R1 parts στο fz1 μου
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2009, 11:59
- Επικοινωνία:
R1 parts στο fz1 μου
Παίδες είχα ξανακάνει ένα παρόμοιο post μόνο που μετα απο αρκετούς μήνες έκανα τελικα τις εξής μετατροπές στο fazeraki λοιπόν πάμε απο τα ελαφριά :φιλτρο αέρα DNA(χωρίς να ανοίξω το φιλτρκουτι για όσο καλύτερα χαμηλά γίνετε),fce,τελικό racegun,ξήλωμα το ais,pc3 και ignition module,και τα βαριά εκκεντροφοροι r1 ,φλαντζα καύσεως r1,το μηχανάκι το ρύθμισε ο μ@@@Σ έδειξε 158hp και 10,5ροπη.τα λέω αυτά γιατί σκεφτόμουν όπως πολλοί να το κάνω να μην το κάνω αλλα τελικά άξιζε πολυ το ανγχος η αλήθεια είναι γιατί οι εκκεντροφορι r1 θέλουν αλλαγή στο μάτι αλλα και ότι το r1 έχει περισσότερες μοίρες αβανς οπότε χρειαζετε και ignition module για να δουλέψει το μηχανάκι . Όσο για τα άλογα μπορούσαν να βγουν και αλλα με κόστος την αξιόπιστια και εννοείτε πως προτίμησα την αξιοπιστία.αυτά είχα να πω!!!καλές βόλτες!!!!!!δείτε παρακάτω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος konstantinosgr10 την Παρ 08 Απρ 2011, 17:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιουν 2010, 13:57
- Model: -
- Τοποθεσία: περιστερι
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
κοστος?για την ροπη τι νουμερα δινει εργοστασιακα?
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
γιατι μου το κανεις αυτο?????
ξερεις οτι γουσταρω το tuning κ ερχεσαι κ ποσταρεις για commander,φλαντζες,εκκεντροφορια κτλ???
περα απο την πλακα τα 158 τροχο ειναι πααααααααρα μα πααααααρα πολλααααααα..........
θα μου πεις βεβαια εξατμα/φιλτρο/commander/ignition module/φλαντζα κεφαλης/εκκεντροφοροι κ αυτα ειναι πααααρα πολλα....κ για πες μας κ το κοστος να εχουμε μια ιδεα
υγ:η ροπη σου γιατι δεν εχει ανεβει τοσο υπερβολικα οσο τα αλογα.....?το ρωταω αυτο γιατι με εξατμα/φιλτρο/commander μου ειχε βγαλει 9.8kg ροπη πριν 2 χρονια σε fuchs δυναμομετρο......
ξερεις οτι γουσταρω το tuning κ ερχεσαι κ ποσταρεις για commander,φλαντζες,εκκεντροφορια κτλ???
περα απο την πλακα τα 158 τροχο ειναι πααααααααρα μα πααααααρα πολλααααααα..........
θα μου πεις βεβαια εξατμα/φιλτρο/commander/ignition module/φλαντζα κεφαλης/εκκεντροφοροι κ αυτα ειναι πααααρα πολλα....κ για πες μας κ το κοστος να εχουμε μια ιδεα
υγ:η ροπη σου γιατι δεν εχει ανεβει τοσο υπερβολικα οσο τα αλογα.....?το ρωταω αυτο γιατι με εξατμα/φιλτρο/commander μου ειχε βγαλει 9.8kg ροπη πριν 2 χρονια σε fuchs δυναμομετρο......
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: R1 parts στο fz1 μου
Ίππους βγάζεις όσους θες από ένα μοτέρ...Η ροπή όμως είναι ΑΛΛΗ ιστορία και ελάχιστα μπορείς να κάνεις...εκτός αν αυξήσεις κυβικά ή τουρμπίσεις....koulis έγραψε:υγ:η ροπη σου γιατι δεν εχει ανεβει τοσο υπερβολικα οσο τα αλογα.....?το ρωταω αυτο γιατι με εξατμα/φιλτρο/commander μου ειχε βγαλει 9.8kg ροπη πριν 2 χρονια σε fuchs δυναμομετρο......
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
μαλιστα....δεν το ηξερα θαναση....υπεθετα οτι με τοσα καλουδια θα επρεπε η ροπη να ειναι κ αναλογη.....
αυτο που με μπερδευει ομως ειναι πως νιωθεις τα 158 τροχο σε σχεση με τα 138 ας πουμε τροχο...?
τι παραπανω νιωθει ο αναβατης...?τραβηγμα σε ολο το φασμα των στροφων....?
καπου τα μπερδευω....
αυτο που με μπερδευει ομως ειναι πως νιωθεις τα 158 τροχο σε σχεση με τα 138 ας πουμε τροχο...?
τι παραπανω νιωθει ο αναβατης...?τραβηγμα σε ολο το φασμα των στροφων....?
καπου τα μπερδευω....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: R1 parts στο fz1 μου
Έχει βγάλει κάλους το χέρι μου να το επαναλαμβάνω, αλλά δεν δίνεις βάση...
1. Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί των στροφών...
2. Η ροπή που παράγει ένας κινητήρας κατά το μεγαλύτερο ποσοστό εξαρτάται από τον κυβισμό του... Δεν είναι τυχαίο ότι κινητήρες αυτοκινήτων πχ 1000 κυβικών έχουν παραπλήσια ροπή με τους κινητήρες μοτό 1000 κυβικών και ας έχουν λιγότερα από τα μισά άλογα...Η τεράστια διαφορά στην ιπποδύναμη μεταξύ τους προκύπτει κυρίως από το κατά πολύ ψηλότερο ρυθμό περιστροφής των τελευταίων...
3. Η ροπή ενός κινητήρα ΕΛΑΧΙΣΤΑ αλλάζει ότι και να κάνεις εκ των υστέρων (εκτός αν αυξήσεις κυβικά ή τουρμπίσεις)...Αυτό που κατά +90% αλλάζει κατά το tuning όσο αφορά την παραγόμενη ροπή, είναι η κατανομή της στην κλίμακα των στροφών - ελάχιστα ή και καθόλου η απόλυτη τιμή της...
4. Και κάτι που μπορεί να σου κάνει εντύπωση μιας και είναι κόντρα σε αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι...Τα δυναμόμετρα ΔΕΝ μετράνε ιπποδύμανη...Το γράφημα της ροπής μετράνε... Η καμπύλη της ιπποδύμανης ΕΞΑΓΕΤΑΙ μαθηματικά από την καμπύλη ροπής...
1. Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί των στροφών...
2. Η ροπή που παράγει ένας κινητήρας κατά το μεγαλύτερο ποσοστό εξαρτάται από τον κυβισμό του... Δεν είναι τυχαίο ότι κινητήρες αυτοκινήτων πχ 1000 κυβικών έχουν παραπλήσια ροπή με τους κινητήρες μοτό 1000 κυβικών και ας έχουν λιγότερα από τα μισά άλογα...Η τεράστια διαφορά στην ιπποδύναμη μεταξύ τους προκύπτει κυρίως από το κατά πολύ ψηλότερο ρυθμό περιστροφής των τελευταίων...
3. Η ροπή ενός κινητήρα ΕΛΑΧΙΣΤΑ αλλάζει ότι και να κάνεις εκ των υστέρων (εκτός αν αυξήσεις κυβικά ή τουρμπίσεις)...Αυτό που κατά +90% αλλάζει κατά το tuning όσο αφορά την παραγόμενη ροπή, είναι η κατανομή της στην κλίμακα των στροφών - ελάχιστα ή και καθόλου η απόλυτη τιμή της...
4. Και κάτι που μπορεί να σου κάνει εντύπωση μιας και είναι κόντρα σε αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι...Τα δυναμόμετρα ΔΕΝ μετράνε ιπποδύμανη...Το γράφημα της ροπής μετράνε... Η καμπύλη της ιπποδύμανης ΕΞΑΓΕΤΑΙ μαθηματικά από την καμπύλη ροπής...
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
theod,
λες ροπη Χ στροφες = ιπποδυναμη?
δλδ.....οσον αφορα το δικο μου.....
ροπη 9.7 Χ στροφες 9000 = 87.9 ιπποδυναμη?
ή κανω κατι λαθος ή τοσο καιρο καβαλαω 50 αλογα λιγοτερα απο οτι νομιζα
λες ροπη Χ στροφες = ιπποδυναμη?
δλδ.....οσον αφορα το δικο μου.....
ροπη 9.7 Χ στροφες 9000 = 87.9 ιπποδυναμη?
ή κανω κατι λαθος ή τοσο καιρο καβαλαω 50 αλογα λιγοτερα απο οτι νομιζα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
Αυτα τα νουμερα απο που τα εβγαλες
Στις 9.000 ειναι η μεγιστη ισχυς
Στις 9.000 ειναι η μεγιστη ισχυς
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
απο που τα εβγαλα?ειναι τα νουμερα που λεει το χαρτι της δυναμομετρησης
που εκανα πριν 2 χρονια....
137 αλογα στις 11300 στρ
9.5 κιλα ροπη στις 9000 στρ
εβγαλα κατι απο το μυαλο κ δεν το καταλαβα....?
που εκανα πριν 2 χρονια....
137 αλογα στις 11300 στρ
9.5 κιλα ροπη στις 9000 στρ
εβγαλα κατι απο το μυαλο κ δεν το καταλαβα....?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: R1 parts στο fz1 μου
Όχι Κούλη...koulis έγραψε: theod,
λες ροπη Χ στροφες = ιπποδυναμη?
δλδ.....οσον αφορα το δικο μου.....
ροπη 9.7 Χ στροφες 9000 = 87.9 ιπποδυναμη?
ή κανω κατι λαθος ή τοσο καιρο καβαλαω 50 αλογα λιγοτερα απο οτι νομιζα
Δεν είναι απλό γινόμενο. Υπάρχει μαθηματικός τύπος που εμπλέκει και μια σταθερά...
Τώρα δεν έχω χρόνο και μυαλό. Το απόγευμα θα τον βρώ και θα στο ποστάρω...
-
- Δημοσιεύσεις: 486
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
- Model: -
- Τοποθεσία: Κορυδαλλός
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
Ο τύπος είναι P=2*π*rpm*τ/60000, όπου π=3,14 , rpm=στροφές ανά λεπτό , τ=ροπή σε Νm και P=ισχύς σε kW.
Η μετατροπή kW σε hp γίνεται αν διαιρέσεις τα πρώτα με το 0,746.
Για να μετατραπούν τα "κιλά" σε Nm τα πολλαπλασιάζεις με το 9,81.
Αυτά χοντρικά...
Η μετατροπή kW σε hp γίνεται αν διαιρέσεις τα πρώτα με το 0,746.
Για να μετατραπούν τα "κιλά" σε Nm τα πολλαπλασιάζεις με το 9,81.
Αυτά χοντρικά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stamos την Τρί 29 Μαρ 2011, 13:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
....ε μαι το Κουλι εδω με παρεσυρε το 9000 , βρε τρελλα που ειναι οι σταθερες για τον υπολογισμος της ιπποδυναμης , ευχαριστουμε παιδια
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2009, 11:59
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
Αγαπητέ Κούλη σορρυ που σε κάνω να θες να τα σκασεις αλλα και εγω είμαι μια απο τα ίδια, οφείλω να ενημερώσω όλο το κόσμο γιατί έπαθα αυτο που φοβόμουν απο την αρχή που μπήκα στο foroum αυτο,δηλωνα τις ανησυχίες μου,ότι το να φτιάξεις το μηχανάκι έτσι είναι εύκολο ποιος το ρυθμίζει είναι αλουνου Παππά ευαγγέλιο λοιπόν εφαγα τα μούτρα μου με αυτο το θέμα οι περισσότεροι στην Αθηνα ρυθμίζουν χωρίς καυσαναλητη πως; Δεν γνωρίζω αλλα όλοι τους ξέρουν και είναι οι καλύτεροι,λοιπόν το μηχανάκι είναι 158 αλλα ο χάρτης α/f είναι για κλάματα,έστειλα το χάρτη Αμερική στην power commander και θα βάλω στο forum και τις απαντήσεις ότι ο χάρτης είναι χαλη.την Τετάρτη θα πάω σε έναν γατο να το ρύθμισω θα ανάβασω και τους δυο χάρτες και ροπή και a/f άλογα και απο τους δυο που πήγα και θα βγάλετε τα συμπεράσματα σας. ο πρώτος που το ρύθμισε μου πήρε 200 ευρώ για τρεις ώρες και ο γάτος 200€θα παρει αλλα θα καταλάβετε τις διάφορες του ενός και του αλλου σας ,λέω μόνο ότι η καυσαναλησει πρέπει να είναι απο 12,8 ως 13,3 μάξιμουμ αλλιως έχεις πρόβληματα αν όχι αμέσως στο τρίμηνο σίγουρα!!!και αυτός που ήδη πήγα παίζει απο 12,7 ως 14,2 και μου λέει γιατί μίλησα μαζί του ότι όλοι οι άλλοι δεν ξέρουν.θα δείτε σχετικούς χάρτες stay tuned!!όσο για το κόστος 700€εκκεντροφοροι ,εργασία ,φλαντζα καύσεως.560€ pc και ignition module και 400 το ρύθμισμα μετα τα παραπάνω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος konstantinosgr10 την Σάβ 09 Απρ 2011, 07:34, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
konstantinos,
τα γραφεις λιγο μπερδεμενα χωρις κομμα κτλ κ καπου μπερδευομαι στο να διαβασω κ να κατανοησω πληρως το κειμενο σου....παρ'ολα αυτα.....οταν λες οτι σου εφτιαξαν μαπα χαρτες δλδ σου εβγαλε καποιο προβλημα το μηχανακι?
επισης αν θες πες μου με πμ τα μαγαζια που πηγες.....κ σε ποιο μαγαζι προκειται να πας.....
υγ:δωσε μου ενα κινητο ή σταθερο να σε παρω να τα πουμε
τα γραφεις λιγο μπερδεμενα χωρις κομμα κτλ κ καπου μπερδευομαι στο να διαβασω κ να κατανοησω πληρως το κειμενο σου....παρ'ολα αυτα.....οταν λες οτι σου εφτιαξαν μαπα χαρτες δλδ σου εβγαλε καποιο προβλημα το μηχανακι?
επισης αν θες πες μου με πμ τα μαγαζια που πηγες.....κ σε ποιο μαγαζι προκειται να πας.....
υγ:δωσε μου ενα κινητο ή σταθερο να σε παρω να τα πουμε
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: R1 parts στο fz1 μου
κριμα ρε konstantinos....σε καταλαβαινω πως μπορεις να νιωθεις....
ασχετο αλλα ξαναλες μια το κοστος μεχρι στιγμης?
εξατμα?
φιλτρο αερα?
commander 3 ή v?
φλατζα?
εκκεντροφοροι?
καυσαναλυσεις?
εχεις αλλαξει κ χωνια στο φιλτροκουτι ή πεταλουδες?
υγ:στον μ*νο στο ν.κοσμο ειπες το ρυθμισες κ ηταν χαλια?
ασχετο αλλα ξαναλες μια το κοστος μεχρι στιγμης?
εξατμα?
φιλτρο αερα?
commander 3 ή v?
φλατζα?
εκκεντροφοροι?
καυσαναλυσεις?
εχεις αλλαξει κ χωνια στο φιλτροκουτι ή πεταλουδες?
υγ:στον μ*νο στο ν.κοσμο ειπες το ρυθμισες κ ηταν χαλια?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες