Kαλησπέρα παιδιά μετά από πολύ καιρό είπα να σας επισκευτώ...λοιπόν αυτό το μοτεράκι είναι πολύ σκυλί....τσέκαρα βαλβίδες και δεν χρειάστηκε ούτε μία ρύθμιση όλα ήταν οκ!το μόνο που με προβλημάτισε ήταν η καδένα η οποία αφήνει λίγο κενό στο γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής...έτσι είναι το σωστό? ή θέλουμε καδένα?
Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Τετ 23 Οκτ 2013, 20:30, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Λόγος: Γραφουμε με μικρα!!!!!!
Λόγος: Γραφουμε με μικρα!!!!!!
JOHN-FZS
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
Eιναι δυνατον απο εδω να καταλαβει καποιος αυτο το λιγο κενο* που λες αν ειναι σωστο ή οχι , ποσο λιγο? Ξερεις αν εχεις αυτοματο τεντωτηρα ή οχι.Και αντε εγω σου λεω οτι ενα μικρο κενο ειναι οκ , εσυ θα το δεχτεις ??? Δε γινονται αυτα απο εδω , πηγαινε σε ενα μηχανικο να το δει ακριβως απο κοντα , να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
*Αν εχεις το SERVICE MANUAL οπου εχει τα χαρακτηριστικα της , μετρησε την.
*Αν εχεις το SERVICE MANUAL οπου εχει τα χαρακτηριστικα της , μετρησε την.
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
όλα καλά είναι φυσιολογικό το κενό όπως θα δείτε φαίνεται στο φώς ανάμεσα στο γρανάζι και την καδένα είναι από το τέντωμα του τεντωτήρα έχω φίλο μηχανικό και ευτυχώς την μάθαμε την δουλειά!!!έσφιξα και το καπάκι με δυναμόκλειδο χωρίς να αλλάξω φλάντζα (γιατί έχει 35,00....yamaha τα λεφτά μου να'χα...) πειραματικά δεν υδρώνει καν
JOHN-FZS
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
φίλε Γιάννη , αφού πιάνουν τα χέρια σου και πιστεύεις οτι τα καταφέρνεις μπράβο σου.
απλά για την φλάτζα να σου πω οτι υπάρχει μια μικρή περίπτωση να σου φτύνει λάδιμετά απο μερικά κμ, διότι αν το ανοίξεις και το ξανακλείσεις με την ίδια φλάτζα μάλλον έχει αλλάξει λίγο το σχήμα της και δεν κλείνει καλά ή δεν έχει τις ίδιες αντοχές . Σε 2 γνωστούς σε διαφορετικά μηχανάκια( ζ750 )και οι 2 έβαλαν μετά το ρύθμισμα των βαβλίδων την ίδια φλάντζα και μετά απο 2-5.000 κμ παρατήρησαν να δακρύζει λάδι απο το καπάκι.
μπορεί και να μην τύχει ποτέ... αλλά λέμε τώρα. πιστεύω οτι μιας και το κόστος των 35ε το θεωρείς αρκετό (οχι οτι δεν είναι ) θα μπορούσες να βρεις το υλικό που είναι η φλάντζα, και να το πάρεις και να την σχεδιάσεις πάνω στην παλιά και να την βάλεις για ναχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
απλά για την φλάτζα να σου πω οτι υπάρχει μια μικρή περίπτωση να σου φτύνει λάδιμετά απο μερικά κμ, διότι αν το ανοίξεις και το ξανακλείσεις με την ίδια φλάτζα μάλλον έχει αλλάξει λίγο το σχήμα της και δεν κλείνει καλά ή δεν έχει τις ίδιες αντοχές . Σε 2 γνωστούς σε διαφορετικά μηχανάκια( ζ750 )και οι 2 έβαλαν μετά το ρύθμισμα των βαβλίδων την ίδια φλάντζα και μετά απο 2-5.000 κμ παρατήρησαν να δακρύζει λάδι απο το καπάκι.
μπορεί και να μην τύχει ποτέ... αλλά λέμε τώρα. πιστεύω οτι μιας και το κόστος των 35ε το θεωρείς αρκετό (οχι οτι δεν είναι ) θα μπορούσες να βρεις το υλικό που είναι η φλάντζα, και να το πάρεις και να την σχεδιάσεις πάνω στην παλιά και να την βάλεις για ναχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Ελεγχος βαλβιδων 62000χλμ
το παρατηρώ συνέχεια δεν το αφήνω έτσι κα αλλιώς άν την πετάξει θα την αλλάξω το έχω έτσι και αλλιώς στο πρόγραμμα να αγοράσω φλατζούλα μόλις ανασάνω οικονομικά...
JOHN-FZS
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες