εξατμιση
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 13 Νοέμ 2009, 21:24
- Επικοινωνία:
εξατμιση
Καλημερα σας παιδια,ψαχνω λαιμους απο akrapovic για το fazer 1000 04' φοραω το τελικο μονο τωρα(μου ειπαν οτι θα πρεπει να την αγορασω ολη απ'την αρχη!Κοστος απαγορευτικο)Εαν καποιος ξερει κατι θα με βοηθουσε πολυ,ευχαριστω.
Re: εξατμιση
Έτσι ξέρω και εγώ οτι οι λαιμοί ουσιαστικά είναι ολόσωμη εξάτμιση - για τις πιο πολλές μάρκες.
Να σε ρωτήσω, εσύ στο τέλος των λαιμών (στο σημείο που ενώνεται με το τελικό) έχεις καταλύτη?
Να σε ρωτήσω, εσύ στο τέλος των λαιμών (στο σημείο που ενώνεται με το τελικό) έχεις καταλύτη?
Re: εξατμιση
καλημερα.
εαν βγαλεις τους λαιμους απο την αρχη ... θα χασεις το σημαντικοτερο που εχει το μηχανακι σου. το exup.
δεν ξέρω γιατι σου το ειπαν ... (θεωρώ ότι στο ειπε αυτός που πουλάει τους λαιμούς ή καποιος... ασχετος να το πω.... ) ... ΔΕΝ υπάρχει λογος να αλλάξεις και λαιμούς.
εαν βγαλεις τους λαιμους απο την αρχη ... θα χασεις το σημαντικοτερο που εχει το μηχανακι σου. το exup.
δεν ξέρω γιατι σου το ειπαν ... (θεωρώ ότι στο ειπε αυτός που πουλάει τους λαιμούς ή καποιος... ασχετος να το πω.... ) ... ΔΕΝ υπάρχει λογος να αλλάξεις και λαιμούς.
ότι πεις ... θα το πληρώσεις
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 13 Νοέμ 2009, 21:24
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
Θα σε γελασω φιλε μου,δεν γνωριζω εαν υπαρχει καταλητης!Το μηχανακι το εχω στο μηχανικο μου για dynojet κ φιλτρο.Ο μηχανικος μου λεει οτι δεν υπαρχει προβλημα για την καταργηση του exup(δεν προτεινετε φυσικσ απ'την yamaha)Θα παρεις ψηλα με την ολοσωμη μου ειπε.Πρεπει να μπει ολοσωμη γιατι δεν θα δω μεγαλη διαφορα μονο με τελικο!
Re: εξατμιση
καταλυτη δεν εχει.
το οτι η yamaha δεν το προτεινει... κατι λεει.
αν ηταν τοσο απλο δεν θα το εβαζαν, ουτε θα το πουλουσαν ως ανταλακτικο. Δεν ειναι λιγο κουλό να εχει σχεδιασμο κατασκευαστικα και ως προς την εξοδο αεριων για πλακα ???
ΤΕΣΠΑ, εγω δοκιμη δεν εκανα να το βγαλω οποτε δεν εχω προσωπικη αποψη. Γνωστος με Ρ1 που το εβγαλε για να κερδισει κ σε βαρος με γιοσιμουρα το ξαναεβαλε με 1000.
Και μην περιμενεις καμια τεραστια αλλαγη και τπτ 10-20 αλογα..... Θα στο ζωηρεψει λιγο και θα σου βγαλει και μια μικρη οικονομια στο καυσιμο
το οτι η yamaha δεν το προτεινει... κατι λεει.
αν ηταν τοσο απλο δεν θα το εβαζαν, ουτε θα το πουλουσαν ως ανταλακτικο. Δεν ειναι λιγο κουλό να εχει σχεδιασμο κατασκευαστικα και ως προς την εξοδο αεριων για πλακα ???
ΤΕΣΠΑ, εγω δοκιμη δεν εκανα να το βγαλω οποτε δεν εχω προσωπικη αποψη. Γνωστος με Ρ1 που το εβγαλε για να κερδισει κ σε βαρος με γιοσιμουρα το ξαναεβαλε με 1000.
Και μην περιμενεις καμια τεραστια αλλαγη και τπτ 10-20 αλογα..... Θα στο ζωηρεψει λιγο και θα σου βγαλει και μια μικρη οικονομια στο καυσιμο
ότι πεις ... θα το πληρώσεις
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
το exup παντως αν ο μηχανικος σου ειναι μαγγας μπορει να το διατηρησει βαζωντας το και στους νεους λαιμους
Re: εξατμιση
Λαιμους μπορεις να βρεις στην www.quillexhausts.com η στον Παππαγιανη στον Πειραια ..... 210-4173504 .... δεν ξερω αν ο Μερεμετης που εισαγει τις TI-FORCE μπορει να σου φερει ...
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 13 Νοέμ 2009, 21:24
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
Nα'στε καλα παιδια,σας ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες σας.Μολις πηρα το μηχανακι με το dynojet και το φιλτρο!Παιδια ειχατε δικιο,τα αλογα δεν ειναι στραγαλια!Βεβαια εχει διαφορα το μηχανακι(νευρο)!Οσο για εξατμα παρηγγειλα απο αγγλια LEOVINCI ολοσωμη φυσικα,και καταργηση το exup(μου ειπε ο μηχανικος οτι δεν υπαρχει κανενα απολυτος προβλημα)Παντως με την ολοσωμη θα εχει ακομα διαφορα στις ψηλες!
Re: εξατμιση
Τουλάχιστον στα 1000ρια, μετρημένα σε δυναμόμετρα, η αφαίρεση του EXUP δεν στερεί επιδόσεις.
Οπότε μετά από πολλές αποδείξεις από γραφήματα δυναμομέτρησης έχει βγεί το συμπέρασμα οτι το EXUP έιναι καθαρά για λόγους ηχορύπανσης και ρύπανσης από καυσσαέρια όταν το μηχανάκι δεν βρίσκεται στην ωφέλιμη ζώνη.
Ουσιαστικά το EXUP, οι κλειστές δεύτερες πεταλούδες και το AIS κάνουν την ίδια δουλειά.
Οπότε μετά από πολλές αποδείξεις από γραφήματα δυναμομέτρησης έχει βγεί το συμπέρασμα οτι το EXUP έιναι καθαρά για λόγους ηχορύπανσης και ρύπανσης από καυσσαέρια όταν το μηχανάκι δεν βρίσκεται στην ωφέλιμη ζώνη.
Ουσιαστικά το EXUP, οι κλειστές δεύτερες πεταλούδες και το AIS κάνουν την ίδια δουλειά.
Re: εξατμιση
καλησπερα ψαχνομαι για εξατμιση στο fzs1000 θελω γνωμες για τη συγκεκριμενη:
Link
νομιζω απο ηχο σκιζει ασε που θα μου δωσει και καμια πενηνταρια ιππους!
Link
νομιζω απο ηχο σκιζει ασε που θα μου δωσει και καμια πενηνταρια ιππους!
Re: εξατμιση
Κατα την αποψη μου ειναι απαισιώτατη.... Θα πηγαινα απευθειας για Danmoto....
Live for nothing or die for something??
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
βρε,ακολουθεις τα βηματα τα δικα μου?του mr racefit?Vallinor έγραψε:Θα πηγαινα απευθειας για Danmoto....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
Η εξατμιση ειναι θεμα γουστου!
Να θυμασαι οτι οσο πιο μεγαλος μηκος εχει το τελικο καζανακι τοσο πιο μπασο ηχο θα εχεις
ενω οσο πιο κοντο τοσο πιο πολυ φασαρια θα κανει.
Οτι και να κανεις ομως ποτε μα ποτε μην βγαλεις το exup.
Θα χασεις δραματικα σε υπποδυναμη στις χαμηλες στροφες!
Στο fzs1000 παιζει πολυ σημαντικο ρολο το exup σε αντιθεση με το fz1 (>06) που εχει αλλες ρυθμισεις.
Αλλαξε μονο το τελικο και εισαι οκ.
Υ.Γ.: Πολυ πιθανο να χρειαστεις μετα την αλλαγη και ρυθμιση του αερα στα καρμπυρατερ!
Να θυμασαι οτι οσο πιο μεγαλος μηκος εχει το τελικο καζανακι τοσο πιο μπασο ηχο θα εχεις
ενω οσο πιο κοντο τοσο πιο πολυ φασαρια θα κανει.
Οτι και να κανεις ομως ποτε μα ποτε μην βγαλεις το exup.
Θα χασεις δραματικα σε υπποδυναμη στις χαμηλες στροφες!
Στο fzs1000 παιζει πολυ σημαντικο ρολο το exup σε αντιθεση με το fz1 (>06) που εχει αλλες ρυθμισεις.
Αλλαξε μονο το τελικο και εισαι οκ.
Υ.Γ.: Πολυ πιθανο να χρειαστεις μετα την αλλαγη και ρυθμιση του αερα στα καρμπυρατερ!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: εξατμιση
Κουλη ο μονος λογος που προτεινω τις Νταν μοτο ειναι καθαρα θεμα κοστους και οτι απο κατασκευη ειναι ΟΚ Σαφως και υπαρχουν καλυτερες εξατμισεις αλλα στην εποχη που ζουμε... αλλο να δωσεις 100 δολαρια και αλλα 500 ευρω...
Live for nothing or die for something??
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: εξατμιση
πλακα σου κανω ρε συ
απλα επειδη οπως ξαναγραφω κ σε καποιο αλλο μου ποστ....
εχω δει απο κοντα τα εξης μοντελα της dan moto:
σε z750 '04
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... ct-82.html
σε r6 '04
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... ct-81.html
σε z750 '08
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... t-494.html
κ στις 3 φαινονταν κατευθειαν το οικονομικο της κατασκευης....οι ενωσεις φθηνες.....το carbon γυαλιζε φοβερα αλλα νομιζες οτι θα εσπαγε αμεσως μολις ζεσταινοταν.....στην jisu δε,που δεν ειναι carbon αλλα μαυρο ματ το τελικο,εκει που κανει την ενωση κ εχει τα πριτσινια ειχε φυγει το μαυρο χρωμα κ ειχε παρει ενα χαλκινοπορτοκαλι χρωμα....κ τις 3 εξατμες τις ειδα μετα απο λιγο καιρο χρησης....ειδικα τα 2 z τα εβλεπα καθημερινα στην στυλιδα κ οποτε ειχα ευκαιρια τα παρατηρουσα καλα καλα απο κοντα κ να βεβαιωνομαι καθε φορα οτι ναι τελικα ειναι μια οικονομικη λυση που στην πορεια φαινεται....οποτε ερχεσαι σε ενα σημειο που λες "μαλλον πεταξα 100€"....
εκει θελω να καταληξω.....οταν υπαρχει καποιος που σου λεει οκ,υπαρχει η οικονομικη λυση που μετα απο καποιους μηνες μαλλον θα θες αλλαγη εξατμας ξανα....υπαρχει κ η πιο ακριβη λυση οπου δινεις αρκετα περισσοτερα αλλα δεν ξαναδινεις ποτε....σου μενει μια ζωη....δεν μιλαω ντε κ καλα racefit.....υπαρχουν κ μεσαιες οικονιμικες εξατμες....διαλεξε καποια απο αυτες.....
απλα επειδη οπως ξαναγραφω κ σε καποιο αλλο μου ποστ....
εχω δει απο κοντα τα εξης μοντελα της dan moto:
σε z750 '04
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... ct-82.html
σε r6 '04
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... ct-81.html
σε z750 '08
http://www.dan-moto.com/DM_INT/yamaha-f ... t-494.html
κ στις 3 φαινονταν κατευθειαν το οικονομικο της κατασκευης....οι ενωσεις φθηνες.....το carbon γυαλιζε φοβερα αλλα νομιζες οτι θα εσπαγε αμεσως μολις ζεσταινοταν.....στην jisu δε,που δεν ειναι carbon αλλα μαυρο ματ το τελικο,εκει που κανει την ενωση κ εχει τα πριτσινια ειχε φυγει το μαυρο χρωμα κ ειχε παρει ενα χαλκινοπορτοκαλι χρωμα....κ τις 3 εξατμες τις ειδα μετα απο λιγο καιρο χρησης....ειδικα τα 2 z τα εβλεπα καθημερινα στην στυλιδα κ οποτε ειχα ευκαιρια τα παρατηρουσα καλα καλα απο κοντα κ να βεβαιωνομαι καθε φορα οτι ναι τελικα ειναι μια οικονομικη λυση που στην πορεια φαινεται....οποτε ερχεσαι σε ενα σημειο που λες "μαλλον πεταξα 100€"....
εκει θελω να καταληξω.....οταν υπαρχει καποιος που σου λεει οκ,υπαρχει η οικονομικη λυση που μετα απο καποιους μηνες μαλλον θα θες αλλαγη εξατμας ξανα....υπαρχει κ η πιο ακριβη λυση οπου δινεις αρκετα περισσοτερα αλλα δεν ξαναδινεις ποτε....σου μενει μια ζωη....δεν μιλαω ντε κ καλα racefit.....υπαρχουν κ μεσαιες οικονιμικες εξατμες....διαλεξε καποια απο αυτες.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες