Ερωτηση για μανετα - ντιζα
Ερωτηση για μανετα - ντιζα
Σημερα αλλαξα μανετες και εβαλα ρυθμιζομενες της puig. Πιστευα οτι αλλαζοντας μανετες θα λυνοταν το προβλημα με τον τζογο που αφηναν οι εργοστασιακες γιατι θελω να κανω τις αλλαγες κοντα. Λοιπον τις εβαλα αλλα παλι οταν θελω να τις ρυθμισω να αλλαζουν κοντα αφηνει παλι τζογο. Μηπως δεν εχω κανει κατι καλα κατα την εγκατασταση τους?
Re: Ερωτηση για μανετα - ντιζα
Τι εννοείς θέλω να κάνω τις αλλαγές κοντά? Εννοείς να μην πατάς τον συμπλέκτη σ ολη του τη διαδρομή? Εξήγησε λίγο γιατί δε μπορώ να καταλάβω. Η μανετά του συμπλέκτη πρέπει να έχει αυτόν τον σχετικό τζόγο περίπου 3 χιλιοστά στη άκρη (μπίλια) μετρημένα αν θυμάμαι καλά. Είναι για λόγους ασφαλείας κ αποφυγής φθοράς του συμπλέκτη, μην το καταργήσεις το τζόγο αυτό.
Για παραπάνω τζόγο πρέπει να τον μαζέψεις ρεγουλαρεις είτε από το ρυθμιστηρι της μανετας είτε από το δεύτερο που βρίσκεται πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Εννοείται ότι όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την ντιζα σου εις άριστην κατάστασιν!
Για παραπάνω τζόγο πρέπει να τον μαζέψεις ρεγουλαρεις είτε από το ρυθμιστηρι της μανετας είτε από το δεύτερο που βρίσκεται πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Εννοείται ότι όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την ντιζα σου εις άριστην κατάστασιν!
Re: Ερωτηση για μανετα - ντιζα
Εννοω να αποσυμπλεκει χαμηλα και να μην τεντωνω τα δακτυλα μου μεχρι να γινει η αποσυμπλεξη. Για να το φτασω να αποσυμπλεκει χαμηλα πρεπει να το ρυθμισω απο την ροδελα οπου και αφηνει τζογο. Και η ερωτηση μου ειναι η εξης μηπως κατα την εγκατασταση της μανετας επειδη την ειχα στο 1 επιασε εκεινο το δεδομενο σημειο ως χαμηλα και να μην μπορω να ρυθμισω να γινεται η αποσυμπλεξη πιο χαμηλα οπου και θελω?
Να επισημανω οτι με την ροδελα τωρα μου αφηνει τζογο 1 εκατοστο.
Και λεω μηπως αφηνοντας τοσο τζογο εχει επιπτωσεις στους δισκους κλπ
Να επισημανω οτι με την ροδελα τωρα μου αφηνει τζογο 1 εκατοστο.
Και λεω μηπως αφηνοντας τοσο τζογο εχει επιπτωσεις στους δισκους κλπ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης