Μετατροπή φώτων Ι
Μετατροπή φώτων
Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν μόνοι τους την «μετατροπή» ορίστε μερικές οδηγίες.
Και βάζω τα εισαγωγικά στην λέξη γιατί δεν το θεωρώ "μετατροπή".
Το μηχανάκι ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ να δουλεύει με τους 2 προβολείς στην χαμηλή σκάλα, απλά λόγω κανονισμών έχει αποσυνδεθεί ο ένας προβολέας...
Έχετε 2 τρόπους να το κάνετε.
1. Ο δύσκολος και πιο σωστός.
Σε μια εσοχή του πλαισίου μπροστά δεξιά (σε μερικά μηχανάκια έχω δεί να είναι και από την ανάποδη πλευρά) υπάρχει ένας κονέκτορας (σαν μεγάλη κλέμμα) στον οποίο καταλήγουν τα καλώδια από τον διακόπτη των φώτων. Αν αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν και τον τραβήξετε λίγο έξω θα δείτε να φτάνει σε αυτόν ένα ΠΡΑΣΙΝΟ καλώδιο που ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με τίποτα.
Αυτό είναι που μεταφέρει την εντολή από τον διακόπτη για το άναμμα της χαμηλής σκάλας του Η4 προβολέα. Βάζετε ένα φισάκι με καλώδιο και δίνετε ρεύμα στην άδεια θέση του φις της Η4 λάμπας. Και αυτό ήταν όλο…
Εννοείται ότι μόλις αποκτήσετε πρόσβαση στον κονέκτορα και ΠΡΙΝ κάνετε οτιδήποτε άλλο επιβεβαιώνετε με ένα πολύμετρο την λειτουργία του καλωδίου. Με τα φώτα στην χαμηλή σκάλα το πράσινο καλώδιο έχει ρεύμα, το οποίο κόβεται μόλις ανάψετε την μεγάλη σκάλα.
Το κακό στην υπόθεση είναι ότι για να αποκτήσετε πρόσβαση στον κονέκτορα πρέπει να βγάλετε πλαστικά, φιλτροκούτι και ίσως μπαταρία.
Αρκετός μπελάς αλλά no pain-no gain...
Αν τα χέρια σας δεν πιάνουν ή αν δεν νοιώθετε σίγουροι, αφήστε να το κάνει μάστορας.
Ο Τσεσμελής (στην Θεοφιλοπούλου) αν και εξουσιοδοτημένο το έχει κάνει σε αρκετά μηχανάκια αφού πρώτα το δοκιμάσαμε στο δικό μου.
2. Ο εύκολος
Κάνετε μια μικρή τρυπίτσα στο προστατευτικό πλαστικό που περικλείει την πλεξούδα με καλώδια που έρχεται από τον διακόπτη των φώτων σε όποιο σημείο της διαδρομής σας βολεύει (και δεν είναι ορατό-συνήθως λίγο πριν φτάσει στην εσοχή του πλαισίου που λέγαμε παραπάνω).
Βρίσκετε το πράσινο καλώδιο που ανέφερα πιο πάνω ΠΡΙΝ αυτό καταλήξει στον κονέκτορα.
Το κόβετε και το ενώνετε με ένα κομμάτι καλώδιο που οδηγείτε όπως και προηγουμένως στην λάμπα. Μονώνετε προσεκτικά με καλής ποιότητας μονωτική την τρυπίτσα και την ένωση και τελειώσατε.
Ο τρόπος αυτός έχει το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται να ξεβιδώσετε τίποτα, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι δεν θα είστε σίγουροι ότι κόψατε το σωστό καλώδιο μέχρι να το κάνετε.
Στό δικό μου μηχανάκι και σε άλλα 2 που ξέρω ΗΤΑΝ το πράσινο καλώδιο, αλλά δεν είναι 100% σίγουρο ότι όλα τα μηχανάκια έχουν ακριβώς την ίδια χρωματικά καλωδίωση. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση το ρίσκο δικό σας…
3. Τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε
Μην σας μπει η φαεινή ιδέα να πάρετε ρεύμα για την χαμηλή σκάλα από τον δίπλα προβολέα. Αν το κάνετε έτσι, όταν θα ανάβετε την μεγάλη σκάλα θα ανάβουν και τα 2 νήματα της Η4 λάμπας, με αποτέλεσμα την κατανάλωση υπερβολικού ρεύματος και το κυριότερο την παραγωγή τρομερής θερμότητας που μπορεί εύκολα να λιώσει τον πλαστικό ανακλαστήρα ή να οδηγήσει ακόμα και σε πυρκαγιά.
Τώρα το αν θα αλλάξετε και τις λάμπες αυτό είναι δικό σας θέμα. Κατά την γνώμη μου αλλάξτε μόνο την Η4 με μια OSRAM SILVERSTAR ή PHILIPS VISION-PLUS για μεγαλύτερη φωτεινότητα ή την OSRAM COOL BLUE αν σας αρέσει το μπλεδίζον φως. Η μαμίσια Η7 είναι αρκετά καλή και μάλλον δεν αξίζει το έξοδο.
Για την αξιοπιστία, τα πράγματα μιλούν μόνα τους.
Τόσο στο δικό μου όσο και σε άλλα μηχανάκια που έχουν κάνει την μετατροπή, δεν έχει ακουστεί τίποτα για κανένα πρόβλημα και έχουν περάσει αρκετοί μήνες σε πολλά από αυτά…
Και τέλος, για όσους τυχόν ανησυχούν για τις επιπτώσεις της μετατροπής στην εγγύηση, απλά αναφέρω ότι αν χρειαστεί, το να το επαναφέρετε στην προηγούμενη κατάσταση είναι θέμα 3 λεπτών.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ…
Και βάζω τα εισαγωγικά στην λέξη γιατί δεν το θεωρώ "μετατροπή".
Το μηχανάκι ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ να δουλεύει με τους 2 προβολείς στην χαμηλή σκάλα, απλά λόγω κανονισμών έχει αποσυνδεθεί ο ένας προβολέας...
Έχετε 2 τρόπους να το κάνετε.
1. Ο δύσκολος και πιο σωστός.
Σε μια εσοχή του πλαισίου μπροστά δεξιά (σε μερικά μηχανάκια έχω δεί να είναι και από την ανάποδη πλευρά) υπάρχει ένας κονέκτορας (σαν μεγάλη κλέμμα) στον οποίο καταλήγουν τα καλώδια από τον διακόπτη των φώτων. Αν αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν και τον τραβήξετε λίγο έξω θα δείτε να φτάνει σε αυτόν ένα ΠΡΑΣΙΝΟ καλώδιο που ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με τίποτα.
Αυτό είναι που μεταφέρει την εντολή από τον διακόπτη για το άναμμα της χαμηλής σκάλας του Η4 προβολέα. Βάζετε ένα φισάκι με καλώδιο και δίνετε ρεύμα στην άδεια θέση του φις της Η4 λάμπας. Και αυτό ήταν όλο…
Εννοείται ότι μόλις αποκτήσετε πρόσβαση στον κονέκτορα και ΠΡΙΝ κάνετε οτιδήποτε άλλο επιβεβαιώνετε με ένα πολύμετρο την λειτουργία του καλωδίου. Με τα φώτα στην χαμηλή σκάλα το πράσινο καλώδιο έχει ρεύμα, το οποίο κόβεται μόλις ανάψετε την μεγάλη σκάλα.
Το κακό στην υπόθεση είναι ότι για να αποκτήσετε πρόσβαση στον κονέκτορα πρέπει να βγάλετε πλαστικά, φιλτροκούτι και ίσως μπαταρία.
Αρκετός μπελάς αλλά no pain-no gain...
Αν τα χέρια σας δεν πιάνουν ή αν δεν νοιώθετε σίγουροι, αφήστε να το κάνει μάστορας.
Ο Τσεσμελής (στην Θεοφιλοπούλου) αν και εξουσιοδοτημένο το έχει κάνει σε αρκετά μηχανάκια αφού πρώτα το δοκιμάσαμε στο δικό μου.
2. Ο εύκολος
Κάνετε μια μικρή τρυπίτσα στο προστατευτικό πλαστικό που περικλείει την πλεξούδα με καλώδια που έρχεται από τον διακόπτη των φώτων σε όποιο σημείο της διαδρομής σας βολεύει (και δεν είναι ορατό-συνήθως λίγο πριν φτάσει στην εσοχή του πλαισίου που λέγαμε παραπάνω).
Βρίσκετε το πράσινο καλώδιο που ανέφερα πιο πάνω ΠΡΙΝ αυτό καταλήξει στον κονέκτορα.
Το κόβετε και το ενώνετε με ένα κομμάτι καλώδιο που οδηγείτε όπως και προηγουμένως στην λάμπα. Μονώνετε προσεκτικά με καλής ποιότητας μονωτική την τρυπίτσα και την ένωση και τελειώσατε.
Ο τρόπος αυτός έχει το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται να ξεβιδώσετε τίποτα, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι δεν θα είστε σίγουροι ότι κόψατε το σωστό καλώδιο μέχρι να το κάνετε.
Στό δικό μου μηχανάκι και σε άλλα 2 που ξέρω ΗΤΑΝ το πράσινο καλώδιο, αλλά δεν είναι 100% σίγουρο ότι όλα τα μηχανάκια έχουν ακριβώς την ίδια χρωματικά καλωδίωση. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση το ρίσκο δικό σας…
3. Τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε
Μην σας μπει η φαεινή ιδέα να πάρετε ρεύμα για την χαμηλή σκάλα από τον δίπλα προβολέα. Αν το κάνετε έτσι, όταν θα ανάβετε την μεγάλη σκάλα θα ανάβουν και τα 2 νήματα της Η4 λάμπας, με αποτέλεσμα την κατανάλωση υπερβολικού ρεύματος και το κυριότερο την παραγωγή τρομερής θερμότητας που μπορεί εύκολα να λιώσει τον πλαστικό ανακλαστήρα ή να οδηγήσει ακόμα και σε πυρκαγιά.
Τώρα το αν θα αλλάξετε και τις λάμπες αυτό είναι δικό σας θέμα. Κατά την γνώμη μου αλλάξτε μόνο την Η4 με μια OSRAM SILVERSTAR ή PHILIPS VISION-PLUS για μεγαλύτερη φωτεινότητα ή την OSRAM COOL BLUE αν σας αρέσει το μπλεδίζον φως. Η μαμίσια Η7 είναι αρκετά καλή και μάλλον δεν αξίζει το έξοδο.
Για την αξιοπιστία, τα πράγματα μιλούν μόνα τους.
Τόσο στο δικό μου όσο και σε άλλα μηχανάκια που έχουν κάνει την μετατροπή, δεν έχει ακουστεί τίποτα για κανένα πρόβλημα και έχουν περάσει αρκετοί μήνες σε πολλά από αυτά…
Και τέλος, για όσους τυχόν ανησυχούν για τις επιπτώσεις της μετατροπής στην εγγύηση, απλά αναφέρω ότι αν χρειαστεί, το να το επαναφέρετε στην προηγούμενη κατάσταση είναι θέμα 3 λεπτών.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ…
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Παρ 04 Φεβ 2005, 18:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 14:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Miami,Fl
- Επικοινωνία:
Μετατροπή φώτων ΙΙ
Αγαπητοί συν-CLUB-ίτες αποφάσισα να “εγχειρίσω” τα φώτα από το FAZERA-κι μου και εφόσον όλα πήγαν καλά και τώρα βλέπει και με τα δυο του ματάκια, είπα να σας πω πως το έκανα και να βάλω και μια φώτο.
Εργαλεία που θα χρειαστείτε για το χειρουργείο.
1. Σέτ με κλειδιά alen κατά προτίμηση μακρυλαίμα.
2. Μια πένσα.
3. Ένα κοπίδι.
4. Ένα σταυρό-κατσαβίδο.
5. Μονωτική ταινία.
6. Κολλητήρι.
7. Ένα καλώδιο πολύκλωνο 1,5 περίπου 1 μέτρο (Από ηλεκτρολόγο).
8. Έναν πλακέ κονέκτορα 8mm γωνιακό.
9. Ένα σετ με καρυδάκια.
Αρχικό στάδιο:
Ξεβιδώνουμε τις 4 αλενόβιδες που κρατάν τα πλαϊνά πλαστικά του Fazer (2 σε κάθε πλευρά) και προσεκτικά βγάζουμε τα πλαστικά. Για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε το owners manual.
Ξεβιδώνουμε τις 2 αλενόβιδες που κρατάν το ντεπόζιτο, (βρίσκονται στο εμπρόσθιο μέρος του ντεπόζιτου), και προσεκτικά το ανασηκώνουμε και το στερεώνουμε με ένα σκοινί σε γωνιά τέτοια που να μην καταπονούνται τα σωληνάκια που κρέμονται κάτω από το ντεπόζιτο. (εγώ το έδεσα με ένα σκοινί στα πίσω χερούλια του Fazer σε γωνία περίπου 500).
Ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες και τα 2 μπουλόνια που κρατάν το φίλτρο αέρα και την βάση της μπαταρίας.
Βγάζουμε τα σωληνάκια που εισέρχονται στο φίλτρο αέρα (τρία από κάτω και ένα από την δεξιά μεριά όπως κάθετε κάποιος στην μηχανή) και βγάζουμε (τραβηχτά) τον αισθητήρα αέρα αριστερά όπως κάθεστε στο μηχανάκι.
Με το μακρύλαιμο αλενάκι χαλαρώνουμε τους σφυκτίρες κάτω από το φίλτροκούτι (περίπου 6-7 στροφές).
Ξεβιδώνουμε τους πόλους της μπαταρίας και βγάζουμε το άσπρο φις που βρίσκετε πάνω στην βάση της μπαταρίας. (βλέπε φώτο “σημείο Δ”).
Βγάζουμε την μπαταρία, το φίλτρο και την βάση της μπαταρίας. Και εδώ είναι που ξεκινά η δουλειά με τα φώτα.
Τελικό στάδιο:
Από τον διακόπτη των φώτων αριστερά ξεκινά η πλεξούδα (“Γ”) που καταλήγει σε ένα φις (“Α”) το οποίο βρίσκετε ακριβώς κάτω από την βάση της μπαταρίας (“Β”) που βγάλαμε παραπάνω. Σε αυτό το φις καταλήγει ένα πράσινο καλώδιο που δεν συνεχίζει από την άλλη πλευρά (αυτό που έχω απογυμνώσει στο σημείο “A” ). Αυτό είναι το καλώδιο που ψάχνουμε να βρούμε και έχουμε γεμίσει τον τόπο εξαρτήματα από τις καλές μας. Ενώνουμε το καλώδιο που έχουμε προμηθευτεί από τον ηλεκτρολόγο με το απογυμνωμένο πράσινο καλώδιο στην μια πλευρά και με τον γωνιακό πλακέ κονέκτορα στην άλλη. Ο γωνιακός κονέκτορας είναι αυτός που θα μπει στην φίσα των φώτων αριστερά όπως καβαλάτε την μηχανή.
Όταν κάνετε τις συνδέσεις είστε έτοιμοι να ξανατοποθετήσετε ότι βγάλαμε μέχρι τώρα (μπαταρία, βάση, φίλτρο κτλ κτλ).
Γυρίστε το κλειδί στην θέση ΟΝ, βάλτε νεκρά (για να μην έχουμε καμιά αναγούλα) και πατήστε την μίζα.
Αυτά τα λίγα για την ώρα καλή τύχη με την προσπάθεια.
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ
(THE DOCTOR)
Εργαλεία που θα χρειαστείτε για το χειρουργείο.
1. Σέτ με κλειδιά alen κατά προτίμηση μακρυλαίμα.
2. Μια πένσα.
3. Ένα κοπίδι.
4. Ένα σταυρό-κατσαβίδο.
5. Μονωτική ταινία.
6. Κολλητήρι.
7. Ένα καλώδιο πολύκλωνο 1,5 περίπου 1 μέτρο (Από ηλεκτρολόγο).
8. Έναν πλακέ κονέκτορα 8mm γωνιακό.
9. Ένα σετ με καρυδάκια.
Αρχικό στάδιο:
Ξεβιδώνουμε τις 4 αλενόβιδες που κρατάν τα πλαϊνά πλαστικά του Fazer (2 σε κάθε πλευρά) και προσεκτικά βγάζουμε τα πλαστικά. Για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε το owners manual.
Ξεβιδώνουμε τις 2 αλενόβιδες που κρατάν το ντεπόζιτο, (βρίσκονται στο εμπρόσθιο μέρος του ντεπόζιτου), και προσεκτικά το ανασηκώνουμε και το στερεώνουμε με ένα σκοινί σε γωνιά τέτοια που να μην καταπονούνται τα σωληνάκια που κρέμονται κάτω από το ντεπόζιτο. (εγώ το έδεσα με ένα σκοινί στα πίσω χερούλια του Fazer σε γωνία περίπου 500).
Ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες και τα 2 μπουλόνια που κρατάν το φίλτρο αέρα και την βάση της μπαταρίας.
Βγάζουμε τα σωληνάκια που εισέρχονται στο φίλτρο αέρα (τρία από κάτω και ένα από την δεξιά μεριά όπως κάθετε κάποιος στην μηχανή) και βγάζουμε (τραβηχτά) τον αισθητήρα αέρα αριστερά όπως κάθεστε στο μηχανάκι.
Με το μακρύλαιμο αλενάκι χαλαρώνουμε τους σφυκτίρες κάτω από το φίλτροκούτι (περίπου 6-7 στροφές).
Ξεβιδώνουμε τους πόλους της μπαταρίας και βγάζουμε το άσπρο φις που βρίσκετε πάνω στην βάση της μπαταρίας. (βλέπε φώτο “σημείο Δ”).
Βγάζουμε την μπαταρία, το φίλτρο και την βάση της μπαταρίας. Και εδώ είναι που ξεκινά η δουλειά με τα φώτα.
Τελικό στάδιο:
Από τον διακόπτη των φώτων αριστερά ξεκινά η πλεξούδα (“Γ”) που καταλήγει σε ένα φις (“Α”) το οποίο βρίσκετε ακριβώς κάτω από την βάση της μπαταρίας (“Β”) που βγάλαμε παραπάνω. Σε αυτό το φις καταλήγει ένα πράσινο καλώδιο που δεν συνεχίζει από την άλλη πλευρά (αυτό που έχω απογυμνώσει στο σημείο “A” ). Αυτό είναι το καλώδιο που ψάχνουμε να βρούμε και έχουμε γεμίσει τον τόπο εξαρτήματα από τις καλές μας. Ενώνουμε το καλώδιο που έχουμε προμηθευτεί από τον ηλεκτρολόγο με το απογυμνωμένο πράσινο καλώδιο στην μια πλευρά και με τον γωνιακό πλακέ κονέκτορα στην άλλη. Ο γωνιακός κονέκτορας είναι αυτός που θα μπει στην φίσα των φώτων αριστερά όπως καβαλάτε την μηχανή.
Όταν κάνετε τις συνδέσεις είστε έτοιμοι να ξανατοποθετήσετε ότι βγάλαμε μέχρι τώρα (μπαταρία, βάση, φίλτρο κτλ κτλ).
Γυρίστε το κλειδί στην θέση ΟΝ, βάλτε νεκρά (για να μην έχουμε καμιά αναγούλα) και πατήστε την μίζα.
Αυτά τα λίγα για την ώρα καλή τύχη με την προσπάθεια.
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ
(THE DOCTOR)
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
καλη δουλεια βασιλη...
κατατοπιστικοτατος και απλος.
αυτη ειναι η δυσκολη πλευρα της μετατροπης.
εγω παντως δεν το κανω ετσι.
λυνω μονο το αριστερο καπακι διπλα απο το ρεζερβουαρ και μεσα σε 10 λεπτακια ειναι ετοιμο το project.....
κατατοπιστικοτατος και απλος.
αυτη ειναι η δυσκολη πλευρα της μετατροπης.
εγω παντως δεν το κανω ετσι.
λυνω μονο το αριστερο καπακι διπλα απο το ρεζερβουαρ και μεσα σε 10 λεπτακια ειναι ετοιμο το project.....
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
Φίλε Δημήτρη καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ξεκίνησα που λες να κάνω την μετατροπή έτσι όπως λες και εσύ από το φις που βρίσκετε μέσα στο αριστερό καπάκι, αλλά διαπίστωσα το εξής πρόβλημα. Μόλις άναβα την μεγάλη σκάλα αντί να σβήνει η μικρή έμενε ανοιχτή με αποτέλεσμα να έχω και την μικρή και την μεγάλη σκάλα ανοιχτή μαζί. Δεν ήμουν σίγουρος αν αυτό θα δημιουργούσε υπερθέρμανση ειδικά το καλοκαίρι με αποτέλεσμα να λιώσει το φισάκι της λάμπας. Γι’αυτόν τον λόγω είπα να ακολουθήσω τον δύσκολο τρόπο.
Ξεκίνησα που λες να κάνω την μετατροπή έτσι όπως λες και εσύ από το φις που βρίσκετε μέσα στο αριστερό καπάκι, αλλά διαπίστωσα το εξής πρόβλημα. Μόλις άναβα την μεγάλη σκάλα αντί να σβήνει η μικρή έμενε ανοιχτή με αποτέλεσμα να έχω και την μικρή και την μεγάλη σκάλα ανοιχτή μαζί. Δεν ήμουν σίγουρος αν αυτό θα δημιουργούσε υπερθέρμανση ειδικά το καλοκαίρι με αποτέλεσμα να λιώσει το φισάκι της λάμπας. Γι’αυτόν τον λόγω είπα να ακολουθήσω τον δύσκολο τρόπο.
Άσχετο αλλά αν κατάλαβα καλά ενώνουμε το καλωδιάκι που έχουμε αγοράσει με το πράσινο καλώδιο στη μια άκρη που γυμνώσαμε και την άλλη άκρη με τον κονέκτορα που έχουμε αγοράσει ? και τέλος ενώνουμε την μια άκρη του καινούργιου κονέκτορα με τον κονέκτορα Δ? δεν κατάλαβα την άλλη άκρη του κονέκτορα που την συνδέεις…..
Σόρι ρε φίλε που σε πρίζω αλλά εκεί που καταλήγουν τα καλώδια είναι τα φισάκια και εγώ νόμιζα ότι αυτά τα πλαστικά είναι οι κονέκτωρες(Ασχετος)….λοιπόν το έπιασα…ο κονέκτωρας είναι το μικρό πραματάκι που μπαίνει στην άλλη άκρη του καλωδίου και μετά το ενώνουμε στη στην αριστερή φίσα των φώτων που αν θυμάμαι καλά η αριστερή έχει ένα καλώδιο σε σχέση με την δεξιά(έχει κενή θέση) σωστός?
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
THE DOCTOR έγραψε:Φίλε Δημήτρη καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ξεκίνησα που λες να κάνω την μετατροπή έτσι όπως λες και εσύ από το φις που βρίσκετε μέσα στο αριστερό καπάκι, αλλά διαπίστωσα το εξής πρόβλημα. Μόλις άναβα την μεγάλη σκάλα αντί να σβήνει η μικρή έμενε ανοιχτή με αποτέλεσμα να έχω και την μικρή και την μεγάλη σκάλα ανοιχτή μαζί. Δεν ήμουν σίγουρος αν αυτό θα δημιουργούσε υπερθέρμανση ειδικά το καλοκαίρι με αποτέλεσμα να λιώσει το φισάκι της λάμπας. Γι’αυτόν τον λόγω είπα να ακολουθήσω τον δύσκολο τρόπο.
οχι βασιλη!!!
παλι απο το πρασινο καλωδιο παιρνω εντολη !!!αλλα απο αλλο σημειο που δεν χρειαζεται να γδυσεις ολο το μηχανακι ....
και πολυ πιο γρηγορα γινεται και πολυ σωστα..
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
Ρεύμα από το πράσινο καλώδιο μπορούμε να πάρουμε από ΟΠΟΙΟ σημείο της πλεξούδας μας βολεύει και δεν είναι ορατό στο μάτι .....Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Προσοχή μόνο ΠΡΙΝ κοπεί το καλώδιο να γίνει μέσα από ένα ελάχιστο ξύσιμο του περιβλήματος έλεγχος με ένα πολύμετρο για παν ενδεχόμενο...Το καλώδιο πρέπει να έχει ρεύμα με τα φώτα στην χαμηλή σκάλα και μόλις γυρίσουμε τον διακόπτη στους προβολείς το ρεύμα διακόπτεται....
Διόλου απίθανο επίσης σε κάποια φάση της παραγωγής να αλλάξουν χρώματα κάποια καλώδια, γιαυτό ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΟΤΕ αν δεν είμαστε σίγουροι...
Προσοχή μόνο ΠΡΙΝ κοπεί το καλώδιο να γίνει μέσα από ένα ελάχιστο ξύσιμο του περιβλήματος έλεγχος με ένα πολύμετρο για παν ενδεχόμενο...Το καλώδιο πρέπει να έχει ρεύμα με τα φώτα στην χαμηλή σκάλα και μόλις γυρίσουμε τον διακόπτη στους προβολείς το ρεύμα διακόπτεται....
Διόλου απίθανο επίσης σε κάποια φάση της παραγωγής να αλλάξουν χρώματα κάποια καλώδια, γιαυτό ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΟΤΕ αν δεν είμαστε σίγουροι...
- Johnny1
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Και ΄γω έκανα την μετατροπή χθες βράδυ.
Βαρέθηκα όμως να λύσω το μισό μηχανάκι και βρήκα το καλώδιο πριν φτάσει στην κρυμμένη φίσσα.
Δεν έκοψα το καλώδιο, απλά το έσκισα και πέρασα από μέσα το δικό μου.
Ακολούθησε μόνωση, δεσιμο κλπ...
Edit--> Να ευχαριστήσω και τον Theod για το τηλεφωνικό Support πριν τη μετατροπή!<<--Edit
Συμπεράσματα:
Επιτέλους ΦΩΣ!
Βέβαια, κατά τη διάρκεια της μέρας στην Αττική Οδό, παρατήρησα πως τα αυτοκίνητα έφευγαν πιο εύκολα από μπροστά μου! Μάλλον τα διπλά φώτα είναι πιο "ψαρωτικά"
Βαρέθηκα όμως να λύσω το μισό μηχανάκι και βρήκα το καλώδιο πριν φτάσει στην κρυμμένη φίσσα.
Δεν έκοψα το καλώδιο, απλά το έσκισα και πέρασα από μέσα το δικό μου.
Ακολούθησε μόνωση, δεσιμο κλπ...
Edit--> Να ευχαριστήσω και τον Theod για το τηλεφωνικό Support πριν τη μετατροπή!<<--Edit
Συμπεράσματα:
Επιτέλους ΦΩΣ!
Βέβαια, κατά τη διάρκεια της μέρας στην Αττική Οδό, παρατήρησα πως τα αυτοκίνητα έφευγαν πιο εύκολα από μπροστά μου! Μάλλον τα διπλά φώτα είναι πιο "ψαρωτικά"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Johnny1 την Παρ 07 Οκτ 2005, 15:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Δεν μπορώ ρε παιδιά να κατάλάβω εξαρχής πως την φτιάξαν έτσι την κατάσταση με τα φώτα.. Τι κανονισμοί και παπαριές είναι αυτές;
Θέλουν δηλαδή να σκοτωθούμε.. Άσε που όλοι μου λένε:
- Φίλε έχει καεί η μία σου λάμπα!!!
- Ά, ναι.. Το ξέρω, έτσι είναι τα φώτα μου απο τη μάνα τους, μονόφθαλμα και πειρατικά φώτα.
Άντε να ξεκινήσω να το διορθώσω και εγώ...
Θέλουν δηλαδή να σκοτωθούμε.. Άσε που όλοι μου λένε:
- Φίλε έχει καεί η μία σου λάμπα!!!
- Ά, ναι.. Το ξέρω, έτσι είναι τα φώτα μου απο τη μάνα τους, μονόφθαλμα και πειρατικά φώτα.
Άντε να ξεκινήσω να το διορθώσω και εγώ...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης