Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Καλησπερα παιδια.
1ο μου ποστ στα τεχνικα θεματα.
Θελω να ρωτησω κατι συγκεκριμενο. Η αλυσιδα μου ειναι πολυ χαλαρη σε ολα τα σημεια της.Τη σηκωνω με το δαχτυλο και πηγαινει μεχρι πανω και βρισκει στο αλουμινιο..
Με αυτα που διαβασα στα διαφορα θεματα καταλαβα οτι αν η αλυσιδα ειναι χαλαρη σε ολα τα σημεια της , ειναι για αλλαγη , σωστα?
Τη μηχανη την πηρα μεταχ/νη και στο βιβλιο σερβις δεν αναγραφει οτι αλλαχτηκε ποτε η αλυσιδα. Σημειωστε οτι τωρα εχω 42.000χιλιομετρα..
Η αλυσιδα ειναι πολυ καθαρη και καλα λαδωμενη. Στο ματι δηλαδη φενεται και καλα καινουργια.
Σωζεται λετε με σφιξημο?
Τη δευτερα με το καλο θα την παω στο συνεργειο για να την ελεγξουν. Μεχρι τοτε λετε να εχω προβλημα να το κυκλοφορω?
1ο μου ποστ στα τεχνικα θεματα.
Θελω να ρωτησω κατι συγκεκριμενο. Η αλυσιδα μου ειναι πολυ χαλαρη σε ολα τα σημεια της.Τη σηκωνω με το δαχτυλο και πηγαινει μεχρι πανω και βρισκει στο αλουμινιο..
Με αυτα που διαβασα στα διαφορα θεματα καταλαβα οτι αν η αλυσιδα ειναι χαλαρη σε ολα τα σημεια της , ειναι για αλλαγη , σωστα?
Τη μηχανη την πηρα μεταχ/νη και στο βιβλιο σερβις δεν αναγραφει οτι αλλαχτηκε ποτε η αλυσιδα. Σημειωστε οτι τωρα εχω 42.000χιλιομετρα..
Η αλυσιδα ειναι πολυ καθαρη και καλα λαδωμενη. Στο ματι δηλαδη φενεται και καλα καινουργια.
Σωζεται λετε με σφιξημο?
Τη δευτερα με το καλο θα την παω στο συνεργειο για να την ελεγξουν. Μεχρι τοτε λετε να εχω προβλημα να το κυκλοφορω?
/Κωστας
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Βρίσκει στο ψαλίδι ? Τέντωμα άμεσα !
Το μπόσικο που πρέπει να χει είναι 2-3 εκατοστά χωρίς τον αναβάτη (με τον αναβάτη μεγαλώνει λίγο ακόμα λόγω συμπίεσης της ανάρτησης και αλλαγής της γωνίας του ψαλιδιού).
Αν η αλυσίδα σου ειναι τόσο λάσκα όσο λες, κινδυνεύεις να σου βγει απ το γρανάζι, με καταστροφικά αποτελέσματα και για το μηχανάκι και για σένα.
Αν παρόλο το τέντωμα τερματίσουν οι ρεγουλατόροι της, ή έχουν αρχίσει να κολλάνε κρίκοι μεταξύ τους, ή τα γρανάζια είναι σε κακή κατάσταση, πας για αλλαγή και των 2 (αλυσίδα & γρανάζια).
Κοίταξε το άμεσα, δεν παίζουμε με την ασφάλειά μας.
Το μπόσικο που πρέπει να χει είναι 2-3 εκατοστά χωρίς τον αναβάτη (με τον αναβάτη μεγαλώνει λίγο ακόμα λόγω συμπίεσης της ανάρτησης και αλλαγής της γωνίας του ψαλιδιού).
Αν η αλυσίδα σου ειναι τόσο λάσκα όσο λες, κινδυνεύεις να σου βγει απ το γρανάζι, με καταστροφικά αποτελέσματα και για το μηχανάκι και για σένα.
Αν παρόλο το τέντωμα τερματίσουν οι ρεγουλατόροι της, ή έχουν αρχίσει να κολλάνε κρίκοι μεταξύ τους, ή τα γρανάζια είναι σε κακή κατάσταση, πας για αλλαγή και των 2 (αλυσίδα & γρανάζια).
Κοίταξε το άμεσα, δεν παίζουμε με την ασφάλειά μας.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
αν θες βαλε μια φωτο ή ενα βιντεο απο το ποσο μποσικα εχει γιατι αν ειναι τοσο οσο λες τοτε ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να την κυκλοφορησεις ουτε μεχρι το περιπτερο
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
νομιζω πως με το βαρος του αναβατη....τεντωνει (-σφιγγει-) λιγο, δεν χαλαρωνει κι αλλο....Jericho έγραψε:(με τον αναβάτη μεγαλώνει λίγο ακόμα λόγω συμπίεσης της ανάρτησης και αλλαγής της γωνίας του ψαλιδιού).
στα υπολοιπα συμφωνω!!
επισης, ενας καλος τροπος για ελεγχο της αλυσιδας, ειναι ο εξεις:
στο ψαλιδι, κοντα στο μπροστινο γραναζι (απο κατω παντα) εχει ενα πλαστικο κομματι, τη λεγομενη ''γλυστρα''...
ζουπας την αλυσιδα εκει... και η υπολοιπη μεχρι το πισω γραναζι, πρεπει να ειναι τεντωμενη!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Ευτυχως που το παρατηρησα δηλαδη και δεν ηρθαν τα χειροτερα με λιγα λογια..
Ναι η αλυσιδα βρισκει στο ψαλιδι. Αρκετα χαλαρα θα ελεγα και χωρις να την πιεζω προς τα πανω με ιδιαιτερη δυναμη.
Μαλλον δεν θα σωζεται με σφιξημο δεδομενου οτι πριν 3.500χλμ εγινε σερβις. Δεν θα την ρεγουλαρισαν τοτε?
Μεσα σε τοσα χλμ λετε να χαλαρωσε τοσο πολυ?? Τι να πω..
Δευτερα βουρ για το συνεργειο με βλεπω. Μπορει και αυριο αλλα δεν νομιζω να ειναι ανοιχτη η yamaha.
Ναι η αλυσιδα βρισκει στο ψαλιδι. Αρκετα χαλαρα θα ελεγα και χωρις να την πιεζω προς τα πανω με ιδιαιτερη δυναμη.
Μαλλον δεν θα σωζεται με σφιξημο δεδομενου οτι πριν 3.500χλμ εγινε σερβις. Δεν θα την ρεγουλαρισαν τοτε?
Μεσα σε τοσα χλμ λετε να χαλαρωσε τοσο πολυ?? Τι να πω..
Δευτερα βουρ για το συνεργειο με βλεπω. Μπορει και αυριο αλλα δεν νομιζω να ειναι ανοιχτη η yamaha.
/Κωστας
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
ριξε μια ματια στο προηγουμενο ποστ μου....
η αλυσιδα, δεν πρεπει να ειναι τσιτα.....
στο σημειο της γλυστρας, θα φτανει ευκολα, λογο και μικρης αποστασης...
απο 'κει και πισω, ποσο λασκα ειναι???
η αλυσιδα, δεν πρεπει να ειναι τσιτα.....
στο σημειο της γλυστρας, θα φτανει ευκολα, λογο και μικρης αποστασης...
απο 'κει και πισω, ποσο λασκα ειναι???
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Η αληθεια ειναι οτι δεν καταλαβα καλα.
Γλιστρα λες το πλαστικο κομματι στο πανω μερος στην αλυσιδα κοντα στο μπροστα γραναζι?
Γλιστρα λες το πλαστικο κομματι στο πανω μερος στην αλυσιδα κοντα στο μπροστα γραναζι?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jo.Da. την Παρ 09 Νοέμ 2012, 21:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: όχι άμεσες παραθέσεις...
Λόγος: όχι άμεσες παραθέσεις...
/Κωστας
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
το ψαλιδι, εχει πανω και κατω, μια πλαστικη επικαλυψη, κοντα στο μπροστινο γραναζι....
αυτο λεγεται γλυστρα!!!!!
απο κατω λοιπον, ζουπας την αλυσιδα εκει που τελειωνει η γλυστρα... και η υπολοιπη μεχρι το πισω γραναζι, πρεπει να ειναι τεντωμενη!!!
εννοειται, η μηχανη να παταει κατω (οχι στο διπλο) και χωρις ταχυτητα....
αν υπαρχει και καποιος να σε βοηθησει, ωστε η μηχανη να ειναι ορθια και ουτε στο πλαϊνο σταντ, ακομα καλυτερα!!!!!
κι αφου το κανεις ετσι, κοιτα και η πανω μερια να μην ειναι μποσικη...
αυτο λεγεται γλυστρα!!!!!
απο κατω λοιπον, ζουπας την αλυσιδα εκει που τελειωνει η γλυστρα... και η υπολοιπη μεχρι το πισω γραναζι, πρεπει να ειναι τεντωμενη!!!
εννοειται, η μηχανη να παταει κατω (οχι στο διπλο) και χωρις ταχυτητα....
αν υπαρχει και καποιος να σε βοηθησει, ωστε η μηχανη να ειναι ορθια και ουτε στο πλαϊνο σταντ, ακομα καλυτερα!!!!!
κι αφου το κανεις ετσι, κοιτα και η πανω μερια να μην ειναι μποσικη...
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Jericho έγραψε:(με τον αναβάτη μεγαλώνει λίγο ακόμα λόγω συμπίεσης της ανάρτησης και αλλαγής της γωνίας του ψαλιδιού)
vlachoFazeras έγραψε:νομιζω πως με το βαρος του αναβατη....τεντωνει (-σφιγγει-) λιγο, δεν χαλαρωνει κι αλλο....
στα υπολοιπα συμφωνω!!
Επι του θέματος, φίλε φρόντισε να ελέγξεις άμεσα την αλυσίδα σου με όποιον τρόπο μπορείς.Αν δεν το κατέχεις (δεν είναι ντροπή) πήγαινέ τη σε κάποιον μηχανικό που θεωρείς επαγγελματία.Κατά πάσα πιθανότητα (κι αν έχει το μυαλό να σε "πιάσει" πελάτη και να του το εμπιστευτείς ξανα) να μην σε χρεώσει καθόλου.
Αν σου προτείνει αλλαγή να υπολογίζεις κόστος 200με250€ μάξιμουμ
Οσον αφορά το παραπάνω είναι ένα θέμα που μπερδεύει πολύ κόσμο.Εχω κάνει μια πρόχειρη απεικόνιση
Σε κατάσταση ηρεμίας έχουμε την κίτρινη γραμμή C.To ψαλίδι μας όταν κινείται(συμπιέζεται) διαγράφει την ελλειπτική τροχιά C->A->B
Οσο πλησιάζουμε το σημείο Α η αλυσίδα μας σφίγγει. Οταν ξεπεράσουμε το σημείο Α και κατευθυνόμαστε προς το σημείο B η αλυσίδα μας χαλαρώνει.
Δε ξέρω αν μπορώ να σας το κάνω κατανοητό, αλλά αυτό συμβαίνει και είναι περισσότερο εμφανές σε μοτό με μεγάλες διαδρομές και μαλακές αναρτήσεις (πχ το Freewind που είχα)
Ρύθμιζα την αλυσίδα χωρίς βάρος αναβάτη και όταν ανέβαινα γινότανε πάλι σώβρακο(ενώ στο fazer δεν είχα τέτοιο θέμα).Οπότε αφου την ρύθμισα με αναβάτη πάνω αν την έβλεπες παρκαρισμένη έλεγες αυτός έχει καργάρει την αλυσίδα και θα την σπάσει, αλλά μόλις καβάλαγε κάποιος η αλυσίδα χαλάρωνε ιδανικά εκεί που έπρεπε.
Συμπερασματικά λοιπόν υπάρχει η πιθανότητα στην μηχανή, αν το βάρος ξεπεράσει κάποιο όριο, η αλυσίδα μας, αντί να σφίγγει , να χαλαρώνει.
Ελπίζω να βοήθησα
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 08 Νοέμ 2012, 20:05
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Πολυ χαλαρη αλυσιδα.. -Υπαρχει κινδυνος?
Εκανα και το τεστ με την γλυστρα. Πιεζοντας την αλυσιδα στην κατω γλυστρα στο μπροστα γραναζι η αλυσιδα παιζει 1-2 εκατοστα πισω..
Σε ενα φιλαρακι που εχει το ιδιο μοντελο με το δικο μου και που προσφατα αλλαξε αλυσιδα/γραναζι εχουν το ιδιο παιξιμο. Ισως το δικο μου εχει 1 εκατοστο παραπανω.
Σαββατο εκανα μια βολτα για συνεργειο αλλα ηταν κλειστα. Αυριο πουρνο πουρνο θα το παω για καλο και για κακο. Μην εχουμε χειροτερα..
Σε ενα φιλαρακι που εχει το ιδιο μοντελο με το δικο μου και που προσφατα αλλαξε αλυσιδα/γραναζι εχουν το ιδιο παιξιμο. Ισως το δικο μου εχει 1 εκατοστο παραπανω.
Σαββατο εκανα μια βολτα για συνεργειο αλλα ηταν κλειστα. Αυριο πουρνο πουρνο θα το παω για καλο και για κακο. Μην εχουμε χειροτερα..
/Κωστας
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες