διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Fazerized
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Παρ 09 Απρ 2010, 14:16
Model: -
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Δημοσίευση από Fazerized »

Στην πόλη με 3.000 στροφες άντε 4000 για πανω απο 200 μετρα, το μηχανακι σαν να πνιγεται.
Μαλλον το 600 άρι θα πηγαινει καλυτερα ε?
Μηπως ξερετε διαφορα καταναλωσης 600/1000, τωρα βαζω απλη βενζίνα 19 ευρω και κανω καπου 160 κμ.
Εχω κ/ν φίλτρο και ρεβολουτιον εξάτμα απάνω.
Αμα βαλω τη μαμα την εξάτμα λετε να βγαλω με 19 ευρω ακομα και 200 κμ ή όχι ?

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Δημοσίευση από jskf16 »

....για ποιο 600 ? οι αλλοι ποιο πισω μιλανε για τα ψεκαστα , εσεις για τα καρμπυλατερ!

Fazerized
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Παρ 09 Απρ 2010, 14:16
Model: -
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Δημοσίευση από Fazerized »

το ψεκαστό μιλάω κ εγω. ψεκαστο ειχα μπουσα αλλά ΄πινε ενα βενζιναδικο καθε 120κμ

Άβαταρ μέλους
m-power
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
Model: Other
Model year: 2015
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Δημοσίευση από m-power »

Nαι για καρμπιρατέρ μιλάμε είχα το FZS 600 2002 και τώρα FZS 1000 2005 (ψεκαστο ιάπωνα δεν θέλω μόνο ιταλικό).

spiroslfc δεν πρόκειται να πειράξω κάτι μόνος μου δεν έχω ιδέα από καρμπιρατέρ , θα πω το τι βλέπω και θέλω στον μηχανικό και ο ίδιος θα αποφασίσει.


Fazerized δεν πνίγεται στις 3-4.000 μια χαρά πάει.
Αλλά πρώτον το τσοκ ήταν άχρηστο δεν το χρειάζεσαι ποτέ ενώ στο 600 δεν έπαιρνε ποτέ χωρίς.
Δεύτερον δεν ανεβάζει θερμοκρασία ακόμα και μετά από 15κμ διαδρομή μπορείς να ακουμπήσεις το μοτέρ θα είναι ίσα ίσα λίγο ζεστό, το πρόβλημα με αυτό είναι ότι αργεί απίστευτα να έρθει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.
Τρίτον είναι τελείως αθόρυβο ακόμα και αν έχω τελείως ελεύθερη εξάτμιση, με την μαμά εξάτμιση μόνο την εισαγωγή άκουγα τα αντίστοιχα FZ1 ξυπνάνε πεθαμένους. Τέταρτων για την κατανάλωση ενώ με το 600 ανάλογα το πώς το πήγαινα έκαιγε και διαφορετικά πχ είχα δει από 150κμ όταν το έσπαγα ή και 360κμ όταν το πήγαινα με σταθερά 120. Με το 1000 τι με σταθερά 120 πήγαινα τι με σταθερά 200 το ίδιο καίει 17L\230km, ακομα και με 240-290(κοντερ) δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά.

Αν δεις τι που :mrgreen: τιες μπορεί να κάνει η Yamaha και η κάθε Yamaha σε ένα μοτέρ για να περάσει κάποιους κανόνες\νομούς πχ euro1 θα καταλάβεις πχ αν θες να κανείς ένα μοτέρ ποιο αθόρυβο το κάνεις με ποιο πλούσιο μίγμα εξου και η τρυπά στις μεσαίες στροφές στο FZ6 06 στις ίδιες στροφές μετράνε την στάθμη θορύβου στην άδεια.

Και τα τέσσερα πράγματα που έχω προσέξει έχουν να κάνουν με πολύ πλούσιο μείγμα αν το καλοσκεφτείς.
Aprilia Caponord 1200 '15

Fazerized
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Παρ 09 Απρ 2010, 14:16
Model: -
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα

Δημοσίευση από Fazerized »

m-power ήσουν κατατοπιστικός, εχω μια πληρη εικόνα για το 600 τωρα, τόχω κανει βόλτα το μαυρο-ασημι.
όταν πηγαινα μεχρι 50-60 κμ νομιζα οτι οδηγούσα σουπερ-τενερε , μόλις το έβαλα κάτω και εσπασα καρπό ειδα 170χλμ και άρχισα να καταλαβαινω λιγο ροπή και γουσταρα. Πηρα το 1000 γιατι μου δινει πιο καλο ναρκότικ φτιάξιμο απανω στην ροπη, τωρα να παρω το 600 για οικονομια και να χασω την αδρεναλινη, ειναι λιγο προβλημα, παντως το μελεταω το ποστ σου.
Άλλο να βαζω ζίνα καθε 150κμ με το 1000, και αλλο να βαζω καθε 250 κμ με το 600, θα δουμε.Προς το παρον, βραδινο ξεκαβλωμα με το 1000 κανω. <>3

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες