Θόρυβος κύλησης

Οτι αφορά το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Άβαταρ μέλους
Arhs
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
Model: FZ6 S2
Model year: 2009
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος κύλησης

Δημοσίευση από Arhs »

Τελικα δεν ημουν ο μονος <>3 στην δικια μου περιπτωση ειναι μαμα η αλυσιδα.... γριφος η κατασταση... +:Think=+::-k

giwrikas
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2016, 19:50
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος κύλησης

Δημοσίευση από giwrikas »

ρε παιδια ακριβως αυτο το κρακ κρακ το ακουω κι εγω κατα την εκκινηση (κ μονο) απο την πισω ροδα κ νομιζω ακουγεται πιο εντονα απο την αριστερη μερια! πηγα στο μηχανικο κ βγαλαμε τον πισω τροχο κ σαν να φαινεται να εχει λιγα κενα ο αποστατης που εφαπτεται στο αριστερο ρουλεμαν τροχου (εντομεταξυ το δεξι ρουλεμαν κ το ρουλεμαν γραναζιερας ειναι κανονικα ενω το αριστερο τροχου ειναι "βελλονοειδες" κ απο την αντιπροσωπεία κανει 64 euro )... στο εμποριο ισως να παιζει κ στο 20ρικο αυτο το ρουλεμαν αλλα θα ειναι αυτο το προβλημα η θα κανουμε πατατα??????

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος κύλησης

Δημοσίευση από Solomon »

Μία πιθανότητα είναι η αλυσίδα. Υπερβολικο σφιξιμο. Ρύθμισε τη σωστά κ λιπανε τη πολυ. Φρόντισε οι αποστάτες του τροχού να είναι στο ίδιο σημάδι ώστε να έχεις ευθυγραμμισμενο πίσω τροχό. Αν ξανακους το κρακ είναι μάλλον ρουλεμάν αλλά τσεκαρεις κ του ψαλιδιου (στο μπροστά γρανάζι) για τζόγους. Τέλος το 600 είχε ένα θέμα με τη ασφάλεια του εμπρός γραναζιου.κοιταξε το πρωτο από όλα μη σου πω να είσαι σίγουρος μη τυχόν κ έχει χαλαρωσει κ το μπροστα γραναζι τρώει το καρέ του αξονα

Άβαταρ μέλους
atpapado
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 13:38
Model: -
Model year: 1990
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος κύλησης

Δημοσίευση από atpapado »

Σε αυτή τη φάση είμαι και εγώ με το fazer, οπότε αυτά που γνωρίζω θα τα διατυπώσω.

Κρακ κρακ μόνο στην εκκίνηση, θα εμφανιστεί και όταν είσαι ρελαντί πρώτη ταχύτητα σε πολύ μεγάλη ανηφόρα, είναι η αλυσίδα που έχει αρχίσει να κάνει κόμπους.

Εδώ φαίνεται σε έντονο βαθμό

Ο κόμπος βγαίνει "διπλωμένος" απο το πίσω γρανάζι και τεντώνεται-ισιώνει με δυνατό κρακ από την δύναμη του κινητήρα.
(η δύναμη που πάει στο μπροστά γρανάζι και αυτό τραβάει-τεντώνει την αλυσίδα)

Μπάνιο σε παραφινέλαιο για δέκα λεπτά με κούνημα της αλυσίδας να χαλαρώσουν και δουλέψουν όλοι οι σύνδεσμοι μήπως και βγει από μέσα η σκόνη και ότι άλλο την ενοχλεί. Αν αυτό δεν λύσει το πρόβλημα, τότε αλλάζουμε το σετ !

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες