Φίλτρο αέρα

Απάντηση
kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από kokobill »

Καλησπέρα σε όλους.

3 μήνες πέρασαν, 5000 km κύλησαν οπότε ήρθε η ώρα για αλλαγή λαδιών, φίλτρων, υγρών ψυγείου και ένα γενικό έλεγχο από τον μάστορα μου στην Πάτρα.
Σήμερα πέρασα από εκεί για να πάρω μία τιμή χοντρικά για το service. (Προφανώς είναι κάτι που μπορώ να κάνω και μόνος μου αλλά αυτή την στιγμή είμαι πιο άνετα οικονομικά και στηρίζω συνεργείο, συν ότι θα είναι το πρώτο του service που θα κάνω εγώ μετά την αγορά οπότε...)
Όλο το πακέτο μαζί με ένα γενικό τσεκ-γρασάρισμα θα πάει περίπου 100 ευρώ. Ξέρω ότι είναι κάπως πολλά, ξέρω ότι το φίλτρο αέρα στα 10Κ χιλιόμετρα μπορεί να θέλει απλά καθάρισμα, αλλά έγραψα και παραπάνω...
Το κόστος για ένα καινούριο φίλτρο αέρα είναι περίπου 30Ε οπότε αναρωτιέμαι αν αξίζει να αγοράσω ένα καθαριζόμενο φίλτρο της DNA (P-Y10S06-01) ή της Κ&Ν κλπ με περίπου 70 έως 100 ευρώ.
Δεν με ενδιαφέρει η αύξηση των επιδόσεων αλλά η ευκολία καθαρισμού καθώς και το ΣΩΣΤΟ φιλτράρισμα της εισαγωγής. Πρόκειται να παρατηρήσω κάποια αλλαγή στην συμπεριφορά-κατανάλωση? Έχει κανείς να προτείνει ή να αντιπροτείνει κάτι?
(Το μότο δεν έχει κάποια τροποποίηση σε τελικό, χαρτογράφηση και πιθανότατα δεν θα έχει στο μέλλον)
Ντανκεσεν αμίγκος

Άβαταρ μέλους
FZ8MAN
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Παρ 29 Οκτ 2010, 22:36
Model: R1
Model year: 2014
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από FZ8MAN »

ΣΩΣΤΟ φιλτράρισμα οπως λες κανουν μονο τα γνησια φιλτρα,,, :/abwave::)
TDR250 '87 R1 '14 YAMAHA FOR EVER KAI AΣ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΒΟΛΑΝ!!!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από jskf16 »

Πρωτον , το φιλτρο δε καθαριζεται , σκουπιδια και νεο!

Δευτερον , αν το καθαριζεις ΕΣΥ παρε ενα KN ή DNA τα ιδια ειναι.Να το καθαρισει το συνεργειο ξεχνα το!

Οποτε βαζεις ενα μαμα που ειναι καλυτερο θεωρω , και το αλλαζεις οποτε προβλεπεται και εχεις το κεφαλι σου πραγματικα ησυχο. :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από SoR_gr »

καπως ετσι το σκεφτηκα και εγώ παλαιότερα. πήρα το k&n και το καθαριστικό του και το καθαρίζω ανα 10.000χλμ Τώρα κάνει την ίδια δουλεία με το μαμά ή οχι. δεν ξερω. θεωρητικά καθαρίζεται όπως προβλέπεται.. ναναι τρικ δεν νομίζω και αυτό διότι το βλέπεις και σαν υλικό σε σχέση με το μαμά που "διαλύεται" μόνο του.. Αν είχες κάνα εντούρο ή χωμάτινο να το ξανασυζητούσαμε. Τώρα σε μοτό δρόμου....τεσποα. Οπτικά νομίζω καθαρίζει. το έχω πλέον 50.000χλμ

Τώρα k&n & dna ίδια δουλεία κάνουν. Αν κάνει κάποιο καλύτερα δουλειά δεν νομίζω να είμαστε σε θέση να το πετύχουμε και να το καταλάβουμε. Θα σου πρότεινα το φίλτρο dna μονο και μονο γιατι είναι φθηνότερο (νομίζω γύρω στα 50ε) και καθαριστικό k&n που πάλι είναι φθηνότερο (το είχα πάρει κάνα 15αρι)


καλού κακού κράτα καβάτζα το παλιό σου φίλτρο γιατί για να το πλυ΄νεις και να στεγνώσει το φίλτρο θέλει καμιά μέρα. Οπότε προσωρινά βάζεις το παλιό-μαμα και την άλλη μέρα ξαναβάζεις το "ελευθέρας" dna/k&n
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από kokobill »

SoR_gr Και οι δικές μου σκέψεις σε DNA φίλτρο προσανατολίζονται και για να προλάβω και τον φίλο
jskf16 σκοπεύω όντως να το τοποθετήσει ο μάστορας μου και κατόπιν να το καθαρίζω εγώ κάθε 10.000km.
Επίσης τα λάδια όπως και στο παλιό μου FZ6 τα αλλάζω max κάθε 7500km ενώ το φίλτρο αέρα κάθε 15.000 ήτοι ανά δεύτερη αλλαγή λαδιών.
Γενικά αυτό που ήθελα είναι να κάνω μια συνολική αλλαγή για να ξέρω ακριβώς την πραγματική κατάσταση τους (το μοντέλο είναι 2012 και είχε κάνει λίγα km).
Πιστεύω κι εγώ ότι το μαμά είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή μιας και είναι σχεδιασμένο για την δουλειά του αλλά η σκέψη μου είναι αν το after market φίλτρο κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με μικρότερο κόστος, εφόσον καθαρίζεται, να κινηθώ προς τα εκεί.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από SoR_gr »

kokobill έγραψε:
Τετ 03 Οκτ 2018, 14:13

Επίσης τα λάδια όπως και στο παλιό μου FZ6 τα αλλάζω max κάθε 7500km ενώ το φίλτρο αέρα κάθε 15.000 ήτοι ανά δεύτερη αλλαγή λαδιών.
.
ανα 5.000 λαδια και ανα 10.000 φίλτρο νομίζω λένε.... (και μπουζί).


προσωπικά τα μπουζί να κρατάω παραπάνω γιατι στα 10.000 ειναι καινούρια ακόμα... οπότε αλλαγή ανα 15 ή 20.000 αναλογα την καταστασή τους
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από kokobill »

Το μαμά manual προτείνει αλλαγή λαδιών ανά 10.000km και φίλτρο αέρα στα 10.000km επίσης.
Στο παλιό μου FZ6 όσες φορές άλλαξα τα λάδια στα 5000km, έβγαιναν σχεδόν καινούρια (δέχομαι ότι η οπτική εξέταση δεν είναι αρκετή) οπότε είπα να το τραβήξω λίγο παραπάνω δοκιμαστικά στις 6000km, 7000km και έκτοτε παρέμεινα στα 7500km. και φίλτρο αέρα πάλι αλλαγή ανά δύο αλλαγές λαδιών.
Προφανώς έχει να κάνει και με την χρήση που γίνεται στον μοτό.
Τα καλοκαιρινά 7500km για παράδειγμα έφθειραν εμφανώς περισσότερο τα λάδια.

Αυτή την φορά (έχω πλέον οπτική επαφή στο FZ8) λέω να αλλάξω στα 6000-6500 km και να δω αν αντίστοιχα τα "χειμερινά" χιλιόμετρα θα έχουν τον ίδιο αντίκτυπο με τα καλοκαιρινά.

Για τα μπουζί δεν το συζητάμε καν γιατί όσες φορές τα έβγαλα (απλά NGK στο παλιό μοτό ακόμα και στα 15.000km) ο μάστορας αφού τα μέτρησε, επέμενε ότι δεν χρειάζεται να αλλαχτούν και ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση οπότε καταλήξαμε σε αλλαγή στα 30.000km. Στο καινούριο μοτό πλέον θα επιχειρήσω την πρώτη αλλαγή τους στα 15.000km οπότε έχω ακόμα μισού έτους χιλιόμετρα και βλέπουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Τετ 03 Οκτ 2018, 22:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Οχι στις αμεσες παραθεσεις!

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από SoR_gr »

δική σου είναι η μοτό και σαφώς εσύ θα κρίνεις.

Νομίζω οτι όσα προβλέπονται σε μια συντήρηση είναι σίγουρα σε safe χρονικά όρια ή χιλιόμετρα που πρέπει να γίνουν, έτσι προληπτικά.

Με τα λάδια δεν θα το έκανα να τα κρατάω 2.500 χλμ παραπάνω. Αντε πες καιμα 500αρα και σκέψου οτι κάνω κατα 80-90% μόνο ταξίδια με το fazer -> δηλαδή "ξεκούραστα χιλιόμετρα"¨. Αυτό μονο και μόνο γιατί ειναι πιεσμένα μοτερ (και ας είναι 100-110 άλογα για 600-800αρα μηχανές).

θα έλεγα να το ξανασκεφτείς με τις αλλαγές λαδιών.

Όσο για τα μπουζί, εστω οπτικό έλεγχο να κάνεις ή αν είναι ρυθμισμένο σε μιγματα κλπ και έχεις καλή καύση, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα στα 30.000 (αφου έχει προηγηθεί έλεγχος ανα 10.000 στην αρχή και μετά ανά 5.000 )
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από kokobill »

SoR_gr έγραψε:
Πέμ 04 Οκτ 2018, 09:17
Με τα λάδια δεν θα το έκανα να τα κρατάω 2.500 χλμ παραπάνω. Αντε πες καιμα 500αρα και σκέψου οτι κάνω κατα 80-90% μόνο ταξίδια με το fazer -> δηλαδή "ξεκούραστα χιλιόμετρα"¨. Αυτό μονο και μόνο γιατί ειναι πιεσμένα μοτερ (και ας είναι 100-110 άλογα για 600-800αρα μηχανές).
Noticed αλλά από την άλλη το interval των 5000km από που έχει προκύψει εφόσον ο κατασκευαστής λέει ανά 10.000km???

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από SoR_gr »

ξανακοιτώντας το owners manual (για το fz6)

λέει να γίνει έλεγχος (για τυχόν λιγότερο λάδι) ή αλλαγή ανα 6.000 miles ή 10.000 χλμ ή ανα έτος.

σα να έχεις δίκιο...

Εικόνα
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

kokobill
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:32
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από kokobill »

Tο ίδιο δείχνει το manual για το FZ8. Για να αγιάσουμε λίγο τα γένια μας εδώ μέσα, δεν λέω ότι δεν είναι καλό να γίνεται λίγο πιο σύντομα μια αλλαγή λαδιών.
Ειδικά δεδομένου του κλίματος στη χώρα μας (αρκετά πιο θερμό από τη βόρεια Ευρώπη) και της οδικής κατάστασης επίσης (κολλημένο μοτό για κάμποσο στην κίνηση χωρίς ανοιχτούς δρόμους για να ανασάνει, πολλά φανάρια κλπ) Όλοι έχουμε δει την ένδειξη θερμοκρασίας μας στους 100+ βαθμούς κάποια καλοκαιρινή μέρα στην πόλη (εγώ προσωπικά και στο FZ6 και στο FZ8).
ΑΛΛΑ τα μηχανάκια μας είναι εξαιρετικά αξιόπιστα και απροβλημάτιστα σε σχέση με πολλά άλλα μοντέλα που ξέρω. ΤΙ θέλω να πώ. (Μιλάω πάντα για το FZ6 στο οποίο έχω πολλά παραπάνω χιλιόμετρα)
Τον πρώτο καιρό (από 20.000km έως 40.000km ) έκανα κι εγώ τις αλλαγές στα 5000-5500km (Yamalube) και όντως τα λάδια έβγαιναν σε πολύ καλή κατάσταση. Κάπου στα 40.000km αποφάσισα να τα κρατήσω λίγο παραπάνω (+1000-1500km) περίοδος που συνέπεσε με καλοκαίρι και λίγο πιο συχνή εντός πόλης χρήση και τότε ήταν που παρατήρησα αισθητή αλλαγή στην συμπεριφορά του συμπλέκτη. (Δεκτό και ότι μπορεί να ήταν απλά φθορά-απορύθμιση του συμπλέκτη). άλλαξα τα λάδια από Yamalube σε IPONE 10.4 ημισυνθετικά και περίμενα πάλι μέχρι τα +6000km (χειμερινά) για να καταλήξω στο ίδιο αποτέλεσμα. Καθαρά λάδια χωρίς πολύ σκούρο χρώμα. Να ξαναπώ εδώ ότι δεν είναι το χρώμα που θα δείξει την φθορά στο λάδι αλλά είναι μια πολύ καλή ένδειξη για το πόση φθορά υπάρχει στα λιπαινόμενα κινούμενα μέρη, στους δίσκους, καθώς και αν υπάρχει άλλο πρόβλημα όπως διαρροή υγρού στο λάδι η καυσαερίου στα ελατήρια οπότε όταν το λάδι βγάνει αρκετά καθαρό έχουμε μια καλή ένδειξη σωστής λειτουργίας κινητήρα.
Αυτοί οι λόγοι με έκαναν να επιλέξω (και θα συνεχίσω με αυτό στο καινούριο μοτό) αλλαγή λαδιού-φίλτρου στα 6500-7500km (ανάλογα με την εποχή του χρόνου και την χρήση).
Σε αυτή την πρώτη αλλαγή το interval είναι 6000km και τα λάδια που έχει τώρα πιθανότατα YAMALUBE θα αλλαχτούν με IPONE10.4 οπότε στα επόμενα 6000km θα έχω μια καλή εικόνα αν μπορώ να παρατείνω το interval.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από SoR_gr »

μαζί σου..πλεον και γω θα το αναθεωρήσω...οχι οτι έκανα κατι κακό.


βεβαια..μιας και εδώ μιλάμε για φίλτρα...
καλό θα ήταν να μετακινηθούμε στα λάδια... :D

πχ μια σχετική κατηγορία...
viewforum.php?f=107
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρα

Δημοσίευση από Solomon »

Σχετικά με το φίλτρο όπως είπαν οι παραπάνω, γενικά προτίμησε το μαμά μιας κ αν δεν έχεις βελτιώσεις στον κινητήρα δεν πρόκειται να καταλάβεις καμία διαφορά, πέραν ίσως του αυξημένου θορύβου απ'την εισαγωγή ο οποίος άλλους τους αρέσει άλλους τους κουράζει.
Αν θέλεις ντε κ καλά καθαρίζουμε ο προτίμησε τα dna που είναι ελληνικής κατασκευής κ εφάμιλλα των kn. Πάντως καλύτερη, σε απόλυτους όρους, προστασία από σκόνες κ ρύπους έχουνε τα χάρτινα εργοστασιακά, όχι ότι τα άλλα αφήνουν κροκόδειλους να περνάνε αλλά όπως κ να το κάνουμε μια γάζα δεν είναι το ίδιο με το χαρτί.
Συν του ότι μέχρι να μάθεις να καθαρίζεις σωστά θα φεύγει το μισό σπρέι καθαρισμού

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιφερειακά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες