Re: Λαιμοι καρμπυρατερ 400-600
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Νοέμ 2019, 13:36
Παιδιά καλησπέρα, ξεθάβω το θέμα αυτό γιατί μου έχει δημιουργηθεί μια απορία μετά από επίσκεψη σε μηχανικό..
Έχω το 400 το οποίο φόραγε τους λαιμούς του 600 (κωδικός που ξεκινάει από 5DM) και το μηχανάκι δούλευε από όσο εγώ μπορούσα να κρίνω καλά και στρωτά.Μετά από επίσκεψη σε ένα μάστορα για να μου αλλάξει ντίζες γκαζιού, μου είπε πως θέλουν αλλαγή γιατί τραβάνε αέρα και πράγματι πήρα το μηχανάκι και δεν δούλευε καλά, μπέρδευε στο ρελαντί.Του εξήγησα οτι πριν δεν έκανε έτσι αλλά εκείνος επέμεινε και αρνήθηκε να το φτιάξει οπότε νευρίασα και έφυγα.Έσκυψα να δω τι πάει τόσο λάθος πια και ο καλός αυτός μηχανικός είχε βάλει φλατζόκολλα στο σημείο που βιδώνουν οι λαιμοί πάνω στο μοτέρ και οι βίδες χορεύανε (ούτε καν να τις σφίξει)
Έσφιξα τις βίδες αλλά ακόμα και έτσι δεν δούλευε καλά η μηχανή.Παίρνω απόφαση να αλλάξω τις εισαγωγές αφου οι παλιές ήταν ταλαιπωρημένες και δεν ήθελα πάλι να βάλω κόλλες, και παίρνω πάλι τις ίδιες (του 600) σκεπτόμενος οτι αφού δούλευε καλά πριν θα δουλεύει και τώρα.Τις αλλάζουμε όλα καλά όλα ωραία, παρατήρησα ότι δεν ερχόντουσαν καλά να κάτσουν τα καρμπυρατέρ.Με τα πολλά τα κούμπωθηκαν οπότε ήρθε η ώρα για ρύθμισμα/συγχρονισμό.Πάω στον τελευταίο μάστορα που έχω εδώ κοντά και μου λέει το εξής..Και να σου βάλω ρολόγια πάνω να στο ρυθμίσω/συγχρονίσω δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά γιατί οι μοίρες είναι διαφορετικές στις εισαγωγές του 600 και του 400..Και η απορία μου είναι η εξής..ισχύει κάτι τέτοιο;Παρόλο δηλαδή που δεν τραβάει αέρα και φαίνεται να κουμπώνουν κανονικά μπορεί να φταίει αυτό;Και πριν πως δούλευε (στα δικά μου αυτιά και με τα δικά μου δεδομένα πάντα) εντάξει;
Εγώ νόμιζα οτι οι εισαγωγές αυτές αποτελούσαν απλά τον συνδετικό κρίκο μεταξύ κυλίνδρων και καρμπυρατέρ..βέβαια σκέφτομαι πάλι πως η yamaha κάποιο λόγο θα είχε για να τις αλλάξει από το 400 στο 600 και κατ επέκταση να έχουν διαφορετικούς κωδικούς..
Αυτή ήταν η απορία μου (αμα γράφω χαζομάρες μη βαράτε δεν είμαι κανας ειδικός ) συγγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά
Έχω το 400 το οποίο φόραγε τους λαιμούς του 600 (κωδικός που ξεκινάει από 5DM) και το μηχανάκι δούλευε από όσο εγώ μπορούσα να κρίνω καλά και στρωτά.Μετά από επίσκεψη σε ένα μάστορα για να μου αλλάξει ντίζες γκαζιού, μου είπε πως θέλουν αλλαγή γιατί τραβάνε αέρα και πράγματι πήρα το μηχανάκι και δεν δούλευε καλά, μπέρδευε στο ρελαντί.Του εξήγησα οτι πριν δεν έκανε έτσι αλλά εκείνος επέμεινε και αρνήθηκε να το φτιάξει οπότε νευρίασα και έφυγα.Έσκυψα να δω τι πάει τόσο λάθος πια και ο καλός αυτός μηχανικός είχε βάλει φλατζόκολλα στο σημείο που βιδώνουν οι λαιμοί πάνω στο μοτέρ και οι βίδες χορεύανε (ούτε καν να τις σφίξει)
Έσφιξα τις βίδες αλλά ακόμα και έτσι δεν δούλευε καλά η μηχανή.Παίρνω απόφαση να αλλάξω τις εισαγωγές αφου οι παλιές ήταν ταλαιπωρημένες και δεν ήθελα πάλι να βάλω κόλλες, και παίρνω πάλι τις ίδιες (του 600) σκεπτόμενος οτι αφού δούλευε καλά πριν θα δουλεύει και τώρα.Τις αλλάζουμε όλα καλά όλα ωραία, παρατήρησα ότι δεν ερχόντουσαν καλά να κάτσουν τα καρμπυρατέρ.Με τα πολλά τα κούμπωθηκαν οπότε ήρθε η ώρα για ρύθμισμα/συγχρονισμό.Πάω στον τελευταίο μάστορα που έχω εδώ κοντά και μου λέει το εξής..Και να σου βάλω ρολόγια πάνω να στο ρυθμίσω/συγχρονίσω δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά γιατί οι μοίρες είναι διαφορετικές στις εισαγωγές του 600 και του 400..Και η απορία μου είναι η εξής..ισχύει κάτι τέτοιο;Παρόλο δηλαδή που δεν τραβάει αέρα και φαίνεται να κουμπώνουν κανονικά μπορεί να φταίει αυτό;Και πριν πως δούλευε (στα δικά μου αυτιά και με τα δικά μου δεδομένα πάντα) εντάξει;
Εγώ νόμιζα οτι οι εισαγωγές αυτές αποτελούσαν απλά τον συνδετικό κρίκο μεταξύ κυλίνδρων και καρμπυρατέρ..βέβαια σκέφτομαι πάλι πως η yamaha κάποιο λόγο θα είχε για να τις αλλάξει από το 400 στο 600 και κατ επέκταση να έχουν διαφορετικούς κωδικούς..
Αυτή ήταν η απορία μου (αμα γράφω χαζομάρες μη βαράτε δεν είμαι κανας ειδικός ) συγγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά