ας τα παρω τα πραγματα απο την αρχη ομως να σας πω τι εγινε τις περασμενες ημερες. τη μηχανη την πηρα μεταχειρισμενη περσι τον αυγουστο με 41000 χλμ. στο βιβλιο της εγραφε πως στα 40.000 ειχε κανει σερβις οποτε ημουν ησυχος (κακως). τωρα εχει 45.000. τον τελευταιο καιρο οποτε την εσβηνα εβλεπα στιγμιαια μια ενδειξη κατω αριστερα που ελεγε err_1. δεν εδωσα ομως σημασια γιατι δεν ειδα τιποτε αλλο περιεργο. πριν καμια δεκαρια μερες και ενω κινουμουν αναψε παλι το err_1 και μετα err_2 και φουλαρε η μπαρα της θερμοκρασιας δεξια και αναβοσβηνε η πανω πανω μπαρα η χοντρη. το εκανε καθε λιγο και λιγακι ομως η μηχανη δεν εκανε τιποτα περιεργο , διακοπες η κατι αλλο. μεχρι να φτασω στη δουλεια ειχε σταματησει . εσβησα και ξανααναψα και πηρε κανονικα. οποτε την αφησα και πηγα για δουλεια. για 3-4 μερες μου εβγαζε το ιδιο ωσπου ενα μεσημερι δεν επαιρνε μπρος. εκανε παλι το ιδιο . μετα απο πολλες μιζιες (να πω εδω οτι η μιζα δουλευε κανονικα δεν ακουγοταν ομως η αντλια της βενζινης οποτε ανοιγα το διακοπτη) αρχισε να ψοφαει η μπαταρια που ετσι κι αλλιως χαροπαλευε καιρο. αναγκαστικα την εσπρωξα και πηρε με την πρωτη. συνεχισα για αλλες 3-4 μερες να πηγαινοερχομαι και ωσπου μια ωραια πρωια με το που φτανω στη δουλεια δεν ξαναπηρε ποτε. την παω σε ενα φιλο του αφεντικου μου μηχανικο και την αλλη μερα μου λεει:η μηχανη εχει φαει μια ελαφρια στουκα μπροστα και απο τη στουκα η απο ατσαλο χερι εχουν γδαρθει τα καλωδια τα οποια πανε στην κεραια του immobiliser. καθε ενα που επιανα μου λεει μου εμενε στο χερι καθως ειχαν φαγωθει οι μονωσεις και το νερο ειχε διαβρωσει τους χαλκους. εαν καταφερω να τη συνεφερω μου λεει εχει καλως αν οχι 250 ευρω καινουρια. με τα πολλα το υποτιθεμενο σερβις που επρεπε να ειχε γινει στις 40.000 δεν εγινε ποτε , το παλικαρι καταφερε και κολλησε ενα ενα τα καλωδια με καλαι και θερμοσυστελομενο απο πανω και μονωτικη προγραμματισε τον εγκεφαλο 4 φορες με το κοκκινο κλειδι γιατι αρνουταν πεισματικα , αλλαξα μπαταρια (φοραγε κινεζικη) βαλαμε τη μαμισια , εμπρος πισω τακακια , λαδια φιλτρα ρυθμισεις μπουζια κλπ κλπ εδωσα 350 ευρω. (εδω θελω τα φωτα σας νομιζω οτι δε μου πηρε τιποτα) η μηχανη περριτο να σας πω και εφοσον πρωτη φορα στα χερια μου εγινε σωστο σερβις αλλαξε τελειως συμπεριφορα (σα να πηρε 20 αλογα χαχαχαχα). το προβλημα ομως ειναι οτι οταν την πηρα την αλλη μερα παω να φυγω και βλεπω την ενδειξη του καντραν στα κυριως χιλιομετρα που ποτε δε τη βαζω εκει και την ωρα στο 1.00. γυρναω και τα trip ολα μηδενισμενα. καθε φορα που τη σβηνω μεσα σε 5 λεπτα το κανει παλι. πριν τα 5 λεπτα τα κραταει. τον πηρα τηλεφωνο και μου λεει αυτο ειναι ασχετο με οτι καναμε. εχει μια μπαταρια μεσα στο κοντερ σα ρολογιου που κραταει αυτες τις μνημες καθως και την ωρα οταν λειπει το κλειδι. προφανως αυτη ψοφησε. πηρε εναν γνωστο του κοντερα και του ειπε ΑΝ ανοιγει το κοντερ θελει 40 ευρω να μου την αλλαξει αλλιως αλλο κοντερ. πολλα μηχανακια λεει ειναι μασιφ το κοντερ δεν ανοιγει χωρις να του κανεις ζημια. και θελει και ο "δικος μου" 30 για να ξηλωσει το κοντερ και να το παει στον αλλον. οποτε η 30 και τιποτα η 70 και φτιαξιμο. το συντομο μου παραμυθι εφτασε στο τελος του και περιμενω εναγωνιως τα φωτα σας καθως δεν παιζει μια και το ολο θεμα μου τη σπαει τρομερα.
