Jack up kit και άλλα

Προστασία, αξεσουαρ, οπτικές βελτιώσεις και φανοποιία
Απάντηση
kostas72
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 19:56
Επικοινωνία:

Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από kostas72 »

Το Σαββατοκύριακο, αφού πρωτίστως έστειλα τα γυναικόπαιδα για διακοπές, έκατσα να ασχοληθώ.
Εβαλα το λοιπόν:

1. Jack up kit από LUST RACING
http://www.lustracing.co.uk/suspension/ ... -kits.html
Στο site λέει ότι σηκώνεται 25mm μετρημένο κατακόρυφα στον πίσω άξονα, εγώ το μέτρησα 35mm, όπως το κατέβασα από το κεντρικό stand και πρωτού κάτσω απάνω για να έρθει στα ίσια της

2. Κωλοφάναρο CUSTOM LED μαζί με το flasher relay της ίδιας εταιρίας

3. Βάση πινακίδας ΕVOTECH

Το αποτέλεσμα-αισθητικά σε πρώτη φάση- μου αρέσει, για την ουσία θα δείξει με τον καιρό...

Ορίστε και φωτό
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από ilias »

Ερωτηξης

γιατι επειραξες το μοχλικό σου??? ....εχει καποιο σκοπο ..???

θελεις να μας το αναλύσεις ????


:/abwave::) :/abwave::) :/abwave::)
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

kostas72
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 19:56
Επικοινωνία:

Re: Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από kostas72 »

Τη μηχανή την πήρα πριν κανα 8μηνο.
Με βάση αυτά που είχα διαβάσει, περίμενα λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το μπροστινό και κάπως πιο ''γρήγορο" στρίψιμο. Μιας και ζυγίζω -ζωή να 'χω- 110 kg το απέδωσα στο βάρος μου, αφού το πίσω μέρος βυθίζεται πολύ όταν κάθομαι στη μηχανή. Έβαλα τις μαμά ρυθμίσεις και έδωσα λίγο παραπάνω προφόρτιση πίσω (6) χωρίς να κάτσω να ρυθμίσω sag (που χρόνος) και το πράγμα βελτιώθηκε λίγο. Οπότε είπα να το πάω λίγο παραπέρα.
Είχα 3 επιλογές:
1. Χαμήλωμα τιμονόπλακας (ανέξοδο) άλλα είμαι και 1,92
2. Σήκωμα ουράς από το μοχλικό (μικρό κόστος)
3. After market αμορτισέρ με ρύθμιση ύψους (άστο καλύτερα)

Έκανα το 2ο. Δεν έχω βγεί για βόλτα εκτός ακόμα για να πώ εντυπώσεις. Στην καθημερινή σπίτι-γραφείο αυτό που είναι εμφανές είναι το πιο γρήγορο στρίψιμο, εννοώ το πόσο γρήγορα αλλάζει κλίση όχι καλύτερο κράτημα, και ίσως καλύτερη πληροφόρηση από μπροστά.
Πάντως το σήκωμα της ουράς ή/και το χαμήλωμα μπροστά, έχουν σαν αποτέλεσμα τη μείωση του trail, πράγμα που επηρεάζει προς το αρνητικόν την ευστάθεια.. Ελπίζω να μην το διαπιστώσω ο ίδιος...

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από Solomon »

Χμ,χμ,χμ...
Το χαμήλωμα στις τιμονόπλακες εμπρός δεν είναι το ίδιο με το σήκωμα του πίσω μέρους με τα κόκαλα(jack up kit).Μοιάζει ίσως σε μια πρώτη ματιά αλλά είναι διαφορετικά.

Με τις τιμονόπλακες εμπρός κατεβάζουμε το κέντρο βάρους.Αυτό έχει αποτέλεσμα το μηχανάκι να είναι περισσότερο σταθερό στα πολλά , να θέλει περισσότερη προσπάθεια για να ¨πέσει¨στη στροφή αλλά να κρατάει καλύτερα την τροχιά του απο τη στιγμή που πλαγιάσει.

Το ψήλωμα πίσω μεταφέρει το κέντρο βάρους ψηλότερα απο το εργοστασιακό. Το μηχανάκι είναι πλέον πιο παιχνιδιάρικο έχει καλύτερο turn in αλλά λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους είναι πλεόν πιο ευαίσθητο.

Γνώμη μου αφού το ξεκίνησες έτσι μη σταματήσεις εδώ.Το fazer είναι απο κατασκευής αρκετά σταθερό(αργό στη γεωμετρία)Για να το κάνεις πιο παιχνιδιάρικο και ολοκληρωμένο βάλε στα πλάνα σου το 55άρι πίσω ελαστικό για να δείξει ακόμη περισσότερο τις αλλαγές και αφού μ αυτό τον τρόπο θα το κάνεις μπαλαρίνα στις αργές και φτερό στον άνεμο στις γρήγορες παρατεταμένες, επένδυσε σε 16αρι μπροστινό γρανάζι .

Μετά θα κυνηγάς τα ΜΤ09 στα φανάρια ! <>1

kostas72
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 19:56
Επικοινωνία:

Re: Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από kostas72 »

Φίλε Solomon...

Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου...

"...και φτερό στον άνεμο στις γρήγορες παρατεταμένες" να ανησυχώ?? :shock:

Μήπως με το σήκωμα πίσω που ήδη έχω συν το σήκωμα από από 55 προφίλ το παρακάνω??

Να υποθέσω ότι έχεις χαμηλώσει το δικό σου μπροστά, Πόσο?

Vourk
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 00:21
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: Jack up kit και άλλα

Δημοσίευση από Vourk »

@Solomon

έχω την εντύπωση οτι ειναι ολα λάθος! :oops:

Μπακαλιστικα λοιπόν, γιατι γράφω κ απ το κινητό... Χαμηλώνοντας τις πλάκες, η μοτοσικλέτα γίνεται ποιο επιθετική στις αλλαγές κατεύθυνσης και αποκτά μεγαλύτερη αστάθεια στα πολλά χλμτρα... το ίδιο πράγμα θα συμβεί αλλα σε μικρότερο βαθμό και σηκώνοντας απλά τη μοτοσικλέτα απο το πίσω αμορτησερ!

Όταν ξεκίνησα να διαβάζω το αρχικό πόστ, πίστευα οτι τη μετατροπή θα την έκανες γιατι δεν εφτανες κάτω και ήθελες να χαμιλώσεις το ύψος της μοτοσικλέτας... αλλα στη συνέχεια απαντήθηκε η απορία μου και δημιουργήθηκε καινούρια... γι αυτό και ρώτησα!

Εγω στη θέση σου θα ξεκινούσα με ενα ποιο γρήγορο σε κορόνα ελαστικό... και να ψάξεις λίγο τις ρυθμίσεις του μπροστινού σου... το πίσω στο FZ1 ειναι για πέταμα... αν ειναι το μηχανάκι που κάνεις τα πάντα και έχεις σκοπό να το κρατήσεις, καλύτερα να επενδύσεις σε ενα Ohlins +:Whistle=+::-

Τωρα όσο αναφορά το γρανάζι.. νομίζω πως ειναι απαραίτητο..! :oops:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jo.Da. την Πέμ 07 Αύγ 2014, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: όχι στις άσκοπες παραθέσεις, κάνουν τα νήματα δυσανάγνωστα...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιφερειακά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες