Stage 1 μετατροπή

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Stage 1 μετατροπή

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

Λοιπόν σήμερα αξιώθηκα επιτέλους να κάνω ένα γενικό στη μηχανή.

Καθάρισα-λάδωσα-τέντωσα αλυσίδα , ευθυγράμμησα τιμόνι , τροχούς.

Αλλαγή μπουζί με Ιριδίου , φίλτρο Κ&Ν , Αλλαγή λαδιών.

Εξαγωγή και καθάρισμα καρμπ. Αλλαγή βελόνες , ζιγκλέρ (127,5 έξω 125 μέσα) , ρύθμιση φλοτέρ (13μμ). Ρύθμιση μίγματος σε 3 1/2 στροφές έξω. Συγχρονισμός καρμπ. Αλλαγή ντίζας τσόκ (είχε κοπεί) και λάδωμα των υπολοίπων και καθαρισμός διακοπτών και ρύθμιση ντιζών.

Αποτέλεσμα.

Στην αρχή τζίφος. Η αντλία βενζίνης γέμισε τα καρμπ αλλά το μηχανάκι δεν έβαζε μπρος.
Απο την βιασύνη μου δεν είχα ανοίξει το ιμομπίλαιζερ του συναγερμού!!!

Μετά απλά πατάς την μίζα χωρίς γκάζι και πέρνεις κατευθείαν 1000 στροφές σταθερό ρελαντί. Χώρις ζέσταμα.

Χαμηλά ξαναβρήκε την ζωντάνια του με το παραπάνω καθώς φοράω Yoshi race. Μεσαίες τραβάει σαν να σε κλωτσάει γαίδαρος και ψήλα δαιμονίζεται τελείως λόγω ελευθέρας.....
ΤΟ μηχανάκι λειτουργεί σαν ηλεκτρικό και οι κραδασμοί στις 3000-4500 φύγανε.

Άλλο μηχανάκι παιδιά! Το κίτ ήταν της Factory USA.... Υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για όποιον θέλει να του πω τα νούμερα των υλικών.
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Arxagelos

Δημοσίευση από Arxagelos »

το τιμόνι πως το ευθυγράμμισες? λύνεις το γρανάζι στο λαιμό? γιατι μου φαίνεται γέρνει λίγο προς τα αριστερα και θελω να το ρυθμίσω και γω. :?:

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από spiroslfc »

καλησπερα.ρε συ κρητικε εβαλα ενα φιλτρο κν το μηχανακι εδωσε χαμηλα μολις το πηγαινα καμμια 200αρα στεγνωνε απο καυσιμο θελει ζιγγλερ ειπα να μην το πειραξω μην εχω τιποτα προβληματα.περι καταναλωσης ηξερα οτι θα ρουφαει αλλα δεν ξερω το ποσο.και αν αξιζει να ρουφαει αυτο το παραπανω αρκει να πηγαινει.οχι να ρουφαει χωρις να πηγαινει ικανοποιητικα.οταν δεις καταναλωση και το πως παει πες
Ολα ειναι δρόμος

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

Arxagelos έγραψε:το τιμόνι πως το ευθυγράμμισες? λύνεις το γρανάζι στο λαιμό? γιατι μου φαίνεται γέρνει λίγο προς τα αριστερα και θελω να το ρυθμίσω και γω. :?:
Λύνεις το παξιμάδι πάνω στην πλάκα και μόνο τις δύο πάνω βίδες των καλαμιών.
Βάζεις δύο ευθύγραμμα κομάτια σίδερο , ένα μέσα στα πλαστικά στην ένωση των καλαμιών με την μπότα (στα μαύρα προστατευτικά) και ένα πάνω στην πλάκα μπροστά απο το τιμόνι και να ακουμπάνε στην βάση του τιμονιού. Το κάτω το κρατάνε τα πλαστικά, το πάνω τα καλώδια και οι ντίζες.
Βάζεις το μηχανάκι στο διπλό σταντ και κοιτάς απο πάνω οι δύο βέργες να είναι παράλληλες. Αν δεν είναι, με το παλιό καλό σύστημα απο τα ποδήλατα , κρατάω με τα γόνατα τον τροχό και με τα χέρια περιστρέφω το τιμόνι στην κατεύθυνση που πρέπει, προσπαθείς να τα φέρεις παράλληλα. Επαναλαμβάνεις μέχρις ότου είσαι σίγουρος ότι έκανες δουλειά και μετά σφίγκεις τις πάνω βίδες άλλεν των καλαμιών πρώτα και μετά το παξιμάδι, με προσοχή όμως μην σου τραβήξει πάλι το τιμόνι (Συνήθως δεξιά λόγω κόντρας)

Όταν τελειώσεις και αφού σιγουρευτείς οτι και ο πίσω τροχός είναι στα ίδια σημάδια πάνω στο ψαλίδι (ακόμα καλύτερα άν μετρήσεις με μέτρο) και απο τις δύο μεριές είσαι έτοιμος.
Μια βόλτα και προσέχτικο άφημα του τιμονιού θα σε πείσει αν πάει ευθεία η τραβάει πάλι το μηχανάκι.
Συνήθως την παθαίνει δεξιά στο μοντάρισμα απο την κούτα, όταν σφίγγουν το παξιμάδι.
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

spiroslfc έγραψε:καλησπερα.ρε συ κρητικε εβαλα ενα φιλτρο κν το μηχανακι εδωσε χαμηλα μολις το πηγαινα καμμια 200αρα στεγνωνε απο καυσιμο θελει ζιγγλερ ειπα να μην το πειραξω μην εχω τιποτα προβληματα.περι καταναλωσης ηξερα οτι θα ρουφαει αλλα δεν ξερω το ποσο.και αν αξιζει να ρουφαει αυτο το παραπανω αρκει να πηγαινει.οχι να ρουφαει χωρις να πηγαινει ικανοποιητικα.οταν δεις καταναλωση και το πως παει πες
Δεν στεγνώνει αλλά πνίγεται γιατί έχει μεγάλα ζινκλέρ απο την μάνα του.
Στόκ φοράει 132.5 έξω κύλινδροι, 130 μέσα. (μοντ 2003)
Βάζεις 127.5 έξω και 125 μέσα και είσαι οκ.

Πάντως πρώτη φορά ακούω να πέρνει χαμηλά με φίλτρο. Εξάτμιση φοράς;

Η κατανάλωση καλυτερεύει γιατί έχεις ποιό σωστό μίγμα και καύση.
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Μωρέ σύντεκνε, αφού το πας το γράμμα, γιάντα δεν ανοίγεις ένα μαγαζί με μετατροπές/βελτιώσεις; Yπάρχουν πολλά στον Άγιο;
Αφού είναι πασιφανές ότι και κατέχεις το αντικείμενο και το γουστάρεις.
Το έχεις σκεφτεί;
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

Εχετλαίος έγραψε:Μωρέ σύντεκνε, αφού το πας το γράμμα, γιάντα δεν ανοίγεις ένα μαγαζί με μετατροπές/βελτιώσεις; Yπάρχουν πολλά στον Άγιο;
Αφού είναι πασιφανές ότι και κατέχεις το αντικείμενο και το γουστάρεις.
Το έχεις σκεφτεί;
Να σου πώ , το σκευτόμουν αλλά η δουλειά μου δεν μου αφήνει πολύ χρόνο. Τεχνικός PC γάρ.
Εξάλου θα χανόταν και η μαγεία του hobby μετά. Να φτιάχνεις τόσα ωραία μηχανήματα και να τα χαίρεται άλλος.... Και μην μου πείς για τους Η/Υ γιατί αυτοί είναι άψυχοι....
Πολλοι έχουν την εντύπωση ότι αφού το μηχανάκι το έκανε το εργοστάσιο έτσι , να το αφήσουμε έτσι...... γνήσιο και ας χάνουμε 10 άλογα.
Μηηηηηηηηη το πειράξεις.... Πυρηνική φυσική είναι;;
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vaskar
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 12:54
Model: -
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vaskar »

KRHTIKOS έγραψε:
Εχετλαίος έγραψε:Μωρέ σύντεκνε, αφού το πας το γράμμα, γιάντα δεν ανοίγεις ένα μαγαζί με μετατροπές/βελτιώσεις; Yπάρχουν πολλά στον Άγιο;
Αφού είναι πασιφανές ότι και κατέχεις το αντικείμενο και το γουστάρεις.
Το έχεις σκεφτεί;
Να σου πώ , το σκευτόμουν αλλά η δουλειά μου δεν μου αφήνει πολύ χρόνο. Τεχνικός PC γάρ.
Εξάλου θα χανόταν και η μαγεία του hobby μετά. Να φτιάχνεις τόσα ωραία μηχανήματα και να τα χαίρεται άλλος.... Και μην μου πείς για τους Η/Υ γιατί αυτοί είναι άψυχοι....
Πολλοι έχουν την εντύπωση ότι αφού το μηχανάκι το έκανε το εργοστάσιο έτσι , να το αφήσουμε έτσι...... γνήσιο και ας χάνουμε 10 άλογα.
Μηηηηηηηηη το πειράξεις.... Πυρηνική φυσική είναι;;

Να σου πω... Αν κονομάς από τα παλιόπισσα τότε καλά κάνεις.
Αν όχι όμως.... Τι πιο ωραίο από το να φτιάχνεις κάτι γ@μ@το, και να βλέπεις τον πελάτη σου να φεύγει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.... :wink:
Η απουσία αισθητή.

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από spiroslfc »

KRHTIKOS έγραψε:
Δεν στεγνώνει αλλά πνίγεται γιατί έχει μεγάλα ζινκλέρ απο την μάνα του.
Στόκ φοράει 132.5 έξω κύλινδροι, 130 μέσα. (μοντ 2003)
Βάζεις 127.5 έξω και 125 μέσα και είσαι οκ.

Πάντως πρώτη φορά ακούω να πέρνει χαμηλά με φίλτρο. Εξάτμιση φοράς;

Η κατανάλωση καλυτερεύει γιατί έχεις ποιό σωστό μίγμα και καύση.
φοραω εξατμιση τερμιονι.οταν βαλαμε το φιλτρο το βγαζω εθνικη καταλαβα οτι οταν ανοιγες το γκαζι ακουγε καλυτερα ωραια λεω πηρε κατι[γιαυτο γραφω για τα χαμηλα]ανοιγωντας το μηχανακι οταν εφτασε καπου 200 το μηχανακι εκανε λες και του εκλεισες τη βενζινα ακριβως αυτο.κλεινω γκαζι κοβω ταχυτητα σχεδον σταματησα το μηχανακι λες και δουλευε με 2-3 κιλυνδρους και οταν ψιλο ανοιγα το γκαζι εκανε λες και γυρνας το διακοπτη και παει σιγα σιγα βενζινα στα καρμπυρατερ και συνερχεται το μοτερ και δουλευει στρωτα.εε δε νομιζω να εχει πολλη βενζινα απο ελειψη το κανει.ειμαι φανοποιος γνωριζω αρκετα μηχανικα το παπι λυνω δενω το μοτερ εγω.σου τα λεω αυτα για να καταλαβεις οτι ξερω μερικα πραγματα τωρα φτιαχνω βαση και βαζω σταμιλιζατερ.
Ολα ειναι δρόμος

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

Άλλαξε το φίλτρο βενζίνης , μπορεί να είναι βουλωμένο. Καθάρισε και το φίλτρο του διακόπτη του τεποζίτου. Αν δεν ήταν αυτό θέλουν καθάρισμα τα καρμπ σου. Όταν κόβει ψηλά είναι βουλωμένα τα κυρίως ζινγκλέρ. Τα μπουζί σου πότε αλλάχθηκαν;
Δεν είπα ότι δεν ξέρεις , απλά όταν ανοίγεις ΜΑΜ το μηχανάκι χάνει χαμηλά.... Κανόνας.
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

τσεκαρε και την αντλια βενζινας :!:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από spiroslfc »

μονο το φιλτρο αλαξα και τα εκανε αυτα.τα μπουζι τα αλαξα μια μερα πριν αλαξω το φιλτρο.τα καρμπ.τα κοιταξε και τα ρυθμισε με το φιλτρο που βαλαμε.αλλα αν ειναι βουλωμενα τα ζιγκλερ η το φιλτρο βενζινης η ο διακοπτης ντεποζιτου η η αντλια δεν δουλευει καλα το προηγουμενο σαββατο ανοιξα το μηχανακι στα 270 με 280 για λιγο και πολλες φορες πηγαινα με 240-250 δεν θα επρεπε να στεγνωνε εστω καποιο σημαδι?δεν ανοιξα ΜΑΜ αερα πηρε παραπανω και ακουγε καλυτερα αν δωσεις ΜΑΜ ναι χανει χαμηλα και οταν παει ψηλα τρωει ολο το φαι του.πιστευω οτι στεγνωνει εκτος και αν εχουν αλλαξει ζιγκλερ ο προηγουμενος που δεν το πιστευω γιατι τον ξερω.ευχαριστω παντως για της απαντησεις σας.
Ολα ειναι δρόμος

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

βάλε πίσω το παλιό φίλτρο και δοκίμασε ξανά..
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Re: Stage 1 μετατροπή

Δημοσίευση από spiroslfc »

το μαμα φιλτρο εχω πανω και παει κανονικα ξανα χτες παλι το πηγα 270-280 για λιγο κανενα προβλημα. το ΚΝ το εβγαλα μετα απο 2-3 δοκιμες στεγνωνε με το που πηγαινε το κοντερ 200 τελος. και απο οτι ξερω αν μεινει απο καυσιμο ο κινητηρας μπορει να δημιουργησει προβλημα.
Ολα ειναι δρόμος

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Re: Stage 1 μετατροπή

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

μήπως το βάζεις μέσα ανάποδα και κλείνει την κυκλοφορία του αέρα;
Το μαύρο λάστιχο πάει κάτω και η τρύπα απο πάνω.
Έχεις βάλει γύρω γύρω το στεγανοποιητικό που είχε μέσα η συσκευασία;
Το μηχανάκι το έχεις απο καινούριο; Μήπως κάποιος είχε περιποιηθεί τα καρμπ πριν απο σένα;
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες