Ανάρτηση FZS1000

Dany

Ανάρτηση FZS1000

Δημοσίευση από Dany »

Όπου να ναι θα αλλάξω ανάρτηση και έχω ξεκινήσει το ψάξιμο.
Έχω καταλήξει σε OHLINS (έχω δει επίσης WP,Hyper Pro etc).
To θέμα είναι ποια όμως για πίσω ανάρτηση???
Την 46ER ή την 46PRCS ?? Αυτές τις δυο προτείνει η Ohlins για το μοντέλα Fazer 1000 από '01-'03.
Οι διαφορές μεγάλες στις ρυθμίσεις που έχουν, αλλά και στην τιμή.
46ER=630euro
46PRCS=1000euro.
Η δεύτερη έχει του κόσμου τις ρυθμίσεις και από οτι μου έλεγαν οι Dealers δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη. Και εγώ ρωτώ δεν έχει καμία σχέση στις ρυθμίσεις ή και στην ποιότητα των υλικών κατασκευής για παράδειγμα?
Η τιμή έχει τόσο μεγάλη διαφορά λόγω των multi ρυθμίσεων ή παίζει και τίποτα άλλο?
Εγώ δεν είμαι άνθρωπος που θα κάθομαι να ψάχνομαι συνέχεια με τις ρυθμίσεις ούτε βάζω την μηχανή σε πίστα. Εγώ απλά θέλω να βελτιώσω το κράτημα και το στήσιμο γενικότερα της μηχανής.Αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης θα γίνονται μόνο πριν-μετά από ταξίδι.
Μπροστά θα αλλάξω τα ελατήρια με αυτά της Ohlins μαζί και λάδια Ohlins.
Βρήκα στο Ε-Bay το παρακάτω:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Ohli ... dZViewItem
Το συνολικό κόστος με τα μεταφορικά μου έρχεται 470euro.(εδώ κοστίζει 630euro).
Είναι τα σωστά? Στο site της Ohlins(Μοτοδυναμική) έχουν αυτά ΥΑ313. (http://www.motodynamics-accessories.gr/ ... ns&Pid=137).

Περιμένω μια little help.
Thanks

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Από ότι βλέπω έχεις το χίλια. Άποψή μου είναι πάνε για την ρυθμιζόμενη. Ή θα πάρεις αναρτήσεις ή θα ψάχνεις για προσφορές στο internet.

Εγώ στο Fazer600 έβαλα τα ohlins με τις ρυθμίσεις πίσω και λάδια-ελατήρια εμπρός. Όλα βγήκαν 1000ευρά.

Βέβαια είναι πιο σφικτό και άβολο για καθημερινή χρήση, αλλά το 180 λάστιχο πίσω τελείωσε και σειρά έχουν τα μασπιέ. Γενικά η αίσθηση είναι πολύ ανώτερη και μην ξεχνάς πως οι αναρτήσεις παίζουν μεγάλο ρόλο στην οδήγηση-συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.

Αν πάλι δεν θες να ψάχνεσαι όπως λες, πάρε πάλι τα απλά και τέλος.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ανάρτηση FZS1000

Δημοσίευση από Theod »

Dany έγραψε: Η δεύτερη έχει του κόσμου τις ρυθμίσεις και από οτι μου έλεγαν οι Dealers δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη. Και εγώ ρωτώ δεν έχει καμία σχέση στις ρυθμίσεις ή και στην ποιότητα των υλικών κατασκευής για παράδειγμα?
Η τιμή έχει τόσο μεγάλη διαφορά λόγω των multi ρυθμίσεων ή παίζει και τίποτα άλλο?
Thanks
Οι Dealers θέλουν να πουλήσουν το ακριβότερο γιατί βγάζουν κάτι παραπάνω...

Τα αμορτισέρ είναι ίδια σε ποιότητα υλικών και λειτουργία...Η υδραυλική προφόρτιση και οι επιπλέον ρυθμίσεις στην απόσβεση συμπίεσης είναι οι διαφορές....αν δεν είσαι τύπος που παίζει συνέχεια με ρυθμίσεις, την απόσβεση συμπίεσης δεν θα την ακουμπήσεις ποτέ, και το να σφίξεις οταν χρειαστεί την προφόρτιση με το γαντζόκλειδο δεν είναι τόσο τρομερό ώστε να χρυσοπληρώσεις την υδραυλική προφόρτιση...

Γνώμη μου...αν απλώς θέλεις ένα καλό αμορτισέρ να βελτιώσεις το μηχανάκι σου χωρίς πολλές σκοτούρες ρυθμίσεων, βάλε το απλό ... με τα υπόλοιπα λεφτά τσιμπάς ένα σετ λαστιχάκια και είσαι άρχοντας... :wink:

Dany

Δημοσίευση από Dany »

To θέμα είναι να προτιμήσω αυτό


Shock Absorber Type and Adjustment Features for:
46DR

Shock Absorber Type


46
Piston diameter in mm.

D
Monotube high pressure gas type of shock absorber with internal reservoir in the main body.

Pressurisation of the fluid is made with nitrogen. The pressurisation prevents cavitation of the fluid and the shock absorbing action is therefor more even.


Adjustment Features


R
Damping is set with the knobs, that have a normal right hand thread. By turning them clockwise the damping action is increased, and by turning them counter clockwise it is reduced. The knobs have definite positions with noticeable "clicks", making it easy to count to the right setting.

Rebound damping action affects the charesteristics of the motorcycle most. The setting knob is located at the bottom on the piston rod. It can be adjusted in about 40 steps.
ή αυτό
Shock Absorber Type and Adjustment Features for:
46ER

Shock Absorber Type


46
Piston diameter in mm.

E
Emulsion type of shock absorber. Oil and gas mixed in the shock absorber.

Pressurisation of the fluid is made with nitrogen. The pressurisation prevents cavitation of the fluid and the shock absorbing action is therefor more even


Adjustment Features


R
Damping is set with the knobs, that have a normal right hand thread. By turning them clockwise the damping action is increased, and by turning them counter clockwise it is reduced. The knobs have definite positions with noticeable "clicks", making it easy to count to the right setting.

Rebound damping action affects the charesteristics of the motorcycle most. The setting knob is located at the bottom on the piston rod. It can be adjusted in about 40 steps.

Για βοηθάτε ρε παλικάρια!

Άβαταρ μέλους
psaxioti
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 05 Ιούλ 2006, 14:23
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από psaxioti »

Από τα δύο νομίζω ότι το dr είναι καλλίτερο.


Άσχετο, αλλά το fzs1000 δεν έχει πληρως ρυθμιζόμενο και επισκευαζόμενο αμορτισέρ; Αν ναι μήπως μια αλλαγή στα λάδια και ίσως ένα kit "πιστονι-βαλβίδες" (δεν είμαι σίγουρος για την ελληνική απόδοση) να σου ερχόταν πιο φτηνά και να σου ήταν αρκετό;

estranged

Δημοσίευση από estranged »

Τιμή Hyper Pro ανάρτησης πρίν 1 μήνα περίπου 475€ φορεμένο σε εξουσιοδοτημένο Yamaha.Όπου αλλού και να έψαξα ακόμη και την ίδια ανάρτηση την έβρισκά πάνω απο 530€.
Όποιος θέλει πληροφορίες πμ.
Η συγκεκριμένη είναι η απλή ανάρτηση χωρίς το μπουκαλάκι αζώτου.Είπαμε,μπαίνουμε πίστα αλλά ΟΤΙ και να κάνουμε,το μηχανάκι μας δεν θα πάψει να είναι βάρκα για εκεί μέσα(σε σχέση με τα πιο εξειδικευμένα εργαλεία,τα ss)

estranged

Δημοσίευση από estranged »

Και συνεχίζω...
Ενώ ήμουν...τριχασμένος(καινούρια με φούλ ρυθμίσεις,καινούρια χωρίς φουλ ρυθμίσεις και μετάχειρη) τελικά βρήκα μια Ohlins με 8000 χλμ. στα 400€ και σε λίγο προχωράω στην τοποθέτηση αλλά κυρίως στη ρύθμιση στο ιδανικό περιβάλλον της πίστας των Σερρών.Μόλις τελειώσω θα ενημερώσω περί εντυπώσεων :wink:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από lyon »

Περιμενουμε εντυπωσεις.
Με ενδιαφερει αμεσα!!
:roll:
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

estranged

Δημοσίευση από estranged »

Aργησα αλλά κάλλιο αργά... :oops:
Η ανάρτηση αξίζει με τα χίλια!!!Και εξηγώ:
Την τοποθέτησα έπειτα απο 53000χλμ με το μαμά αμορτισέρ.Ε ρε παιδιά,μέρα με την νύχτα!Και μόνο μόλις κατέβασα την μηχανή απο το διπλό στάντ,κατάλαβα διαφορά!Το ελατήριο είναι για τα κιλά μου κι έτσι δε χρειάστηκε ιδιαίτερη ρ΄ύθμιση στα sag.Αμέσως μετά την τοποθέτηση πήγα σε εξειδικευμένο μαγαζί για ρύθμιση.Οι ρυθμίσεις είναι καταγεγραμμένες και στη διάθεση ολωνών χωρίς αυτό να σημαίνει οτι ταιριάζουν και σε όλους!Το πάν για να δουλέψει σωστά η ανάρτηση αυτή αλλά και οποιαδήποτε ανάρτηση είναι το sag.
Αποτέλεσματα:
Στο δρόμο,συμβαίνει ένα παράξενο πράμα!Καταλαβαίνω και το παραμικρό πετραδάκι που θα πατήσει ο πίσω τροχός αλλά ταυτόχρονα δεν θα με ενοχλήσει ακόμη και...κρατήρας που λέει ο λόγος!Σταθερή μοτοσυκλέτα,μακράν πιο άνετη με πιο άμεση κατευθηντικότητα και βάζει την δύναμη κάτω χωρίς να ''κάθεται'' η μοτοσυκλέτα όπως έκανε με το μαμά.Διπλός και με τη προφόρτιση λίγο πάνω απο την μέση,η μοτοσυκλέτα είναι βράχος χωρίς να χάνει τι-πο-τα απο όταν είμαι μόνος μου!Παράξενο πράγμα!Χαρακτηριστικό είναι οτι ούτε κάν καταλαβαίνω το βάρος του δεύτερου ατόμου(και στη αρχή μου φάνηκε πάρα πολύ παράξενο!) όσο βάρος και να έχει!Οκ δε δοκίμασα να ανεβάσω πάνω κανάν 120 κιλά άνθρωπο αλλά 95 κιλά φίλου μου,κυριολεκτικά δεν μου φαινόταν!Για να φανταστείτε,είχα ρυθμίση τα φώτα μου όταν είχα την παλιά ανάρτηση έτσι ώστε όταν ανεβαίνει δεύτερο άτομο να φέγγει ακριβώς εκεί που πρέπει(λαμβάνωντας υπόψην οτι η μηχανή ''καθόταν''.Με την νέα ανάρτηση,χρειάζονται και πάλι ρύθμιση μιας και πέφτει η δέσμη πολύ κοντά!Στις στροφές(διπλός πάντα),ακλόνητο αλλά σε αυτό βοηθάει πιστεύω και τα WP προοδευτικά ελατήρια μπροστά που έχω.Γενικά όμως το μηχανάκι με τόσο βάρος,αλλάζει κατεύθηνση γλυκά και μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια το επίπεδο κλίσης που θα πάρεις και το πιο σημαντικό...να το κρατήσεις εκεί!Τέλος,με την προφόρτιση στο φουλ σκληρή,έχεις την εντύπωση οτι οδηγείς....on off :D
Στη πίστα,ίσως είναι η αυτοπεποίθηση και μόνο οτι έχω αλλάξει ανάρτηση,ίσως είναι ιδέα μου οτι η μηχανή έχει περισσότερα περιθώρια πλέον,πάντως το αποτέλεσμα είναι στη πίστα των Σερρών +20 με 25 χιλιόμετρα ΣΕ ΟΛΕΣ τις στροφές πλύν της Κ16 που δεν την παλεύω πάνω απο 170 λόγω...ψυχολογικού :oops: .Σταθερότατη,μου δίνει ακριβή αίσθηση του τι γίνεται κάτω απο την σέλα μου,πόσο γλιστράει το πίσω μέρος σε ένα καλό χούφτωμα στην Κ12 άς πούμε αλλά αυτό είναι και θέμα ελαστικού και πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει.Με Μ3 ας πούμε και παλιά ανάρτηση,έβγαινα ΠΑΝΤΑ ντριφταριστός ενώ με Pilot race και ohlins το μηχανάκι ούτε κάν μου κουνούσε με λογική χρήση του γκαζιού φυσικά και όχι...χούφτωμα στύλ 600 ss!Aλλο σημαντικό θέμα που είχα πρόβλημα είναι οτι τα μαρσπιέ δεν βρίσκουν κάτω το ίδιο εύκολα κατι που με προβλημάτιζε ιδιαίτερα πρίν αλλάξω ανάρτηση!Πλέον σε συνδυασμό με καλά λάστιχα,παιδιά μιλάω κυριολεκτικά,ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ στο γόνατο που ξύνει την άσφαλτο!Δεν υπερβάλλω καθόλου!Μεγάλο μέρος του βάρους το στηρίζω στο εσωτερικό πόδι(αποτέλεσμα:καινούριες ξύστρες άχρηστες μέσα σε μια μέρα :x ).Όταν δε έρθει η ώρα να βρεί το μαρσπιέ,η μηχανή φυσικά παραμένει ακλόνητη(εκτός κι αν δε το περιμένω οπότε τρομάζω σχετικά και την σηκώνω ελαφρά)

Αυτές είναι οι εντυπώσεις μου όμως διευκρινίζω και πάλι:
Δεν πιστεύω οτι το fazer μπορεί να γράψει ιδιαίτερους χρόνους σε περιβάλλον πίστας αλλά σίγουρα μια ohlins βοηθάει τα μάλα αν μη τι άλλο στην αυτοπεποίθηση και την πληροφόρηση που έχεις οδηγικά!
Οτιδήποτε θέλετε να με ρωτήσετε,εδώ είμαι :wink:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

οταν το ειχα ειχα ενδιαφερθει και εγω να το στησο αλλα με προλαβε το φζ1 ........τεσπα οντως αλλαζει (οπως αλλωστε και καθε μοτο) και δεν ειναι τυχαιο οταν ηταν στην παραγωγη στην πιστα μεσα αρκετα ss φυτιλιαζε................. :shock:
καλες βολτες και καποια στιγμη θα ανεβουμε και εμεις η νοτιοι στας σερρας :lol:
νους χανια και σωματι στρινγκ

estranged

Δημοσίευση από estranged »

Ε εντάξει οτι φυτίλιαζε ss φυτίλιαζε αρκεί να έχει χέρι ο οδηγός της Fazer και να...μην έχει χέρια ο οδηγός του ss! :lol:
Aλλιώς,για πίστα...άστο καλύτερα!
Το ss παίζει εντός έδρας!
Είναι σαν να λέμε ''πήγαινε με το R1 Capponord και πήγαινε και με το Fazer!''.Kαι τα δύο φυσικά και θα πάνε αλλά έχει και σημασία το ΠΩΣ θα πάνε! :wink:

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από spiroslfc »

καλησπερα και απο μενα εχω παρει εδω και 2 μηνες και γω το 1000 '04 φοραγε αναρτησεις olins το μαθαινω το σιγα σιγα.[καλα τα παω]θελω να μου πεις τι ειναι το sag? δεν ξερω και αν μπορεις να μου πεις για τις ρυθμισεις.βεβαια τις ρυθμισεις τις βλεπεις καβαλα στ'αλογο αλλα να δω και μηπως με βοηθησει σε κατι.αν ειμασταν κοντα θα τα λεγαμε.εχω ομως στα σχεδια μια σαλονικα να ανεβω και μια σερρες στην πιστα μια που παει και ενας φιλος.[δυσκολα βεβαια λογω οικογενιας εχω 2 παιδια]ευχαριστω προκαταβολικα.αν χρειαστεις τιποτα να ρωτησεις φανοποιος ειμαι[αχρειαστος να 'μαι] :lol:
Ολα ειναι δρόμος

estranged

Δημοσίευση από estranged »

spiroslfc έγραψε:καλησπερα και απο μενα εχω παρει εδω και 2 μηνες και γω το 1000 '04 φοραγε αναρτησεις olins το μαθαινω το σιγα σιγα.[καλα τα παω]θελω να μου πεις τι ειναι το sag? δεν ξερω και αν μπορεις να μου πεις για τις ρυθμισεις.βεβαια τις ρυθμισεις τις βλεπεις καβαλα στ'αλογο αλλα να δω και μηπως με βοηθησει σε κατι.αν ειμασταν κοντα θα τα λεγαμε.εχω ομως στα σχεδια μια σαλονικα να ανεβω και μια σερρες στην πιστα μια που παει και ενας φιλος.[δυσκολα βεβαια λογω οικογενιας εχω 2 παιδια]ευχαριστω προκαταβολικα.αν χρειαστεις τιποτα να ρωτησεις φανοποιος ειμαι[αχρειαστος να 'μαι] :lol:
Kαταρχάς όποτε ανέβεις ειδικά Θεσσαλονίκη να μου πείς μια και εκεί είν αι η φωλιά μου :lol: Να πιούμε κι ένα καφέ βρε αδερφέ!
Το sag τώρα είναι ποοολύ μεγάλη ιστορία!Με απλά λόγια,είναι η απόσταση που έχει ο μοτοσυκλέτα απο το έδαφος με πλήρη υγρά και μόνο αναβάτη.Παίζουν ρόλο πολλά πράματα αλλά το σημαντικότερο είναι τα κιλά σου.Υπάρχουν συγκεκριμένα νούμερα που πρέπει να βυθίζεται η μηχανή όταν κάτσεις επάνω και σε αυτό παίζει ρόλο το βάρος και η επιλογή ελατηρίου(πόση διαφορά είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της δική σου?).Απο εκεί ξεκινάνε ΟΛΑ τα περί στησίματος.Οποιαδήποτε ρύθμιση και να κάνεις,εάν το sag δεν είναι σωστό,δε θα πάει η μοτοσυκλέτα όπως μπορεί να πάει καλορυθμισμένη.Μπορείς να πάς σε κάποιο μάστορα ειδικό(ειδικά άν είσαι Αθήνα έχεις αρκετές επιλογές) και να του ζητήσεις να σου ρυθίσει το sag.Η διαδικασία που θα πρέπει να κάνει και να το δείς είναι:
Μέτρηση της μοτοσυκλέτες απο την μέση του αφρώσους της σέλας οδηγού,μέχρι τον άξονα που είναι η πίσω ρόδα με την μοτοσυκλέτα στο διπλό στάντ
Μέτρηση των ίδιων σημείων με την μοτοσυκλέτα κατεβασμένη απο το στάντ και στεκόμενη όρθια με το βάρος της(κάποιος απλά ν α ακουμπάει το τιμόνι για να την κρατήσει όρθια αλλά χωρίς να βάζει καθόλου βάρος)
Τέλος,ανάλογα με τις ρυθμίσεις θα πρέπει να ανεβείς ο ίδιος σε φυσική στάση οδηγού(να κάθεσαι κα-νο-νι-κα σαν να οδηγείς και με πόδια πάνω στα μαρσπιέ).Μετράει πάλι ο μάστορα και απο εκεί και πέρα αυξομειώνει ρυθμίσεις.Αυτά όμως είναι ΜΟΝΟ για το sag και παίζει μόνο με προφόρτιση!Δεν είναι οι φούλ ρυθμίσεις!
Κλείνω λέγοντας σου οτι ίσως χρειαστεί να ρυθμίσει και προφόρτιση στο μπροστινό(σε εμένα χρειάστηκε).Όταν τελειώσει ο μάστορας με αυτό,του ζητάς ευγενικά άν μπορεί να ρυθμίσει και τα υπόλοιπα(απόσβεση επαναφοράς,απόσβεση συμπίεσης μπροστά ΚΑΙ πισω) σε κάποιες ρυθμίσεις τις οποίες θα σου προτείνει ο ίδιος ρωτώντας σε τι οδήγηση κάνεις.Αυτές του λές να σου τις γράψει έτσι ώστε να τις έχεις ώς default όταν θα παίξεις ο ίδιος με την ανάρτηση.Δηλαδή,άμα κάνεις κάποια ρύθμιση που δείς οτι δε σε βολεύει και για οποιοδήποτε λόγο,και πχ ξεχάσεις πόσα ''κλίκ'' πείραξες,ανοίγεις το χαρτί του μάστορα και σετάρεις τις default ρυθμίσεις.
Απλά να θυμάσε:ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΡΎΘΜΙΣΗ ΚΆΝΕΙΣ να την κάνεις μια μια!Πχ πειράζεις την απόσβεση επαναφορά?!Ε όταν το κάνεις,δε θα πειράξεις τίποτα άλλο μέχρι να ''έρθει'' η απόσβεση επαναφοράς εκεί που την θέλεις!Το λέω αυτό για να αποφύγεις τα μπερδέματα και να μην έχεις το φαινόμενο...''το είχα βρεί τυχαία ρε γμτ αλλά κάτι πείραξα και το χάλασα!'' :wink:
Ενημέρωσε όταν θα έχεις εξέλιξη και οτι άλλο θέλεις να ρωτήσεις μας λές :wink:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

estranged έγραψε:Ε εντάξει οτι φυτίλιαζε ss φυτίλιαζε αρκεί να έχει χέρι ο οδηγός της Fazer και να...μην έχει χέρια ο οδηγός του ss! :lol:
Aλλιώς,για πίστα...άστο καλύτερα!
φυσικα τον πρωτο λογω εχει ο αναβατης και φυσικα δεν ειναι το στοιχειο του
η πιστα σε σχεση με τα ss και δεν συγκρινονται αλλα με ενα αλουμινενιο τιμονι και με τις διαφορες αλλες μετατροπες πιστεψε με καποια ss βρισκουν τον μπελα τους :wink:
υ.γ
μιλαω παντα για μεσους αναβατες :!:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από lyon »

Φιλε estranged μπραβο και παλι μπραβο.
Ενα γιατι ειναι πολυ ευχάριστο να βλεπεις καποιον
να στηνει τη μοτοσυκλετα του σωστα και με μερακι
και να χρησιμοποιει στο επακρο τις δυνατοτητες της
κι αλλο ενα γιατι μοιραζεσαι τις γνωσεις που απεκτησες
απο τις προσωπικες σου εμπειριες κατι που δεν μπορει
να κανει ουτε ο καλυτερος τεχνικος ή μηχανικος
οχι γιατι δεν ξερει αλλα γιατι δεν το εχει οδηγησει.
Σιγουρα θα πιουμε ενα καφεδακι καποια στιγμη να τα πουμε και απο κοντα
ή Αθηνα αν κατεβεις (ενημερωσε με πμ ή μαιλ)
ή Σαλλονικα γιατι το θεμα ειναι μεγαλο και σηκωνει πολλους καφεδες. :wink:
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης