φορτιση μηχανης

Οτι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη , ηλεκτ/κες εγκαταστάσεις
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

παιδια ελπιζω να μπορεσει καποιος να μου λυσει καποιες αποριες που εχω με την φορτιση στο fazeraki μου
μετα απο καποια ταλαιπορεια που περασα τοποθετηκε βολτομετρο στο μηχανακι
εχω την μηχανη περιπου 2μιση χρονια και απο την στιγμη που την πειρα εβαλα φωτα xenon H7 35w kai h4 στην μεγαλη σκαλα επισης 35w αλλα οχι με την πατεντα να αναβουν και τα δυο απλα εχω βαλει και την h4 κανονικα και αναβει με τον διακοπτη της μεγαλης σκαλας.
και παντα παω και με τις δυο αναμμενες απλα δεν εχω σινιαλο οκ.....
στην απορεια μου τωρα μετα την τοποθετηση του βολτομετρου οπως προανεφερα βλεπω πως οταν ειμαι σταματημενος και εχω τα φωτα αναμενα εχω 12.5 με 12.8
αν ειμαι με το ενα φως και εχει παρει το βεντλατερ παλι γινετε το ιδιο
αν ειμαι με ενα φως και χωρις βεντιλατερ βλεπω 13.3 εως και 14
πορεια εχω 13.7 με 14 ειτε με το ενα φως ειτε και μετα δυο
ειναι σωστα αυτα που βλεπω στο βολτομετρο ετσι πρεπει να φορτιζει σταματημενο?
αν ξερει καποιος ας με βοηθισει..............
ευχαριστω :D :D :D :D :D

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από SoR_gr »

μια χαρά είσαι. συγκεκριμένα έχω απόκλιση απο την αυτοδιαγνωση 0,01.

το καλοκαίρι μάλιστα αντί για 13,5-13,7 θα βλέπεις 13-13,3

παρόμοιες ενδείξεις έχω και εγώ χωρίς xenon. (έχω τοποθετημένο βολτόμετρο)

εάν πάς με την μεγάλη σκάλα ή ανάβεις φλας πέφτεις όπως τα λές..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

Δηλαδι φυσιολογικο να μην φορτιζει σταματημενοςκαι με τις δυο σκαλες αναμενες

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από jskf16 »

Ο ανορθωτής του FZ6, βάσει προδιαγραφών, δίνει 14 V/310 W στις 5.000 στρ./min. Ισα ισα που σταματημενος και ετσι οπως εισαι για αποφορτιση πας και ΟΧΙ φορτιση :mrgreen: :wink: , απλο ειναι.Επισης το σινιαλο και ολο εκει φτιαξτο σωστα , να δουλευει οπως πρεπει.Το οτι δεν εχεις σινιαλο , πως το καταφερατε +:Think=+::-k :?: :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από lyon »

Σωστες οι τασεις οπως λενε τα παιδια απλα να ξερεις οτι οσοι
αναβουν και τις δυο λαμπες ταυτοχρονα και συνεχεια καποια στιγμη πανε για πηνεια,
βασει στατιστικων απο τη λεσχη μας.
Προσπαθησε να αναβεις και τα δυο μονο σε ταξιδι,βραδυ,εκτος πολης κλπ
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από SoR_gr »

μάλλον εννοεί οτι εφόσον είναι πάντα αναμμένες , δεν κάνει σινιάλο...

Sam, αυτό που θα πρέπει να κρατήσεις και να ελέγχεις που και που και πολύ συνοπτικά:

-> εάν η τάση σου πέσει κάτω απο 11,5 στο νορμαλ (εξαιρέσεις: όταν δουλεύει στιγμή εκκίνηση μίζας,βεντιλατερ-αλαρμ-μεγάλη σκάλα ταυτόχρονα) ΚΑΙ δεν ανεβαίνει/φορτίζει.... Να πέσει στιγμιαια ψιλοαπίθανο αλλά αν ανέβει... οκ...

Πατέντα για να μην μείνεις και αν το επιτρέπουν οι συνθήκες... αν δεις κατι τέτοιο.. δεν σβήνεις την μοτό αλλά βγάζεις φίσες κοντέρ/φώτα και οδηγάς μέχρι το σπίτι/συνεργείο. Αλλιώς η μοτο θα σβήσει όταν αδειάσει η μπαταρια.

->και εάν η τάση πάει πάνω απο 14,5 - 14,7 , τότε σβήνεις γιατί ίσως υπάρχει πρόβλημα με ανορθωτή. λογικά ίσως κάψει και κάποια ασφάλεια...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

Ακριβος αυτο εννοω δεν εχει σινιαλο απο την στιγμη που εχω αναψει και την μεγαλη οπως κανει και τις μαμα τις λαμπες
Εφοσον και ο διακοπτης για αναμα μεγαλης και ο διακοπτης σινιαλου δινουν στην ιδια επαφη τις h4

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από jskf16 »

Ποια ιδια επαφη ρε παιδια ? Αφου η Η4 εχει διπλο <<νημα>>!

Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

Ναι ετσι ειναι εχει δυπλο νημα αλλα αμα θα δεις στο fazer ερχοναι δυο καλωδια και οχι τρεια που εχει η h4 αρα απο την μανα του το μηχανακι δουλευει την μια σκαλα απο την h4
Τωρα γιατι εχουν βαλει h4δεν ξερω

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από jskf16 »

Ναι βρε ξερω πολυ καλα τι κανει και πως ειναι ! Αν κανεις εδω την αναζητηση σου θα δεις γιατι εχει 3 ή 2 και πως ειναι....τςπ....Μπορεις να δεις αυτο αν εχεις ορεξη.

Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

Το εχω δει αυτο απλα δεν εχω μπει στην διαδικασια να το κανω και να αναβουν και οι δυο μονιμα.
Ακουγοντας και το οτι καινε πηνια και τετοια
Θεωρισα οτι ειναι καλητερα να βαλω ενα xenon και να δουλευει σαν να φορούσε αλογονου οπως απο την μανα του που οταν αναβεις μεγαλη δεν εχεις σινιαλο.
Και εχω και την επιλογη οποτε θελω να το σβηνω

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από jskf16 »

Συμφωνω , για αλλο λογο στο εβαλα...βεβαια....για να δεις τα + - και τι κανουν οι εκει αναμονες.

Επισης με εχεις μπερδεψει να πω :roll:
sam69 έγραψε: αλλα οχι με την πατεντα να αναβουν και τα δυο απλα εχω βαλει και την h4 κανονικα και αναβει με τον διακοπτη της μεγαλης σκαλας.
και παντα παω και με τις δυο αναμμενες απλα δεν εχω σινιαλο οκ.....
+:Think=+::-k
...ετσι παλι ζητας φορτια , εκτος αν το παντα δεν ειναι παντα!

Άβαταρ μέλους
sam69
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 06 Σεπ 2016, 00:24
Model: FZS600
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από sam69 »

απλα οταν πειρα το μηχανακι ηθελα να βαλω xenon
ακουγοντας λοιπον το προβλημα με τα πηνια με το να αναβουν και οι δυο λαμπες μαζι θεορισα οτι το προβλημα ειναι το ταυτοχρονο αναμα με xenon λαμπες γιατι θελουν πολυ φορτιο στο πρωτο αναμα (οπως λεγετε)
σκεφτομενος λοιπον αν το κανω οπως δουλευει απο την μανα του με xenon αντι με τις αλογονου θα ειναι καλητερα
με αλογονου και τις δυο εχεις 110w και με xenon 70w
για αυτο το εκανα ετσι
η μια λαμπα κανονικα μετα το μιζαρισμα και οταν παρει τα πανο της μετα απο 10-15 sec
αναβα και την αλλη
ετσι γλιτωνα το φορτιο που ζητανε τα xenon στο πρωτο αναμα

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: φορτιση μηχανης

Δημοσίευση από theovivad »

Αν και εχω το παλιοτερο μοντελο (fazer 600 2000) θα τοποθετηθω στο θεμα διοτι προσφατα αλλαξα τα φωτα της ¨μαμας¨ με angeleyes (δλδ xenon) και εξαντλησα το θεμα περι οικονομιας της μπαταριας και γενικα xenon φωτισμος.
Πιστευω οπως και οι παραπανω οι μετρησεις σου ειναι οκ... δεν εχεις καποιο προβλημα.
Τα xenon φωτα πιστευω οτι ειναι καλυτερα σιγουρα και απο πλευρας φωτσιμου αλλα και διατηρηση της τασης στην πορεια της μοτο.
Εργοστασιακα ειχα και εγω το ιδιο θεμα. Απο τα δυο φαναρια με το γυρισμα του διακοπτη αναβε η ψειρα και μετα το ενα φαναρι h4 (το οποιο ειναι δισκαλο) h7 στο αλλο μονο για μεγαλη σκαλα και σινιαλο.
Τωρα εχω τα εξης... Εβγαλα την φισα της ψειρας και την λαμπα απο το φαναρι μιας και τον ρολο της ψειρας τον ανελαβαν οι δακτυλιοι των angels. Αναβουν και τα 2 xenon (αριστερα - δεξια) και μεγαλη σκαλα παλι και τα 2 οπως και στο σινιαλο. Φυσικα ολα αυτα τα ενεργοποιω οποτε και οταν θελω και χρειαζεται. Την ημερα δλδ αν δεν θελω δεν αναβω τπτ.
Για την συντηρηση του ηλ/κου κυκλωματος της μοτο ο ηλεκτρολογος που τα τοποθετησε μου ειπε πως καλυτερα να βαζω μπροστα τον κινητηρα και μετα απο λιγο να αναβω φωτα περιπου 20 δευτερολεπτα.
Οσο για βλαβες στα πηνια απο φωτισμο xenon νομιζω οτι δεν ¨παιζει... Κατι αλλο ισως (ανορθωτης, πλεξουδα, χαλαρες ασφαλειοθηκες)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες