HID Projector Bi-Xenon
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
foten21
Δυστυχώς δεν διορθώνεται έτσι .Ένα από τα δύο πρέπει να γυρίσει κάτι μοίρες .
Και εγώ έτσι πίστευα ,ότι θα κάτσουν όπως πρέπει γιατί είχαν αντάπτορες από πίσω ,αλλά δεν έγινε έτσι .
Ο προμηθευτής μου είπε ότι συμβαίνει αυτό καμιά φορά και θα πρέπει να φάω λίγο από το πίσω μέρος για να κάτσει σε άλλη θέση ο αντάπτορας .
Ίσως να το παραέσφιξα κιόλας και να έφαγε λίγο τα πάσα που είναι από αλουμίνιο και να έχασε την θέση του .
Όπως και να έχει πρέπει να το ανοίξω και πάλι και θα δω τι πήγε λάθος .
Ευτυχώς έτσι όπως είναι δεν ενοχλεί τους απέναντι γιατί σηκώνεται από την αντίθετη πλευρά αλλά χάνω σε φως στα σημεία που χτυπάει μόνο η μία λάμπα
Vallinor
Σε ευχαριστώ,εκτός από κακό το κάνουν και μοναδικό μιας και δεν έχω δει παρόμοια εγκατάσταση σε κάποιο από Ελλάδα .Όλοι με κοιτάνε περίεργα στα φανάρια
koulis
Τόσο χάλια ? Δεν έπαιρναν διόρθωση ? Κρίμα φίλε.....
Δυστυχώς δεν διορθώνεται έτσι .Ένα από τα δύο πρέπει να γυρίσει κάτι μοίρες .
Και εγώ έτσι πίστευα ,ότι θα κάτσουν όπως πρέπει γιατί είχαν αντάπτορες από πίσω ,αλλά δεν έγινε έτσι .
Ο προμηθευτής μου είπε ότι συμβαίνει αυτό καμιά φορά και θα πρέπει να φάω λίγο από το πίσω μέρος για να κάτσει σε άλλη θέση ο αντάπτορας .
Ίσως να το παραέσφιξα κιόλας και να έφαγε λίγο τα πάσα που είναι από αλουμίνιο και να έχασε την θέση του .
Όπως και να έχει πρέπει να το ανοίξω και πάλι και θα δω τι πήγε λάθος .
Ευτυχώς έτσι όπως είναι δεν ενοχλεί τους απέναντι γιατί σηκώνεται από την αντίθετη πλευρά αλλά χάνω σε φως στα σημεία που χτυπάει μόνο η μία λάμπα
Vallinor
Σε ευχαριστώ,εκτός από κακό το κάνουν και μοναδικό μιας και δεν έχω δει παρόμοια εγκατάσταση σε κάποιο από Ελλάδα .Όλοι με κοιτάνε περίεργα στα φανάρια
koulis
Τόσο χάλια ? Δεν έπαιρναν διόρθωση ? Κρίμα φίλε.....
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Φιλε ALIEN πολυ ομορφο,μπραβο για την επιλογη σου εδειξε πολυ κουκλαρα η μηχανη!!!!
- JokeR
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Athens-Haidari
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
πραγματικα ειναι πανεμορφο.... δε μπορουσα να αντισταθω, εεεεε και..... τα παρήγγειλα και εγω απο ebay 34 δολαρια μονο προτζεκτορες, χωρις ενισχυτες και λαμπες, μιας και εχω ηδη xenon μονο δυο λαμπες θα παρω Η1... τωρα οταν μου ερθουν θα δω πως θα τα βαλω... η μαστορα η diy!
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Ωραια δουλεια και κατατοπιστικες φωτο στο how to ευγε !!!!!!!!!!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
υγ δεχεσαι παραγγελιες για 1000ρηδες ???
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
υγ δεχεσαι παραγγελιες για 1000ρηδες ???
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
επειδη τα xenon δεν με τρελαίνουν και πολύ , αυτό με το βάψιμο των φαναριών μέσα με τρέλανε..
θαναι γύφτικο αμα το κάνω στα κανονικά φωτα ??
παντως φιλε..πανεμορφ , μπράβο!
θαναι γύφτικο αμα το κάνω στα κανονικά φωτα ??
παντως φιλε..πανεμορφ , μπράβο!
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: HID Projector Bi-Xenon
Μην το κανεις στα κανονικα φωτα. Στα κανονικα φωτα το χρειαζεσαι γιατι ειναι ο καθρεφτης οπου στελενει το φως στον δρομο. Αν το βαψεις δεν θα βλεπεις την τυφλα σου μετα.
Για αυτο το κανουν στους προτζεκτορες γιατι αυτοι λειτουργουν με δεσμη φωτος
Για αυτο το κανουν στους προτζεκτορες γιατι αυτοι λειτουργουν με δεσμη φωτος
Live for nothing or die for something??
- JokeR
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Athens-Haidari
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
@sor_gr γιωργο μη το κανεις.... οπως το λεει και ο vallinor
αν το κανεις (να βαψεις μονο το φαναρι) μετα το φως σου θα ειναι οτι βγαζει η λαμπα...
αν το κανεις (να βαψεις μονο το φαναρι) μετα το φως σου θα ειναι οτι βγαζει η λαμπα...
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
ναι...παντως ειναι πολυ ομορφο σαν αποτελεσμα αμα το κανεις ολοκληρομενο..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Ειναι οντως παρα πολυ ωραιο το αποτελεσπα και φενεται πολυ ομορφο +:Applause=+:=D>
συγχαρητηρια μακαρι να μπορουσα να το κανω και γω μονος μου <>
συγχαρητηρια μακαρι να μπορουσα να το κανω και γω μονος μου <>
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
καλα κ εμεις τι κανουμε εδω??ilias έγραψε:[...]υγ δεχεσαι παραγγελιες για 1000ρηδες ???
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Να είστε καλά παιδιά
Τα χίλια τα αναλαμβάνει ο foten21 και εγώ τα 600άρια
Άμα βρω χρόνο γιατί με τα παιδιά πλέον δεν προλαβαίνω τίποτα θα τραβήξω φώτος νύχτα να δείτε το αποτέλεσμα το οποίο είναι φανταστικό !
Μετά από ένα χρόνο που τα φοράω παραμένω απόλυτα ικανοποιημένος
Τα χίλια τα αναλαμβάνει ο foten21 και εγώ τα 600άρια
Άμα βρω χρόνο γιατί με τα παιδιά πλέον δεν προλαβαίνω τίποτα θα τραβήξω φώτος νύχτα να δείτε το αποτέλεσμα το οποίο είναι φανταστικό !
Μετά από ένα χρόνο που τα φοράω παραμένω απόλυτα ικανοποιημένος
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- ElectroNick
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Κυρ 13 Οκτ 2013, 21:05
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Χαίρεται συμφορουμήτες,
Μόλις ολοκλήρωσα και γω με την σειρά μου την συγκεκριμένη μετατροπή. Να ναι καλά ο Alien, γιατί μέσω του post του "μπριζώθηκα" και τον ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά του ως προς την επιλογή των extra του Kit. H μετατροπή όντως θέλει χώρο και χρόνο όπως είχε πει και ο Alien, αλλά θα προσθέσω και υπομονή γιατί πέραν από το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της μετατροπής είναι follow the steps όπου με λίγο ψάξημο συνδιάζοντε από manuals του kit, από φόρουμ με φωτισμούς και φυσικά από φόρουμ της εν λόγω μηχανής, υπάρχουν και κάποια σημεία τα οποία είναι αυτοσχεδιασμός (πχ. εφαρμογή των LED δαχτυλιδιών στα shrouds και τακτοποίηση καλωδίων στην μηχανή).
H διαδικασία έχει ως εξής:
Α) Αφαίρεση μούτρου
1) Αφαίρεση των A, B και C panels (δείτε manual Μηχανής). 2, 2 και 6 βίδες Alen αντίστοιχα.
2) Αφαίρεση των καθρεφτών. 4 10ράκια παξιμάδια
3) Αφαίρεση ζελατίνας. 6 πλαστικές βίδες.
4) Αποσύνδεση των δύο φις αριστερά
5) Αποσύνδεση του φις του καντράν. Αν δεν τα καταφέρετε είναι τρεις βίδες + 1 Alen της γείωσής του για να βγει μαζί με το μούτρο.
6) Τραβάμε το μούτρο.
Β) Αφαίρεση των φαναριών από το μούτρο. 5 βίδες
1) Αφαίρεση των κυκλικών ελαστικών των λαμπών
2) Αφαίρεση των προστατευτικών κλιπ των λαμπών (1+1 βίδες)
3) Αφαίρεση των H4 (αρσιτερά) και Η7 (δεξιά) λαμπών.
4) Αφαίρεση των 2 λαμπών θέσεως πάνω αριστερά και πάνω δεξιά.
C) Άνοιγμα φαναριών
1) Ανάβουμε τον φούρνου στους 100, δεν χρειάζεται παραπάνω αν το πάμε φανάρι-φανάρι που είναι και το καλύτερο
2) Τοποθετούμε το φανάρι στον φούρνο για 7 λεπτά ( δεν κλεινουμε θερμοστάτη).
3) Με γάντια και ένα ίσιο κατσαβίδι ανοίγουμε αρχικά τα κλιπς και έπειτα από κάποια γωνία το φανάρι, θα ανοίξει πανεύκολα και μόνο με τα χέρια.
4) Αφαιρούμε με το ίσιο κατσαβίδι όση κόλα γίνεται καθώς θα βάλουμε φρέσκια στην συνέχεια.
5) Επαναλαμβάνουμε απο το 1 έως το 4 και για το άλλο φανάρι.
D) Προετοιμασία shrouds
1) Τροχίζουμε το μικρό δαχτυλιδάκι που κάνει κάθε shroud στο πάνω μέρος τους για να κάτσουν καλά τα LED δαχτυλίδια. Υπολογίστε τα καλωδιάκια να περάσουν μέσα από ένα από τα κάτω (στυλ αεραγωγών) κενά. Το πάνω-κάτω των shrouds το καταλαβαίνουμε από τις τρύπες για τις βίδες των projectors στο πίσω μέρος τους.
2) Εάν έχετε σκοπό να εφαρμόσετε τα LED δαχτυλίδια πάνω shrouds με σύρματα και όχι με φλαντζόκολα τότε αυτό είναι το σημείο όπου τρυπάτε τα shrouds με 1mm τρυπανάκι. 3 τρύπες σε σχήμα τρίγωνου γύρω γύρω στο shroud θα είναι αρκετές. Σε αυτό το σημείο να πω πως συνιστάται η μέθοδος των συρμάτων λόγω του συνδιασμού θερμοκρασίας και αναταράξεων. Εγώ προσωπικά δεν κατάφερα να βρω πουθενά δεματικό σύρμα μικρότερο του 1mm. Είχα μόνο την λύση της χορδής μπουζουκιού ενός φίλου ( o SORVATS ξέρει ). Παρόλα αυτά η χορδή είναι "άτακτη" και δύσκολη στο δέσιμο και κατέφυγα στην λύση της φλαντζόκολας.
Ε) Βάψημο ανακλαστήρων και shrouds
1) Καθαρίζουμε καλά τους ανακλαστήρες και τα shrouds.
2) Ψεκάζουμε 1 στρώση ασταριού για πλαστικά
3) Ψεκάζουμε 2 στρώσεις μαύρου Matt με διάλειμα μιας ώρας μεταξή των δύο στρώσεων.
F) Τοποθέτηση των projectors στα φανάρια
1) Βίδωμα των projectors στα shrouds. 4 βίδες για τον καθένα.
2) Ξεβιδώνουμε το στήριγμα των λαμπτήρων από τα πίσω μέρη κάθε projector καθώς και το μεγάλο παξιμάδι.
2) Για το Η4 φανάρι (αριστερά) παίρνουμε το μεγάλο τσιμουχάκι το τοποθετούμε στον projector από πίσω και τον τοποθετούμε στο φανάρι βγάζοντας τα καλώδια του shroud αλλά και του ηλεκτρομαγνήτη της μεγάλης σκάλαςαπό πίσω.
3) Ερχόμαστε από το πίσω μέρος του φαναριού και βάζουμε τον Η4 μεταλικό αντάπτορα και έπειτα βιδώνουμε πάρα πολύ καλά κρατώντας κόντρα από μπρωστά (το shroud) το ένα παξιμάδι που ξεβιδώσαμε στο βήμα 2.
4) Επαναλαμβάνουμε για τον άλλον projector τα παραπάνω βήματα απλά χρησιμοποιούμε το μικρό τσιμουχάκι καθώς και τον Η7 μεταλικό αντάπτορα.
(δείτε manual του projector στο site της εταιρίας για να ξέρετε πιο εξάρτημα είναι πιο)
G) Κλείσιμο φαναριών
1) Τοποθετούμε την μπαμπριζόκολα στο αυλάκι που κανει το πίσω μέρος του φαναριού. Την τεντώνουμε λιγάκι να μικρίνει το πάχος της για μην ξεχυλίσει στο κλείσιμο και μας εμποδίσει στο κλείσιμο των κλιπς. Εγώ που έβαλα λίγο παραπάνω το εκμεταλεύτηκα και το έστρωσα πάνω από την ένωση του φαναριού.
2) Όπως και στο άνοιγμα βάζουμε το φανάρι στον φούρνο στους 100 σταθερά για 7 λεπτά, το βγάζουμε και κρατάμε πατημένο το πάνω μέρος κλείνοντας τα κλιπς για ένα-δύο λεπτά.
3) Επαναλλαμβάνουμε για το άλλο φανάρι.
H) Βίδωμα των φαναριών στο μούτρο και συνδεσμολογία
1) Τοποθετήστε την μαμίσισια καλωδίωση πίσω από τα φανάρια. Θα κεντράρει μόνο του αν βάλετε τον κορμό της φίσας του καντράν ανάμεσα από τα φανάρια.
2) Με τις 5 βίδες βάζουμε τα φανάρια στο μούτρο.
3) Βιδώνουμε με τις 3 βιδούλες τα στηρίγματα των λαμπτήρων
4) Βγάζουμε με προσοχή τις Η1 λάμπες και τις καθαρίζουμε με τα πανάκια οινοπνεύματος που συμπεριλαμβάνοντε στο kit. Τις τοποθετούμε στις εσοχές (η αντίσταση κάτω).
5) Περνάμε τα προστατευτικά μεταλικά κλιπς στα στηρίγματα των λαμπών.
6) Τοποθετούμε πίσω τα λαμπάκια θέσεος και τα συνδέουμε.
7) Κόβουμε λίγο τους ακροδέκτες των LED δαχτυλιδιών και τους σφινόνουμε στα φισάκια των λαμπτήρων θέσεος. Είναι λίγο σπατανιά αλλά αν είστε σίγουροι για την σταθερότητα πιστεώ είναι πολύ πιο πρακτικό από το να κόψετε και να βραχυκυκλώσετε, σημειώστε ότι δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια εκεί. Εκτός αν γενικότερα βρείτε άλλον τρόπο τροφοδωσίας από την μπαταρία ή το κεντρικό φις αριστερά.
8 ) Σε αυτό το σημείο παίρνουμε την καλωδίωση του kit και συνδέουμε σύμφωνα με τα ταμπελάκια. Έχουμε 2 ballasts καθώς και το κεντρικό Motocontrol.Συνδέουμε το Motocontrol με την H4 φίσα, με τα ballasts και με το φισάκι των ηλεκτρομαγνητών για την μεγάλη σκάλα, το οποίο το φτιάχνουμε εμείς. Τα ballasts έπειτα τα συνδέουμε με τα φίς των Η1 λαμπών.
9)Τέλος, για να έχουμε την μεσαία σκάλα πρέπει να γεφυρώσουμε το θετικό καλώδιο της Η7 (μαύρο-πράσινο) με το άσπρο καλώδιο της Η4 φίσας του Motocontroll.
10)Εφαρμόζουμε τα ballasts με ταινία διπλής όψεος στα πλαινά καθώς και το Motocontroll κάτω από κάποιο φανάρι και συμμαζεύουμε τα καλώδια με tire up. Εγώ κύκλωσα τα ballasts με λάστιχο και tire up για περισσότερη προστασία.
I) Επανατοποθέτηση του μούτρου στη μηχανή
1) Σπρώξιμο και βιδωματου μούτρου στην μηχανή με κεντράρισμα τις δύο τρύπες του σκελετού στο κέτρο.
2) Βίδωμα του καντράν και συνδεση της φίσας του και της γείωσής του.
3) Σύνδεση των γειώσεων των ballasts . Προτείνω τα παξιμάδια που κρατάνε τα λαμαρινάκια όπου έρχοντε και βιδώνουν οι κάτω βίδες των πλαινών A Και Β panels. Εκεί καταρχήν γίνεται γείωση, είναι κοντά στα ballast και δεν ενοχλούντε από τις αναρτήσεις με το στρίψημο του τιμονού.
4) Σύνδεση του θετικού από το Motocontroll στην μπαταρία (10ακι παξιμάδι). Ανάμεσα από τις αναρτήσεις και μέσα από μία τρύπα εκεί που ανοίγει το ντεπόζιτο στο πλάι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
5) Ένα τελευταίο συμμάζεμα των καλωδίων.
6) Βίδωμα καθρεπτών
7) Επανατοποθέτηση των C, A και Β panels.
8 ) Βίδωμα ζελατίνας.
Χρονικά μου πείρε 6 ώρες και γκαφρά μου πείρε 250 euro.
Ελπίζω αυτό το Post να βοηθήσει όποιον θέλει να ασχοληθεί με αυτήν την μετατροπή, για περαιτέρω βοήθεια όσο αφορά την αγορά ή και την εγκατάσταση είμαι διαθέσιμος. Καλή επιτυχία!!
Μόλις ολοκλήρωσα και γω με την σειρά μου την συγκεκριμένη μετατροπή. Να ναι καλά ο Alien, γιατί μέσω του post του "μπριζώθηκα" και τον ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά του ως προς την επιλογή των extra του Kit. H μετατροπή όντως θέλει χώρο και χρόνο όπως είχε πει και ο Alien, αλλά θα προσθέσω και υπομονή γιατί πέραν από το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της μετατροπής είναι follow the steps όπου με λίγο ψάξημο συνδιάζοντε από manuals του kit, από φόρουμ με φωτισμούς και φυσικά από φόρουμ της εν λόγω μηχανής, υπάρχουν και κάποια σημεία τα οποία είναι αυτοσχεδιασμός (πχ. εφαρμογή των LED δαχτυλιδιών στα shrouds και τακτοποίηση καλωδίων στην μηχανή).
H διαδικασία έχει ως εξής:
Α) Αφαίρεση μούτρου
1) Αφαίρεση των A, B και C panels (δείτε manual Μηχανής). 2, 2 και 6 βίδες Alen αντίστοιχα.
2) Αφαίρεση των καθρεφτών. 4 10ράκια παξιμάδια
3) Αφαίρεση ζελατίνας. 6 πλαστικές βίδες.
4) Αποσύνδεση των δύο φις αριστερά
5) Αποσύνδεση του φις του καντράν. Αν δεν τα καταφέρετε είναι τρεις βίδες + 1 Alen της γείωσής του για να βγει μαζί με το μούτρο.
6) Τραβάμε το μούτρο.
Β) Αφαίρεση των φαναριών από το μούτρο. 5 βίδες
1) Αφαίρεση των κυκλικών ελαστικών των λαμπών
2) Αφαίρεση των προστατευτικών κλιπ των λαμπών (1+1 βίδες)
3) Αφαίρεση των H4 (αρσιτερά) και Η7 (δεξιά) λαμπών.
4) Αφαίρεση των 2 λαμπών θέσεως πάνω αριστερά και πάνω δεξιά.
C) Άνοιγμα φαναριών
1) Ανάβουμε τον φούρνου στους 100, δεν χρειάζεται παραπάνω αν το πάμε φανάρι-φανάρι που είναι και το καλύτερο
2) Τοποθετούμε το φανάρι στον φούρνο για 7 λεπτά ( δεν κλεινουμε θερμοστάτη).
3) Με γάντια και ένα ίσιο κατσαβίδι ανοίγουμε αρχικά τα κλιπς και έπειτα από κάποια γωνία το φανάρι, θα ανοίξει πανεύκολα και μόνο με τα χέρια.
4) Αφαιρούμε με το ίσιο κατσαβίδι όση κόλα γίνεται καθώς θα βάλουμε φρέσκια στην συνέχεια.
5) Επαναλαμβάνουμε απο το 1 έως το 4 και για το άλλο φανάρι.
D) Προετοιμασία shrouds
1) Τροχίζουμε το μικρό δαχτυλιδάκι που κάνει κάθε shroud στο πάνω μέρος τους για να κάτσουν καλά τα LED δαχτυλίδια. Υπολογίστε τα καλωδιάκια να περάσουν μέσα από ένα από τα κάτω (στυλ αεραγωγών) κενά. Το πάνω-κάτω των shrouds το καταλαβαίνουμε από τις τρύπες για τις βίδες των projectors στο πίσω μέρος τους.
2) Εάν έχετε σκοπό να εφαρμόσετε τα LED δαχτυλίδια πάνω shrouds με σύρματα και όχι με φλαντζόκολα τότε αυτό είναι το σημείο όπου τρυπάτε τα shrouds με 1mm τρυπανάκι. 3 τρύπες σε σχήμα τρίγωνου γύρω γύρω στο shroud θα είναι αρκετές. Σε αυτό το σημείο να πω πως συνιστάται η μέθοδος των συρμάτων λόγω του συνδιασμού θερμοκρασίας και αναταράξεων. Εγώ προσωπικά δεν κατάφερα να βρω πουθενά δεματικό σύρμα μικρότερο του 1mm. Είχα μόνο την λύση της χορδής μπουζουκιού ενός φίλου ( o SORVATS ξέρει ). Παρόλα αυτά η χορδή είναι "άτακτη" και δύσκολη στο δέσιμο και κατέφυγα στην λύση της φλαντζόκολας.
Ε) Βάψημο ανακλαστήρων και shrouds
1) Καθαρίζουμε καλά τους ανακλαστήρες και τα shrouds.
2) Ψεκάζουμε 1 στρώση ασταριού για πλαστικά
3) Ψεκάζουμε 2 στρώσεις μαύρου Matt με διάλειμα μιας ώρας μεταξή των δύο στρώσεων.
F) Τοποθέτηση των projectors στα φανάρια
1) Βίδωμα των projectors στα shrouds. 4 βίδες για τον καθένα.
2) Ξεβιδώνουμε το στήριγμα των λαμπτήρων από τα πίσω μέρη κάθε projector καθώς και το μεγάλο παξιμάδι.
2) Για το Η4 φανάρι (αριστερά) παίρνουμε το μεγάλο τσιμουχάκι το τοποθετούμε στον projector από πίσω και τον τοποθετούμε στο φανάρι βγάζοντας τα καλώδια του shroud αλλά και του ηλεκτρομαγνήτη της μεγάλης σκάλαςαπό πίσω.
3) Ερχόμαστε από το πίσω μέρος του φαναριού και βάζουμε τον Η4 μεταλικό αντάπτορα και έπειτα βιδώνουμε πάρα πολύ καλά κρατώντας κόντρα από μπρωστά (το shroud) το ένα παξιμάδι που ξεβιδώσαμε στο βήμα 2.
4) Επαναλαμβάνουμε για τον άλλον projector τα παραπάνω βήματα απλά χρησιμοποιούμε το μικρό τσιμουχάκι καθώς και τον Η7 μεταλικό αντάπτορα.
(δείτε manual του projector στο site της εταιρίας για να ξέρετε πιο εξάρτημα είναι πιο)
G) Κλείσιμο φαναριών
1) Τοποθετούμε την μπαμπριζόκολα στο αυλάκι που κανει το πίσω μέρος του φαναριού. Την τεντώνουμε λιγάκι να μικρίνει το πάχος της για μην ξεχυλίσει στο κλείσιμο και μας εμποδίσει στο κλείσιμο των κλιπς. Εγώ που έβαλα λίγο παραπάνω το εκμεταλεύτηκα και το έστρωσα πάνω από την ένωση του φαναριού.
2) Όπως και στο άνοιγμα βάζουμε το φανάρι στον φούρνο στους 100 σταθερά για 7 λεπτά, το βγάζουμε και κρατάμε πατημένο το πάνω μέρος κλείνοντας τα κλιπς για ένα-δύο λεπτά.
3) Επαναλλαμβάνουμε για το άλλο φανάρι.
H) Βίδωμα των φαναριών στο μούτρο και συνδεσμολογία
1) Τοποθετήστε την μαμίσισια καλωδίωση πίσω από τα φανάρια. Θα κεντράρει μόνο του αν βάλετε τον κορμό της φίσας του καντράν ανάμεσα από τα φανάρια.
2) Με τις 5 βίδες βάζουμε τα φανάρια στο μούτρο.
3) Βιδώνουμε με τις 3 βιδούλες τα στηρίγματα των λαμπτήρων
4) Βγάζουμε με προσοχή τις Η1 λάμπες και τις καθαρίζουμε με τα πανάκια οινοπνεύματος που συμπεριλαμβάνοντε στο kit. Τις τοποθετούμε στις εσοχές (η αντίσταση κάτω).
5) Περνάμε τα προστατευτικά μεταλικά κλιπς στα στηρίγματα των λαμπών.
6) Τοποθετούμε πίσω τα λαμπάκια θέσεος και τα συνδέουμε.
7) Κόβουμε λίγο τους ακροδέκτες των LED δαχτυλιδιών και τους σφινόνουμε στα φισάκια των λαμπτήρων θέσεος. Είναι λίγο σπατανιά αλλά αν είστε σίγουροι για την σταθερότητα πιστεώ είναι πολύ πιο πρακτικό από το να κόψετε και να βραχυκυκλώσετε, σημειώστε ότι δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια εκεί. Εκτός αν γενικότερα βρείτε άλλον τρόπο τροφοδωσίας από την μπαταρία ή το κεντρικό φις αριστερά.
8 ) Σε αυτό το σημείο παίρνουμε την καλωδίωση του kit και συνδέουμε σύμφωνα με τα ταμπελάκια. Έχουμε 2 ballasts καθώς και το κεντρικό Motocontrol.Συνδέουμε το Motocontrol με την H4 φίσα, με τα ballasts και με το φισάκι των ηλεκτρομαγνητών για την μεγάλη σκάλα, το οποίο το φτιάχνουμε εμείς. Τα ballasts έπειτα τα συνδέουμε με τα φίς των Η1 λαμπών.
9)Τέλος, για να έχουμε την μεσαία σκάλα πρέπει να γεφυρώσουμε το θετικό καλώδιο της Η7 (μαύρο-πράσινο) με το άσπρο καλώδιο της Η4 φίσας του Motocontroll.
10)Εφαρμόζουμε τα ballasts με ταινία διπλής όψεος στα πλαινά καθώς και το Motocontroll κάτω από κάποιο φανάρι και συμμαζεύουμε τα καλώδια με tire up. Εγώ κύκλωσα τα ballasts με λάστιχο και tire up για περισσότερη προστασία.
I) Επανατοποθέτηση του μούτρου στη μηχανή
1) Σπρώξιμο και βιδωματου μούτρου στην μηχανή με κεντράρισμα τις δύο τρύπες του σκελετού στο κέτρο.
2) Βίδωμα του καντράν και συνδεση της φίσας του και της γείωσής του.
3) Σύνδεση των γειώσεων των ballasts . Προτείνω τα παξιμάδια που κρατάνε τα λαμαρινάκια όπου έρχοντε και βιδώνουν οι κάτω βίδες των πλαινών A Και Β panels. Εκεί καταρχήν γίνεται γείωση, είναι κοντά στα ballast και δεν ενοχλούντε από τις αναρτήσεις με το στρίψημο του τιμονού.
4) Σύνδεση του θετικού από το Motocontroll στην μπαταρία (10ακι παξιμάδι). Ανάμεσα από τις αναρτήσεις και μέσα από μία τρύπα εκεί που ανοίγει το ντεπόζιτο στο πλάι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
5) Ένα τελευταίο συμμάζεμα των καλωδίων.
6) Βίδωμα καθρεπτών
7) Επανατοποθέτηση των C, A και Β panels.
8 ) Βίδωμα ζελατίνας.
Χρονικά μου πείρε 6 ώρες και γκαφρά μου πείρε 250 euro.
Ελπίζω αυτό το Post να βοηθήσει όποιον θέλει να ασχοληθεί με αυτήν την μετατροπή, για περαιτέρω βοήθεια όσο αφορά την αγορά ή και την εγκατάσταση είμαι διαθέσιμος. Καλή επιτυχία!!
Extras: Καρίνα Yamaha, ζελατίνα Puig racing Dark Smoke, LED Tail-light Dark Smoke, Grips Harris Performance, H1 Mini Bi-Xenon Projectors with xbALED Angel Eyes mod, LED Carbon Look Turn Signals Yamaha, Termignoni Carbon Exhaust.
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Χαρας στο κουραγιο σου που μπηκες στο κοπο και να το κανεις και να το γραψεις το αποτελεσμα σιγουρα σε αποζημιωνει με γεια σου
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
- ElectroNick
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Κυρ 13 Οκτ 2013, 21:05
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Σε ευχαριστώ Άρη , και στα δικά σου
Μην διστάσεις αν δεν είναι οικονομικό ή χρονικό το θέμα! Αξίζει.
Μην διστάσεις αν δεν είναι οικονομικό ή χρονικό το θέμα! Αξίζει.
Extras: Καρίνα Yamaha, ζελατίνα Puig racing Dark Smoke, LED Tail-light Dark Smoke, Grips Harris Performance, H1 Mini Bi-Xenon Projectors with xbALED Angel Eyes mod, LED Carbon Look Turn Signals Yamaha, Termignoni Carbon Exhaust.
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: HID Projector Bi-Xenon
Μ' αρέσει να βλέπω τέτοια ποσταρίσματα...
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης