περιεργο προβλημα
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
περιεργο προβλημα
περισυ το καλοκαιρι, ειχα ενα τροχαιο με την μηχανη. οι ζημιες ηταν περιφερειακες (πλαστικα μονο). για οικονομικους λογους, αφησα την μηχανη σε ακινησια για 8μηνες περιπου. τον περασμενο απριλιο καταφερα να την φτιαξω. η επισκευη εγινε στην yamaha πιερρακος στην Καλαμακιου στον Αλιμο.
η δουλεια πολυ καλη, η τιμη επισης.
απο εκεινη τη μερα η μηχανη δεν δουλεψε ποτε σωστα. δουλευε σχεον συνεχεια τρικυλινδρη και μερικες φορες εστρωνε απο μονη της!!!
ξαναπηγα στο συνεργειο, λυσιμο καρμπυρατερ, καθαρισμος ξανα. το προβλημα παρεμενε. 2η φορα λυσιμο (μηπως ειχε γινει κατι λαθος), ξανα τα ιδια.
το πηγα σε αλλο συνεργειο ο τυπος εκανε τα ιδια πραγματα, λυση δεν βρηκε. το μονο που μου ειπε ειναι οτι πιθανον καποιο ωστηριο βαλβιδας στον 3ο κυλινδρο (εκει ειναι το προβλημα) να ειναι κολλημενο και να μην στεγανοποιει σωστα ο κυλινδρος. μου ειπε οτι η αλλαγη ολων των ωστηριων παει περιπου στα 400 ευρω, μιας και πανε σετ...
απο τοτε, η μηχανη καθεται ολο το καλοκαιρι στο παρκινγκ, και τωρα θα παω ξανα στον Πιερρακο (ο αλλος δεν με ικανοποιησε με την προχειροδουλεια του) να δω τι θα γινει...
ειχε κανεις παρομοιο προβλημα??? τοσο γκαντεμης ειμαι, να εχω ενα απο τα πιο "σκυλια" μοτερ και να μου τυχει τετοια βλακεια???
η δουλεια πολυ καλη, η τιμη επισης.
απο εκεινη τη μερα η μηχανη δεν δουλεψε ποτε σωστα. δουλευε σχεον συνεχεια τρικυλινδρη και μερικες φορες εστρωνε απο μονη της!!!
ξαναπηγα στο συνεργειο, λυσιμο καρμπυρατερ, καθαρισμος ξανα. το προβλημα παρεμενε. 2η φορα λυσιμο (μηπως ειχε γινει κατι λαθος), ξανα τα ιδια.
το πηγα σε αλλο συνεργειο ο τυπος εκανε τα ιδια πραγματα, λυση δεν βρηκε. το μονο που μου ειπε ειναι οτι πιθανον καποιο ωστηριο βαλβιδας στον 3ο κυλινδρο (εκει ειναι το προβλημα) να ειναι κολλημενο και να μην στεγανοποιει σωστα ο κυλινδρος. μου ειπε οτι η αλλαγη ολων των ωστηριων παει περιπου στα 400 ευρω, μιας και πανε σετ...
απο τοτε, η μηχανη καθεται ολο το καλοκαιρι στο παρκινγκ, και τωρα θα παω ξανα στον Πιερρακο (ο αλλος δεν με ικανοποιησε με την προχειροδουλεια του) να δω τι θα γινει...
ειχε κανεις παρομοιο προβλημα??? τοσο γκαντεμης ειμαι, να εχω ενα απο τα πιο "σκυλια" μοτερ και να μου τυχει τετοια βλακεια???
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
τα τσεκαρα, απο ρευματα και τροφοδοσια ειμαι κομπλε...
- Dimitrios Mitropoulos
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Τετ 26 Σεπ 2007, 10:51
- Model: -
- Τοποθεσία: Athens,Pefki
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
Το έχω ξαναακούσει αυτό το πρόβλημα και λύση δεν είχε βρεθεί.
Ευτυχώσ στο δικό μου δεν είχε τύχει τίποτα τέτοιο και δεν χρειάστηκε να το ψάξω πολύ, όμως αν έχεις αλλάξει μπουζοκαλώδια κλπ, και σωληνάκια καυσίμου τότε μαλλον ο μηχανικός σου έχει δίκιο.
Αν όμως δεν έχεις κάνει τα παραπάνω, άλλαξε πρώτα σωληνάκια καυσίμου που είναι και φθηνα.Μπορεί να βρείς λύση, άκουσέ με....
Ευτυχώσ στο δικό μου δεν είχε τύχει τίποτα τέτοιο και δεν χρειάστηκε να το ψάξω πολύ, όμως αν έχεις αλλάξει μπουζοκαλώδια κλπ, και σωληνάκια καυσίμου τότε μαλλον ο μηχανικός σου έχει δίκιο.
Αν όμως δεν έχεις κάνει τα παραπάνω, άλλαξε πρώτα σωληνάκια καυσίμου που είναι και φθηνα.Μπορεί να βρείς λύση, άκουσέ με....
Fazer 600 S2...
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
Για να ειναι καρμπυρατερατο σημαινει οτι ειναι μοντελο 2003 το αργοτερο...
αν δεις στην τετραδα σου δεξια εχει ενα ηλεκτρονικο παπαρακι που κουμπωνει στην κουπα του τελευταιου απο αριστερα καρμπυρατερ....
αυτο ειναι κατι σαν ηλεκτρονικος ρυθμιστης του μειγματος σου και ρυθμιστης για το αβανς σου...
μετρα το με το μηχανικο σου με ενα πολυμετρο και θα με θυμηθεις....
αν δεις στην τετραδα σου δεξια εχει ενα ηλεκτρονικο παπαρακι που κουμπωνει στην κουπα του τελευταιου απο αριστερα καρμπυρατερ....
αυτο ειναι κατι σαν ηλεκτρονικος ρυθμιστης του μειγματος σου και ρυθμιστης για το αβανς σου...
μετρα το με το μηχανικο σου με ενα πολυμετρο και θα με θυμηθεις....
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
το μετρησαμε το tps, δεν ειναι απο εκει, ρευματα εχει κανονικα στα μπουζι. ειναι 2002 μοντελο, και με βλεπω να τα σκαω χοντρα γμτ...
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
το μωρο μου παραδωθηκε σε εμπιστο φιλο-μηχανικο ο οποιος οταν ακουσε αυτα που μου ειπε ο αλλος για σετ ωστηρια κλπ του πεσανε τα μαλλια...
θα το ψαξει εξωνυχιστικα με την ησυχια του και θα μου το παραδωσει σαν καινουριο, μιας και με μια βολτα που εκανε ηταν 99% σιγουρος οτι το προβλημα ειναι πολυ πιο απλο (και κυριως πιο φθηνο)...μπορει να ειναι ενα απλο μπουζοκαλωδιο η ενα σωληνακι οπως ειπατε και παραπανω...θα δειξει...
ελπιζω παντως σε λιγες μερες να ειναι ετοιμο...1 χρονο χωρις μηχανη (2 καλοκαιρια) ειναι ζορι...
θα το ψαξει εξωνυχιστικα με την ησυχια του και θα μου το παραδωσει σαν καινουριο, μιας και με μια βολτα που εκανε ηταν 99% σιγουρος οτι το προβλημα ειναι πολυ πιο απλο (και κυριως πιο φθηνο)...μπορει να ειναι ενα απλο μπουζοκαλωδιο η ενα σωληνακι οπως ειπατε και παραπανω...θα δειξει...
ελπιζω παντως σε λιγες μερες να ειναι ετοιμο...1 χρονο χωρις μηχανη (2 καλοκαιρια) ειναι ζορι...
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
μετα απο 2 μηνες ακομα λυση δεν εχει βρεθει...το εχει κανει βιδες το μηχανακι ο φιλος μου, εχει αλλαξει τα παντα, και ακομα το προβλημα παραμενει.
καταληγει και αυτος στο συμπερασμα οτι μαλλον το προβλημα ειναι εντος του κινητηρα...
και το ερωτημα ειναι το εξης: με συμφερει να κατεβασω-λυσω-επισκευασω μοτερ, η μηπως θα επρεπε να ψαχτω με κανενα μεταχειρισμενο? τι θα προτεινατε απο αποψη κοστους και αξιοπιστιας?
καταληγει και αυτος στο συμπερασμα οτι μαλλον το προβλημα ειναι εντος του κινητηρα...
και το ερωτημα ειναι το εξης: με συμφερει να κατεβασω-λυσω-επισκευασω μοτερ, η μηπως θα επρεπε να ψαχτω με κανενα μεταχειρισμενο? τι θα προτεινατε απο αποψη κοστους και αξιοπιστιας?
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 19:30
- Model: -
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
Παρομοιο προβλημα ειχα και εγω δουλευε δλδ με 3 κιλυνδρους.Μετα απο απαιτηση δικη μου (δεν εμεινα δλδ μονο σε μετρησεις καλωδια και πολαπλασιαστες που και σε μενα εδειχναν οτι ολα ητανε ενταξει ) βαλαμε ενα σετ μεταχειρισμενα πολαπλασιαστες-καλωδια-πιπες.
Για να μην τα πολυλογουμε ητανε μια πιπα που παρουσιαζε προβλημα.
Εαν δεν τα εχεις αλαξει αυτα (οχι μετρησει) τοτες κανα μια δοκιμη.Δεν ειναι απαραιτητο να τα αγορασεις ολο και καποιοι επισκευαστες θα εχουνε μεταχειρισμενα.
Για να μην τα πολυλογουμε ητανε μια πιπα που παρουσιαζε προβλημα.
Εαν δεν τα εχεις αλαξει αυτα (οχι μετρησει) τοτες κανα μια δοκιμη.Δεν ειναι απαραιτητο να τα αγορασεις ολο και καποιοι επισκευαστες θα εχουνε μεταχειρισμενα.
Re: περιεργο προβλημα
Δοκίμασε να αλλάξεις πίπες και μπουζοκαλόδια μεταξύ τους.
Αν το πρόβλημα είναι από τον κινητήρα ένα απλό συμπιεσόμετρο θα στο πει...
Άποψη μου είναι ότι είναι ρεύμα!
Αν το πρόβλημα είναι από τον κινητήρα ένα απλό συμπιεσόμετρο θα στο πει...
Άποψη μου είναι ότι είναι ρεύμα!
Life is a bitch and then you die
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
ολα αυτα εγιναν. και συμπιεσεις παρθηκαν και ολα ΟΚ...
τελικα, συμφωνα παντα με τον μηχανικο, ο οποιος μιλησε και με 2-3 ακομα, η λυση βρεθηκε (μαλλον)
ειναι τα κολαρα που πανε απο τα καρμπυρατερ στον κινητηρα. ειναι φθαρμενα-σχισμενα, με αποτελεσμα να τραβαει αερα και το μιγμα να γινεται πολυ φτωχο (ή πλουσιο, μιας και τα μπουζι που ηταν ολοκαινουρια ηταν βραχυκυκλωμενα)
παραγγελια απο εξω, επειδη στην Ελλαδα δεν υπαρχουν, και λογικα θα ειμαι οκ...αντε να δουμε.
τελικα, συμφωνα παντα με τον μηχανικο, ο οποιος μιλησε και με 2-3 ακομα, η λυση βρεθηκε (μαλλον)
ειναι τα κολαρα που πανε απο τα καρμπυρατερ στον κινητηρα. ειναι φθαρμενα-σχισμενα, με αποτελεσμα να τραβαει αερα και το μιγμα να γινεται πολυ φτωχο (ή πλουσιο, μιας και τα μπουζι που ηταν ολοκαινουρια ηταν βραχυκυκλωμενα)
παραγγελια απο εξω, επειδη στην Ελλαδα δεν υπαρχουν, και λογικα θα ειμαι οκ...αντε να δουμε.
Re: περιεργο προβλημα
Αν φταίνε τα κολάρα βρίσκετε εύκολα.
Βάζεις τον κινητήρα να δουλέψει και ψεκάζεις με σπρέυ καρμπ τα κολάρα. Αν ο κινητήρας αλλάξει τρόπο λειτουργίας τότε τα κολάρα είναι τρύπια.
Αν δεν αλλάξει, δεν έχουν τπτ
Βάζεις τον κινητήρα να δουλέψει και ψεκάζεις με σπρέυ καρμπ τα κολάρα. Αν ο κινητήρας αλλάξει τρόπο λειτουργίας τότε τα κολάρα είναι τρύπια.
Αν δεν αλλάξει, δεν έχουν τπτ
Life is a bitch and then you die
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
δεν ξερω αν το δοκιμασε ο μηχανικος μου αυτο, παντως ειναι 100% σιγουρος οτι αυτο ειναι το προβλημα. για να θελει να παραγγειλει (με δικα του εξοδα αρχικα) τα κολαρα απο εξωτερικο (δεν τα βρισκει εδω), και να ειναι τοσο σιγουρος, μαλλον αυτο θα ειναι.
ιδωμεν
ιδωμεν
Re: περιεργο προβλημα
και γιατί δεν δοκιμάζει να βάλει το κολάρο του 3ου κυλίνδρου σε κάποιον άλλο ώστε να το δοκιμάσει?
Life is a bitch and then you die
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 01:33
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- Επικοινωνία:
Re: περιεργο προβλημα
γιατι απο οτι λεει, ειναι ολα σε χαλια μαυρα...
ποιος ξερει, ισως να το δοκιμασε και αυτο που λες, να ειδε οτι εστρωσε, και απλα να θελει να τα αλλαξει ολα επειδη ειναι ολα φθαρμενα.
ποιος ξερει, ισως να το δοκιμασε και αυτο που λες, να ειδε οτι εστρωσε, και απλα να θελει να τα αλλαξει ολα επειδη ειναι ολα φθαρμενα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες