Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Καλησπέρα στην παρέα, σε συνέχεια του θέματος μου τεμπελιαζει ο 3ος. Ο μάστορας μου ειπε ειναι καρμπυρατέρ καθαρισμός και ρύθμιση, και μια ρύθμιση στις βαλβίδες 180-220 ταβάνι, η απορία μου αν ειναι καλη η τιμή η να κοιτάξω άλλους, βέβαια ο συγκεκριμένος ηταν επίσημος της Yamaha πριν τον κόψουν.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
προσωπικά για το παπί μου ζήτησαν 120ε ρυθμιση καρμπυρατέρ. Αλλά σε μαγαζί με @@ για τέτοιες δουλείες.
αν σκεφτείς οτι τα μη συμβεβλημένα συνεργεία χρεώνουν κανα 30αρι την εργατοώρα και θα φάει κάνα 2ωρο στα καρμπς για βγαλε-καθαρισε-βάλε, είσαι ήδη στα 60ε, συν την ρύθμιση τους μετά.
Αν σου κοιτάξει και βαλβίδες τα άλλα ~150ε φαίνοταν ψιλοκαλά.
Το εάν εσύ τον εμπιστεύεσαι οτι θα τα κάνει σωστά είναι άλλο θέμα.
Το αν ήταν γιαμάχα και "τον έκοψαν" ή σταματησε η συνεργασία του δεν μου λέει κάτι (είτε οτι παραμένει γιαμάχας είτε οτι είναι καλός είτε οτι δεν είναι).
προσωπικά σχεδόν τα έδωσα για την ρυθμιση του καρμπ στο παπί γιατί δεν την πάλευα άλλο και ήμουν σε αδιέξοδο.
αν σκεφτείς οτι τα μη συμβεβλημένα συνεργεία χρεώνουν κανα 30αρι την εργατοώρα και θα φάει κάνα 2ωρο στα καρμπς για βγαλε-καθαρισε-βάλε, είσαι ήδη στα 60ε, συν την ρύθμιση τους μετά.
Αν σου κοιτάξει και βαλβίδες τα άλλα ~150ε φαίνοταν ψιλοκαλά.
Το εάν εσύ τον εμπιστεύεσαι οτι θα τα κάνει σωστά είναι άλλο θέμα.
Το αν ήταν γιαμάχα και "τον έκοψαν" ή σταματησε η συνεργασία του δεν μου λέει κάτι (είτε οτι παραμένει γιαμάχας είτε οτι είναι καλός είτε οτι δεν είναι).
προσωπικά σχεδόν τα έδωσα για την ρυθμιση του καρμπ στο παπί γιατί δεν την πάλευα άλλο και ήμουν σε αδιέξοδο.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Αν γίνουν όλα αυτά που σου λέει κ σωστά, όχι με πατέντες,φλατζοκολλες κ μη αναστρέψιμες καταστάσεις κ λίγα είναι τα 220€
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Τωρα να σου πω, για φλατζοκολες τον κοβω. Που θα χρειαστούν φλατζες?
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Για το fazer συγκεκριμένα δεν έχω άποψη. Ένας φίλος από δω μέσα που έκανε service τα καρμπυρατερ σε ένα cbr600 , πλήρωσε ακριβά τα ανταλλακτικά. Φλάντζες με την έννοια που λες δεν υπάρχουν στα καρμπς. Κάτι λαστιχένια oring χρειάζονται στα λεκανακια για στεγανοποίηση, τα οποία όμως είναι κατάλληλα για καύσιμα κ είναι ακριβά, τύπου 15-20 έκαστο. Επίσης ακριβές είναι κ οι μεμβράνες που σηκώνουν τα slide και είναι πολύ συνήθεις ύποπτοι για διαρροές (να τραβάνε αέρα δηλαδή από τριχοειδης ρωγμές λόγω πολυκαιριας) κ δυσλειτουργίες.
Σε ένα παλιό μηχανάκι δε ξέρεις τι θα βρεις όταν το ανοίξεις, ιδιαίτερα εάν είχαν περάσει κ άλλοι πατεντιαρηδες μάστορες ή ιδιοκτήτες.
Η τιμή που σου έδωσε, η αλήθεια είναι ότι μαρτυράει "επιφανειακή" δουλειά, τουλάχιστον σε επίπεδο καρμπς, να το κάνει να δουλέψει απλά
Σε ένα παλιό μηχανάκι δε ξέρεις τι θα βρεις όταν το ανοίξεις, ιδιαίτερα εάν είχαν περάσει κ άλλοι πατεντιαρηδες μάστορες ή ιδιοκτήτες.
Η τιμή που σου έδωσε, η αλήθεια είναι ότι μαρτυράει "επιφανειακή" δουλειά, τουλάχιστον σε επίπεδο καρμπς, να το κάνει να δουλέψει απλά
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Εγώ είμαι ο φίλος με το cbr που λέει ο Solomon. Ρώτα πρώτα ανταλλακτικά για το service των καρμπς να έχεις μια βάση. Για πλήρες σέρβις με μεβράνες και το κιτ επισκευής το cbr θέλει 700ε ανταλλακτικά. Η φλατζόκολλα δεν κάνει για εκεί μπορεί ακόμα και στα βουλώσει, τσιμουχάκια που αντέχουν την βενζίνη θέλει. Λίγα τα λέει μαζί με βαλβίδες. Κάνε μια ερώτηση αλλού να διασταυρώσεις.
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Ένας άλλος μάστορας μου είπε στα 150 ευρώ άμα χρειαστεί αναλόγως άμα χρειαστεί τίποτα λαστιχάκια τσιμούχες και τέτοια κανείς δεν μίλησε για μεμβράνες ξέρω ότι όλο το μαρούλι εκεί πέρα είναι
- AndStuff
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Γυρω γυρω ολο στα ιδια καταληγεις θαρρω.
Σου λενε παρομοιες τιμες για καθαρισμα (και ισως συγχρονισμο), το οποιο περιλαμβανει απο καθολου εως ελαχιστα ανταλλακτικα. Αν οι μεμβρανες εσωτερικα ειναι οκ, τοτε ναι, κουλ.
Αν ομως θελουν αλλαγμα, τοτε θα τσουξει. Αν θες να εισαι σχολαστικος, και να κανεις πληρη ανακατασκευη (και οχι απλα καθαρισμα), ε τοτε προετοιμασου καταλληλως...
Σου λενε παρομοιες τιμες για καθαρισμα (και ισως συγχρονισμο), το οποιο περιλαμβανει απο καθολου εως ελαχιστα ανταλλακτικα. Αν οι μεμβρανες εσωτερικα ειναι οκ, τοτε ναι, κουλ.
Αν ομως θελουν αλλαγμα, τοτε θα τσουξει. Αν θες να εισαι σχολαστικος, και να κανεις πληρη ανακατασκευη (και οχι απλα καθαρισμα), ε τοτε προετοιμασου καταλληλως...
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Εφόσον λυθεί η τετράδα ρύθμιση και συγχρονισμός δεν πρέπει να ειναι στάνταρ διαδικασια? Καθαρισμός θεωρω οτι μιλάμε για εντός και οχι εξωτερικα θα μιλήσω και απο κοντα με τα μαστορια να το ακούσουν το μοτερ
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ
Καθαρισμος εννοειται για το εσωτερικο του καρμπ.
Η ρυθμιση δεν ειναι κτ απλο. Ποσο μαλλον στις μερες μας που τα καρμπς εδω κ καμια 10ετια εξαφανιζονται.
Για καλυτερη κ σωστη ρυθμιση, ο κινητηρας πρεπει ναναι σε αριστη κατασταση καθως κ τα τσιμουχακια, slides κλπ ναναι αριστα. Λογω κοστους οι περισσοτεροι προσπαθουν να τα ρυθμισουν οπως μπορουν χωρις ναναι παντα σωστα. Επισης, αυτο που θα προτεινα, οταν τα ρυθμισεις να αλλαξεις κ μπουζι. Μετα απο 1.000 χλμ να τσεκαρεις τι χρωμα θαχουν τα μπουζι για να δεις αν γινεται καλη καυση
Η ρυθμιση δεν ειναι κτ απλο. Ποσο μαλλον στις μερες μας που τα καρμπς εδω κ καμια 10ετια εξαφανιζονται.
Για καλυτερη κ σωστη ρυθμιση, ο κινητηρας πρεπει ναναι σε αριστη κατασταση καθως κ τα τσιμουχακια, slides κλπ ναναι αριστα. Λογω κοστους οι περισσοτεροι προσπαθουν να τα ρυθμισουν οπως μπορουν χωρις ναναι παντα σωστα. Επισης, αυτο που θα προτεινα, οταν τα ρυθμισεις να αλλαξεις κ μπουζι. Μετα απο 1.000 χλμ να τσεκαρεις τι χρωμα θαχουν τα μπουζι για να δεις αν γινεται καλη καυση
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης