (ρουλεμάν, δισκάκια, ολόκληρη την καμπάνα) και
ο θορυβος συνεχίζει σχεδόν μετά από λίγες χιλ. χλμ.
Προσωπικά έχω αυτό το μοντέλο και το ψιλοψαχνω και διαβάζω --γενικά με το θέμα της μετάδοσης και του συμπλέκτη-- Και σ αυτό το σημείο θέλω να πω ότι εδώ σ αυτό το forum έχει γίνει τρομερή δουλειά με λεπτομέρειες και σημαντικές πληροφορίες. Συγχαρητήρια λοιπόν στους ιθύνοντες και διαχειριστές και από εμένα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Κυρ 20 Νοέμ 2016, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Οχι στις αμεσες παραθεσεις! Τα επομενα θα διαγραφονται!

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Επανέρχομαι λοιπόν και σας δείχνω τον κατά το μεγαλύτερο ποσοστό υπεύθυνο για τον θόρυβο στην καμπάνα του συμπλέκτη.
Ρουλεμανάκι είναι (open bear bearing)
Κωδικό για το Fzs600 (1998 - 2003): 933060010500
Εικόνα

Το ψάχνω ακόμη για να βρω την αιτία που το συγκεκριμένο έχει γίνει "μπελάς"... +:Think=+::-k

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από GrDreamer »

Στα 120.000χλμ πριν το δώσω μου τον έκανε και εμενα τον ήχο. απλά δεν έκανα τίποτα.

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από theovivad »

Εδώ και αρκετές μέρες ψάχνω να βρω ένα "μονοπάτι" ίσως για την μόνιμη λύση αυτού του θορύβου απο το συγκεκριμένο ρουλεμάν. Λέω ΙΣΩΣ γιατί απ΄όλα όσα σας πω - δείξω παρακάτω δεν έχουν πρακτικά ελεγχθεί (ακόμη). Η "φάγουρα" μου λοιπόν για το θέμα αυτό είχε να κάνει με δυο πράγματα.
Α) Γιατί να συμβαίνει? (μετά και από αλλαγή του ρουλεμάν με γνήσιο ή όχι)
Β) Η λύση

Για το Α, και μετά από αρκετό κουβεντολόι με φίλους μηχανικούς, αρκετό διάβασμα περί συμλπέκτη (δισκάκια, καμπάνα, άξονες, υγρού ή ξηρού τύπου καμπάνες,) εγώ προσωπικά οδηγούμαι στην αστοχία του συγκεκριμένου τύπου ρουλεμάν... Και εδώ θα ήθελα και τις δικές σας γνώμες... Αναφερθήκαμε στην αντικατάσταση του με άλλο ρουλεμάν, οχι της Yamaha δλδ αλλά ή Koyo ή Skf κλπ (αν και η κατασκευάστρια εταιρεία της "μαμας" ρουλεμάν είναι η Koyo) πάλι δεν δούλεψε... πάλι μετά από περίπου 10χιλ χλμ άρχισε ο θόρυβος σιγά σιγά... Είδα επίσης ότι στα μοντέλα 2004+ ενώ σαν αρχικό ανταλλακτικό δίνει το αρχικό ρουλεμάν παραγωγής --- μετά,(τέλη του 2005) το αποσύρει σαν ανταλλακτικό και το αντικαθιστά μ ένα άλλο το οποίο το κρατάει μέχρι και τώρα στα FZ8... (όποιος χρειαστεί έχω τα στοιχεία και τους κωδικούς). Πράγμα το οποίο δεν έγινε για τα μοντέλα 98-2003. Στο σχέδιο του συμπλέκτη μιλάμε πάντα για το ρουλεμάν Ν. 6 και βρίσκεται τοποθετημένο στο καπάκι της καμπάνας..(28χιλ εξωτερική διάμετρος).

Εικόνα


Για το Β Λύση... Τώρα, το λάδι σίγουρα παίζει και αυτό τον ρόλο του αλλά η λύση το να βάλουμε χονδρότερο δεν νομίζω ότι είναι η απάντηση. Το πρόβλημα παραμένει το ρουλεμάν δεν δουλεύει σωστά, απλά δεν το ακούμε. (ίσως χειρότερο)... Αυτό που με αρκετούς συζήτησα είναι ένα νέο ρουλεμάν πάλι ανοιχτού τύπου αλλά κεραμικού κράματος... για να είμαι σαφής... Υβριδικό ρουλεμάν... (hybrid ceramic bear bearing) και όχι πλήρως κεραμικό (full ceramic bear bearing). Οι διαφορές είναι στα κελύφη ή δαχτυλίδια... τα Υβριδικά είναι από ατσάλι (όπως τα κλασικά ρουλεμάν) ενώ τα πλήρως, είναι και τα δαχτυλίδια κεραμικά)... οι μπίλιες μέσα και στα δυο, κεραμικές ( νιτρίδιο, το αζωτούχο πυρίτιο (Si3N4) Βάζω φώτο πάλι
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τα φουλ κεραμικά είναι επικίνδυνα για την συγκεκριμένη εφαρμογή... ενδέχεται να σπάσει το εξωτερικό δαχτυλίδι από ισχυρό κραδασμό και η εφαρμογή τους είναι για βαριά βιομηχανική χρήση, ναι μεν σε πολύστροφο άξονα αλλά χωρίς ισχυρούς κραδασμούς.
(δεν θες να πατήσεις λακκούβα με 70 χλμ και να σκέφτεσαι το ρουλεμάν)
Γενικά αναφέρουν πως τα υβριδικά - κεραμικά ρουλεμάν είναι ελαφρύτερα, λιγότερες τριβές, χαμηλότερη θερμοκρασία, περισσότερη αντοχή στο χρόνο και τη χρήση. Σαν μειονέκτημα αναφέρουν το κόστος... περίπου 3χ τιμή από το κανονικό... και πως αν δεν επιλέξεις σωστά για την χρήση... Υβριδικό ή Φουλ κεραμικό υπάρχει περίπτωση να σπάσει.
Ζήτησα ήδη από 2 εταιρείες (εδώ Ελλάδα) και περιμένω προσφορά και εικόνες για υβριδικό... Έχω ακόμα εννοείτε τις επιφυλάξεις μου... Για πείτε απόψεις...

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος

Δημοσίευση από Solomon »

Χωρίς να είναι ειδικός, όπως είπες κ εσύ αυτά τα ρουλεμάν προορίζονται για συγκεκριμένες εφαρμογές. οπου προσφέρουν διαφορά από τα συμβατικά λόγω μειωμένων τριβών κλπ κ αυξημένης αντοχής ΥΠΟ ΣΥΝΘΉΚΕΣ όμως πχ σταθερές στροφές, απουσία κραδασμών. Σε μοτοσυκλέτα έχω τη γνώμη ότι είναι πολύ επίφοβο να χρησιμοποιήσεις τέτοιο ρουλεμάν, μείνε στο συμβατικού τύπου κ ψάξε παραπάνω. Το ρουλεμάν γενικά για κάνει θόρυβο σημαίνει είτε ότι αρπαξε λόγω ελλειπους λίπανσης είτε ότι η περιστροφή του είναι εκτός προδιαγραφών. Το πρώτο μάλλον δεν ισχύει μιας κ βρίσκεται μέσα σε λάδι all the time. Το δεύτερο τώρα... Επιφύλαξη. Μπορεί να είναι κατασκευαστικό μπορεί να είναι κ από κάποιον τεχνικό που έσφιξε τις βίδες με το χέρι, στο περίπου κ όχι σε σωστή διάταξη κλπ

Πάντως μία άλλη λύση που θα σου πρότεινα για υπερενισχυμένα ρουλεμαν είναι να ψαχτεις ιντερνετικα με την κρυογενικη ανακρυσταλλωση. Θέλει λίγο διαβάσματακι αλλά θα εκπλαγεις

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης