Το ιστορικο ενός fzs

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από ilias »

μετα απο συνομιλια με ενα γνωστο απο το moto.gr ζητησα το ιστορικο μιας μηχανης που ολοι ξερετε απο που ξεκινησε και που εχει καταληξει !!!!



παμε λοιπον

παραθετω τα λεγομενα του ιδιοκτητη να εχουμε ολοι γνωση και ας ειναι παλαιό μοντελο

Καλησπέρα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το μήνυμά σου, ότι αλλάχτηκαν κινητήρες στις 80,000 χιλιόμετρα και
προσπάθησα να θυμηθώ όλο το ιστορικό της, στα χέρια μου τουλάχιστον.
Αγοράστηκε από εμένα τον Νοέμβρη του 2010. Την αγγελία την έβλεπα μήνες, νωρίτερα στη
χρονιά είχα ένα σοβαρό ατύχημα και είχα μείνει χωρίς μοτοσικλέτα από τον Απρίλιο, η αγγελία
εκεί... Κοιτούσα κυρίως για 600άρι πάλι, αλλά με έψησε ένας φίλος για το "μεγάλο". Η μοτοσικλέτα
λοιπόν ήταν σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά, με εξαίρεση το καπάκι της κεφαλής του
κινητήρα στο οποίο το χρώμα ήταν ξεφτισμένο, αρκετά κοινό πρόβλημα στα μοντέλα αυτής της
χρονιάς το οποίο είχε αντιμετωπιστεί με ανάκληση, προφανώς οι ιδιοκτήτες του δεν το πήγαν
ποτέ. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης το είχε βάλει για πούλημα σχεδόν με το που το πήρε από έναν
έμπορο (κρίνοντας από τις ημερομηνίες στην άδεια), μου είπε ότι καίει λάδι, δούλευε καλά όμως
χωρίς περίεργους ήχους και λοιπά ανησυχητικά συμπτώματα. Φορούσε (και φοράει ακόμα) μιά
εξάτμιση carbon εντελώς ελεύθερη, χωρίς διακριτικά κατασκευαστή.
Μόλις 57000 χιλιόμετρα σε εννέα χρόνια "ζωής" έγραφε το κοντέρ, με παραξένεψαν λίγο και
καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ήταν γυρισμένο (πιθανώς από τον έμπορο) το κοντέρ γιατί
έχοντας μιλήσει με άλλους ιδιοκτήτες, σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν έπρεπε να καίει λάδι.
Από την πρώτη μέρα μου έκανε εντύπωση η πολύ μαλακή ανάρτηση. Το αμορτισέρ τερμάτιζε
ακόμα και με τέρμα προφόρτιση σε δικάβαλο και αυτό έκανε ζημιά στην πρώτη αλυσίδα, ήταν
πρόσφατα αλλαγμένη όταν το πήρα. Στις αρχές του 2011 μετά από αρκετό ατελέσφορο ψάξιμο
στην Ελλάδα για αυτά που ήθελα (το αμερικάνικο και αγγλικό φόρουμ μεγάλη βοήθεια και
βιβλιοθήκη) κατέληξα να ανταλάσσω email με τον Lee της εταιρίας TRAXXION Dynamics στην
Αμερική. Με βοήθησε με την επιλογή ενός στοκ αμορτισέρ από το ebay το οποίο αγοράστηκε και
παραδόθηκε στη βιοτεχνία, έγινε σέρβις, revalving και τοποθετήθηκε σκληρότερο ελατήριο. Το
στοκ ελατήριο του fazer είναι 7kg/mm και τοποθετήθηκε ένα 10,7kg/mm, γιατί κατά την άποψή του
πιο σκληρό θα ήταν άβολο. Το δυναμικό sag από τα 7,5εκ μειώθηκε στα 4εκ και η αλλαγή στην
συμπεριφορά ήταν χαώδης. Σταμάτησε και το τερμάτισμα της πίσω ανάρτησης, το πίσω ελαστικό
είχε πολύ καλύτερη επαφή με την ασφαλτο. Μαζί με το αμορτιστέρ ο Lee έστειλε ελατήρια για
εμπρός, γραμμικά στα 100Ν (αντί για προοδευτικά με σπείρες στα 70Ν και 110Ν αν θυμάμαι
καλά), μαζί με ένα κιτ που αποτρέπει την κάμψη του ελατηρίου κατά την συμπίεση του καλαμιού,
με αποτέλεσμα την μείωση των μεταλλικών ξυσμάτων στο λάδι αφού δεν τρίβεται στα τοιχώματα.
Και ένα δισέλιδο με οδηγίες τοποθέτησης και ρυθμίσεις ανάλογα με το λάδι, μιά σελίδα από το
αμορτισερόμετρο με την δοκιμή του αμορτισέρ, νέα κουζινέτα και τσιμούχες. Σύνολο περίπου 250
ευρώ και η αλλαγή ήταν η μέρα με τη νύχτα... Αργότερα, επειδή τα δικάβαλα έγιναν μονιμότητα, το
πίσω ελατήριο αλλάχτηκε με ένα 13kg/mm φτιαγμένο σε μηχανουργείο, το οποίο είναι όντως
οριακά σκληρό για τα κιλά μου αλλά τέλειο για "διπλό" και φόρτωμα.
Το τιμόνι ήταν (και είναι) της AFAM, δεν ξέρω γιατί το άλλαξαν οι προηγούμενοι. Άλλαξα και το
φίλτρο αέρα με ένα Pipercross, έβαλα λίγο περισσότερο αφρώδες στην σέλα για να έρθουν τα
γόνατά μου σε λίγο πιο άνετη γωνία και ο κύκλος των μετατροπών έκλεισε.
Από ebay αγοράστηκε περίπου την ίδια εποχή που αγόρασα και τη μοτοσικλέτα "για να υπάρχει"
ένα φιλτροκούτι, γιατί το δικό μου είχε υποστεί αλλαγές στην "καμινάδα" της εισαγωγής, μιά
τετράδα καρμπιρατέρ, έναν πίσω δίσκο φρένου, μιά στοκ εξάτμιση (για το ΚΤΕΟ) και ένα σετ
σινεμπλόκ, όλα από ένα fazer με ελάχιστα χιλιόμετρα.
Η συντήρηση γίνεται από εμένα. Αλλαγές λαδιών "με το αυτί", είναι πολύ ευαίσθητο το κιβώτιο στα
λάδια οπότε καταλαβαίνω πότε έχουν "σπάσει". Χρησιμοποιώ 15-50 ή 20-50 ημισυνθετικά, τα
προτεινόμενα από το manual 10-40 τα καίει υπερβολικά γρήγορα. Η δική μου εμπειρία με το
μοτέρ έδειξε ότι τα Repsol, Torco και Bel Ray έχουν την καλύτερη διάρκεια. Τα μπουζί αλλάζονται
κάθε 25 χιλιάδες χιλιόμετρα περίπου, το φίλτρο αέρα το πλένω περίπου τρεις φορές το χρόνο και
το EXUP το λύνω και το γρασσάρω με γράσσο χαλκού κάθε εξάμηνο. Βαλβίδες κοίταξα μία φορά
μόνο ως τώρα, στις 110,000 χλμ αν θυμάμαι καλά και ήταν εντός ορίων όλες, οι δε εκκεντροφόροι
δεν είχαν ούτε γρατσουνιά στο "αμύγδαλο" το οποίο με χαροποίησε. Αλλάχτηκε τότε και η αλυσίδα
των εκκεντροφόρων η οποία είχε πολύ έντονο χαλάρωμα. Με την ευκαιρία, κόψαμε μικρά
κομματάκια χαλκοσωλήνα, τα ταπώσαμε με "καλάι" συγκόλησης και μπήκαν στην εξάτμιση, εκεί
που κανονικά συνδέεται το σύστημα εμπλουτισμού καυσαερίων, το οποίο δεν ξαναμπήκε. Αυτό
ίνει λίγο καλύτερο χώρο εργασίας για αλλαγές μπουζί χωρίς να είναι ανάγκη να βγει το ψυγείο,
όπως λέει στο manual. Απλά αφαιρώ το ρεζερβουάρ και με λίγο στρίμωγμα και πολλές
προεκτάσεις κάνω δουλειά. Στο ΚΤΕΟ έδειξε πολλά Νοx αλλά τα καυσαέρια ήταν εντός ορίων και
χωρίς αυτό. Ο πίσω δίσκος φρένου αλλάχτηκε στις 130,000 χιλιόμετρα περίπου, γιατί είχε φθαρεί
υπερβολικά παρά το ότι δεν χρησιμοποιώ πολύ το πίσω φρένο. Οι εμπρός δίσκοι έχουν πολύ
μικρό "δόντι". Τακάκια πάντοτε μεταλλικά ΗΗ, έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες, τώρα φοράει EBC,
μαζί με τα Vesrah μου αρέσουν περισσότερο.
Άλλαξα στις 140,000 χιλιόμετρα και τα σινεμπλόκ προληπτικά.
Προληπτικά αλλάχτηκε και η ντίζα του συμπλέκτη γιατί είχε γίνει σφιχτή παρά το λάδωμα, στις
120,000χλμ.
Η μπαταρία του κράτησε ακριβώς τέσσερα χρόνια στα χέρια μου και 95000 χιλιόμετρα, δεν ξέρω
από πότε ήταν επάνω στην μοτοσικλέτα.
Aλυσίδα κάθε 30,000 χιλιόμετρα περίπου, δοκίμασα Regina, DID, η τελευταία είναι της CZ αλλά
ποιοτικά απογοητευτική, με τον χειμώνα σκούριασε σε πολλά σημεία παρά το ότι ήταν λαδωμένη.
Ζημιές απρόβλεπτες και αδικαιολόγητες ως τώρα δεν έχει βγάλει. Ως "ζημιά" θεωρώ το ότι καίει
λάδι, όταν το πήρα έκαιγε περίπου 100ml/1000km και τώρα έχει φτάσει τα 250ml/1000km. Σε
χρήση πίστας έχει χρειαστεί να συμπληρώσω μέσα στην ημέρα.
Από φθορές λόγω ηλικίας, είχα τα εξής:
Είχα μιά τρύπα στα σωληνάκια του ψυγείου, στο σημείο που είναι το εμπρός γρανάζι (δεν
θυμάμαι πιά στα πόσα χιλιόμετρα ήταν αυτό, πάνω από 100,000 πάντως). Το λεπτό σωληνάκι
που φεύγει από το καρμπιρατέρ και καταλήγει στην αντλία κάτω από το γρανάζι είχε ένα σχίσιμο
και άδειαζε τα νερά μόλις ζεσταινόταν το μοτέρ, το δε μιάς ίντσας ενισχυμένο που έρχεται από το
ψυγείο ήταν και αυτό με "βυζί" και έτοιμο να παραδώσει το πνεύμα. Η επισκευή έγινε με ίδιας
διαμέτρου κολλάρα αυτοκινήτου, με κόστος λιγότερο από 10 ευρώ.
Σαν φυσιολογική φθορά θεωρώ την αστοχία της τάπας του ψυγείου, που είχε σαν αποτέλεσμα να
βράζει το ψυκτικό και να πετάει νερά και ατμό από το σωληνάκι της υπερχείλισης. Έχει φθορά και
στο εσωτερικό και στο εξωτερικό λαστιχάκι και φαίνεται πως δεν κρατάει την σωστή πίεση στο
κύκλωμα. Προσωρινά έχω αφαιρέσει τον θερμοστάτη και το πρόβλημα έχει σταματήσει αφού
δουλεύει πιο κρύο. Μιά νέα τάπα έχει 45 ευρώ και αρκετή αναμονή, αναβάλλω την αγορά
συνεχώς.
Φυσιολογική φθορά θεωρώ και την πρόσφατη αστοχία των oring σε δύο από τα λεκανάκια των
καρμπιρατέρ (το #3 και #4) από τα οποία έτρεχε βενζίνη, αλλά ευτυχώς είχα άλλη τετράδα οπότε
σε λίγες ώρες και με λίγο προσωπικό παίδεμα ήταν πάλι λειτουργικό. Στις 151,000 χιλιόμετρα
ήταν αναμενόμενο να συμβεί κάτι τέτοιο. Κρίμα που στην Ελλάδα δεν βρίσκεις εύκολα κιτ
επισκευής και ζιγκλέρ, ήθελα να δοκιμάσω ρυθμίσεις που είχα βρει σε ξένα φόρα όταν θα τα
άλλαζα, ίσως στο μέλλον. Δεν είναι τόσο δύσκολη δουλειά όσο νόμιζα πριν την κάνω.
Έχουν γίνει μικρογρατσουνιές και υπάρχουν κάποια χτυπήματα στο χρώμιο στα καλάμια (μάλλον
από πέτρα) τα οποία είχαν οδηγήσει σε διαρροή λαδιού αλλά βάζοντας τσιμούχες σιλικόνης αυτό
σταμάτησε. Οι γρατσουνιές μάλλον έγιναν όταν ένας γνωστός με βοήθησε να ανοίξω τα καλάμια
πρώτη φορά, δεν ήθελα να το κάνω μόνος μου λόγω απειρίας, αλλά έκανε ζημιά στον
οδηγό/ροδέλα του επάνω κουζινέτου γιατί χτύπησε υπερβολικά την τσιμούχα βάζοντάς την και τον
στράβωσε. Σε επόμενη αλλαγή τσιμούχας, όταν κατάλαβα την διπλή ζημιά, παρήγγειλα άλλον
οδηγό και νέα κουζινέτα και φυσικά δεν είχα "βοηθό". Θα αλλάξω και τις χαλκοροδέλλες που
σφραγίζουν τις κάτω βίδες στις μπότες την επόμενη φορά, η μία έσταζε και ήθελε περισσότερο
σφίξιμο από όσο λέει το service manual.
Επίσης πλέον ακούγεται αρκετά η καμπάνα του συμπλέκτη, σημειωτέον ότι δεν έχουν αλλαχτεί οι
δίσκοι του και δεν πατινάρει ακόμα, οπότε και αυτό δεν το θεωρώ “ζημιά” αλλά φθορά.
Κατανάλωση βενζίνης μετράω με πρόγραμμα στο κινητό τηλέφωνο το τελευταίο 8μηνο, μέγιστη
καταγεγραμμένη 7λ/100χλμ, ελάχιστη 4,68λ/100χλμ, μέση 6λ/100χλμ. Τα “νέα” καρμπιρατέρ καίνε
πολύ παραπάνω, μέση περίπου 8λ/100. Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν μυρίζει άκαυστη βενζίνη
πίσω, όπως έκανε τόσα χρόνια με τα παλιά, και έχει “ξυπνήσει” πολύ το μοτέρ, που σημαίνει ότι
τα παλιά καρμπιρατέρ μάλλον ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και εσωτερικά. Μπορεί να φταίει και το
χέρι μου γιατί δεν κρατιέμαι με το “νέο” γκάζι.
ετράει δυστυχώς δύο πτώσεις, αμφότερες από αριστερά. Την μία φορά ένας παππούς στην
γειτονιά μου που παραβίασε προτεραιότητα, την δεύτερη χάσιμο μπροστινού στην βροχή. Μόνο
αισθητικές οι ζημιές, ευτυχώς.
Από την μοτοσικλέτα έχω τις καλύτερες εντυπώσεις ως τώρα. Άνετη, οικονομική, απίθανα
γρήγορη, βολική και στην Αθήνα και στο ταξίδι, πολύ ωραία φώτα τη νύχτα. Φορτώνεται
εντυπωσιακά πολύ, έχω κάνει αρκετό χωματόδρομο, δεν έχει πει όχι σε τίποτα. Δύο πράγματα θα
ήθελα να αλλάξω, την ζελατίνα που παρ' όλο που είναι πιο ψηλή και καλύπτει, κάνει όμως αρκετό
στροβιλισμό και θόρυβο και να λύσω την πάνω τιμονόπλακα για να αλλάξω θέση στα καβαλέτα
του τιμονιού, να έρθει λίγο πιο πίσω για άνεση. Θα ήθελα να αλλάξω τα σωληνάκια των φρένων
με μεταλλικά, αλλά φοβάμαι μην χάσω την προοδευτικότητα. Επίσης θα ήθελα να ξαναβάλω
μπράτσα για βαλίτσα γιατί τα givi που φορούσε έσπασαν, αλλά όλο το αναβάλλω γιατί είναι
αλήθεια ότι η ουρά ομορφαίνει χωρίς την βαλίτσα. Στα σχέδια είναι και μιά εξάτμιση ακόμα (έχει
αγοραστεί, μένει η τοποθέτηση) με σιγαστήρα αυτή τη φορά γιατί σε πολύωρες βόλτες κουράζει
το μπουμπουνητό :)
Προβληματίζομαι πολύ έντονα για το τι θα μπορούσε να την αντικαταστήσει αν κάποτε
παραδώσει το πνεύμα, ας ελπίσουμε ότι θ'αργήσει αυτή η ώρα.

χιλιομετρα πανω απο 150.000 πλεον



ευχαριστω πολυ τον Γιάννη Μαυρουκάκη για το ωραιο αυτο ιστορικό και αναμενουμε φωτο !!!


υγ φίλτατε λυον μια και εισαι ο γκουρου της μετατροπης ετοιμασου να μας περιγραψεις αν θες !!!!!!
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από lyon »

μμμμμ τι να πω?
πολυ δουλεια εχει ριξει ο τυπος, πολυ παιδεμα.... το μηχανακι το παιρνεις για να το ευχαριστηθεις,
κι ο τυπος ηταν σαν να επιασε και δευτερη δουλεια :lol: (σκεψου να μην επιαναν και τα χερια του)
Δεν λεω οτι δεν εχω ριξει κι εγω βεβαιως-βεβαιως αλλα αυτο παρα ειναι... και ακομα του καιει λαδια. :shock:

θα συμφωνησω στο τελευταιο :D
ilias έγραψε: Προβληματίζομαι πολύ έντονα για το τι θα μπορούσε να την αντικαταστήσει αν κάποτε
παραδώσει το πνεύμα, ας ελπίσουμε ότι θ'αργήσει αυτή η ώρα.
και θα αργησει :wink:
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από Solomon »

Μερακλής ιδιοκτήτης, ταλαιπωρηθηκε αρκετά άλλα φαίνεται να το γουστάρει.το καίει λάδια είμαι σχετικό. Για japan Ναι καίει λάδια. Για Ευρώπη, θα ήθελα πολύ το ρημάδι μου να έκαιγε μόνο 250ml στα 1000. Θέλω κάτι παραπάνω από 300 ml στα 1000 κ θεωρούμε πολύ καλά μιας κ η μαμά γράφει στο manual κατανάλωση λαδιου έως 600 ml στα 1000 θεωρείται φυσιολογική :shock: . Κ με το 1/3 των χλμ...

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από ilias »

Συμφωνώ στρατη έχω βρει κ περιπτώσεις που δεν καίνε γρμ .....
Κ φυσικά αν είχε α μπου σου αντί σπιν αντί Κλάιν κ όλα τα μπλιμπλικια της εποχής σίγουρα δεν υπήρχε αντικαταστάτης
Εγώ το έχω πει ακόμα κ απ το επόμενο fazer το μηχανάκι απέχει μακράν σε πολλά

Έλα λυον γράψε τις ποιο ωραίες modes αν θες
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από InversionOfControl »

ρε μαλλια... κανε μια περιληψη... δεν διαβαζεται αυτο το πραγμα, παρα μονο αμα
παρεις συνταξη και εισαι με αντισκηνο στο αγαθονησι. :lol:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από ilias »

Α
Μπου σου ισον abs
Aντι σπιν ισοβ antispin

Mπλιμπλικια ισον traction control κ διαφορα αλλα
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Laidas
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2013, 19:59
Model: FZS1000
Model year: 2002
Τοποθεσία: Αθηνα - Ηρακλειο
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από Laidas »

μια απο της πιο ευχαριστες μοντες που διαβασα ποτε....
μου ξυπνησε διαφορα στο κεφαλι μου και με εκανε να θεσω και μερικους νεους στοχους...

επιγραματικα απο τα 110.000 χλμ που το πηρα εως τωρα τα 135,000 εχω αλλαξει:
πλεων ολα τα κολλαρα του ψυγειου...
νεο ψυγειο..
ταπα ψυγειου
ποτηρακι ψυξης νερο με λαδι
αλυσιδα και εβαλα χρυση
τσιμουχες και λαδια εμπροσθιων καλαμιων
ειχε και εχει ανοιχτει το μοτερ (γιατι υποπτευοντουσαν ρηγμα) {ουτε καν ομως}

και κυριος... καιει γυρω στα 400 μλ/ 1000χλμ η αγαπημενη μου Λαδιερα...
αυτα στα χερια μου..

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από Solomon »

ποτηρακι ψυξης νερο με λαδι

ηντα ναι πάλι τουτο ωρε?

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από ilias »

ηντα πε ρε κοπελι ...>>>>>? τι καιει ??
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από Solomon »

Εικόνα
Ποτηριον ελαιου υδατος ψυξεως θερμανσεως

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

οχι ρε μ****(.....!!!!!κλαιω!!!!!!
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Το ιστορικο ενός fzs

Δημοσίευση από ilias »


Link








<>63 <>63 <>63
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες