Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Καλησπέρα παιδια θελω να ρωτήσω αν ειναι γενικά τα fazer fz6 s2 ετσι ή αν ειναι μονο στο δικό μου.
Ειχα kawasaki και οι αλλαγές στην ταχύτητα ηταν πολυ απαλες ενω τωρα στο φαζερ νιωθω οτι ειναι αρκετα σκληρές σε σας πως ειναι?
Ειχα kawasaki και οι αλλαγές στην ταχύτητα ηταν πολυ απαλες ενω τωρα στο φαζερ νιωθω οτι ειναι αρκετα σκληρές σε σας πως ειναι?
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Κοπαναει αρκετα το σασμαν του φαζερ σε σχεση με αλλα μηχανακια
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Ολα ετσι κανουν!
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Υπάρχει τρόπος να το κανω πιο χαλαρό?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
προσωπικα εχω παρατηρήσει 3 τρόπους:
όλοι είναι λίγο "πατέντα"
1) δεν κοπανάει η πρώτη στις καλοκαιρινές μου διακοπες που κάνω 3.000 χλμ σε 15 ημέρες
2) όταν έχω φρέσκα λάδια (μέχρι τα πρώτα 1.000χλμ )
3) μερικές φορές πίάνει μια πατέτα τύπου πριν βάλεις 1η, συμπλεκτάρεις 3-4 φορές και μετά βάζεις 1η.Αν το δοκιμάσεις αυτό, τις μισές φορές οι ταχυτητες θα μπαίνουν εύκολα. Τώρα να το κάνεις αυτό τόσες φορές...καλύτερα ας κοπανάει.
όλοι είναι λίγο "πατέντα"
1) δεν κοπανάει η πρώτη στις καλοκαιρινές μου διακοπες που κάνω 3.000 χλμ σε 15 ημέρες
2) όταν έχω φρέσκα λάδια (μέχρι τα πρώτα 1.000χλμ )
3) μερικές φορές πίάνει μια πατέτα τύπου πριν βάλεις 1η, συμπλεκτάρεις 3-4 φορές και μετά βάζεις 1η.Αν το δοκιμάσεις αυτό, τις μισές φορές οι ταχυτητες θα μπαίνουν εύκολα. Τώρα να το κάνεις αυτό τόσες φορές...καλύτερα ας κοπανάει.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Με σωστα ρυθμισμενο συμπλεκτη και σωστα ρυθμισμενη αλυσιδα θα δεις διαφορα μεχρι να χαλαρωσουν ξανα..
- necromanthus
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Κυρ 21 Αύγ 2011, 14:48
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Να πρωτοτυπήσω λέγοντας οτι έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα;
Είναι σύνηθες στα fazer και βελτιώνεται κάπως χωρίς να λύνεται όμως, με 1)ρύθμιση συμπλέκτη, 2)καθαρή και λαδωμένη αλυσίδα, 3)φρέσκα λάδια (υπάρχουν διαφορές από μάρκα σε μάρκα)
Εγώ έβαζα TORCO 20-50 και είχα δει διαφορά προς το καλύτερο. Στην τελευταία αλλαγή στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν βρήκα TORCO να τους πάω και μου έβαλαν YAMALUBE 10-40. Από τότε το μηχανάκι κοπανάει υπερβολικά την 1η όταν είναι ζεστό όπως πχ σε κίνηση και επίσης μου έχει τύχει να την πετάξει έξω, ενώ θεωρητικά έχει κουμπώσει, τα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του που είναι σχετικά κρύο (μεταξύ 40-50C)
Είναι σύνηθες στα fazer και βελτιώνεται κάπως χωρίς να λύνεται όμως, με 1)ρύθμιση συμπλέκτη, 2)καθαρή και λαδωμένη αλυσίδα, 3)φρέσκα λάδια (υπάρχουν διαφορές από μάρκα σε μάρκα)
Εγώ έβαζα TORCO 20-50 και είχα δει διαφορά προς το καλύτερο. Στην τελευταία αλλαγή στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν βρήκα TORCO να τους πάω και μου έβαλαν YAMALUBE 10-40. Από τότε το μηχανάκι κοπανάει υπερβολικά την 1η όταν είναι ζεστό όπως πχ σε κίνηση και επίσης μου έχει τύχει να την πετάξει έξω, ενώ θεωρητικά έχει κουμπώσει, τα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του που είναι σχετικά κρύο (μεταξύ 40-50C)
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σκληρή αλλαγή ταχύτητας
Kαι εγω να πρωτοτυπησω να το κλειδωσω γιατι το θεμα υπαρχει (θα συγχωνευτει) και εχει συζητηθει πολλακις
τα yamaha δεν φημιζονται και για τα ποιο <<ησυχα>> σαζμαν , απο εκει και περα προσεχουμε
1.τη λιπανση αλυσιδας/μοτερ
2.τους τζογους της ντιζας
3.οταν ειναι παγωμενη ειναι λογικο
4.το τεντωμα της αλυσιδας
Και αλλα τετοια για να εξασφαλισουμε την ομαλοτητα των αλλαγων οσο γινεται!Κανε μια επισκεψη στο μηχανικο σου.
τα yamaha δεν φημιζονται και για τα ποιο <<ησυχα>> σαζμαν , απο εκει και περα προσεχουμε
1.τη λιπανση αλυσιδας/μοτερ
2.τους τζογους της ντιζας
3.οταν ειναι παγωμενη ειναι λογικο
4.το τεντωμα της αλυσιδας
Και αλλα τετοια για να εξασφαλισουμε την ομαλοτητα των αλλαγων οσο γινεται!Κανε μια επισκεψη στο μηχανικο σου.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες