Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Παιδια για 2η φορα μου συμβαινει το εξης. Δεν μπορω να κατεβασω απο 4η και κατω. Ο λεβγιες ειναι κενος. Παταω κανονικα για να κατεβασω ταχυτητα και αυτο τιποτα , μουλαρωνει. Μπορω να ανεβασω μεχρι 6η και μετα να κατεβασω μεχρι 4η. Παρακατω δεν παει! Αφου το παιδεψω και αφου εχω φαει 10 μουτζες στο φαναρι αυτο ξαναπαιρνει μπρος και κουμπωνει κανονικα τις ταχυτητες..
Τι στο καλο ειναι αυτο?Εχει συμβει κατι αναλογο σε αλλον?
Τι στο καλο ειναι αυτο?Εχει συμβει κατι αναλογο σε αλλον?
/Κωστας
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
1ον γιατι εισαι σταματημενος στο φαναρι και εχεις 6η μεσα??
Πριν σταματησεις στο φαναρι κανεις κατεβασματα χαλαρα και πριν σταματησεις τελειως βαζεις νεκρα, οποτε δεν αγχωνεσαι!!
Αν σου τυχει αυτο που σε προβληματιζει....σε περιπτωση που εχεις ξεχασει το παραπανω ασε λιγο το συμπλεκτη - ισα να αρχισει να πιανει - ξανασυμπλεκταρισε και συνεχισε να κατεβαζεις!!
Προσοχη μην φτασεις στο υπογειο!!
Πριν σταματησεις στο φαναρι κανεις κατεβασματα χαλαρα και πριν σταματησεις τελειως βαζεις νεκρα, οποτε δεν αγχωνεσαι!!
Αν σου τυχει αυτο που σε προβληματιζει....σε περιπτωση που εχεις ξεχασει το παραπανω ασε λιγο το συμπλεκτη - ισα να αρχισει να πιανει - ξανασυμπλεκταρισε και συνεχισε να κατεβαζεις!!
Προσοχη μην φτασεις στο υπογειο!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
δεν ειναι παπι........
οι ταχυτητες, δεν αλλαζουν αν σταματησει να κινειται η μηχανη...
εκτος κι αν, δεν κατεβαινουν, ουτε εν κινησει, πριν σταματησεις!!!!
εκει, μπορει να εχεις θεμα με καποια φουρκετα εσωτερικα....
οι ταχυτητες, δεν αλλαζουν αν σταματησει να κινειται η μηχανη...
εκτος κι αν, δεν κατεβαινουν, ουτε εν κινησει, πριν σταματησεις!!!!
εκει, μπορει να εχεις θεμα με καποια φουρκετα εσωτερικα....
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
πραγματικα ειναι πιο δυσκολο να κατεβασεις ολες τις ταχυτητες οταν ειναι σταματημενη η μηχανη αλλα το θεωρω λογικο . δεν θεωρω οτι ειναι προβλημα . το σασμαν ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να δουλευει καλα οταν βρισκετε σε κινηση. τα σασμαν των μηχανων ειναι ασυγχρωνιστα οποτε δεν ειναι ευκολο να κουμπωσει η επομενη ταχυτητα οταν ειναι σταματημενη . εκτος οπως ειπε και πιο πανω αν στο κανει και κινουμενη η μηχανη.
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Ξερετε πως εγινε? Ημουνα με 4η μεσα και ενω πιστευα θα περασω το φαναρι , κοκκαλωσε ο μπροστινος μου και το ιδιο εκανα και εγω χωρις να κατεβασω καμια ταχυτητα. Ημουνα με 4η λοιπον. 3η δεν κατεβαζε με τιποτε. Ηταν κενος ο λεβγιες. Δεν εκανε θορυβο, απλα πηγαινε στο κενο. Απο 4η με αφηνε μονο να ανεβασω και οχι να κατεβασω , γι αυτο και η 6η. Συνηθως κανω κατεβασματα , χαλαρα και ομορφα οταν ειναι να σταματησω. Κουλο μου φενεται παντως , ακομα και σταματημενος γιατι η μηχανη να μην κατεβαζει ταχυτητες.. Δεν ξερω πως να το εξηγησω..
/Κωστας
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Σε τέτοιες περιπτώσεις να κάνεις αυτό που σου είπε ο dimitrisfz .. δηλαδή να αφήνεις λίιιγο λίιιιγο τον συμπλέκτη μέχρι να κάνει το κλάκ!
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
αυτο ναι, συμβαινει και ειναι φυσιολογικο!!!!!
το εχω παθει κι εγω... θελει λιγο τσουλημα με συμπλεκτη και περισσοτερες στροφες!!!!
το εχω παθει κι εγω... θελει λιγο τσουλημα με συμπλεκτη και περισσοτερες στροφες!!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Ωραια λοιπον , να μην ανησυχω..
Ευχαριστω πολυ για τα φωτα σας!!
Ευχαριστω πολυ για τα φωτα σας!!
/Κωστας
- necromanthus
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Κυρ 21 Αύγ 2011, 14:48
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Καλησπέρα,
Γράφω εδώ για να μην ανοίγω νέο θέμα και ελπίζω να είμαι στο σωστό section
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ το εξής πρόβλημα. Σβήνω τη μηχανή και την αφήνω με 1η στο σασμαν στο μονό σταντ. Όταν πάω να την πάρω πριν τη βάλω μπροστά, βγάζω ταχύτητα και βάζω νεκρά. Αν επιχειρήσω να την τσουλήσω δείχνει οτι δυσκολεύεται σαν να έχει την ταχύτητα ακόμα μέσα, ωστόσο αν βάλω λίγη παραπάνω δύναμη τσουλάει μετα απο λίγο κανονικά. Το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως όταν η μηχανη μένει σταθμευμένη για διάστημα μεγαλύτερο της μιας μέρας. Είναι πρόβλημα αυτό η θεωρείται φυσιολογικό;
Ενημερωτικά μιλάμε για fazer600 abs 2007 με18000χλμ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά στην τελευταία αλλαγή αλλαξα τα yamalube με torco και κατα τη γνώμη μου το σασμαν δουλύει λίγο πιο ήσυχα. Επιπλέον λίγες μέρες πριν εμφανιστεί αυτό ακουγόταν ενα τσακ τσακ από την αλυσίδα κατα διαστήματα όσο κουναγα τη μότο σβηστή. Αυτό βεβαια εξαλήφθηκε μόλις λάδωσα την αλυσίδα αλλά ύστερα απο μικρή βόλτα 150χλμ., αρχισε πάλι τα ίδια ισως να είναι και κάτι τελείως ασχετο απλα το αναφέρω μήπως βοηθήσει σε κάτι
Γράφω εδώ για να μην ανοίγω νέο θέμα και ελπίζω να είμαι στο σωστό section
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ το εξής πρόβλημα. Σβήνω τη μηχανή και την αφήνω με 1η στο σασμαν στο μονό σταντ. Όταν πάω να την πάρω πριν τη βάλω μπροστά, βγάζω ταχύτητα και βάζω νεκρά. Αν επιχειρήσω να την τσουλήσω δείχνει οτι δυσκολεύεται σαν να έχει την ταχύτητα ακόμα μέσα, ωστόσο αν βάλω λίγη παραπάνω δύναμη τσουλάει μετα απο λίγο κανονικά. Το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως όταν η μηχανη μένει σταθμευμένη για διάστημα μεγαλύτερο της μιας μέρας. Είναι πρόβλημα αυτό η θεωρείται φυσιολογικό;
Ενημερωτικά μιλάμε για fazer600 abs 2007 με18000χλμ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά στην τελευταία αλλαγή αλλαξα τα yamalube με torco και κατα τη γνώμη μου το σασμαν δουλύει λίγο πιο ήσυχα. Επιπλέον λίγες μέρες πριν εμφανιστεί αυτό ακουγόταν ενα τσακ τσακ από την αλυσίδα κατα διαστήματα όσο κουναγα τη μότο σβηστή. Αυτό βεβαια εξαλήφθηκε μόλις λάδωσα την αλυσίδα αλλά ύστερα απο μικρή βόλτα 150χλμ., αρχισε πάλι τα ίδια ισως να είναι και κάτι τελείως ασχετο απλα το αναφέρω μήπως βοηθήσει σε κάτι
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
πηγαινε αμεσα........ ΑΜΕΣΑ ΟΜΩΣ..... να τσεκαρεις το μικρο γραναζι της αλυσιδας......
ισως εχεις κι εσυ θεμα με την ασφαλεια και σου φυγει και χαλασει το σπειρωμα στον αξονα....
αλλο ενα που θα κοιταξεις, ειναι τα φρενα, μηπως και δεν κανουν καλη επαναφορα τα πιστονια στις δαγκανες και μενουν σφιχτα......
τα τορκο ειναι πολυ καλα λαδακια, τα βαζω κι εγω 3 χρονια και δεν εχω κανενα θεμα χειμωνα καλοκαιρι!!!!
ισως εχεις κι εσυ θεμα με την ασφαλεια και σου φυγει και χαλασει το σπειρωμα στον αξονα....
αλλο ενα που θα κοιταξεις, ειναι τα φρενα, μηπως και δεν κανουν καλη επαναφορα τα πιστονια στις δαγκανες και μενουν σφιχτα......
τα τορκο ειναι πολυ καλα λαδακια, τα βαζω κι εγω 3 χρονια και δεν εχω κανενα θεμα χειμωνα καλοκαιρι!!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Ποια ασφαλεια ? Το ''στραβωμα'' που γινεται πανω στον αξονα ή εχει και αλλη πιο μεσα ?
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
το μπροστινο (μικρο) γραναζι, εχει μια ασφαλεια που το κραταει πανω στον πρωτευον αξονα....
αυτη φευγει και σιγα σιγα, το παξιμαδι λασκαρει και χαλαει το σπειρωμα πανω στον αξονα......
αυτη φευγει και σιγα σιγα, το παξιμαδι λασκαρει και χαλαει το σπειρωμα πανω στον αξονα......
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Είναι φυσιολογικό μέχρι ενος βαθμού. Με τα λάδια κρύα οι τριβές στο κιβώτιο και άρα η αντίσταση στην κύλιση είναι αυξημένες. Φυσικά ένας έλεγχος στο εξωτερικό σύστημα μετάδοσης (μπροστινό γρανάζι κίονησης, αλυσίδα κλπ) δεν έβλαψε ποτέ κανένανnecromanthus έγραψε:Καλησπέρα,
Γράφω εδώ για να μην ανοίγω νέο θέμα και ελπίζω να είμαι στο σωστό section
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ το εξής πρόβλημα. Σβήνω τη μηχανή και την αφήνω με 1η στο σασμαν στο μονό σταντ. Όταν πάω να την πάρω πριν τη βάλω μπροστά, βγάζω ταχύτητα και βάζω νεκρά. Αν επιχειρήσω να την τσουλήσω δείχνει οτι δυσκολεύεται σαν να έχει την ταχύτητα ακόμα μέσα, ωστόσο αν βάλω λίγη παραπάνω δύναμη τσουλάει μετα απο λίγο κανονικά. Το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως όταν η μηχανη μένει σταθμευμένη για διάστημα μεγαλύτερο της μιας μέρας. Είναι πρόβλημα αυτό η θεωρείται φυσιολογικό;
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
Επειδη αλλαξα πρσφατα αλυσιδογραναζα τετοια ασφαλεια δεν ειδα.
Το παξιμαδι που κραταει το μπροστινο γραναζι στο τελειωμα του εχει πατουρα την οποια στραβωνεις μεσα στο λουκι του αξονα. Ετσι ασφαλιζει το μροστινο γραναζι.
Εχει και αλλη ασφαλεια εκτος απο αυτο ?
Το παξιμαδι που κραταει το μπροστινο γραναζι στο τελειωμα του εχει πατουρα την οποια στραβωνεις μεσα στο λουκι του αξονα. Ετσι ασφαλιζει το μροστινο γραναζι.
Εχει και αλλη ασφαλεια εκτος απο αυτο ?
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Σας εχει τυχει κατι αναλογο με το σασμαν??
μα λεει, με νεκρα το σπρωχνει.... και ειναι σα να εχει ταχυτητα.... ποσο φυσιολογικο ειναι αυτο???Theod έγραψε:Είναι φυσιολογικό μέχρι ενος βαθμού. Με τα λάδια κρύα οι τριβές στο κιβώτιο και άρα η αντίσταση στην κύλιση είναι αυξημένες. Φυσικά ένας έλεγχος στο εξωτερικό σύστημα μετάδοσης (μπροστινό γρανάζι κίονησης, αλυσίδα κλπ) δεν έβλαψε ποτέ κανένανnecromanthus έγραψε:Καλησπέρα,
Γράφω εδώ για να μην ανοίγω νέο θέμα και ελπίζω να είμαι στο σωστό section
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ το εξής πρόβλημα. Σβήνω τη μηχανή και την αφήνω με 1η στο σασμαν στο μονό σταντ. Όταν πάω να την πάρω πριν τη βάλω μπροστά, βγάζω ταχύτητα και βάζω νεκρά. Αν επιχειρήσω να την τσουλήσω δείχνει οτι δυσκολεύεται σαν να έχει την ταχύτητα ακόμα μέσα, ωστόσο αν βάλω λίγη παραπάνω δύναμη τσουλάει μετα απο λίγο κανονικά. Το φαινόμενο είναι έντονο κυρίως όταν η μηχανη μένει σταθμευμένη για διάστημα μεγαλύτερο της μιας μέρας. Είναι πρόβλημα αυτό η θεωρείται φυσιολογικό;
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες