Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
abarth65
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 07 Φεβ 2012, 15:22
Model: FZ8
Τοποθεσία: LAMIA
Επικοινωνία:

Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από abarth65 »

Οι λυσεις που υπαρχουν μεχρι στιγμης για την εισαγωγη του Fz8 ειναι οι κλασσικες,δηλαδη ελευθερο φιλτρο!!Μεχρι στιγμης εχουν βγαλει 3 εταιριες!!
kN,BMc,dnA.Εγω εχω βαλλει της kn και μπορω να πω πως παρατηρησα διαφορα σε σχεση με το μαμα φιλτρο σε συνδυασμο παντα και με την εξατμιση που φοραω!!!
Επειδη ομως ειμαι καγκουρακος :P παναθεμα με,διαβαζα σε ενα ξενο φορουμ πως οι φιλοι μας εξω κοβουν το κατω μερος απο το φιλτροκουτι και μεγαλωνουν την εισαγωγη.Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μερικοι κατοχοι Fz1(γτ διαβαζα και γι αυτο οτι εχει μικρη τρυπα εισαγωγης) θα το εχετε κανει οποτε περιμενω τις γνωμες σας και τις εντυπωσεις σας.

εαν εκανα λαθος που ανοιξα καινουργιο τοπικ θα παρακαλουσα τους admin να το διορθωσουν :D :D

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από koulis »

οποτε θες περνα απο το μαγαζι ή να κανονισουμε καφεδακι να τα πουμε συντοπιτη :wink:
οχι τπτ αλλο,αλλα πρεπει να σου αλλαξω κ γουστα....να βγαλεις την akra κ να βαλεις μια racefit που του παει μουρλια :P
https://racefit.myshopify.com/collectio ... 12-growler

οσο για tuning,ορεξη κ χρημα να εχεις κ ολα γινονται +:Whistle=+::- :mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
abarth65
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 07 Φεβ 2012, 15:22
Model: FZ8
Τοποθεσία: LAMIA
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από abarth65 »

Εισαι ο ανθρωπος μου!!!!! :D :D :D
θα περασω μια μερα που δεν θα εχεις δουλιτσα να μου ανοιξεις λιγο τα ματια!!!
Μην μου λες για racefit γτ βλεπω την δικια σου και ζηλευω!!σκεφτομαι να βαλω την δικια μου για πουλημα και να παω και εγω για racefit!!(ειπαμε ειμαστε λιγακι καγκουρες εδω πανω :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από koulis »

ok,οποτε θες περνα....την akra ενα 300αρι τη χτυπας....βαζεις αλλα 350-400 κ νατη η racefit :wink: :)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
abarth65
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 07 Φεβ 2012, 15:22
Model: FZ8
Τοποθεσία: LAMIA
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από abarth65 »

ειναι ενα ζητημα που θα βρεθουν τα υπολοιπα 350-400 :D :D :D

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από Theod »

abarth65 έγραψε:,διαβαζα σε ενα ξενο φορουμ πως οι φιλοι μας εξω κοβουν το κατω μερος απο το φιλτροκουτι και μεγαλωνουν την εισαγωγη.Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μερικοι κατοχοι Fz1(γτ διαβαζα και γι αυτο οτι εχει μικρη τρυπα εισαγωγης) θα το εχετε κανει οποτε περιμενω τις γνωμες σας και τις εντυπωσεις σας.
Έχω ανοίξει την εισαγωγή στο φιλτροκούτι του fz1 (όχι σε μεγάλο βαθμό όπως βλέπω να κάνουν μερικοί τρελλαμένοι έξω - μόνο το πρώτο στάδιο). Επίσης έχω κάνει και μια τακτοποίηση των καλωδιώσεων ώστε η αρχική εισαγωγή αέρα από την τρύπα του πλαισίου να είναι πιο καθαρή-ελεύθερη...Επίσης είχα βγάλει την μεταλική σίτα από το μαμίσιο φίλτρο αέρα που οπτικά δείχνει να "μπουκώνει" πολύ τα πράγματα. Όλα αυτά στο δόγμα "πιο ελεύθερη εξαγωγή χρειάζεται και πιο ελεύθερη εισαγωγή" μιας και φοράω Yiosh εξάτμιση...

Αποτέλεσμα ?
Λίγο πιο "σπορτιβ" ήχος από την εισαγωγή...τίποτε άλλο στην πράξη...

Συμπέρασμα ?
Μην ασχολείσαι... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
abarth65
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 07 Φεβ 2012, 15:22
Model: FZ8
Τοποθεσία: LAMIA
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από abarth65 »

καταλαβα,τσαμπα κοπος δλδ!!!να σου πω την αληθεια δεν θα το εκανα σε αυτο το φιλτροκουτι!!!θα αγοραζα ενα αλλο θα το ''ανοιγα'' οσο ηθελα και θα εκανα δοκιμες +:Dancing=+:\:D/ αλλα που λεφτα πλεον για βενζινες και δοκιμες +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)

Eyripas
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 04:10
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από Eyripas »

Εγω Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι το μηχανάκι μου(fz1)μου εμφανίζε άσπρη κρέμα μέσα στα λάδια δλδ νερό....επίσης ενώ φορούσα ανοιχτό φίλτρο και εξάτμιση το μηχανάκι μπερδεύε και ρεταριζε στα χαμηλά..
Ψάχνοντας να δω τι φταίει και Ακουγοντας διαφορες θεοριες αποφάσισα να βάλω καινούριο Φιλτροκουτι....δια μαγιάς τα λάδια μου γίναν κρύσταλλο το μηχανάκι δεν μπέρδεβε έδωσε στα χαμηλά και καίει λιγότερο....
Συμπέρασμα όταν έβρεχε η είχε πολύ υγρασία έξω και ζεστενονταν Ο κινητήρας ατμοποιουσε τα νερά και περνούσαν από το φιλτροκουτι στα Κάρτερ και Από τα Κάρτερ στον κινητήρα....ο αέρας που εμπενε από την μεγαλύτερη εισαγωγή σίγουρα ήταν περισσότερος αλλά δεν είχε στοχευμένη ροή...
Τα συμπεράσματα δικά σου....

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από Solomon »

Ο κινητήρας ατμοποιουσε τα νερά και περνούσαν από το φιλτροκουτι στα Κάρτερ και Από τα Κάρτερ στον κινητήρα.
Φίλος σορυ αλλά αυτό που λες δεν γίνεται.ο μοναδικός τρόπος να περάσουν νερά από το φίλτροκουτΙ στα Κάρτερ είναι από τις αναθυμιάσεις του λαδιού ΑΛΛΆ θα πρέπει να έχεις γεμίσει μενερό το φιλτροκουτι κοινώς να το ριξεις σε κάνα ποτάμι.
Δεν μπορώ να κρίνω αυτό που λες κατά πόσο δηλαδή τα νερά στα λάδια διορθώθηκαν με την αλλαγή του κουτιού του φίλτρου αέρα(για να το λες έγινε προσωπικά αμφιβάλλω) αλλά να περάσουν νερά με τον τρόπο που λες είναι αδύνατο λόγω φυσικής.

Άβαταρ μέλους
dudukas
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
Model: -
Τοποθεσία: Ζακυνθος
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από dudukas »

Οτι λεει ο απο πανω εκτος κ το αφηνες στη βροχη κ για καποιο λογο το φιλτροκουτι γεμιζε νερο το οποιο περναγε παντου ομως κ πρωτα απο ολα στους κυλινδρους....Το μπερδεμα στην υγρασια η βροχη μπορει να ειναι κ απο μπουζοπιπα.....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)

Άβαταρ μέλους
Chrisks
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 19 Απρ 2006, 12:03
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από Chrisks »

Εάν πειράξεις εισαγωγή (κόψιμο φιλτροκούτι) και εξαγωγή (καταλύτης και τελικό) θέλει και παραπάνω καύσιμο για να αποδώσει και να δουλέψει σωστά. Εάν δεν έχεις σκοπό να βάλεις και power commander άστο ήσυχο το φιλτροκούτι.
Ωραία η racefit αλλά πολύ φασαρία....
Chris

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Εισαγωγη και κοψιμο στο φιλτροκουτι

Δημοσίευση από koulis »

Chrisks έγραψε: Ωραία η racefit αλλά πολύ φασαρία....
με το σιγαστηρα που εχει εισαι κομπλε αν δεν θες πολυ βαβουρα :) :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης