Παιδιά καλησπέρα. Είχα xenon, κάηκαν επιτέλους μετά από 5 χρόνια (υπερευχαριστημενος) και είπα να δοκιμάσω και εγώ τις led. Άθλιες, η εγώ πήρα χάλια, η απλά δεν ενδείκνυνται για τα δικά μας φαναρια όπως διάβασα εδώ σε κάποιο ποστ. Ξαναέβαλα xenon λοιπόν και έχω μια ερώτηση. Το θέμα με το γέφυρομα ώστε να ανάβουν και τα 2 φαναρια μαζί το έχω δει. Είδα όμως κάτι σε 2 fazer που με παραξένεψε. Το λοιπόν ο ενας τύπος είχε αντικαταστήσει την Η4 λάμπα με Η7 και αν αβάν κ οι δύο μαζί αλλά είχε μόνο μεσαία σκάλα. Και ο άλλος τύπος είχε κάνει το ανάποδο, αντιματεστησε την Η7 με Η4 και έχει αμαμενα δλδ και τα 2 φαναρια και στη μεσαία και στη μεγάλη οπότε θέλει. Το να βάλω και στα 2 xenon και να τα γεφύρωσω ώστε να ανάβουν στη μεσαία και τα 2 δε μου αρέσει γτ το έχω δει στον κολλητό μου κ όσο και να ρυθμίσεις τα φανάρια να φέγγουν στο ίδιο ύψος, πάντα η Η4 στη μεσαία σκάλα θα φωτίζει πολύ πιο έντονα από την H7 λόγω κατασκευής αφού είναι πολύ πιο χοντρή και κοντή. Αφού έχω δει ότι γίνεται να αλλάξεις εντελώς τύπο λαμπας, γτ δε βρίσκω πουθενά αντάπτορας 7 βάση ή ότι άλλο χρειάζεται για να γίνει αυτό?
Τα 2 μηχανάκια που είδα να το έχουν κάνει τα έχω συναντήσει τυχαία σε moto συνάντηση και δεν κατάφερα να βρω τους ιδιοκτήτες για να ρωτήσω πως και τι.
Αλλαγή λαμπας από Η4 σε Η7?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή λαμπας από Η4 σε Η7?
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Αλλαγή λαμπας από Η4 σε Η7?
Το έχω διαβάσει σχεδόν όλο αυτό το άρθρο όσο μπόρεσα. Αλλά δε κατάλαβα γιατί να έχω πρόβλημα με τα πηνία ? Οι λάμπες θα είναι xenon , οπότε θα έχω κατανάλωση max 70 watt σωστά ? Ενώ με τις αλογόνου θα έχω 110 . Επίσης , έκανα μια πατέντα για βάση λάμπας , αφαίρεσα τον δακτύλιο από μια λάμπα Η4 και πέρασα μέσα της την xenon Η7 και κουμπώνει κανονικά. Αλλά παρατήρησα πως με σβηστή μηχανή στη θέση On το κλειδί , πατώντας να κάνω συνιάλο ανάβουν και τα 2 φανάρια. Αν βάλω μπρος κανονικά ανάβει η δεξιά λάμπα και αν βάλω μεγάλη σκάλα από τον διακόπτη ανάβει και η μικρή πλέον αριστερή έχοντας όποτε θέλω 2 φανάρια αναμένα με ίδιο φωτισμό στη μεσαία σκάλα , αλλά καθόλου μεγάλη , κάτι που δε με ενοχλεί καθώς με τα xenon θεωρώ δε χρειάζεται ,είναι υπεραρκετά . Δεν ξέρω τπτ από ηλεκτρολογικά , δοκιμές κάνω και μέχρι να καταλήξω για την σταθερότητα όλου αυτού δεν κυκλοφορώ έτσι εννοείται. Όποια άποψη επί του θέματος είναι απόλυτα δεκτή από κάποιον που γνωρίζει 5 πράγματα παραπάνω,
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή λαμπας από Η4 σε Η7?
όπως είδες το 99% αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα πηνία. ακόμα και μετα xenon επιβαρύνεις τα πηνία, οχι μεν πολύ αλλά τα επιβαρύνεις.
αν θέλεις ή αν θές να στο εξηγήσει κάποιος καλύτερα απο εμένα , μπορείς να πάς με κάποιον γνωστό για να μετρήσει το ρεύμα σου και το ρεύμα ενός fz6 χωρίς aftermarket φώτα. Δεν είναι μόνο θέμα μαθηματικών (70 watt τώρα 110watt πριν).
Με τα όσα έχω ακούσει (απο πολλούς που έκαναν την μετατροπή σε 2 φώτα). οι 9/10 είχαν πρόβλημα με τα πηνία. Για να κάνεις σωστή εγκατάσταση με ρελέ,διακόπτες κλπ κλπ δεν είναι απλό και σίγουρα δεν θαναι 5 λεπτά δουλειά για να στο κάνει ηλεκτρολόγος. --> αν ζητήσει 200ε για να το κάνει δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει και αν θα κάνει σωστή δουλεία.
σύγκριση με ξένον και αλλογόνου έκανα. Το αποτέλεσμα ήταν οτι σε κάποια σημεία το δικό μου φόρτιζε καλύτερα απο το άλλο μηχανάκι που φόραγε ξένον. Σε κάποια άλλα σημεία το άλλο ήταν ελάχιστα καλύτερο σε ένδειξη.
Σημείωση, το δικό μου έχει 105.000χλμ ενώ το άλλο είχε 44.000.....
αν θέλεις ή αν θές να στο εξηγήσει κάποιος καλύτερα απο εμένα , μπορείς να πάς με κάποιον γνωστό για να μετρήσει το ρεύμα σου και το ρεύμα ενός fz6 χωρίς aftermarket φώτα. Δεν είναι μόνο θέμα μαθηματικών (70 watt τώρα 110watt πριν).
Με τα όσα έχω ακούσει (απο πολλούς που έκαναν την μετατροπή σε 2 φώτα). οι 9/10 είχαν πρόβλημα με τα πηνία. Για να κάνεις σωστή εγκατάσταση με ρελέ,διακόπτες κλπ κλπ δεν είναι απλό και σίγουρα δεν θαναι 5 λεπτά δουλειά για να στο κάνει ηλεκτρολόγος. --> αν ζητήσει 200ε για να το κάνει δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει και αν θα κάνει σωστή δουλεία.
σύγκριση με ξένον και αλλογόνου έκανα. Το αποτέλεσμα ήταν οτι σε κάποια σημεία το δικό μου φόρτιζε καλύτερα απο το άλλο μηχανάκι που φόραγε ξένον. Σε κάποια άλλα σημεία το άλλο ήταν ελάχιστα καλύτερο σε ένδειξη.
Σημείωση, το δικό μου έχει 105.000χλμ ενώ το άλλο είχε 44.000.....
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή λαμπας από Η4 σε Η7?
Ειλικρινα τι να πρωτογραψεις
Ακου λιγο....επιγραματικα και εν συντομια..
1.Αυτα που λες και βλεπεις ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ενα φαναρι εχει βασεις για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ λαμπες , τελος.Οποτε αυτο παει!
2.Ενα φαναρι εχει βασεις και κατοπτρα για την αντιστοιχη λαμπα και φωτισμο , κατανοητο? Αν ναι παει και αυτο , πραγμα που σημαινει μια Η7 φωτιζει σωστα μονο στη βαση της που ειναι πανω στο φαναρι ιδια και πανω στο αντιστοιχο κατοπτρο.Ολα τα αλλα ειναι οτι να ναι.
3.Στιγμιαια τα αμπερ των xenon ειναι σκοτωμα για τα πηνια , στιγμιαια , αλλα αθροιστικα ομως και εν καιρο τα φθειρεις.
4.Και τελος , σωστα γινεται μονο απο ηλεκτρολογο και με εναν και μονο τροπο , οταν αναβει η μεγαλη σκαλα (οχι το σινιαλο) θα πρεπει η χαμηλη δεσμη της Η4 να σβηνει και να αναβει η μεγαλη αυτης και οχι και οι 2 ταυτοχρονα της Η4.
Η Η7 μενει ως εχει.Οτι αλλο ειναι λαθος και επικινδυνο!!!
Αυτα
Ακου λιγο....επιγραματικα και εν συντομια..
1.Αυτα που λες και βλεπεις ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ενα φαναρι εχει βασεις για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ λαμπες , τελος.Οποτε αυτο παει!
2.Ενα φαναρι εχει βασεις και κατοπτρα για την αντιστοιχη λαμπα και φωτισμο , κατανοητο? Αν ναι παει και αυτο , πραγμα που σημαινει μια Η7 φωτιζει σωστα μονο στη βαση της που ειναι πανω στο φαναρι ιδια και πανω στο αντιστοιχο κατοπτρο.Ολα τα αλλα ειναι οτι να ναι.
3.Στιγμιαια τα αμπερ των xenon ειναι σκοτωμα για τα πηνια , στιγμιαια , αλλα αθροιστικα ομως και εν καιρο τα φθειρεις.
4.Και τελος , σωστα γινεται μονο απο ηλεκτρολογο και με εναν και μονο τροπο , οταν αναβει η μεγαλη σκαλα (οχι το σινιαλο) θα πρεπει η χαμηλη δεσμη της Η4 να σβηνει και να αναβει η μεγαλη αυτης και οχι και οι 2 ταυτοχρονα της Η4.
Η Η7 μενει ως εχει.Οτι αλλο ειναι λαθος και επικινδυνο!!!
Αυτα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες