Service 10,000km
- eddiekayak
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:01
- Model: FZ8
- Τοποθεσία: Κάπου στην Αθήνα
- Επικοινωνία:
Service 10,000km
Καλημέρα,
Ήρθε η ώρα για το προγραμματισμένο service των 10,000χλμ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον μάστορα μου είπε.
Αλλαγή λαδιών.
Αλλαγή φίλτρου λαδιών.
Έλεγχος και αν χρειαστεί αντικατάσταση φίλτρου αέρα.
Όλοι οι προγραμματισμένοι έλεγχοι που λέει και το βιβλίο.
(ΧΩΡΙΣ τον έλεγχο των μπουζί που λέει το βιβλίο)
Γύρω στο 100άρικο όλα μαζί!!
Για τα μπουζί μου ανέφερε,
Κανονικά το βιβλίο λέει έλεγχος και αν χρειάζεται αλλαγή...
Αλλά δεν είναι και τόσο καλό να ξεσφίξουμε και να σφίξουμε το ίδιο μπουζί.
Συν της άλλης, έχει έξτρα κόστος διότι πρέπει να σηκώσει ψυγείο και τα σχετικά για να φτάσει.
Ο μόνος λόγος είναι ότι μπορεί από το πλυντήριο να έχει κρατήσει υδρατμούς και να έχει κάνει άλατα που θα επιφέρουν δυσλειτουργία μέχρι τα 20,000km που θα τα αλλάξουμε 100%.
Συν της άλλης, μου είπε πως εάν δεν το ''κυνηγάω'' και δεν μπαίνω πίστα δεν χρειάζεται...
Επιπλέον κόστος με αλλαγή και όοολη την εργασία, 140€ - 150€
Έχω μπλεχτεί λίγο...
Τι νόημα έχει να βάζει η yamaha έξτρα εργασία για να φτάσεις στα μπουζί και αααααν θέλουν αλλαγή να τα αλλάξεις ? ?
Υ.Γ. Respect στον φίλο μας γιατί λίγοι σαν και αυτόν εξηγούν τοοοοοση ώρα τι χρειάζεται και κάνουν τόσο καλή δουλειά...
Ήρθε η ώρα για το προγραμματισμένο service των 10,000χλμ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον μάστορα μου είπε.
Αλλαγή λαδιών.
Αλλαγή φίλτρου λαδιών.
Έλεγχος και αν χρειαστεί αντικατάσταση φίλτρου αέρα.
Όλοι οι προγραμματισμένοι έλεγχοι που λέει και το βιβλίο.
(ΧΩΡΙΣ τον έλεγχο των μπουζί που λέει το βιβλίο)
Γύρω στο 100άρικο όλα μαζί!!
Για τα μπουζί μου ανέφερε,
Κανονικά το βιβλίο λέει έλεγχος και αν χρειάζεται αλλαγή...
Αλλά δεν είναι και τόσο καλό να ξεσφίξουμε και να σφίξουμε το ίδιο μπουζί.
Συν της άλλης, έχει έξτρα κόστος διότι πρέπει να σηκώσει ψυγείο και τα σχετικά για να φτάσει.
Ο μόνος λόγος είναι ότι μπορεί από το πλυντήριο να έχει κρατήσει υδρατμούς και να έχει κάνει άλατα που θα επιφέρουν δυσλειτουργία μέχρι τα 20,000km που θα τα αλλάξουμε 100%.
Συν της άλλης, μου είπε πως εάν δεν το ''κυνηγάω'' και δεν μπαίνω πίστα δεν χρειάζεται...
Επιπλέον κόστος με αλλαγή και όοολη την εργασία, 140€ - 150€
Έχω μπλεχτεί λίγο...
Τι νόημα έχει να βάζει η yamaha έξτρα εργασία για να φτάσεις στα μπουζί και αααααν θέλουν αλλαγή να τα αλλάξεις ? ?
Υ.Γ. Respect στον φίλο μας γιατί λίγοι σαν και αυτόν εξηγούν τοοοοοση ώρα τι χρειάζεται και κάνουν τόσο καλή δουλειά...
FZ8S
- ElessarGR
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 15 Δεκ 2010, 01:36
- Model: FZ8
- Model year: 2011
- Τοποθεσία: Dublin Some times
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
hello there!
Λοιπόν επειδή το έχω πολύ πολύ πρόσφατο το service των 10.000 km (δηλαδή την Τετάρτη το έκανα )
έχουμε και λέμε
αλλαγή λαδιών
αλλαγή φίλτρο λαδιού
έλεγχος φίλτρο αέρα
έλεγχος μπουζί (αλλά αφού το ανοίξαμε είπαμε να τα αλλάξουμε με νέα).
αλλαγή υγρό φρένων λόγο abs (αφού έγινε αλλαγή πρέπει να γίνει και εξαέρωση στο σύστημα του abs).
νομίζω αυτά κάναμε
όλα μαζί 144,66 λόγο του ότι είχα κάρτα μέλους FazerClub.
edit:
τελικά τα μπουζί όντος ένα δυο θέλανε αλλαγή λόγο του ότι είχανε πέραση νερά μέσα και είχανε ένα πράγμα οξείδωσης επάνω τους
Λοιπόν επειδή το έχω πολύ πολύ πρόσφατο το service των 10.000 km (δηλαδή την Τετάρτη το έκανα )
έχουμε και λέμε
αλλαγή λαδιών
αλλαγή φίλτρο λαδιού
έλεγχος φίλτρο αέρα
έλεγχος μπουζί (αλλά αφού το ανοίξαμε είπαμε να τα αλλάξουμε με νέα).
αλλαγή υγρό φρένων λόγο abs (αφού έγινε αλλαγή πρέπει να γίνει και εξαέρωση στο σύστημα του abs).
νομίζω αυτά κάναμε
όλα μαζί 144,66 λόγο του ότι είχα κάρτα μέλους FazerClub.
edit:
τελικά τα μπουζί όντος ένα δυο θέλανε αλλαγή λόγο του ότι είχανε πέραση νερά μέσα και είχανε ένα πράγμα οξείδωσης επάνω τους
ElessarGR here!
- eddiekayak
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:01
- Model: FZ8
- Τοποθεσία: Κάπου στην Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Σίγουρα ήσουν το ένα από τα τρία πρόσφατα περιστατικά που αντιμετώπισε με τα μπουζί...
Σίγουρα έκανε και όλους τους ελέγχους που λέει και το βιβλίο!!
Σίγουρα μιλάμε με το ίδιο άτομο......
Σίγουρα έκανε και όλους τους ελέγχους που λέει και το βιβλίο!!
Σίγουρα μιλάμε με το ίδιο άτομο......
FZ8S
- eddiekayak
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:01
- Model: FZ8
- Τοποθεσία: Κάπου στην Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Έγινε τελικά σήμερα το service.
Αλλάξαμε:
Λάδια 3lt Yamalube
Φίλτρο λαδιού
4 Μπουζί
Παραφλού
Υγρά φρένων
Εργασίες:
Αλλαγή λαδιών
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Έλεγχος και φύσημα φίλτρου αέρος
Αλλαγή μπουζί
Εξαέρωση φρένων και σύνδεση με τον υπολογιστή για το ABS
Γενικός έλεγχος, σφιξίματα
Λάδωμα αλυσίδας, γκαζιέρας, συμπλέκτη
Τελικό σύνολο 180,00€
Τελικά θέλει μεγάλη προσοχή όταν πλένουμε τη μηχανή, τα μπουζί και οι πίπες τους είχαν κρατήσει υγρασία !!!!
Αξίζει να σημειωθεί ότι λύθηκε σχεδόν όλο το μηχανάκι για να αλλάξουμε μπουζί.
Βγήκαν ψυγείο, ντεπόζιτο, πλαστικά μούτρου και το πλαστικό κομμάτι μπροστά απ' το ντεπόζιτο...
Καλή συνέχεια
Αλλάξαμε:
Λάδια 3lt Yamalube
Φίλτρο λαδιού
4 Μπουζί
Παραφλού
Υγρά φρένων
Εργασίες:
Αλλαγή λαδιών
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Έλεγχος και φύσημα φίλτρου αέρος
Αλλαγή μπουζί
Εξαέρωση φρένων και σύνδεση με τον υπολογιστή για το ABS
Γενικός έλεγχος, σφιξίματα
Λάδωμα αλυσίδας, γκαζιέρας, συμπλέκτη
Τελικό σύνολο 180,00€
Τελικά θέλει μεγάλη προσοχή όταν πλένουμε τη μηχανή, τα μπουζί και οι πίπες τους είχαν κρατήσει υγρασία !!!!
Αξίζει να σημειωθεί ότι λύθηκε σχεδόν όλο το μηχανάκι για να αλλάξουμε μπουζί.
Βγήκαν ψυγείο, ντεπόζιτο, πλαστικά μούτρου και το πλαστικό κομμάτι μπροστά απ' το ντεπόζιτο...
Καλή συνέχεια
FZ8S
Re: Service 10,000km
παιδια μια ερωτηση περα απ τα 1000χλμ που αλλαζουμε λαδια φιλτρο
μεχρι τα 10000χλμ ποσες φορες αλλαξατε λαδια?
εμενα μου ειπαν οτι θελει και μια στα 5000χλμ ισχυει?
μεχρι τα 10000χλμ ποσες φορες αλλαξατε λαδια?
εμενα μου ειπαν οτι θελει και μια στα 5000χλμ ισχυει?
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
ναι στα 5000 λαδια
εγω αλλαζω κ το φιλτρο λαδιου παντα
εγω αλλαζω κ το φιλτρο λαδιου παντα
- eddiekayak
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:01
- Model: FZ8
- Τοποθεσία: Κάπου στην Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Το κατάστημα που την πήρα (Yamaha Center) μου είπε κάθε 3,000!!!!!
Το βιβλίο κ ο Σταμάτης λένε κάθε 5,000 λάδια και κάθε 10,000 φίλτρο.
Εγώ θα αλλάζω μαζί και το φίλτρο. Σιγά για 10€.
Αν ακολουθείς το βιβλίο είσαι ΟΚ. Εκτός αν μπαίνεις και καμία πιστα...
Το βιβλίο κ ο Σταμάτης λένε κάθε 5,000 λάδια και κάθε 10,000 φίλτρο.
Εγώ θα αλλάζω μαζί και το φίλτρο. Σιγά για 10€.
Αν ακολουθείς το βιβλίο είσαι ΟΚ. Εκτός αν μπαίνεις και καμία πιστα...
FZ8S
Re: Service 10,000km
Παιδιά να ρωτήσω γιατί ενώ το manual της YAMAHA μιλάει για αλλαγή λιπαντικού κάθε 10000, στα συνεργεία και γενικά όλοι λεμε για αλλαγη κάθε 5000?Εχω 5000 χλμ στην μηχανή και όλοι οι μηχανικοί μου λένε οτι πρέπει να το αλλάξουμε λάδια τώρα.Και κατά την γνώμη μου αυτό που λένε οι πιο πολλοι περι ελλαδος και θερμοκρασιών δεν νομίζω οτι είναι 100% σωστό.
- ElessarGR
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 15 Δεκ 2010, 01:36
- Model: FZ8
- Model year: 2011
- Τοποθεσία: Dublin Some times
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Εάν η ερώτηση είναι "Εάν αλλάζουμε λάδια κάθε 5000 ?" τότε ναι τα αλλάζεις κάθε 5000 . Eάν είναι κάποια άλλη η ερώτηση ξανά διατύπωσε την.
ElessarGR here!
Re: Service 10,000km
Η ερώτηση είναι γιατί ενω ο κατασκευαστής μιλάει για αλλαγη λαδίων κάθε 10000 εμεις τα αλλάζουμε τόσο στις 5000 όσο και στις 10000.??
Re: Service 10,000km
Λοιπόν φίλε δώσε βάση. Κανονικά τα λάδια δεν αλλαζονται με βάση τα χλμ, αλλά με βάση τις ώρες λειτουργίας(όπως γίνεται στους αγώνες) Η μέτρηση με τα χλμ είναι ένας συμβιβασμός που γίνεται αφενός γιατί το προϊόν(μοτοσυκλέτα) απευθύνεται σε κόσμο κ ντουνιά που μπορεί να μην καταλαβαίνει καν τι είναι οι ώρες λειτουργίας, αφετέρου γιατί κ οι ώρες λειτουργίας αυτές καθαυτές δεν μπορούν να καθορίσουν με ακρίβεια την φθορά των λαδιών.
Εξηγούμαι
Τα λάδια για ποιό λόγο χρειάζονται αλλαγή? Τα λάδια παραλαμβάνουν τα θερμικά φορτία του κινητήρα ζεσταίνονται κ κρυώνουν συνεχώς στη διάρκεια ζωής τους. Ταυτόχρονα λιπαινουν κινούμενα μέρη ΑΛΛΆ μολύνονται κιόλας διαρκώς! Είτε από αυτή καθαυτή τη λειτουργία του κινητήρα όπου ελάχιστο μέρος καυσαερίων περνάει στο στροφαλοθαλαμο(μέσω των ελατηριων των πιστονιων) είτε λόγω συσσώρευσης υγρασίας. Πως γίνεται αυτό? Χειμώνα, κρύο μοτέρ, βάζεις μπρος κάνεις 1 χλμ κ σβήνεις. Τα λάδια δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν καλά, αλλά έχουν ανεβάσει κάποια θερμοκρασία. Το κάρτερ είναι παγωμένο απ έξω ακόμη. Η διαφορά θερμοκρασίας δημιουργεί υδρατμούς(ακριβώς όπως συμβαίνει κ στα μονά τζάμια στο σπίτι, κρύο έξω, ζεστή μέσα). Οι υδρατμοί είναι νεράκι το οποίο συσσωρεύεται σταδιακά στα λάδια σου κ τα αραιώνει(πολύ πολύ απλοϊκά)θεωρία τέλος εδώ.
Έχουμε λοιπόν ένα μοτέρ που λειτουργεί συνεχώς κ μόνο στο κέντρο της Αθήνας(delivery) κ ένα μοτέρ που δουλεύει μόνο εθνικές κ ταξίδια. Ίδια μοτέρ είναι στις 10.000 χλμ λέει ο κατασκευαστής αλλαγή λάδια. Το πρώτο μηχανάκι όπως καταλαβαίνεις παίζει να μην γράψει ποτέ τα χλμ πήγαινε έλα στο κέντρο. Το δεύτερο στις 15-20 καλές εκδρομές τα συμπλήρωσε κιόλας!
Επίσης βάλε κι άλλο ένα μοτέρ που κάθεται συνέχεια Σπιτι κ το βάζω μόνο για τρακντει
Σε πιο μηχανάκι θα άλλαζες λάδια στις 10 ώρες λειτουργίας, σε ποιο στις 5.000 Κ σε ποιο στις 15.000? Όπως καταλαβαίνεις τα λάδια δεν καταπονουνται το ίδιο, οπότε ο κατασκευαστής έχει βρει μια μεσοβεζική λύση στις 10.000 χλμ
Ο καλός ο αναβάτης λοιπόν φροντίζει να κρίνει ο ίδιος εάν η χρήση της μηχανής επιβάλλει την αλλαγή λαδιών νωρίτερα η αργότερα. Η μέση χρήση στην Ελλάδα, σε μεγάλες πόλεις κ απο Έλληνες αναβάτες έχει δείξει ότι τα 10.000 χλμ είναι πολλα για να μείνεις με τα ίδια λάδια. Στο χιλιαρι Προσωπικά πιστεύω ότι κ οι 5 είναι οριακές με τις θερμοκρασίες που σηκώνει κ το γκάζι που έχει(κ βάζει κ 20-50 Κ στην άλλαγη το βάζει διαλυμένο)
Οπότε μπορείς είτε να κρίνεις ο ίδιος βασιζόμενος στο κατασκευαστή που κάτι ξέρει, αλλά πρέπει να πιάσει ένα τεράστιο εύρος αναβατων κ τρόπων χρήσης, είτε να πάρεις ως θέσφατο αυτό που κάνουν οι πολλοί χρόνια τώρα χωρίς πρόβλημα.
Your choice, αλλά να ξέρεις ότι αν το κάνεις για οικονομικούς λόγους, μακροπρόθεσμα βγαίνεις χαμένος
Εξηγούμαι
Τα λάδια για ποιό λόγο χρειάζονται αλλαγή? Τα λάδια παραλαμβάνουν τα θερμικά φορτία του κινητήρα ζεσταίνονται κ κρυώνουν συνεχώς στη διάρκεια ζωής τους. Ταυτόχρονα λιπαινουν κινούμενα μέρη ΑΛΛΆ μολύνονται κιόλας διαρκώς! Είτε από αυτή καθαυτή τη λειτουργία του κινητήρα όπου ελάχιστο μέρος καυσαερίων περνάει στο στροφαλοθαλαμο(μέσω των ελατηριων των πιστονιων) είτε λόγω συσσώρευσης υγρασίας. Πως γίνεται αυτό? Χειμώνα, κρύο μοτέρ, βάζεις μπρος κάνεις 1 χλμ κ σβήνεις. Τα λάδια δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν καλά, αλλά έχουν ανεβάσει κάποια θερμοκρασία. Το κάρτερ είναι παγωμένο απ έξω ακόμη. Η διαφορά θερμοκρασίας δημιουργεί υδρατμούς(ακριβώς όπως συμβαίνει κ στα μονά τζάμια στο σπίτι, κρύο έξω, ζεστή μέσα). Οι υδρατμοί είναι νεράκι το οποίο συσσωρεύεται σταδιακά στα λάδια σου κ τα αραιώνει(πολύ πολύ απλοϊκά)θεωρία τέλος εδώ.
Έχουμε λοιπόν ένα μοτέρ που λειτουργεί συνεχώς κ μόνο στο κέντρο της Αθήνας(delivery) κ ένα μοτέρ που δουλεύει μόνο εθνικές κ ταξίδια. Ίδια μοτέρ είναι στις 10.000 χλμ λέει ο κατασκευαστής αλλαγή λάδια. Το πρώτο μηχανάκι όπως καταλαβαίνεις παίζει να μην γράψει ποτέ τα χλμ πήγαινε έλα στο κέντρο. Το δεύτερο στις 15-20 καλές εκδρομές τα συμπλήρωσε κιόλας!
Επίσης βάλε κι άλλο ένα μοτέρ που κάθεται συνέχεια Σπιτι κ το βάζω μόνο για τρακντει
Σε πιο μηχανάκι θα άλλαζες λάδια στις 10 ώρες λειτουργίας, σε ποιο στις 5.000 Κ σε ποιο στις 15.000? Όπως καταλαβαίνεις τα λάδια δεν καταπονουνται το ίδιο, οπότε ο κατασκευαστής έχει βρει μια μεσοβεζική λύση στις 10.000 χλμ
Ο καλός ο αναβάτης λοιπόν φροντίζει να κρίνει ο ίδιος εάν η χρήση της μηχανής επιβάλλει την αλλαγή λαδιών νωρίτερα η αργότερα. Η μέση χρήση στην Ελλάδα, σε μεγάλες πόλεις κ απο Έλληνες αναβάτες έχει δείξει ότι τα 10.000 χλμ είναι πολλα για να μείνεις με τα ίδια λάδια. Στο χιλιαρι Προσωπικά πιστεύω ότι κ οι 5 είναι οριακές με τις θερμοκρασίες που σηκώνει κ το γκάζι που έχει(κ βάζει κ 20-50 Κ στην άλλαγη το βάζει διαλυμένο)
Οπότε μπορείς είτε να κρίνεις ο ίδιος βασιζόμενος στο κατασκευαστή που κάτι ξέρει, αλλά πρέπει να πιάσει ένα τεράστιο εύρος αναβατων κ τρόπων χρήσης, είτε να πάρεις ως θέσφατο αυτό που κάνουν οι πολλοί χρόνια τώρα χωρίς πρόβλημα.
Your choice, αλλά να ξέρεις ότι αν το κάνεις για οικονομικούς λόγους, μακροπρόθεσμα βγαίνεις χαμένος
- Vlasis
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 482
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2009, 16:13
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Σολωμον εγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! +:Applause=+:=D>
- lefteris489
- Δημοσιεύσεις: 511
- Εγγραφή: Παρ 02 Δεκ 2011, 18:50
- Model: Tiger
- Model year: 2012
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
Έδωσε πόνο ο Στρατής! +:Applause=+:=D>
Κοίτα εκεί που θες να πας.....αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς....
Re: Service 10,000km
Φίλε Solomon ήσουν κατατοπιστικότατος ..thanks
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Service 10,000km
ευγε στρατή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες