Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Μιας και τ'όφερε η κουβέντα ας τα βάλουμε σε μια τάξη...
Οι gel μπαταρίες σαν αυτή που φοράει από μαμά το fz1 έχουν κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά για αυτό και κοστίζουν ακριβότερα από τις απλές...
Πρώτον, μιας και δεν περιέχουν ρευστά υγρά μπορούν να τοποθετηθούν με οποιαδήποτε κλιση-γωνία. Αυτό στα αυτοκίνητα δεν λέει τίποτα αλλά στις μηχανές όπου κάθε κυβικό εκατοστό χώρου είναι πολύτιμο είναι μεγάλη ευκολία για τον κατασκευαστή της μοτό μιας και του δίνει την ευκολία να την "στριμώξει" οπουδήποτε. Και επιπλέον δεν υπάρχει περίπτωση να εξέλθουν απο αυτές (διαβρωτικά...) υγρά σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος ή σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει διαρροή από το σώμα της μπαταρίας.
Δεύτερον, ότι είναι να γίνει σε αυτές γίνεται εργοστασιακά. Είναι εντελώς κλειστές-σφραγισμένες και προενεργοποιημένες από το εργοστάσιο, που σημαίνει ότι ποτέ και πουθενά δεν συμπληρώνεις υγρά - απλά δεν έχεις πρόσβαση στα σώψυχά τους. Μια φόρτιση όποτε χρειάζεται και είναι ετοιμοπόλεμες.
Τέλος το ίδιο το gel σαν υλικό επηρεάζεται λιγότερο από τα υγρά στις μεταβολές της θερμοκρασίας γιαυτό και συνήθως αυτού του τύπου οι μπαταρίες διαθέτουν μεγαλύτερο CCA (δυνατότητα παροχής ρεύματος εκκίνησης σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες) σε σχέση με μια αντίστοιχη με υγρά. Σε ζεστές χώρες σαν την Ελλάδα ίσως και να μην έχει μεγάλη σημασία, αν ρωτήσετε όμως πχ έναν Σουηδό αυτό έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα...
Λένε επίσης ότι συνήθως αντέχουν περισσότερο στον χρόνο σε σχέση με τις "υγρών στοιχείων"...Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, πάντως τα 4+ χρόνια που άντεξε η δικιά μου δεν θεωρούνται και λίγα...
Ναι...Κοστίζουν μεν λίγο παραπάνω αλλά νομίζω ότι τουλάχιστον για μοτο είναι το επόμενο βιομηχανικό στάνταρ
Οι gel μπαταρίες σαν αυτή που φοράει από μαμά το fz1 έχουν κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά για αυτό και κοστίζουν ακριβότερα από τις απλές...
Πρώτον, μιας και δεν περιέχουν ρευστά υγρά μπορούν να τοποθετηθούν με οποιαδήποτε κλιση-γωνία. Αυτό στα αυτοκίνητα δεν λέει τίποτα αλλά στις μηχανές όπου κάθε κυβικό εκατοστό χώρου είναι πολύτιμο είναι μεγάλη ευκολία για τον κατασκευαστή της μοτό μιας και του δίνει την ευκολία να την "στριμώξει" οπουδήποτε. Και επιπλέον δεν υπάρχει περίπτωση να εξέλθουν απο αυτές (διαβρωτικά...) υγρά σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος ή σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει διαρροή από το σώμα της μπαταρίας.
Δεύτερον, ότι είναι να γίνει σε αυτές γίνεται εργοστασιακά. Είναι εντελώς κλειστές-σφραγισμένες και προενεργοποιημένες από το εργοστάσιο, που σημαίνει ότι ποτέ και πουθενά δεν συμπληρώνεις υγρά - απλά δεν έχεις πρόσβαση στα σώψυχά τους. Μια φόρτιση όποτε χρειάζεται και είναι ετοιμοπόλεμες.
Τέλος το ίδιο το gel σαν υλικό επηρεάζεται λιγότερο από τα υγρά στις μεταβολές της θερμοκρασίας γιαυτό και συνήθως αυτού του τύπου οι μπαταρίες διαθέτουν μεγαλύτερο CCA (δυνατότητα παροχής ρεύματος εκκίνησης σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες) σε σχέση με μια αντίστοιχη με υγρά. Σε ζεστές χώρες σαν την Ελλάδα ίσως και να μην έχει μεγάλη σημασία, αν ρωτήσετε όμως πχ έναν Σουηδό αυτό έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα...
Λένε επίσης ότι συνήθως αντέχουν περισσότερο στον χρόνο σε σχέση με τις "υγρών στοιχείων"...Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, πάντως τα 4+ χρόνια που άντεξε η δικιά μου δεν θεωρούνται και λίγα...
Ναι...Κοστίζουν μεν λίγο παραπάνω αλλά νομίζω ότι τουλάχιστον για μοτο είναι το επόμενο βιομηχανικό στάνταρ
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Σάβ 23 Οκτ 2010, 21:00
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Καλησπέρα σε όλους,
Εφτασε ο καιρος να αλλάξω την μπαταρία στο fazer 600 2005 το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι δεν ξέρω σε ποιό σημείο της μηχανής βρίσκεται.Εάν υπάρχει κάποιος να μου πει θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ πολύ.
Εφτασε ο καιρος να αλλάξω την μπαταρία στο fazer 600 2005 το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι δεν ξέρω σε ποιό σημείο της μηχανής βρίσκεται.Εάν υπάρχει κάποιος να μου πει θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ πολύ.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
αν δεν κανω λαθος κατω απο το ρεζερβουαρ κ απο οτι μου εχει πει φιλος ειναι λιγο μανικι να την βγαλεις....
πρεπει να βγαλεις πλαϊνα στο πανελ οργανων κ ρεζερβουαρ.....ας πουν ομως κ οι κατοχοι fz6 που τα ξερουν καλυτερα
πρεπει να βγαλεις πλαϊνα στο πανελ οργανων κ ρεζερβουαρ.....ας πουν ομως κ οι κατοχοι fz6 που τα ξερουν καλυτερα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Λοιπον για να μην σου βαζω φωτο...εδω ειναι ενα αλλο θεμα , αλλα θα δεις που ειναι η μπαταρια κατω απο το τεποζιτο και μπροστα απο το φιλτροκουτι....εσυ θα σηκωσεις μονο το τεποζιτο και θα βγαλεις τα μαυρα πανελ δεξια αριστερα...αν δε καταλαβες εδω ειμαστε!
Εγκατασταση Gear Indicator (S2)
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Nα πώ κι εγώ ότι τα υγρά που είδατε να βάζω στο εσωτερικό
δεν μένουν υγρά, αλλά αποροφούνται από καποια στοιχεία
σαν σφουγγάρια. Δεν υπάρχουν υγρά μετά την εισαγωγή τους
στο εσωτερικό. Μάλιστα επειδή το παρατήρησα "ψάρωσα"
κι εσπευσα να τηλεφωνήσω στον προμηθευτή νομίζοντας
ότι τα υγρά εξατμίστηκαν...
Συμπερασματικά, και ξαπλωτή να μπεί και ανάποδα και
όπως θέλετε, η μπαταρία σφραγίζει δεν τρέχει και δεν "τρέχει τίποτα"
άλλο εκτός από τη μοτό σας που θα τρέχει
και δεν θα φτάνει...
Υ.Γ. Η νέα μου μπαταρία μέχρι τώρα ..."ξυρίζει"!
και την προτείνω ανεπιφύλακτα διότι δεν πρόκειται για ανώνυμο
προϊόν αλλά για επώνυμη εταιρία που για ευνόητους λόγους αφαίρεσα
ψηφιακά την μάρκα της!
δεν μένουν υγρά, αλλά αποροφούνται από καποια στοιχεία
σαν σφουγγάρια. Δεν υπάρχουν υγρά μετά την εισαγωγή τους
στο εσωτερικό. Μάλιστα επειδή το παρατήρησα "ψάρωσα"
κι εσπευσα να τηλεφωνήσω στον προμηθευτή νομίζοντας
ότι τα υγρά εξατμίστηκαν...
Συμπερασματικά, και ξαπλωτή να μπεί και ανάποδα και
όπως θέλετε, η μπαταρία σφραγίζει δεν τρέχει και δεν "τρέχει τίποτα"
άλλο εκτός από τη μοτό σας που θα τρέχει
και δεν θα φτάνει...
Υ.Γ. Η νέα μου μπαταρία μέχρι τώρα ..."ξυρίζει"!
και την προτείνω ανεπιφύλακτα διότι δεν πρόκειται για ανώνυμο
προϊόν αλλά για επώνυμη εταιρία που για ευνόητους λόγους αφαίρεσα
ψηφιακά την μάρκα της!
Σε δύο ρόδες από παιδιά ανεβήκαμε και μέχρι να κατέβουμε παιδιά θα είμαστε!
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Παιδιά πρόσφατα αγόρασα μια μπαταρία για το 600αρι μου .Πρόκειται για μια gel κλειστού τύπου κινέζικη (λογικά) .Όταν την αγόρασα ο πωλητής μου είπε ότι δεν χρειάζεται φόρτιση ,αλλά και να ήθελε δεν μπορούσα λόγο της περίστασης .Όταν την έβαλα την μέτρησα με το πολύμετρο και έδειχνε 12 .Τώρα που το θυμήθηκα και αφού την έχω δουλέψει σε αρκετές βόλτες την τσέκαρα μέσω καντραν μηχανής και δείχνει 11.9 .Σαν λίγα δεν μου δείχνει? Μήπως χρειάζεται να την φορτίσω μια φορά ?
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- george metzalis
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Πέμ 31 Ιαν 2008, 09:58
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Καλησπέρα..
Εχω μία GT12B-4 (του κουτιού) έτοιμη για τοποθέτηση αλλά πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Την έχω αγοράσει εδώ και 2 χρόνια αλλά μέχρι και σήμερα δε χρειάστηκε να την αλλάξω.
Θα χρειαστεί φόρτιση; Πριν λίγο που τη μέτρησα είναι στα 12,4V
Εχω μία GT12B-4 (του κουτιού) έτοιμη για τοποθέτηση αλλά πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Την έχω αγοράσει εδώ και 2 χρόνια αλλά μέχρι και σήμερα δε χρειάστηκε να την αλλάξω.
Θα χρειαστεί φόρτιση; Πριν λίγο που τη μέτρησα είναι στα 12,4V
Ξέρεις από vespa???
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Kάτω από 12,5V κανονικά θέλει φόρτιση. Ρίχτη στο φορτιστή κανένα 2ωρο και μετά στη μοτο..
Σε δύο ρόδες από παιδιά ανεβήκαμε και μέχρι να κατέβουμε παιδιά θα είμαστε!
- JokeR
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Athens-Haidari
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
ξεθαμα του thread μιας και ειμαι ασχετος με το τυπο μπαταριας τι υλικο να ειναι και τετοια οι ερωτησεις μου....
1)βασικο ποιος ειναι ο τυπος μπαταριας?
2)τι στοιχεια εχει η μπαταρια(ανοιχτου κλειστου? με υγρα η με gel???)
3)σε ολες τις μαρκες ειναι ο ιδιος τυπος μπαταριας?
4)μια μαρκα προτεινετε? τη μαμα δε τη βαζω....
5)και εν συγκριση μαρκας τιμης και αποδοσης....
1)βασικο ποιος ειναι ο τυπος μπαταριας?
2)τι στοιχεια εχει η μπαταρια(ανοιχτου κλειστου? με υγρα η με gel???)
3)σε ολες τις μαρκες ειναι ο ιδιος τυπος μπαταριας?
4)μια μαρκα προτεινετε? τη μαμα δε τη βαζω....
5)και εν συγκριση μαρκας τιμης και αποδοσης....
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Φίλε Κώστα θα σε στεναχωρήσω. Για απαντήσεις στις ερωτήσεις σου δε το κατέχω αλλά απ οσα έχω διαβάσει εδώ κ έχω βιώσει ,στα fazer (είτε 1000 είτε 600) όσον αφορά αλυσιδογραναζα κ μπαταρία, οι μαμά επιλογές έχουν αποδειχθεί the best value for money.
Από κει κ πέρα επειδή είναι κ θέμα τσέπης (σεβαστό) άσε τις τζελ που ξεφεύγουν σε τιμές κ είναι κ περίεργες στη συμπεριφορά τους (λειτουργούν άψογα για όλη τη διάρκεια ζωής τους μέχρι που σ αφήνουν χωρίς καμία μα καμία προειδοποιηση) κ προτίμησε μια απλή κ φθηνή κλειστού τύπου. Αν διαθέτεις το έξτρα επένδυσε κ σε ένα φορτιστή μπαταριών κ ξενοιαζεις για πολύυυυυυυυ καιρό από το θέμα μπαταρία
Από κει κ πέρα επειδή είναι κ θέμα τσέπης (σεβαστό) άσε τις τζελ που ξεφεύγουν σε τιμές κ είναι κ περίεργες στη συμπεριφορά τους (λειτουργούν άψογα για όλη τη διάρκεια ζωής τους μέχρι που σ αφήνουν χωρίς καμία μα καμία προειδοποιηση) κ προτίμησε μια απλή κ φθηνή κλειστού τύπου. Αν διαθέτεις το έξτρα επένδυσε κ σε ένα φορτιστή μπαταριών κ ξενοιαζεις για πολύυυυυυυυ καιρό από το θέμα μπαταρία
- JokeR
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Athens-Haidari
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Gel φοραω και οπως ειπες και εσυ με αφησε απροηδοποιητα εντελως...
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
@joker η μαμα μπαταρια ηταν η καποια aftermarket?
@solomon και οι κλειστου τυπου σε αφηνουν απροειδοποιητα αν βραχυκλωσει καποιο στοιχειο.
@solomon και οι κλειστου τυπου σε αφηνουν απροειδοποιητα αν βραχυκλωσει καποιο στοιχειο.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- JokeR
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Athens-Haidari
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
κωστη ο προηγουμενος ειχε βαλει yuasa δε ηξερα τι περνει μαμα
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Σαφώς και οι κλειστού κι όλες εντέλει όταν βραχυκυκλώσουν ή κόψουν στοιχείο σε αφήνουν επι τόπου. Υπο φυσιολογικές συνθήκες πάντα οι συμβατικές μπαταρίες θα αρχίσουν να δίνουν σημάδια φθοράς και τέλους ζωής (τώρα αν ο οδηγός δε πάρει χαμπάρι, ε κάποια στιγμή θα τον αφήσουν)ενώ οι τζελ μέχρι και την τελευταία τους μιζιά θα λειτουργήσουν σα καινουργιες ....και μετά ούτε τσικ.
Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι η καλύτερη επένδυση για την μπαταρία μας είναι ένας φορτιστής. Τσιμπάει κάπως σα κόστος για κάποιο αξιολογο κομμάτι αλλά θα τον έχεις μια ζωή.
Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι η καλύτερη επένδυση για την μπαταρία μας είναι ένας φορτιστής. Τσιμπάει κάπως σα κόστος για κάποιο αξιολογο κομμάτι αλλά θα τον έχεις μια ζωή.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες προετοιμασίας της νέας σας Μπαταρίας.
Μηπως ηταν τυχαιο οτι σε αφησε χωρις σημαδια?...οταν η μπαταρια gel (οπως και οι αλλες) ειναι πεσμενη το καταλαβαινεις απο την μιζα (θελει περισσοτερο χρονο). Για περισσοτερη ακριβεια την μετρας και βλεπεις.Solomon έγραψε:νώ οι τζελ μέχρι και την τελευταία τους μιζιά θα λειτουργήσουν σα καινουργιες ....και μετά ούτε τσικ.
Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι η καλύτερη επένδυση για την μπαταρία μας είναι ένας φορτιστής. Τσιμπάει κάπως σα κόστος για κάποιο αξιολογο κομμάτι αλλά θα τον έχεις μια ζωή.
Αν πρεπει να εχει 12-12.5 και εχει 11V (λεω τυχαια νουμερα), το μηνυμα θα το παρεις οταν θα πατας τη μιζα ειτε ειναι gel ειτε οχι.
Το μονο μειονεκτημα που εχουν οι gel ειναι η τιμη τους...
Για φορτιστη-συντηρητη συμφωνω απολυτα.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες