reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Οτι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη , ηλεκτ/κες εγκαταστάσεις
Απάντηση
irongud
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 00:10
Επικοινωνία:

reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από irongud »

καλησπερα στην παρεα. εχω μια fazer του 06 και αντιμετωπισω καποιο θεμα. το προβλημα ειναι οτι οποτε σβησει η μηχανη την επομενη φορα που την αναβω εχει χασει τα δεδομενα , μηδενιζει δηλαδη το ρολοι και ολα τα trip meter εκτος απο την κεντρικη ενδειξη των χιλιομετρων.
ας τα παρω τα πραγματα απο την αρχη ομως να σας πω τι εγινε τις περασμενες ημερες. τη μηχανη την πηρα μεταχειρισμενη περσι τον αυγουστο με 41000 χλμ. στο βιβλιο της εγραφε πως στα 40.000 ειχε κανει σερβις οποτε ημουν ησυχος (κακως). τωρα εχει 45.000. τον τελευταιο καιρο οποτε την εσβηνα εβλεπα στιγμιαια μια ενδειξη κατω αριστερα που ελεγε err_1. δεν εδωσα ομως σημασια γιατι δεν ειδα τιποτε αλλο περιεργο. πριν καμια δεκαρια μερες και ενω κινουμουν αναψε παλι το err_1 και μετα err_2 και φουλαρε η μπαρα της θερμοκρασιας δεξια και αναβοσβηνε η πανω πανω μπαρα η χοντρη. το εκανε καθε λιγο και λιγακι ομως η μηχανη δεν εκανε τιποτα περιεργο , διακοπες η κατι αλλο. μεχρι να φτασω στη δουλεια ειχε σταματησει . εσβησα και ξανααναψα και πηρε κανονικα. οποτε την αφησα και πηγα για δουλεια. για 3-4 μερες μου εβγαζε το ιδιο ωσπου ενα μεσημερι δεν επαιρνε μπρος. εκανε παλι το ιδιο . μετα απο πολλες μιζιες (να πω εδω οτι η μιζα δουλευε κανονικα δεν ακουγοταν ομως η αντλια της βενζινης οποτε ανοιγα το διακοπτη) αρχισε να ψοφαει η μπαταρια που ετσι κι αλλιως χαροπαλευε καιρο. αναγκαστικα την εσπρωξα και πηρε με την πρωτη. συνεχισα για αλλες 3-4 μερες να πηγαινοερχομαι και ωσπου μια ωραια πρωια με το που φτανω στη δουλεια δεν ξαναπηρε ποτε. την παω σε ενα φιλο του αφεντικου μου μηχανικο και την αλλη μερα μου λεει:η μηχανη εχει φαει μια ελαφρια στουκα μπροστα και απο τη στουκα η απο ατσαλο χερι εχουν γδαρθει τα καλωδια τα οποια πανε στην κεραια του immobiliser. καθε ενα που επιανα μου λεει μου εμενε στο χερι καθως ειχαν φαγωθει οι μονωσεις και το νερο ειχε διαβρωσει τους χαλκους. εαν καταφερω να τη συνεφερω μου λεει εχει καλως αν οχι 250 ευρω καινουρια. με τα πολλα το υποτιθεμενο σερβις που επρεπε να ειχε γινει στις 40.000 δεν εγινε ποτε , το παλικαρι καταφερε και κολλησε ενα ενα τα καλωδια με καλαι και θερμοσυστελομενο απο πανω και μονωτικη προγραμματισε τον εγκεφαλο 4 φορες με το κοκκινο κλειδι γιατι αρνουταν πεισματικα , αλλαξα μπαταρια (φοραγε κινεζικη) βαλαμε τη μαμισια , εμπρος πισω τακακια , λαδια φιλτρα ρυθμισεις μπουζια κλπ κλπ εδωσα 350 ευρω. (εδω θελω τα φωτα σας νομιζω οτι δε μου πηρε τιποτα) η μηχανη περριτο να σας πω και εφοσον πρωτη φορα στα χερια μου εγινε σωστο σερβις αλλαξε τελειως συμπεριφορα (σα να πηρε 20 αλογα χαχαχαχα). το προβλημα ομως ειναι οτι οταν την πηρα την αλλη μερα παω να φυγω και βλεπω την ενδειξη του καντραν στα κυριως χιλιομετρα που ποτε δε τη βαζω εκει και την ωρα στο 1.00. γυρναω και τα trip ολα μηδενισμενα. καθε φορα που τη σβηνω μεσα σε 5 λεπτα το κανει παλι. πριν τα 5 λεπτα τα κραταει. τον πηρα τηλεφωνο και μου λεει αυτο ειναι ασχετο με οτι καναμε. εχει μια μπαταρια μεσα στο κοντερ σα ρολογιου που κραταει αυτες τις μνημες καθως και την ωρα οταν λειπει το κλειδι. προφανως αυτη ψοφησε. πηρε εναν γνωστο του κοντερα και του ειπε ΑΝ ανοιγει το κοντερ θελει 40 ευρω να μου την αλλαξει αλλιως αλλο κοντερ. πολλα μηχανακια λεει ειναι μασιφ το κοντερ δεν ανοιγει χωρις να του κανεις ζημια. και θελει και ο "δικος μου" 30 για να ξηλωσει το κοντερ και να το παει στον αλλον. οποτε η 30 και τιποτα η 70 και φτιαξιμο. το συντομο μου παραμυθι εφτασε στο τελος του και περιμενω εναγωνιως τα φωτα σας καθως δεν παιζει μια και το ολο θεμα μου τη σπαει τρομερα. :) ευχαριστω παντελης.

Άβαταρ μέλους
dudukas
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
Model: -
Τοποθεσία: Ζακυνθος
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από dudukas »

Καλημερα φιλε η μπαταρια του κοντερ ειναι για να κραταει τον ολικο χιλιομετρητη ολα τα αλλα ειναι συνδεδεμενα στην κυριως μπαταρια του μηχανακιου μιας κ οταν πχ αποσυνδεσεις τον πολο αυτα χανεις μονο ο ολικος μενει αυτο δηλαδη που συναντας εσυ καθε πρωι ειναι δηλαδη σαν με το κλεισημο του διακοπτη να κοβεται κ το ρευμα απο το οργανο δεν εχει να κανει με την μεσα μπαταρια, αν ηταν αυτη τελειωμενη καθε φορα που εσβηνες θα τα εχανε ολα εμενα κατι μου κανει στην συνδεσμολογια που σου εκανε το παλικαρι,χωρις να θελω να τον θιξω αλλα ανθρωποι ειμαστε μηπως κατι του ξεφυγε η δεν κανει 100% επαφη κ την ωρα που την κλεινεις κ κλειδωνεις τιμονι τσακιζει κ κοβει το ρευμα δηλαδη αν την εχεις παρκαρει με το τιμονι ισια σου κανει το ιδιο???Μην γελατε εγω καθε που εστριβα τερμα αριστερα εχανα φωτα στιγμιαια κ τελικα ειχε μισο ξεκουμπωσει η φισα του διακοπτη....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)

irongud
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 00:10
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από irongud »

ok μολις το ελεγξα με το τιμονι ισιο κτλ και κανει το ιδιο. και μενα μου κανει για δικη του ματσολια. θα τον παρω και θα ενημερωσω. ειμαστε απολυτα σιγουροι οτι η μπαταρια του κοντερ ειναι μονο για τα κεντρικα χιλιομετρα και ολα τα αλλα παιρνουν απο την μεγαλη?

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11074
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από jskf16 »

Αν διαβασεις αυτο , θα σε βοηθησει να καταλαβεις....

Άβαταρ μέλους
timosgian
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 16:58
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από timosgian »

Μπορεί να είναι και άσχετο αλλά εμένα την ίδια ακριβώς βλάβη μου την έβγαζε εξ'αιτίας του συναγερμού... ο συναγερμός ήταν της Patrol Line και μέσα του έχει μια μπαταριούλα, μόλις την άλλαξα όλα ήταν μια χαρά...!!! :wink:

irongud
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 00:10
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από irongud »

jskf16 έγραψε:Αν διαβασεις αυτο , θα σε βοηθησει να καταλαβεις....
ηδη με πληροφορησαν οτι ουσιαστικα ειναι θεμα ρευματος και οχι μπαταριας κοντερ...

αυριο θα την παω για επανελεγχο να βρεθει η λαθος συνδεση στην πλεξουδα...

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3088
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από SoR_gr »

ερώτηση ψιλοσχετική με τον φίλο απο πάνω ,
μπορεί όμως να μην είναι το ίδιο πρόβλημα.

φίλος αγόρασε gsxr750 με 18.000κμ , όπου το trip meter a & b νομίζω , μηδενίζει όταν σβήσει την μοτο και την ξαναβάλει μπρος.

επίσης δεν ανάβει και το shift light.

ταπεινή δική μου γνώμη για πειραγμενα χιλιόμετρα, αλλά θελω να ρωτησω αν εχει παρατηρήσει κανείς κάτι παρόμοιο ή αν ειναι συνηθισμένο να συμβαίνει αυτό στα κατεβασμένα κμ...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: reset στο ρολοι και στο trip meter οποτε σβηνω...

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

το προβλημα πρεπει να ειναι στα καλωδια της φισας, που κοπηκαν κι ενωθηκαν ενα ενα.....
μπορει να τα εκανε καλα μεν, αλλα ισως καποιο-α, μεσα στη φισα γεφυρωναν με το ρευμα μονιμα..... και τωρα που τα εκανε ενα ενα, να μην γεφυρωνουν και να κοβεται το ρευμα με το κλεισιμο του διακοπτη....
κομμενο καλωδιο δε νομιζω να ειναι, γιατι οταν ανοιγεις διακοπτη, εχεις ενδειξεις κανονικα.....

+ ο,τι σου ειπαν jskf16 και dudukas
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα


Πάνος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης