διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
λοιπον οταν αγορασα το μηχανακι ειχε μονο εξατμιση πηγαινε μια χαρα ολα καλα.
μετα απο καιρο αρχισα να το πειραζω, εβαλα φιλτρο αερα ΚΝ, το μηχανακι χαμηλα πηρε αλλα ψηλα δεν ηταν τοσο καλο ειχε χασει,αργοτερα μετα απο βολτες σκεφτηκα θα περνει πολυ αερα και στα ψηλα θα του λειπει ''φαι''-βενζινη,και τοτε ειπα να βαλω λιγο μεγαλυτερα ζιγγλερ για να του δωσω το φαι που του λειπει και για να μην στεγνωνει ο κινητηρας απο καυσιμο και παθει κατι.βαζω λοιπον και ζιγγλερ 2,5 νουμερα μεγαλυτερα, απο 130 στο κεντρο εβαλα 132,5,και στα ακρα απο 132,5 εβαλα 135,με το που το πηρα μεχρι να το παω σπιτι ωραια λεω παει καλυτερα το ειδα στα χαμηλα.
Σιγα σιγα ομως οταν βγηκα και εθνικη στα ψηλα καταλαβα οτι το μηχανακι δεν πηγαινε τοσο καλα [οπως πρωτα που ηταν μαμα] στα χαμηλα ηταν καλο,αλλα στα ψηλα η με 6η απο 100-120 ανοιγμα γκαζιου δεν ανταποκρινονταν οπως πριν [απο καταναλωση δεν ειχε μεγαλη διαφορα] οταν ημουν με 180-200 ανοιγοκλεινα το γκαζι και δεν εκανε τιποτα το μηχανακι σε σχεση με πριν.τοτε θυμηθηκα και την κουβεντα που ειχαμε με τον κρητικο http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =24&t=6533
πηγα και το ξαναεκανα μαμα φιλτρο αερα και ζιγγλερ,και βρηκα την υγειά μου,με 6η και 100-120 ανοιγω γκαζι και ανεβαζει καλυτερα,ειμαι 180-200 με το που ανοιγεις το γκαζι καταλαβαινεις το μηχανακι θελει να φυγει σε ''τραβαει'' [ενω πριν οχι] και τελος απο θεμα καταναλωση ειναι καλυτερα, αυτο βεβαια δεν με πειραζε γιατι το μηχανακι βγαινει μια στο τοσο εθνικη.
αυτα τα ολιγα για τα FZS 1000
μετα απο καιρο αρχισα να το πειραζω, εβαλα φιλτρο αερα ΚΝ, το μηχανακι χαμηλα πηρε αλλα ψηλα δεν ηταν τοσο καλο ειχε χασει,αργοτερα μετα απο βολτες σκεφτηκα θα περνει πολυ αερα και στα ψηλα θα του λειπει ''φαι''-βενζινη,και τοτε ειπα να βαλω λιγο μεγαλυτερα ζιγγλερ για να του δωσω το φαι που του λειπει και για να μην στεγνωνει ο κινητηρας απο καυσιμο και παθει κατι.βαζω λοιπον και ζιγγλερ 2,5 νουμερα μεγαλυτερα, απο 130 στο κεντρο εβαλα 132,5,και στα ακρα απο 132,5 εβαλα 135,με το που το πηρα μεχρι να το παω σπιτι ωραια λεω παει καλυτερα το ειδα στα χαμηλα.
Σιγα σιγα ομως οταν βγηκα και εθνικη στα ψηλα καταλαβα οτι το μηχανακι δεν πηγαινε τοσο καλα [οπως πρωτα που ηταν μαμα] στα χαμηλα ηταν καλο,αλλα στα ψηλα η με 6η απο 100-120 ανοιγμα γκαζιου δεν ανταποκρινονταν οπως πριν [απο καταναλωση δεν ειχε μεγαλη διαφορα] οταν ημουν με 180-200 ανοιγοκλεινα το γκαζι και δεν εκανε τιποτα το μηχανακι σε σχεση με πριν.τοτε θυμηθηκα και την κουβεντα που ειχαμε με τον κρητικο http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =24&t=6533
πηγα και το ξαναεκανα μαμα φιλτρο αερα και ζιγγλερ,και βρηκα την υγειά μου,με 6η και 100-120 ανοιγω γκαζι και ανεβαζει καλυτερα,ειμαι 180-200 με το που ανοιγεις το γκαζι καταλαβαινεις το μηχανακι θελει να φυγει σε ''τραβαει'' [ενω πριν οχι] και τελος απο θεμα καταναλωση ειναι καλυτερα, αυτο βεβαια δεν με πειραζε γιατι το μηχανακι βγαινει μια στο τοσο εθνικη.
αυτα τα ολιγα για τα FZS 1000
Ολα ειναι δρόμος
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Eίναι θέμα σκεπτικού.Εγω θα προτιμούσα να μην πειραξω τίποτα και καποια στιγμη να παρω κατι εντελως ss και μαμά και θα τάχα ολα μαζι. Σου προτείνω αλλαγη μηχανης με καποιο 1000άρι ss ή χχ ή zzr-1200 τραμπαρέ το, ακόμα και ninja 12 αν δεν σε πειραζει το σκυψιμο βεβαια.Αλλιως αμα εχεις καμμιά κακη μέση, με σσ μετα απο 50 χλμ θα σηκωνεσαι και θα πονας.
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
καλα ολα αυτα που λες,μεση δεν εχω [για προβλημα λεω] αλλα εχω γυναικα που θελει να ανεβαινει να πηγαινουμε ταξιδια ανετα,οπως τελευταια στην πανελληνια που καναμε 830 χιλ.σε δυο μερες,και εγω θελω ενα μηχανακι λιγο δυνατο,δεν μπορω να εχω 2 μηχανακια ενα για ταξιδια και ενα ss, οποτε αυτο ειναι μια μεση λυση και δυναμη και ανεση
Ολα ειναι δρόμος
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
ωραίος ακουγεσαι ωριμο ατομο, όχι σαν εναν ηλίθιο με gs-1150 που καθως εστριβα δεξιά εκανε σφηνα κ με ποσπερασε απο δεξιά! μιλωντας στην κοπελα (και οι δυο χωρις κρανος..) καλα ταξιδια φιλε μου.
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
πλεον ειμαι 39 στα 40.σε τετοια κυβικα θελει πολυ προσοχη,και γω κανω τις βλακειες μου δε λεω αλλα σε καποια πλαισια παντα,μπορει να κανουμε καμμια κοντριτσα-παιχνιδι με κανεναν αλλα δε θα τσακιστουμε κιολλας. και παντα κρανος και ολο τον εξοπλισμο.
καλα ταξιδια και σε σενα φιλε μου
καλα ταξιδια και σε σενα φιλε μου
Ολα ειναι δρόμος
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Μικρός είσαι ακόμα , εγω 42 και ειχα παλια ss , τωρα ειμαι καλυμενος με το fazer 1000 το παλιο, γιατι εχει ωραια θεση οδηγησης και σελα μπόλικη, οχι οπως το νεο πουναι πιο στημενο και πιο ξερό.
Αλλά καμιά φορά γουσταρω κανενα zx12r μαυρο για κανα μισαωρο, να το ξεκαπνισω γιατι για παραπανω δεεν λόγω μεσης :ppp
Αλλά καμιά φορά γουσταρω κανενα zx12r μαυρο για κανα μισαωρο, να το ξεκαπνισω γιατι για παραπανω δεεν λόγω μεσης :ppp
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Σπυρο ...... το φιλτρο που μου εδωσες εχει πολυ μεγαλυτερη εισαγωγη απο το μαμα ..... ανοιξα την τρυπα στο καπακι απο το φιλτροκουτι και δουλευει αριστα ... με ΙΔΙΑ ζιγκλερ (132.5) και στους 4 κυλίνδρους ..... με μαμα γραναζια "σκαει" η 6η πολυ πιο γρηγορα απο πριν ...... ισως να φταιει που φοραω ολοσωμη .......
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
fazerized
σιγα τη διαφορα στα χρονια που εχουμε εγω επαιρνα ενα κ8 1000 ενος φιλου για λιγο δεν ειμαι ''στριφτερμαν'' αλλα απο τα αλλα καλα τα παω
αντωνη χαρηκα αφου σου δουλευει καλα και ολα οκ εμενα μου τη ''δινει'' να ψαχνω πολλα πολλα στο μηχανακι
σιγα τη διαφορα στα χρονια που εχουμε εγω επαιρνα ενα κ8 1000 ενος φιλου για λιγο δεν ειμαι ''στριφτερμαν'' αλλα απο τα αλλα καλα τα παω
αντωνη χαρηκα αφου σου δουλευει καλα και ολα οκ εμενα μου τη ''δινει'' να ψαχνω πολλα πολλα στο μηχανακι
Ολα ειναι δρόμος
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
spiroslfc έγραψε: αντωνη χαρηκα αφου σου δουλευει καλα και ολα οκ εμενα μου τη ''δινει'' να ψαχνω πολλα πολλα στο μηχανακι
Αντιθετως εμενα μου αρεσει το ψαξιμο γιατι μου θυμιζει τα νιατα μου .... πατησα τα 50 βλεπεις και εχω ανησυχιες ...
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Απότι κατάλαβα όλοι νεολαια είμαστε εδω
Παντως αυτο το κ3 το μπλε ή το ασημί, θαθελα να το βολτάρω ίσως κ να τοπερνα λόγω return καθαρα για το ναρκότικ του μισάωρου καθαρα !!! Παντως δεν ειμαι κι εγω του σκαλίσματος στα μηχανακια.
Παντως αυτο το κ3 το μπλε ή το ασημί, θαθελα να το βολτάρω ίσως κ να τοπερνα λόγω return καθαρα για το ναρκότικ του μισάωρου καθαρα !!! Παντως δεν ειμαι κι εγω του σκαλίσματος στα μηχανακια.
- m-power
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
- Model: Other
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Στο σέρβις των 80.000 λέω και εγώ να πω στον μηχανικό να πειράξει τα ζογκλέρ και ότι άλλο χρειάζεται. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τίποτα για αυτά και το πώς λειτουργούν…
Από την ώρα που το πήρα μεταχειρισμένο το τσοκ ήταν άχρηστο δεν το χρειάζονταν ποτέ ακόμα και με 0 βαθμούς κραταγε ρελαντί με την μια. Και δούλεψε καλά μόνο όταν έκανε πολύ κρύο.
Εγώ πιστεύω ότι έχω πολύ πλούσιο μείγμα.
Η πλάκα είναι ότι τελευταία σαν να επανήρθε στο κανονικό και δουλεύει καλύτερα, το τσοκ είναι το ίδιο αλλά μια φορά που το δοκίμασα έπαιξε όπως ήταν στο FZS 600 που είχα (ανέβασε στροφές και δεν έσβησε όπως συνήθως).
Για φωτίστε με για το τι να κάνω οι παλιότεροι…:P
Από την ώρα που το πήρα μεταχειρισμένο το τσοκ ήταν άχρηστο δεν το χρειάζονταν ποτέ ακόμα και με 0 βαθμούς κραταγε ρελαντί με την μια. Και δούλεψε καλά μόνο όταν έκανε πολύ κρύο.
Εγώ πιστεύω ότι έχω πολύ πλούσιο μείγμα.
Η πλάκα είναι ότι τελευταία σαν να επανήρθε στο κανονικό και δουλεύει καλύτερα, το τσοκ είναι το ίδιο αλλά μια φορά που το δοκίμασα έπαιξε όπως ήταν στο FZS 600 που είχα (ανέβασε στροφές και δεν έσβησε όπως συνήθως).
Για φωτίστε με για το τι να κάνω οι παλιότεροι…:P
Aprilia Caponord 1200 '15
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
Μετα απο μια γρηγορη βολτα να βγαλεις τα μπουζι και να τα "διαβασεις" ..... πρεπει να εχουν και τα 4 το ιδιο χρωμα ..... αν δεν εισαι σιγουρος οτι μπορεις καλυτερα να το κανει ο μαστορας σου .....
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
αντωνη-petani
λες οταν παω και γω στα 50 να το ψαχνω
αν και δε νομιζω, γιατι τη μηχανη την εχω μονο για ταξιδια,γενικως ειναι για εκτος πολης και αν μου αρχισει και μου κανει καμμια ιστορια απο τα πειραγματα και θα ειμαι και μακρια θα τη στειλω σε κανα γκρεμο να ησυχασω θελω οσο το δυνατον να ειναι αξιοπιστη,αν την ειχα για εδω μεσα μονο για καγκουριες κ.τ.λ. θα το εψαχνα.
fazerized
ολη η νεολαια με τα ''καινουρια'' μηχανακια
παναγιωτη-m-power
αστο μη το πειραζεις, τα μηχανακια μας εχουν ηδη πλουσιο μειγμα,αν δε πιανει και το χερι σου μη το σκαλιζεις και τρεχεις στους μηχανικους
λες οταν παω και γω στα 50 να το ψαχνω
αν και δε νομιζω, γιατι τη μηχανη την εχω μονο για ταξιδια,γενικως ειναι για εκτος πολης και αν μου αρχισει και μου κανει καμμια ιστορια απο τα πειραγματα και θα ειμαι και μακρια θα τη στειλω σε κανα γκρεμο να ησυχασω θελω οσο το δυνατον να ειναι αξιοπιστη,αν την ειχα για εδω μεσα μονο για καγκουριες κ.τ.λ. θα το εψαχνα.
fazerized
ολη η νεολαια με τα ''καινουρια'' μηχανακια
παναγιωτη-m-power
αστο μη το πειραζεις, τα μηχανακια μας εχουν ηδη πλουσιο μειγμα,αν δε πιανει και το χερι σου μη το σκαλιζεις και τρεχεις στους μηχανικους
Ολα ειναι δρόμος
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
να ρωτησω εγω κατι σχετικο? σκεφτομαι να βαλω ενα φιλτρακι αερα k&N ή DNA αξιζει? ή θα θελει μετα ρυθμισμα και ψαξιμο?
Yamaha R1-Scott voltage-?
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες απο ζιγγλερωμα και φιλτρο αερα
αστο οπως ειναι το φιλτρο αλεξ....οταν εισαι με το μαμα εισαι πιο σιγουρος για το μειγμα οτι δεν θελει
ρυθμιση...ασε που κ το μαμα φιλτρο ρουφαει καλα....εαν μου ελεγες οτι βαλεις κ εξατμα/commander σιγουρα θα ηθελες αλλα μονο ενα φιλτρο δεν αξιζει να το συζητας για αλλαγη....μαμα φιλτρο κ μονο....οταν ερθει ο καιρος σου για tuning
το ξανασυζηταμε
ρυθμιση...ασε που κ το μαμα φιλτρο ρουφαει καλα....εαν μου ελεγες οτι βαλεις κ εξατμα/commander σιγουρα θα ηθελες αλλα μονο ενα φιλτρο δεν αξιζει να το συζητας για αλλαγη....μαμα φιλτρο κ μονο....οταν ερθει ο καιρος σου για tuning
το ξανασυζηταμε
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης